Poland
PL EN

Roadshow w Łodzi, 11 lutego 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
GAMP® (Good Automated Manufacturing Practice) jest tematyczną częścią globalnej organizacji ISPE® ( International Society for Pharmaceutical Engineering) skupiającej na całym świecie ponad 20000 członków. GAMP® jest stowarzyszeniem praktyków zajmującym się wyznaczaniem standardów w zakresie zapewnienia zgodności z obowiązującymi regulacjami prawnymi dla systemów skomputeryzowanych i zautomatyzowanych, w przemyśle farmaceutycznym.
Pod znakiem GAMP® publikowane są liczne podręczniki dobrych praktyk, organizowane szkolenia oraz fora dyskusyjne a także utrzymywana baza wiedzy na stronie www.ispe.org.
Hicron Sp. z o.o. to integrator systemów informatycznych, specjalizuje się w realizacji kompleksowych projektów IT dla dużych firm oraz przedsiębiorstw średniej wielkości. Jako partner SAP Polska, spółka świadczy usługi wdrożeń, rozwoju, serwisu systemów SAP. Hicron projektuje także własne rozwiązania IT, opierając się o najnowocześniejsze technologie SAP, Java, .Net, PHP, Enterprise Mobility. Eksperci Hicron posiadają szerokie doświadczenia w realizacji projektów IT głównie w branżach: automotive, retail, FMCG, energetyka, produkcja przemysłowa, spożywcza. Spółka działa aktywnie obsługując klientów w Polsce i za granicą (między innymi w Niemczech, Holandii, Szwajcarii, Szwecji, Rosji, USA, Katarze).
Razem ze spółkami Datarino, Grinn i Rhino firma tworzy Grupę Hicron, oferując klientom jeszcze szersze spektrum usług. Datarino oferuje rozwiązania Big Data. Spółka Grinn specjalizuje się w projektowaniu inteligentnej elektroniki (między innymi znanych mikrokomputerów Chiliboard). Spółka Rhino oferuje między innymi rozwiązania z zakresu M2M i telemetrii.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
ANT Spółka Technologiczna, producent zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i systemów komputerowych. Rozwiązania ANT bazują na autorskim ANT Studio służącym do budowania systemów operujących na danych rzeczywistych oprogramowaniu pochodzących bezpośrednio z nadzorowanych procesów. Ponad 200 sprzedanych licencji ANT Studio i blisko 100 wdrożeń systemów w zakładach różnych branż gwarantuje realizację systemów na najwyższym poziomie.
Rozwiązania oferowane przez ANT służą najczęściej do monitorowania, nadzoru, rejestracji, alarmowania, raportowania i wizualizacji danych, pozyskanych z aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń, maszyn produkcyjnych, systemów i aplikacji. Firma działa w obszarach: MES\SCADA\Optymalizacja energii i mediów\Telemetria GPRS\AMR\BMS.
BusinessNet od początku swego istnienia specjalizuje sie we wdrożeniach zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP). W ofercie firmy znajduje się obecnie 7 kompleksowych pakietów oprogramowania klasy ERP/CRM. Każdy z pakietów różni się zarówno funkcjonalnością jak i kosztami zakupu i eksploatacji. Dla każdego pakietu oprogramowania firma stworzyła wraz z producentem odpowiednie procedury zapewniające szybkie wdrożenie. Oprócz produktów komercyjnych dostawca oferuje także rozwiązania klasy Open Source – systemy CRM, Telefonii IP, oprogramowania użytkowego. Świadczy Usługi kompleksowo:
  • Analiza potrzeb klienta
  • Dobór i porównanie systemow
  • Wsparcie w wyborze
  • Wdrożenie ERP/CRM
  • Projektowanie
  • Walidacja
  • Obsługa powdrożeniowa
Rozwiązanie LIMS - Obsługa Laboratorium
SIMPLE S.A.   to warszawska spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych i jeden z najczęściej wybieranych partnerów biznesowych w zakresie wdrożeń systemów klasy ERP, HCM, CRM, BI oraz WorkFlow. 25 letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania oraz wiedza w tym zakresie, zapewnia Spółce czołowe miejsca w rankingach największych dostawców IT.
Firma Simple S.A. jest od początku istnienia związana z branża produkcyjną poprzez dostarczanie nowoczesnych rozwiązań usprawniających zarządzanie produkcją. Wybór właściwego dostawcy oprogramowania wraz z odpowiednim zespołem specjalistów jest gwarancją sukcesu realizowanych projektów wdrożeniowych.
Adept Software jest producentem rozwiązań informatycznych obecnym na rynku od 2004 roku. Posiadamy bogate doświadczenie w integracji systemów informatycznych i jesteśmy czołowym dostawcą rozwiązań mobilnej sprzedaży klasy SFA. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku stworzyliśmy nowe, innowacyjne oprogramowanie – Business Intelligence Adept. Zespół naszych konsultantów posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas realizacji wielu projektów, m.in. przy wdrażaniu systemów mobilnych i analitycznych zarówno dla firm produkcyjnych, jak i firm dystrybucyjnych.
Inform-Tech Sp. z o.o. jest polską firmą informatyczną której tradycja rynkowa sięga 1992 r. Od początku funkcjonowania działalność firmy skupiała się na tworzeniu i wdrażaniu aplikacji bazodanowych. W początkowym okresie były to aplikacje logistyczne i księgowe tworzone ze wskazaniem rynku dystrybucji farmaceutycznej. Uzyskały one znaczący udział w tym segmencie rynku oraz uznanie wielu klientów. Jedną z istotnych przesłanek naszego sukcesu był wówczas fakt, że jako jedni z pierwszych, w tworzonych aplikacjach wykorzystaliśmy możliwości jakie ówcześnie dawały łącza telekomunikacyjne. Równocześnie w 1994 roku powstała pierwsza wersja Prolab-3 napisana dla laboratorium ówczesnej Huty Batory (obecnie Laboratorium Badań Batory). W 1996 roku aplikacja została uzupełniona i wykorzystana w kolejnych dwóch laboratoriach hutniczych - Huty Zawiercie (obecnie CMC Zawiercie) oraz Sędzimira (obecnie Arcelor Mittal). Instalacje te do dzisiaj skutecznie wspomagają funkcjonowanie laboratoriów. Wnioski wyciągnięte z pierwszych wdrożeń a także bieżące kontakty z wieloma laboratoriami różnych branż, pozwoliły przygotować Prolab-3 tak, że w chwili rosnącego zainteresowania Organizacji tematyką związaną z zarządzaniem jakością, związanym akcesją Polski do UE, zyskało ono aprobatę klientów.
Jako wiodący specjalista w dziedzinie sensoryki – z ponad 50-cio letnim doświadczeniem – firma Balluff Sp. z o.o. jest uznanym partnerem w dziedzinie automatyki przemysłowej. Balluff skupia całą różnorodność technologiczną o najróżniejszych zasadach działania i oferuje innowacyjne rozwiązania techniczne najwyższej jakości.
Do wszystkich obszarów automatyzacji – właściwy system oraz kompetencje z jednego źródła.
  • Czujniki elektroniczne i mechaniczne;
  • Obrotowe i liniowe przetworniki położenia;
  • Systemy identyfikacji;
  • Systemy połączeń oraz moduły I/O.
Produkty firmy to gwarancja działania, ponieważ Balluff wie, że jakość to coś więcej, mianowicie najwyższa niezawodność oraz świadczenie usług z zakresu indywidualnych rozwiązań i indywidualna obsługa klientów.
Oferuje szeroki wachlarz usług dotyczących całości cyklu życia produktów: od koncepcji i tworzenia projektów poprzez kontrolę i wyposażenie w miejscu pracy, aż po szkolenia i wsparcie. Dla optymalnych zastosowań i dokładnie według potrzeb.
Elektronika S.A. – Firma realizuje inwestycje, prowadzi dystrybucję urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych, certyfikuje instalatorów. W 8 oddziałach zatrudnia 36 inżynierów i projektantów. Posiada osiem magazynów handlowych na terenie kraju. Budowy instalacji w Polsce wykonuje poprzez certyfikowane firmy instalatorskie z rynku inwestycji.
Listę zrealizowanych, najbardziej prestiżowych instalacji klimatyzacyjnych w obiektach biurowych, handlowych, hotelowych, przemysłowych, użyteczności publicznej – znaleźć można na stronie internetowej poświęconej klimatyzacji Mitsubishi Heavy Industries – www.mhi.info.pl
Na rynku polskim ELEKTRONIKA SA działa od 25 lat, jest członkiem- założycielem Krajowego Forum Chłodnictwa, wieloletnim laureatem programu Przedsiębiorstwo FAIR PLAY, Rzetelna Firma i wielu innych.
Oddziały (Działy Realizacji Inwestycji):
Gdynia, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Tarnów, Warszawa, Wrocław
www.mhi.info.pl – strona poświęcona klimatyzacji Mitsubishi Heavy Industries;
www.elektronika-sa.com.pl
"Elektronika" S.A.
81-212 Gdynia, ul. Hutnicza 3
NIP: 586 – 001 – 15 - 14
Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Gdańsku,
XVI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 0000040563;
Prezes Zarządu – Wacław Maniawski; kapitał akcyjny: 2.000.000 PLN, wpłacony;
tel: +48 58 66 33 300, fax: +48 58 66 30 140, e-mail: gdynia@elektronika-sa.com.pl;
konto: Bank PEKAO SA II/O Gdynia, nr 42 1240 3510 1111 0000 4307 8143
Dyrektor Handlowy Klimatyzacji:
Robert Gozdalik, tel: +48 22 644 18 81 / kom: +48 602 104 930
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 11 lutego 2015 r.
Środa, 09:15
Miejsce: Łódź, Andel's Hotel ****
91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 17
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking przy C.H. Manufaktura, na terenie hotelu parking płatny)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Andel's Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
International Society for Pharmaceutical Engineering Good Automated Manufacturing Practice
Partnerzy Technologiczni:
Hicron Sp z o.o. CompuTec S.A. Abis Sp. z o.o. Sp.k. ANT Sp. z o.o. Business-Net Sp.J. INFORM-TECH Sp. z o.o. Adept Software Sp. z o.o. SIMPLE S.A. Balluff Sp. z o.o. Elektronika S.A.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni