Poland
PL EN

Konferencja w Poznaniu, 28 marca 2017 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:30 Jak tworzyć zapytanie ofertowe dla systemów klasy ERP i MES?
Konstrukcja, treść i metodologia zapytania ofertowego. Najczęściej popełniane przez przedsiębiorstwa błędy i ich konsekwencje – na podstawie analizy 400 projektów wyboru systemów.

Iwona Gajda, Prezes Zarządu, Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

  
09:30 – 10:15 Budowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze produkcji i dystrybucji
w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP. SUPREMIS – Złoty Partner SAP.
Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Jak oprogramowanie
i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
Przykłady zastosowania oprogramowania SAP Business One w firmach rożnej wielkości.
SAP Business One Cloud.

Maciej Jaroszyński, Dyrektor Konsultingu, SUPREMIS Sp. z o.o.

10:15 – 10:45 Budowa wartości firmy produkcyjnej – miejsce i rola systemu ERP.

Grzegorz Wikierski, Key Account Manager, proALPHA Polska Sp. z o.o.

10:45 – 11:15 Droga do Przemysłu 4.0, czyli jak podnieść produktywność firmy SMB w cyfrowych czasach.
Case study z materiałem filmowym – Mobile Climate Control.

Krzysztof Jagiełło, Business Consultant, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

Maciej Swienton, Business Consultant, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

11:15 – 11:30Przerwa kawowa.
  
11:30 – 12:30 Jak zrobić inwentaryzacje dużego magazynu w godzinę, czyli RFID w praktyce.

Dariusz Błoński, Kierownik Produktu, Siemens Sp. z o.o.

Maciej Milczarek, Prezes Zarządu, InfoBase Software Sp. z o.o.

12:30 – 13:00 Traceability w systemach produkcji.
Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Daniel Oszczęda, Marketing Manager, Balluff Sp. z o.o.

13:00 – 13:30 Rosnący wpływ bazy danych na funkcjonowanie współczesnych organizacji.

Bartosz Karoń, Business Development Executive, Future Processing Sp. z o.o.

13:30 – 13:45Przerwa kawowa.
  
13:45 – 14:15 Planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie produkcji z uwzględnieniem
bieżących informacji na temat stanu produkcji. Wykorzystanie różnych zasobów
(maszyny, surowce, pracownicy) przy tworzeniu planu.
MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym,
obliczanie współczynników OEE.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

14:15 – 14:45 Kompleksowa ochrona danych z technologią de-duplikacji w rozwiązaniach
Dell-EMC – AVAMAR, DATA DOMAIN. Czyli jak skuteczne skrócić czas backupu,
zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane.

Jakub Wychowański, Specjalista ds. Rozwiązań BRS, Vecto Sp. z o.o.

14:45 – 15:00 Podsumowanie spotkania.
15:00 – ...Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 28 marca 2017 r.
Wtorek, 08:45
Miejsce: Poznań, Grand Royal Hotel ****
ul. Głogowska 358a, 60-004 Poznań
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Grand Royal Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SUPREMIS Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. InfoBase Software Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o. Future Processing Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy - Blok I 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy - Blok II 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide