Poland
PL EN
Znajdź system IT dopasowany do Twoich wymagań
Szukaj wśród 22 branż rynku – produkcyjnych, handlowych, usługowych

Konferencja w Krakowie, 26 października 2017 r.

Rozwiązania
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
System IFS Applications™ oferuje pełną obsługę planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania obsługą serwisową (ESM). Zapewnia on wszystkie funkcjonalności, których oczekuje się od pakietu oprogramowania ERP, a dodatkowo również zaawansowaną, wbudowaną funkcjonalność, która rozszerza wykorzystanie aplikacji na inne kluczowe obszary działalności firmy. System umożliwia redukcję kosztów zarządzania cyklem życia kluczowych elementów majątku przedsiębiorstwa oraz towarzyszących im danych. Wspomaga również optymalizację sposobu wykorzystania zasobów stacjonarnych i mobilnych w celu obniżenia kosztów eksploatacyjnych.
W pełni wbudowane funkcje z zakresu zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz oprogramowanie obsługujące kluczowe procesy biznesowe, takie jak finanse, zasoby ludzkie i analityka biznesowa, oddają do dyspozycji klienta precyzyjny wgląd w codzienne działania biznesowe firmy. IFS Applications™
ANT
ANT Factory Portal to system do bieżącego nadzoru procesu produkcyjnego, będący uzupełnieniem systemów ERP. Wykorzystując najnowszą technologię AJAX WEB 2.0 daje bezpieczny i funkcjonalny dostęp do danych przez przeglądarki internetowe. Każdy uprawniony użytkownik może, zalogować się do serwisu i uzyskać dostęp do danych z wybranego obszaru zakładu produkcyjnego. Zastępuje ręczne raportowanie produkcji na rzecz automatycznego pozyskiwania danych wprost z maszyn i linii produkcyjnych.
Wdrożenie systemu przyniosło naszym klientom średni wzrost OEE o 20%, ponadto obniżyliśmy zużycie energii, zmniejszyliśmy koszty zarządzania oraz uzyskaliśmy poprawę jakości produktów.
QUERIS
System Queris MES jest narzędziem do kompleksowego zarządzania realizacją produkcji, stworzonym przez polskiego producenta. Jego funkcjonalność w pełni zaspokaja potrzeby związane z monitorowaniem i podnoszeniem wydajności procesów. Został wyposażony w możliwości usprawniające pracę dyrektorów produkcji, kierowników oraz operatorów. Jego elastyczna architektura umożliwia pełną integrację z maszynami oraz innymi rozwiązaniami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie (takimi jak systemy ERP, APS, czy CMMS), która przyczynia się do wykorzystania pełni możliwości związanych z informatyzacją zakładu. Oprogramowanie jest z powodzeniem wdrażane i użytkowane w różnego rodzaju przedsiębiorstwach z różnych branż.
QUERIS APS
System klasy APS stworzony przez firmę Queris stanowi praktyczne rozwiązanie do automatycznego harmonogramowania produkcji. Oparte na najnowszych dostępnych technologiach ułatwia pracę działów produkcji i pozwala znacznie zwiększyć wydajność procesów tylko dzięki lepszemu planowaniu. System jest przystosowany do automatycznego harmonogramowania zleceń według różnych rodzajów kryteriów (maksymalnej wydajności, minimalizacji czasu przezbrojeń, minimalnych kosztów, itp.). Wykorzystanie algorytmów heurystycznych (prostych) oraz memetycznych (złożonych) przekłada się na optymalne zaplanowanie produkcji, a przez to osiąganie lepszych wyników.
QUERIS CMMS
Queris CMMS, to polskie rozwiązanie dla służb utrzymania ruchu, które od długiego już czasu cieszy się dużym zainteresowaniem wśród rodzimych i zagranicznych przedsiębiorstw. System został stworzony w oparciu o własne doświadczenia z dziedziny utrzymania ruchu oraz na podstawie licznych opinii praktyków. Oprogramowanie firmy Queris posiada bogatą funkcjonalność i szerokie możliwości integracji, a na rynku jest doceniane również z nowoczesny, przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs użytkownika. Koncepcja systemu i jego wykonanie sprawiają, że staje się ono niezbędnym wsparciem przy realizacji podejścia lean manufacturing oraz prewencyjnego utrzymania ruchu.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
Blunovation
