Poland
PL EN

Roadshow w Łodzi, 11 lutego 2015 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Roadshow:
Branża farmaceutyczno-kosmetyczna – wyzwania i potrzeby
a możliwości rozwiązań informatycznych.
Branża kosmetyczno-farmaceutyczna to jedna z najszybciej rozwijających się i innowacyjnych gałęzi przemysłu. Bez wątpienia sektor ten wymaga więc nowoczesnych rozwiązań i technik umożliwiających zwiększenie efektywności prowadzonych procesów biznesowych. Szereg obwarowań prawnych oraz rosnąca agresywność konkurencji dodatkowo wymusza na przedsiębiorcach poszukiwanie coraz to nowszych rozwiązań informatycznych, które pomogą przetrwać w trudnych czasach a jednocześnie wesprą w dotarciu do globalnego klienta. Kontrola jakości jest nieodzownym elementem towarzyszącym procesom produkcyjnym także w tej branży. Stanowi ona podstawowe źródło informacji zwrotnej o prowadzonych procesach technologicznych pozwalające doskonalić produkcję oraz ograniczać koszty.

Przed producentami, a także dystrybutorami wyrobów kosmetyczno-farmaceutycznych stoi jedno najważniejsze zadanie - zapewnienie bezpieczeństwa dostarczanych na rynek produktów. Realizacja założenia wiąże się z rejestrowaniem i gromadzeniem danych związanych z wyrobami na każdym procesie wytwarzania oraz łańcucha dostaw. Produkcja w branży związana jest z szeregiem skomplikowanych procesów, które niejednokrotnie wymagają automatyzacji oraz optymalizacji. Tylko niektóre z nich to: obsługa produkcji recepturowej oraz tworzenie złożonych kart technologicznych, zaawansowana kontrola jakości na każdym etapie produkcyjnym, zgodność ze standardami m.in. ISO, planowanie poszczególnych etapów powstawania produktu i obsługa każdego nich (w tym laboratorium), obsługa produktów ubocznych, bieżące wyliczanie TKW, tworzenie akcji promocyjno-marketingowych, tworzenie zestawów produktów, definiowanie i zarządzanie zamiennikami.

Największym problemem informatyzacji branży chemicznej jest złożoność wszystkich procesów technologicznych obecnych przy produkcji chemikaliów. Konieczność dostosowania się do wszystkich wymogów prawnych i sanitarnych w tym sektorze obliguje przedsiębiorców do wspierania się systemami informatycznymi. Dla producentów, a także dystrybutorów wyrobów chemicznych najważniejszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa dostarczanych produktów. Realizacja tego założenia wiąże się z rejestrowaniem i gromadzeniem danych na każdym etapie wytwarzania. Systemy informatyczne klasy SCM dają możliwość monitorowania każdego etapu w łańcuchu dostaw. Szczególnie ważne jest to w tych przedsiębiorstwach, których produkty opatrzone są terminami ważności.

Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
  • Obsługa produkcji recepturowej;
  • Tworzenie złożonych kart technologicznych;
  • Dostosowanie produkcji do norm prawnych (m.in. ISO);
  • Zaawansowana kontrola jakości;
  • Obsługa laboratoriów, planowanie produkcji;
  • Obsługa produktów ubocznych;
  • Zarządzanie zmiennymi recepturami;
  • Genealogia, śledzenie cyklu życia produktu (Traceability);
  • Identyfikacja łańcucha dostaw (SCM);
  • Wyliczanie bieżącego TKW;
  • Zarządzanie zamiennikami i ich definiowanie.

Na spotkanie zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
  • Dyrektorów pionów merytorycznych, m.in. produkcji, technicznych, laboratoriów,
    kontroli jakości, finansów, rozwoju;
  • Kierowników pionów informatyki;
  • Głównych technologów;
  • Głównych automatyków, konstruktorów.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 11 lutego 2015 r.
Środa, 09:15
Miejsce: Łódź, Andel's Hotel ****
91-065 Łódź, ul. Ogrodowa 17
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking przy C.H. Manufaktura, na terenie hotelu parking płatny)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Andel's Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
International Society for Pharmaceutical Engineering Good Automated Manufacturing Practice
Partnerzy Technologiczni:
Hicron Sp z o.o. CompuTec S.A. Abis Sp. z o.o. Sp.k. ANT Sp. z o.o. Business-Net Sp.J. INFORM-TECH Sp. z o.o. Adept Software Sp. z o.o. SIMPLE S.A. Balluff Sp. z o.o. Elektronika S.A.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni