Poland
PL EN
Znajdź system IT dopasowany do Twoich wymagań
Szukaj wśród 22 branż rynku – produkcyjnych, handlowych, usługowych

Warsztaty w Rzeszowie, 15 grudnia 2017 r.

Rozwiązania
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości. Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
  • Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
  • Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
  • Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
  • Remonty;
  • Pracownicy (Kadry, Płace);
  • CRM;
  • Przepływ Dokumentów;
  • Analizy Wielowymiarowe.
Szczególny nacisk przy tworzeniu systemu MAAT został położony na sfery związane z zarządzaniem produkcją. Poszczególne wersje radzą sobie bez problemów z obsługą produkcji seryjnej i jednostkowej. Inna wersja stosowana jest w branży spożywczej i produkcji recepturowej.
Moduły systemu MAAT dedykowane dla zarządzania majątkiem trwałym lub pracownikami używane są także w wielu bankach i instytucjach finansowych.
Największy w Polsce producent mebli – Black Red White SA, eksploatuje system MAAT na ponad 2000 stanowiskach, w rozproszonej architekturze, pod kontrolą cluster’a IBM AIX składającego się z 2 serwerów H80. Serwerem bazy danych jest Oracle Enterprise Edition. Mniejsze podmioty grupy kapitałowej używają systemu MAAT zainstalowanego na serwerach intelowskich, kontrolowanych przez rozwiązania Linuxowe.
Zaufaniem system MAAT obdarzyły duże grupy kapitałowe:
  • Black Red White S.A.
  • Sokółka S.A.
  • MARMA Polskie Folie
MAAT obecny jest także w wielu innych znanych przedsiębiorstwach, m.in.:
  • Geyer&Hosaja Sp. z o.o.
  • Prospona Sp. z o.o.
  • Opakomet S.A.
  • LIS Poland Sp. z o.o.
  • LEIER Polska S.A.
  • Igloomeat-Sokołów Sp. z o.o.
  • Huta Szkła w Jaśle Sp. z o.o.
  • Zakład Narzędziowy ZELNAR Sp. z o.o.
  • Zakład Produkcji Urządzeń Sterowych Sp. z o.o.
  • Wiet-Pol Sp. z o.o.
  • UPS Polska
  • Emerson Polska
  • Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
  • WARBUD SA
  • Urząd Miasta Pszów
  • Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
  • Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie,
  • ... i w ponad stu bankach.
Ponieważ MAAT jest rozwiązaniem stworzonym przez rodzimych informatyków, a centrum rozwojowe oprogramowania znajduje się w Polsce, system nie tylko nadąża za zmianami w naszym prawodawstwie, ale jest też przystosowany do przyzwyczajeń polskich użytkowników. Jesteśmy także otwarci na realizację specyficznych wymagań Klientów, oczekujących dedykowanych dla siebie modyfikacji funkcjonalnych.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
ŻBIK
System MES EDOCS pozwala na wygodną (automatyczną bądź przy udziale operatora) rejestrację zdarzeń na poziomie hali produkcyjnej. Rejestrowane dane są przetwarzane i udostępniane w formie podglądu "on line" oraz w formie automatycznie generowanych statystyk. Program MES ma otwartą, skalowalną strukturę. Przyjęte rozwiązania sprzętowe gwarantują wysoką niezawodność i elastyczność w konfiguracji. System może działać autonomicznie, realizując zadania dla takich pionów organizacyjnych jak: zarządzanie produkcją, planowanie produkcji, kontrola jakości produkcji, utrzymanie ruchu, oraz we współpracy ze systemami ERP zwracając wybrane dane do kalkulacji kosztów wytworzenia, rozliczenia czasu pracy, etc.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
Rejestracja na to Spotkanie Edukacyjne jest otwarta.
Przejdź do zakładki Rejestracja, aby się zarejestrować.
Warsztaty Synergy Poland:
Termin: 15 grudnia 2017 r.
Piątek, 08:00
Miejsce: Rzeszów, Hotel Prezydencki ****
35-309 Rzeszów, Podwisłocze 48
(wjazd od al. mjr. Wacława Kopisto)
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Prezydencki ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Żbik Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zarządzanie produkcją – dziś i jutro. Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.
Mikołaj Suchanek
Mikołaj Suchanek
International Consultant
Grupa BPC
Na spotkaniu w Rzeszowie zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Rozwiązania posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności, które pozwalają na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych, wspierają planowanie i harmonogramowanie. Ofertę przedstawią dostawcy systemów ERP oraz MES.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Planowanie i harmonogramowanie produkcji z uwzględnieniem zasobów: maszyn, pracowników, surowców;
  • Zarządzanie produkcją dyskretną oraz procesową (recepturową) w branżach m.in.: metalowej, maszynowej, automotive, tworzyw sztucznych;
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie modułów zarządzania łańcuchem dostaw i gospodarki magazynowej w powiązaniu z produkcją;
  • Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?

Zapraszam na Warsztaty do Rzeszowa,
które odbędą się 15 grudnia 2017 roku.
Więcej informacji o Warsztatach »
Zarządzanie produkcją – dziś i jutro. W 2018 roku kilkaset dużych i średnich przedsiębiorstw zamierza zinformatyzować obszar produkcyjny. Wiele z nich do zarządzania produkcją wykorzystuje pliki excel (nawet posiadając kilkadziesiąt linii produkcyjnych). Informatyka natomiast oferuje wiele zaawansowanych narzędzi, po które wystarczy tylko sięgnąć.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Na spotkaniu w Lublinie zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Rozwiązania posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności, które pozwalają na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych, wspierają planowanie i harmonogramowanie. Ofertę przedstawią dostawcy systemów ERP oraz MES.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Czego poszukują przedsiębiorcy w systemach produkcyjnych? Najczęściej pojawiające się problemy w obszarze zarządzania i najbardziej pożądane funkcjonalności w systemach – dyskusja;
  • Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
  • Kompleksowa ochrona danych z technologią de-duplikacji w rozwiązaniach Dell-EMC – AVAMAR, DATA DOMAIN. Czyli jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane.

Zapraszam na Roadshow do Lublina,
które odbędzie się 14 grudnia 2017 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Systemy IT dla Logistyki i Magazynu. Informatyka oferuje szerokie spektrum narzędzi, które wspierają managerów w procesie zarządzania łańcuchem dostaw. Systemy IT umożliwiają wystawianie i przesyłanie zamówień, zarządzanie magazynem, transportem czy też relacjami z dostawcami.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Coraz częściej można zauważyć, iż moduły magazynowe nie są w stanie spełnić zaawansowanych potrzeb przedsiębiorstw. Brak im funkcji optymalizacyjnych w magazynie, występują błędy przy rozliczaniu według: FIFO, LIFO, FEFO, AVCO. Kierownikom brakuje funkcjonalności przechowywania dokładnych informacji o lokalizacji towarów, optymalizacji przestrzeni magazynowej czy też możliwości przesuwania komponentów na produkcję. Na spotkaniu przedyskutujemy te kwestie i zaprezentujemy systemy IT, które są odpowiedzią na powyższe problemy przedsiębiorców.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Czego poszukują przedsiębiorcy w systemach magazynowych i logistycznych? Najczęściej pojawiające się problemy w obszarze zarządzania i najbardziej pożądane funkcjonalności w systemach – dyskusja;
  • Jak zrobić inwentaryzacje dużego magazynu w godzinę, czyli RFID w praktyce;
  • Planowanie logistyki wewnętrznej – zalety trybu nakazowego;
  • Debata Logistyka 4.0 – inteligentna fabryka XXI wieku. Dyskusja z udziałem dostawców oraz przedsiębiorców na temat wykorzystania najnowszych trendów i technologii w logistyce wewnętrznej m.in. IoT, Augmented Reality.

Zapraszam na Konferencję do Katowic,
która odbędzie się 12 grudnia 2017 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Lublinie 14 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Rzeszowie 15 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide