Poland
PL EN

Konferencja w Krakowie, 26 października 2017 r.

Agenda
08:30 – 08:45 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
08:45 – 09:30 Najczęściej popełniane przez przedsiębiorstwa błędy i ich konsekwencje
– na podstawie analizy 400 projektów wyboru systemów IT.
Problemy utrzymania ruchu a problemy produkcji.

Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

  
09:30 – 10:00 Elastyczne podejście do raportowania i rozliczeń procesów produkcyjnych w IFS Applications.

Andrzej Wąs, Senior Business Consultant, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.

10:00 – 10:30 Dlaczego system utrzymania ruchu powinien być zintegrowany z systemem zarządzania produkcją?

Bartłomiej Denkowski, PreSales Manager, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.

10:30 – 10:50Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
10:50 – 11:50 ANT AOS MAINTENANCE – element globalnego systemu nadzorujący efektywność prac SUR.
Monitorowanie pracy i przestojów maszyn, wyliczanie współczynników OEE.
Monitorowanie zużycia mediów (prąd, woda, powietrze) przez maszyny.

Piotr Kańka, Sales Engineer, ANT Sp. z o.o.

11:50 – 12:20 Systemy CMMS, MES, APS – moda czy odpowiedź na realne problemy?
Zarządzanie przeglądami maszyn, monitorowanie ich pracy oraz przestojów, zaawansowane planowanie produkcji.

Tomasz Zieliński, Prezes Zarządu, Queris Sp. z o.o.

12:20 – 12:50 Planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie produkcji z uwzględnieniem
bieżących informacji na temat stanu produkcji. Wykorzystanie różnych zasobów
(maszyny, surowce, pracownicy) przy tworzeniu planu.
MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym,
obliczanie współczynników OEE.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

12:50 – 13:15Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:15 – 13:45 Industry 4.0 w dziale UR. Predykcyjne Utrzymanie Ruchu. Teoria a praktyka.

Krzysztof Kluszczyński, CEO, Blunovation Sp. z o.o.

13:45 – 14:15 Nowe oblicza systemów CMMS – system Plan9000.net.

Paweł Jakubik, Współwłaściciel, 4TECH Systemy Informatyczne

14:15 – 15:00 P: Dlaczego nie naprawiliście tej usterki?
UR: A kiedy zgłaszaliście?
P: No trzy dni temu chyba ktoś zgłaszał.
UR: Ja nic nie wiem.
Czyli jak szybko usprawnić komunikację między działem UR
a Produkcją z wykorzystaniem systemu SUR-FBD CMMS.

Jakub Chylewski, Analityk/Wdrożeniowiec, FBD

15:00 – 15:30 Podsumowanie spotkania.
15:30 – ...Poczęstunek.
Rejestracja na to Spotkanie Edukacyjne jest otwarta.
Przejdź do zakładki Rejestracja, aby się zarejestrować.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 26 października 2017 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Kraków, Hilton Garden Inn Krakow Airport ****
32-083 Balice, ul. Kpt. Mieczysława Medweckiego 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn Krakow Airport ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Queris Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Blunovation Sp. z o.o. 4TECH Systemy Informatyczne FBD
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide