Poland
PL EN

Konferencja w Katowicach - Blok IV, 10 grudnia 2015 r.

Rozwiązania
Arcus S.A.
Grupa ARCUS to jeden z największych na rynku dostawców inteligentnych rozwiązań oraz zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. W ofercie sprzedażowej GRUPY ARCUS znajdują się takie usługi jak audyt potrzeb klienta, doradztwo w wyborze optymalnego rozwiązania, dostawa i integracja urządzeń wraz z wdrożeniem programowania, aż wreszcie nadzór nad bezpieczną i ciągłą pracą systemu.
Rozwiązania oferowane przez Grupę Arcus służą optymalizacji procesów w całej organizacji. Prezentowane podczas Konferencji rozwiązanie Arcus Kyocera MDS to kompleksowe narzędzie, które sprawi, że środowisko dokumentu będzie bardziej efektywne. MDS, czyli kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, optymalizuje cały proces produkcji dokumentów - od zadania wydruku/kopii, proces archiwizacji, przepływ pracy, bezpieczeństwa danych i wpływu na środowisko naturalne.
Jak to działa?
ARCUS KYOCERA MDS wykorzystuje proces Oceny, Projektowania, Implementacji, Zarządzania i Optymalizacji, aby precyzyjnie określić koszty produkcji dokumentów, dostosować środowisko obiegu dokumentów do profilu działalności firmy, a w konsekwencji ograniczyć koszty i zwiększyć wydajność i efektywność systemu.
Korzyści z wdrożenia rozwiązania Arcus Kyocera MDS:
  • Znaczące zmniejszenie kosztów produkcji dokumentów;
  • Kompletna przejrzystość kosztów;
  • Jeden kontakt do obsługi systemu dokumentów;
  • Wzrost wydajności poprzez redukcję przestoju i optymalizację systemu;
  • Poprawa bezpieczeństwa obiegu dokumentów;
  • Zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Komako
KOMAKO stworzyło dedykowany moduł do budżetowania projektów. Moduł o nazwie ENOKO Budżet to rozwiązanie przygotowane jako dodatek branżowy do systemu ERP enova dla firm prowadzących inwestycje, projekty, czy budowy. Wspiera systemowo pracę firm budowlanych lub firm z branż pokrewnych. Modelowe opracowanie struktur danych modułu pozwala na szybsze wdrożenie i skorzystanie przez użytkownika z wartości merytorycznej jaką niesie ENOKO Budżet.
Rozwiązanie uzupełnia moduł do importu kosztorysów tworzonych w programie NORMA PRO w formacie ATH2 jako bazy informacyjnej do tworzenia budżetów oraz kart limitowych w projektach.
Więcej na stronie: http://enova.komako.pl/erp-w-firmie-budowlanej.html Case study – Projekt-Bud Sp. z o.o.
EBIS Group
Platforma Binocle – kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych. W ramach jednej platformy Binocle oferuje moduły:
  • Raportowanie i analizy biznesowe;
  • Planowanie i budżetowanie;
  • Data mining.
Microsoft Power BI – dostępny w chmurze lub wewnątrz firmy zestaw narzędzi Business Intelligence, będących częścią pakietu Office 365 lub samego Excela 2013. Podstawowym narzędziem analitycznym w Power BI jest właśnie Excel - pierwszy wybór dla niemal każdego analityka. Po rozszerzeniu Excela o Power Pivot (In-Memory), Power View, Power Map i Power Query otrzymujemy kompletną platformę Business Intelligence w przyjaznym i znanym nam środowisku Office. Case Study - Ministerstwo Gospodarki Case Study - Bartek S.A. Case Study - NDI S.A. Case Study - Sescom S.A.
Grupa 3S
3S Internet – to usługa dla organizacji zainteresowanych pewnym, symetrycznym, szerokopasmowym dostępem do Internetu o przepływności od 5 Mb/s do 1 Gb/s. Usługa po własnej sieci światłowodowej.
3S Telefonia – usługi głosowe dla biznesu i administracji, wykorzystujące zarówno tradycyjną technologię TDM stosowaną w sieciach PSTN, jak również nowoczesne rozwiązania telefonii IP.
3S Kolokacja – Usługa udostępnienia infrastruktury i powierzchni w ośrodku 3S Data Center dla urządzeń Klienta (serwery, sprzęt sieciowy, macierze dyskowe). Urządzenia dostępne są via Internet lub poprzez dedykowane, światłowodowe łącze transmisji danych.
3S Cloud2B – usługi udostępniania mocy obliczeniowej i przestrzeni składowania danych w bezpiecznym ośrodku 3S Data Center z gwarancją dostępności SLA na poziomie 99,95%. Proponujemy rozwiązania oparte o Public oraz Private Cloud (Publiczną oraz Prywatną Chmurę obliczeniową).
Storio
Niezawodny system backupu EMC Networker w wersji 8.0
W sierpniu 2012 r. firma EMC udostępniła dla Klientów najnowszą wersję oprogramowania do backupu danych Networker 8.0.
EMC Networker to kompletne i wydajne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych opracowane przez lidera branży - umożliwia centralizację, automatyzację i przyspieszenie procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych w całym środowisku informatycznym. Ponadto dzięki rekordowej wydajności i elastyczności umożliwia wykonywanie kopii najważniejszych danych biznesowych w szybki, bezpieczny i łatwy w zarządzaniu sposób.
DLACZEGO WARTO ZAINSTALOWAĆ NETWORKER'A 8.0?
  1. Najwyższej klasy de-duplikacja sprzętowa wbudowana w każdego agenta Networker’a. Bez dodatkowych opłat. Każdy serwer może się backupować na Data Domain z de-duplikacją na źródle lub targecie. Bez koneiczności zakupu dodatkowych licencji Storage Node! Oznacza to, dużą redukcje kosztu zakupu licencji NetWorker-a;
  2. Podział środowiska klienta. NetWorker pozwala tworzyć oddzielne strefy zarządzane przez oddzielnych administratorów – na przykład:
    • UNIX / Windows;
    • Gdańsk / Katowice;
    • Outsourcing: klient1 / klient2 / klient3.
  3. Usprawnienia techniczne:
    • Jednoczesny backup wielu maszyn i odtwarzanie z tego samego urządzenia dyskowego;
    • Mniejsze obciążenie zabezpieczanych maszyn backupem;
    • Mniejsze zużycie zasobów przez serwer backupu;
    • Mniejsze zużycie portów.
  4. I wiele innych.
EMC NETWORKER UMOŻLIWIA:
  • Scentralizowane tworzenie kopii zapasowych i odtwarzanie danych w celu zapewnienia pełnej kontroli nad sieciami pamięci masowej (SAN), pamięcią masową dołączaną przez sieć (NAS) i pamięcią masową podłączaną bezpośrednio (DAS);
  • Wykorzystanie technologii tworzenia kopii zapasowych i replikacji w celu zapewnienia wyższego poziomu ochrony i odtwarzania danych;
  • Obsługę platform heterogenicznych, w tym systemów UNIX, Windows, Linux, Netware, OpenVMS, Macintosh i VMware;
  • Bieżące tworzenie kopii zapasowych systemów plików i aplikacji w trybie online, w trakcie ich używania;
  • Obsługę rozwiązań EMC Documentum®, Oracle, Microsoft SQL Server i Exchange, IBM DB2 UDB, Informix, Lotus Notes/Domino, SAP® R/3®, Sybase i MEDITECH.
Łatwa obsługa, bezpieczeństwo i wydajność
EMC nieustannie udoskonala i udostępnia nowe funkcje w ramach aplikacji NetWorker. Obecnie NetWorker zapewnia:
  • Intuicyjny, łatwy w dostosowaniu i zarządzaniu interfejs użytkownika oparty na przeglądarce;
  • Niezrównane parametry w zakresie szybkości i bezpieczeństwa;
  • Najnowocześniejsze mechanizmy szyfrowania kopii zapasowych (256-bitowy standard AES) oraz zaawansowanego uwierzytelniania użytkowników, które gwarantują spełnienie rosnących wymagań dotyczących bezpieczeństwa;
  • Zaawansowane funkcje tworzenia kopii zapasowych na dyskach, obejmujące współbieżne odtwarzanie danych (z dysku), udostępnianie dysków docelowych (rozwiązania NAS i SAN), możliwości konfigurowania rożnych rozmiarów bloków, a także zarządzanie kopiami migawkowymi w celu znacznie szybszego odtwarzania danych.
Zarządzanie odtwarzaniem danych i łatwość użytkowania
EMC nieustannie rozwija podstawową architekturę rozwiązania NetWorker, aby udoskonalać funkcje tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych. Funkcje te upraszczają instalację aplikacji NetWorker oraz zarządzanie nią, korzystnie wpływając na wygodę jej użytkowania. EMC NetWorker zapewnia:
  • Szybsze odtwarzanie danych dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania, które pozwalają szybko i łatwo znaleŹć dane i uzyskać do nich dostęp;
  • Funkcję Inactive File Report, która identyfikuje nieaktywne pliki systemu Windows w kopiach zapasowych w celu ich archiwizacji;
  • Udoskonalone funkcje raportowania, inteligentnej korelacji kopii zapasowych oraz analizy wpływu, które pozwalają na lepsze monitorowanie środowiska tworzenia kopii zapasowych, szybsze rozwiązywanie problemów z kopiami zapasowymi i odtwarzaniem danych oraz skuteczniejsze unikanie problemów w przyszłości;
  • Obsługę internacjonalizacji (I18N) i lokalizacji językowej w celu wydajniejszej pracy w różnych językach;
  • Scentralizowaną dystrybucję oprogramowania, która pozwala na zdalne instalowanie poprawek i aktualizacji;
  • Większą elastyczność w zakresie wymagań dotyczących przechowywania danych wraz z obsługą dowolnej liczby unikatowych kopii i reguł przechowywania danych.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 10 grudnia 2015 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Qubus Hotel Prestige
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Arcus S.A. Komako Sp. z o.o. INFORM-TECH Sp. z o.o. EBIS Group 3S S.A. Storio Sp. z o.o. sp.k.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni