Poland
PL EN
Synergy Days 2018

Konferencja w Poznaniu, 28 marca 2017 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
SUPREMIS to jeden z wiodących i największych Partnerów SAP w zakresie produktu SAP Business One w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Jako pierwszy Partner w Polsce ze statusem GOLD firma świadczy pełen zakres usług związanych z SAP, począwszy od wdrożeń systemu, po jego utrzymanie i rozwój.
Udane projekty wdrożeniowe, realizowane od blisko 10 lat zostały przeprowadzone przez SUPREMIS w ponad 100 firmach z wielu branż, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jako pierwszy Partner SAP w Polsce SUPREMIS został certyfikowanym Partnerem w zakresie SAP Active Quality Management. Uzyskana certyfikacja pozwala na doskonalenie procesów biznesowych i potwierdza jakość świadczonych usług wdrożeniowych oraz serwisowych.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
http:// BPC-Guide.pl » SUPREMIS Sp. z o.o.
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
http:// BPC-Guide.pl » proALPHA Polska Sp. z o.o.
Monitor to ponad 30 lat doświadczenia w branży systemów klasy ERP dla sektora produkcyjnego. Grupa Monitor zatrudnia 140 osób, a jej siedziba mieści się w Szwecji.
Firma nawiązała współpracę z partnerami w wielu krajach – a w kilku, między innymi w Polsce, otworzyła przedstawicielstwa. Monitor ma ponad 2500 klientów wśród firm produkcyjnych w 30 krajach, a w Szwecji jest liderem rynku systemów ERP.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
http:// BPC-Guide.pl » Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.
INFOBASE jest firmą informatyczną działającą na rynku od ponad 20 lat. Początek działalności to rok 1994, w którym została założona firma InfoBase Systemy Informatyczne. Kadra firmy to wysokokwalifikowani programiści, projektanci, analitycy i skuteczny zespół wdrożeniowy. Doświadczenie i wiedza oraz współpraca z konsultantami pozwoliła na opracowanie wielomodułowego zintegrowanego system informatycznego PULSAR opartego o technologię ORACLE, który jest w chwili obecnej podstawowym produktem firmy.
Firma opiera swoją działalność oferując własne produkty i rozwiązania informatyczne firmom z sektora MŚP. Podstawowy obszar naszego zainteresowania to firmy produkcyjne funkcjonujące na terenie całego kraju. INFOBASE realizuje również indywidualne projekty i oferuje swoje usługi programistyczne poza granicami kraju.
Doświadczenie i wiedza oraz współpraca z konsultantami pozwoliła na opracowanie wielomodułowego zintegrowanego system informatycznego PULSAR, który jest w chwili obecnej podstawowym produktem firmy.
Oferowane rozwiązania:
Zintegrowany System Informatyczny PULSAR;
WMS RFID, Logistyka sprzedaży, Logistyka zaopatrzenia, Produkcja, Logistyka Magazynowania (RFID WMS), ODYS- optymalizator dystrybucji, E-commerce, Finanse i Księgowość, Kadry i Płace.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
http:// BPC-Guide.pl » InfoBase Software Sp. z o.o.
Kluczowe kompetencje:
  • RFID (bezprzewodowe zarządzanie produktem
    w procesach logistyki produkcji i sprzedaży);
  • Systemy Kodów Kreskowych;
  • EDI i elektroniczna wymiana danych;
  • Ecommerce;
  • Logistyka Produkcji.
Wybrane referencje:
  • Fabryka mebli Dolmar;
  • Fabryka Nici Ariadna S.A.;
  • "POLLENA" Przedsiębiorstwo Chemii Gospodarczej;
  • Fabryka Dywanów BRINTONS AGNELLA S.A.;
  • Polskie Fabryki Porcelany Ćmielów i Chodzież;
  • Andropol S.A.;
  • Force Technology Kopanhaga.
Autoryzacje:
Siemens Partner Technoloczno-Handlowy w zakresie SIMATIC RFID RF600
Oracle Certified Professional
ORACLE Certified Solution Partner
Oracle Silver Partner
Zakres działania:
Polska, Dania
Dane kontaktowe:
INFOBASE SOFTWARE
ul. Torowa 9, 62-700 TUREK
Tel. +48 63 278 88 88
Jako wiodący specjalista w dziedzinie sensoryki – z ponad 50-cio letnim doświadczeniem – firma Balluff Sp. z o.o. jest uznanym partnerem w dziedzinie automatyki przemysłowej. Balluff skupia całą różnorodność technologiczną o najróżniejszych zasadach działania i oferuje innowacyjne rozwiązania techniczne najwyższej jakości.
Do wszystkich obszarów automatyzacji – właściwy system oraz kompetencje z jednego źródła.
  • Czujniki elektroniczne i mechaniczne;
  • Obrotowe i liniowe przetworniki położenia;
  • Systemy identyfikacji;
  • Systemy połączeń oraz moduły I/O.
Produkty firmy to gwarancja działania, ponieważ Balluff wie, że jakość to coś więcej, mianowicie najwyższa niezawodność oraz świadczenie usług z zakresu indywidualnych rozwiązań i indywidualna obsługa klientów.
Oferuje szeroki wachlarz usług dotyczących całości cyklu życia produktów: od koncepcji i tworzenia projektów poprzez kontrolę i wyposażenie w miejscu pracy, aż po szkolenia i wsparcie. Dla optymalnych zastosowań i dokładnie według potrzeb.
Future Processing jest unikalną firmą IT prowadzoną od 2000 roku przez pasjonatów i posiadającą około 750 zaangażowanych pracowników. Głównym przedmiotem działalności firmy jest tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm Polskich i zagranicznych oraz sektora publicznego. Realizujemy ambitne projekty informatyczne – od oprogramowania do analizy danych, aż po zaawansowane systemy obrazowania medycznego, inspekcji wizyjnej, a także współtworzenie polskiego satelity PW Sat2.
Filozofią naszej firmy jest tworzenie dobrego oprogramowania dzięki temu, że ludzi stawiamy na samym początku projektu. Możemy w pełni więc zrealizować oczekiwania naszych klientów i wychodzić dalej poza proste określanie wymagań.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
http:// BPC-Guide.pl » Proxia Polska Sp. z o.o.
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 28 marca 2017 r.
Wtorek, 08:45
Miejsce: Poznań, Grand Royal Hotel ****
ul. Głogowska 358a, 60-004 Poznań
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Grand Royal Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SUPREMIS Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. InfoBase Software Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o. Future Processing Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl
ERP dla przedsiębiorstw MSP
Wojciech Ziaja
Wojciech Ziaja
Dyrektor ds.
Sprzedaży
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa sektora MSP, które szukają systemów IT do zarządzania organizacją zapraszamy na tegoroczne Synergy Days. Zorganizujemy dwa spotkania warsztatowo-doradcze, w trakcie których będziemy dyskutować, jak skutecznie przeprowadzić proces wybory rozwiązania ERP i zaprezentujemy wybrany system.
27 czerwca we Wrocławiu część doradcza połączona będzie z prezentacją szwedzkiego systemu wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem Monitor ERP. System wspiera zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich.
27 czerwca w Katowicach obok części doradczej zaprezentujemy rozwiązanie klasy ERP autorstwa firmy Junisoftex - ERP Perfect-Expert. System wpiera zarządzanie we wszystkich obszarach m.in. controllingu, CRM, finansowo-księgowym, sprzedaży, magazynu, produkcji (planowanie i rozliczenie), środków trwałych, ZZL, billing oraz inne dedykowane.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
27 czerwca w Katowicach oraz we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Rozwiązania dla produkcji
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa, które szukają systemów IT do zarządzania produkcją zapraszamy na cykl spotkań warsztatowo-doradczych, dotyczących wyboru systemów wspierających zarządzanie w obszarach : zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji (APS); monitorowania i zarządzania parkiem maszynowym (MES/SCADA); zarządzania i kontroli utrzymania ruchu (CMMS); zarządzania całą organizacją z uwzględnieniem procesów produkcyjnych (ERP).
26 czerwca odbędą się dwa spotkania z cyklu Synergy Days. Pierwsze odbędzie się we Wrocławiu i połączone będzie z prezentacją systemu klasy MES SFC 4FACTORY firmy DSR. Drugie spotkanie, zostanie zorganizowane w Katowicach, połączone będzie z prezentacją systemów automatyki i informatyki przemysłowej firmy ISP Polska.
28 czerwca zapraszamy przedsiębiorców do Wrocławia, gdzie firma Procom przedstawi Platformę PROMAN do monitorowania i kontroli procesów produkcyjnych.
W tym samym dniu (28 czerwca) w Krakowie odbędzie się międzynarodowe spotkanie, w trakcie którego uczestnicy poznają funkcjonalności przemysłowej zaawansowanej platformy MEScontrol.net firmy BrightEye.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
26 i 28 czerwca we Wrocławiu, Katowicach i w Krakowie.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Sztuczna inteligencja w handlu i produkcji
Arkadiusz Czajka
Arkadiusz Czajka
Business Development
Manager
Grupa BPC
Duże przedsiębiorstwa i korporacje, które poszukują nowoczesnych systemów wspierających zarządzanie organizacją, zapraszamy na Synergy Days do Wrocławia. Będziemy dyskutować o rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365, który łączy w sobie najlepsze możliwości rodziny Microsoft. Omówimy zagadnienia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu i produkcji.
Systemu Microsoft Dynamics 365 to chmurowe rozwiązanie biznesowe, które dedykowane jest dużym i średnim przedsiębiorstwom. Łączy możliwości rozwiązania CRM i systemu ERP. Przedsiębiorstwom pozwala na zarządzanie wszystkimi procesami i aspektami prowadzonej działalności w sposób innowacyjny i efektywny. System Microsoft Dynamics 365 jest ściśle zintegrowany z Platformą 365 oraz siecią społecznościową LinkedInc. Na spotkaniu system zaprezentuje firma Anegis Sp. z o.o. (Microsoft Gold Partner), która posiada bogate doświadczenie we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań IT na rynkach: angielskim, skandynawskim i polskim.
Zapraszam na spotkanie, które odbędzie się
29 czerwca we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.