Na bazie programów funduszy UE firma Blunovation rozwinęła od podstaw wielomodułową platformę BluSezam – uniwersalny szkielet systemowy (ang. framework), która jest dzisiaj najlepszym narzędziem łączącym wymagania dla systemu klasy EAM (ang. Enterprise Asset Management) do Zarządzania Majątkiem, CMMS do Zarządzania Utrzymaniem Ruchu i Procesów Produkcyjnych (ang. Computerised Maintenance Management System), MES do Zarządzania Produkcją MES (ang. Manufacturing Execution System) oraz FSM - Zarządzania Grupami Roboczymi w Terenie FSM (ang. Field Service Management) dostępnym na rynku, a jednocześnie znakomicie sprawdzającym się uniwersalnym narzędziem nadającym się do zastosowań rozwiązywania wszelkich problemów automatycznej identyfikacji AutoID, Systemów Zarządczych IT, zarówno jak i sprostaniu różnorodnym zadaniom w koncepcji Internetu Rzeczy oraz Rewolucji Przemysłowej IV.
BluSezam to platforma, która:
  • Znacznie skraca czas dostarczenia aplikacji zarządzającej w pełni procesami przemysłowo-biznesowymi dla Klienta z bardzo indywidualnymi wymaganiami;
  • Posiada wbudowane mechanizmy predykcji oparte o Big Data;
  • Posiada dla każdego modułu odpowiednik aplikacji mobilnych na systemy android, iOS, Windows Mobile tak, aby wspierać nowe obowiązujące paradygmaty Everything Goes Mobile oraz Internet Rzeczy;
  • Wyróżnia się inteligentnym silnikiem GUI (Graphical User Interface), czyli graficznym interfejsem użytkownika.
4TECH
System plan9000, opracowany przez 4TECH, jest systemem klasy CMMS (Computerised Maintenance Management System) wspomagającym działania służb utrzymania ruchu i odpowiedzialnych za gospodarkę remontową w przedsiębiorstwie. System plan9000 wspomaga i automatyzuje prace wykonywane przez służby działające w ramach struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, wydzielone w postaci firm zależnych jak i zewnętrznych dostawców usług serwisowych.
W przedsiębiorstwach wdrażających systemy jakości, takie jak normy serii ISO9000 czy GMP, plan9000 może stanowić element procedur jakościowych.
FBD
System Utrzymania Ruchu S.U.R.-FBD to rodzime rozwiązanie informatyczne klasy CMMS, przeznaczone dla Służb Utrzymania Ruchu. W odróżnieniu od programów lokalizowanych z wersji amerykańskich i zachodnioeuropejskich program nie zawiera funkcji, które są w polskich warunkach bezużyteczne. Jego głównym celem jest automatyzacja prac związanych z:
  • Zarządzaniem środkami trwałymi infrastruktury;
  • Prowadzeniem gospodarki remontowej;
  • Prowadzeniem przeglądów technicznych i konserwacji maszyn;
  • Prowadzeniem gospodarki magazynowej UR;
  • Zarządzaniem zamówieniami na materiały i części zamienne;
  • Raportowaniem i generowaniem statystyk.
Wdrożenie systemu umożliwi:
  • Zwiększenie zdolności produkcyjnych;
  • Zapewnienie sprawności maszyn według wymagań jakości;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pracy;
  • Wzrost jakości wykonywanych zadań;
  • Minimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem ruchu;
  • Redukcję zapasów magazynowych;
  • Wsparcie we wdrażaniu norm jakościowych oraz dyrektyw UE;
  • Redukcję braków produkcyjnych.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 26 października 2017 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Kraków, Hilton Garden Inn Krakow Airport ****
32-083 Balice, ul. Kpt. Mieczysława Medweckiego 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn Krakow Airport ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Queris Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Blunovation Sp. z o.o. 4TECH Systemy Informatyczne FBD
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
"Managerowie tracą średnio 6 tygodni w ciągu roku na poszukiwanie ważnych, zagubionych dokumentów" – informuje Wall Street Journal.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W rozbudowanych organizacjach systemy do obiegu dokumentów okazują się nieocenionym wsparciem. Oprócz zaawansowanych funkcji obiegu dokumentów dają także możliwość ustalenia pewnych reguł, które rozliczają i kontrolują przebieg pracy, a jednocześnie wyraźnie zaznaczają strukturę organizacyjną.
Na konferencji w Warszawie będziemy poszukiwać odpowiedzi na pytania: Jakich funkcjonalności poszukują dzisiaj przedsiębiorcy w systemach Workflow oraz BI i jakie są najważniejsze kryteria wyboru systemu? Zaprezentujemy wybrane i sprawdzone na rynku polskim rozwiązania.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Wyzwania biznesowe a wymagania wobec controllingu i systemów IT;
  • Zintegrowane zarządzanie procesami biznesowymi w nowoczesnej organizacji na przykładzie platformy Exact Synergy, na której oparto rozwiązania Exact HRM, CRM i BPM;
  • Skrajnie elastyczna analiza nieograniczonej ilości danych w czasie rzeczywistym;
  • Najbardziej pożądane funkcjonalności w systemach BI i Workflow – dyskusja.

Zapraszam na Konferencję do Warszawy,
która odbędzie się 20 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Najnowsze rozwiązania IT dla branży
handlowo-dystrybucyjnej oraz retail.
Mobilność, wielokanałowość sprzedaży, szybki dostęp do informacji i raportów, które wspierają management w podejmowaniu kluczowych decyzji oraz kontrola ilościowa i jakościowa posiadanych zasobów towarowych – to wyzwania, którym musi sprostać nowoczesny system dedykowany branży handlowo-dystrybucyjnej.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Jak efektywnie zarządzać siecią punktów sprzedaży? Jak zoptymalizować i zautomatyzować procesy sprzedażowe? Jak wykorzystać potencjał firmy, aby wyprzedzić konkurencję w branży? To najważniejsze z pytań, jakie zadają sobie firmy branży handlowo-dystrybucyjnej.
Na spotkaniu w Warszawie zaprezentujemy systemy ERP oraz rozwiązania specjalizowane, które wspierają branżę handlową i retail. Prelegenci, w prezentowanych case study, opowiedzą z jakimi problemami borykały się przedsiębiorstwa i w jaki sposób dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań IT, z tymi problemami sobie poradziły.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Jak skutecznie wybrać system IT w branży handlowo-dystrybucyjnej, retail? Case study;
  • Microsoft Dynamics 365 – nowe oblicze rozwiązań Microsoft dla branży handlowo-dystrybucyjnej oraz retail. Rozwiązania w chmurze;
  • Omnichannel B2B i B2C – rzeczywistość, problemy, wyzwania;
  • Nowe technologie automatyzacji procesów celem zwiększenia samoobsługi lub skrócenia czasu obsługi klienta.

Zapraszam na Roadshow do Warszawy,
która odbędzie się 20 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Zaawansowane planowanie produkcji
z uwzględnieniem zasobów ograniczonych.
Nowoczesne rozwiązania APS pozwalają na skrócenie cyklu produkcyjnego nawet o 50%. Redukują zapasy półproduktów o 40–50%, zaś stan magazynowy wyrobów gotowych o ok. 30%.
Sebastian Smiatek
Sebastian Smiatek
Dyrektor Działu
Usług Doradczych
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę, iż zaawansowane planowanie produkcji możliwe jest tylko z wykorzystaniem przeznaczonego do tego celu oprogramowania.
Systemy APS pozwalają wykonywać złożone operacje planistyczne i symulacyjne w celu optymalizacji przebiegu produkcji.
Na spotkaniu we Wrocławiu zaprezentujemy sprawdzone na rynku systemy klasy APS i MES, które pozwalają na efektywne planowanie, sprawną realizację i skuteczne rozliczenie produkcji. Wskażemy także na przykładzie case study, w jaki sposób przygotować i przeprowadzić proces wyboru systemu informatycznego dla branży produkcyjnej.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Newralgiczne obszary w procesie wyboru i wdrażania systemów. Jak skutecznie wybrać system IT w branży produkcyjnej? Case study;
  • Praktyczne innowacje w planowaniu i zarządzaniu produkcją – nowe możliwości w systemach SAP;
  • Planowanie i harmonogramowanie produkcji na zasobach ograniczonych w oparciu o globalne rozwiązanie Siemens Simatic IT Preactor;
  • Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE.

Zapraszam na Roadshow do Wrocławia,
które odbędzie się 22 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2018:
Patronat Medialny 2007 – 2018:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 20 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 20 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow we Wrocławiu 22 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni