Poland
PL EN
Znajdź system IT dopasowany do Twoich wymagań
Szukaj wśród 22 branż rynku – produkcyjnych, handlowych, usługowych

Warsztaty w Rzeszowie, 15 grudnia 2017 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
SUPREMIS to jeden z wiodących i największych Partnerów SAP w zakresie produktu SAP Business One w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Jako pierwszy Partner w Polsce ze statusem GOLD firma świadczy pełen zakres usług związanych z SAP, począwszy od wdrożeń systemu, po jego utrzymanie i rozwój.
Udane projekty wdrożeniowe, realizowane od blisko 10 lat zostały przeprowadzone przez SUPREMIS w ponad 100 firmach z wielu branż, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jako pierwszy Partner SAP w Polsce SUPREMIS został certyfikowanym Partnerem w zakresie SAP Active Quality Management. Uzyskana certyfikacja pozwala na doskonalenie procesów biznesowych i potwierdza jakość świadczonych usług wdrożeniowych oraz serwisowych.
Firma ŻBIK Sp. z o.o. istnieje od roku 2007. Powstała jako wydzielona spółka firmy Bernacki Industrial Services. We współpracy z pracownikami naukowymi Politechnki Rzeszowskiej pracuje nad autorskimi systemami do monitorowania parku produkcyjnego EDOCS.
System MES pozwala na wygodną (automatyczną bądź przy udziale operatora) rejestrację zdarzeń na poziomie hali produkcyjnej. Rejestrowane dane są przetwarzane i udostępniane w formie podglądu „on line” oraz w formie automatycznie generowanych statystyk. Program MES ma otwartą, skalowalną strukturę. Przyjęte rozwiązania sprzętowe gwarantują wysoką niezawodność i elastyczność w konfiguracji. System może działać autonomicznie, realizując zadania dla takich pionów organizacyjnych jak: zarządzanie produkcją, planowanie produkcji, kontrola jakości produkcji, utrzymanie ruchu, oraz we współpracy ze systemami ERP zwracając wybrane dane do kalkulacji kosztów wytworzenia, rozliczenia czasu pracy, etc.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Warsztaty Synergy Poland:
Termin: 15 grudnia 2017 r.
Piątek, 08:00
Miejsce: Rzeszów, Hotel Prezydencki ****
35-309 Rzeszów, Podwisłocze 48
(wjazd od al. mjr. Wacława Kopisto)
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Prezydencki ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Żbik Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
"Managerowie tracą średnio 6 tygodni w ciągu roku na poszukiwanie ważnych, zagubionych dokumentów" – informuje Wall Street Journal.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W rozbudowanych organizacjach systemy do obiegu dokumentów okazują się nieocenionym wsparciem. Oprócz zaawansowanych funkcji obiegu dokumentów dają także możliwość ustalenia pewnych reguł, które rozliczają i kontrolują przebieg pracy, a jednocześnie wyraźnie zaznaczają strukturę organizacyjną.
Na konferencji w Warszawie będziemy poszukiwać odpowiedzi na pytania: Jakich funkcjonalności poszukują dzisiaj przedsiębiorcy w systemach Workflow oraz BI i jakie są najważniejsze kryteria wyboru systemu? Zaprezentujemy wybrane i sprawdzone na rynku polskim rozwiązania.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Wyzwania biznesowe a wymagania wobec controllingu i systemów IT;
  • Zintegrowane zarządzanie procesami biznesowymi w nowoczesnej organizacji na przykładzie platformy Exact Synergy, na której oparto rozwiązania Exact HRM, CRM i BPM;
  • Skrajnie elastyczna analiza nieograniczonej ilości danych w czasie rzeczywistym;
  • Najbardziej pożądane funkcjonalności w systemach BI i Workflow – dyskusja.

Zapraszam na Konferencję do Warszawy,
która odbędzie się 20 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Najnowsze rozwiązania IT dla branży
handlowo-dystrybucyjnej oraz retail.
Mobilność, wielokanałowość sprzedaży, szybki dostęp do informacji i raportów, które wspierają management w podejmowaniu kluczowych decyzji oraz kontrola ilościowa i jakościowa posiadanych zasobów towarowych – to wyzwania, którym musi sprostać nowoczesny system dedykowany branży handlowo-dystrybucyjnej.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Jak efektywnie zarządzać siecią punktów sprzedaży? Jak zoptymalizować i zautomatyzować procesy sprzedażowe? Jak wykorzystać potencjał firmy, aby wyprzedzić konkurencję w branży? To najważniejsze z pytań, jakie zadają sobie firmy branży handlowo-dystrybucyjnej.
Na spotkaniu w Warszawie zaprezentujemy systemy ERP oraz rozwiązania specjalizowane, które wspierają branżę handlową i retail. Prelegenci, w prezentowanych case study, opowiedzą z jakimi problemami borykały się przedsiębiorstwa i w jaki sposób dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań IT, z tymi problemami sobie poradziły.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Jak skutecznie wybrać system IT w branży handlowo-dystrybucyjnej, retail? Case study;
  • Microsoft Dynamics 365 – nowe oblicze rozwiązań Microsoft dla branży handlowo-dystrybucyjnej oraz retail. Rozwiązania w chmurze;
  • Omnichannel B2B i B2C – rzeczywistość, problemy, wyzwania;
  • Nowe technologie automatyzacji procesów celem zwiększenia samoobsługi lub skrócenia czasu obsługi klienta.

Zapraszam na Roadshow do Warszawy,
która odbędzie się 20 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Zaawansowane planowanie produkcji
z uwzględnieniem zasobów ograniczonych.
Nowoczesne rozwiązania APS pozwalają na skrócenie cyklu produkcyjnego nawet o 50%. Redukują zapasy półproduktów o 40–50%, zaś stan magazynowy wyrobów gotowych o ok. 30%.
Sebastian Smiatek
Sebastian Smiatek
Dyrektor Działu
Usług Doradczych
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę, iż zaawansowane planowanie produkcji możliwe jest tylko z wykorzystaniem przeznaczonego do tego celu oprogramowania.
Systemy APS pozwalają wykonywać złożone operacje planistyczne i symulacyjne w celu optymalizacji przebiegu produkcji.
Na spotkaniu we Wrocławiu zaprezentujemy sprawdzone na rynku systemy klasy APS i MES, które pozwalają na efektywne planowanie, sprawną realizację i skuteczne rozliczenie produkcji. Wskażemy także na przykładzie case study, w jaki sposób przygotować i przeprowadzić proces wyboru systemu informatycznego dla branży produkcyjnej.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Newralgiczne obszary w procesie wyboru i wdrażania systemów. Jak skutecznie wybrać system IT w branży produkcyjnej? Case study;
  • Praktyczne innowacje w planowaniu i zarządzaniu produkcją – nowe możliwości w systemach SAP;
  • Planowanie i harmonogramowanie produkcji na zasobach ograniczonych w oparciu o globalne rozwiązanie Siemens Simatic IT Preactor;
  • Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE.

Zapraszam na Roadshow do Wrocławia,
które odbędzie się 22 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2018:
Patronat Medialny 2007 – 2018:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 20 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 20 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow we Wrocławiu 22 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni