Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 19 listopada 2014 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Ericpol Sp. z o.o. jest firmą inżynierską działającą od ponad 20 lat na międzynarodowym rynku ICT. Świadczy usługi outsourcingu, consultingu, dostarcza rozwiązania dedykowane w obszarach rozwiązań dla biznesu telekomunikacji, komunikacji M2M (machine to machine), IoT (Internet of Things), aplikacji dla sektora medycznego oraz finansów i bankowości. Ericpol posiada 4 biura w Polsce i 3 centra produkcyjne na Białorusi, Ukrainie i w Szwecji, które razem tworzą Grupę Ericpol, zatrudniając w sumie ponad 2000 pracowników.
Firma Ericpol jest partnerem Microsoft w obszarach Dynamics AX i SharePoint, specjaliści Ericpol orócz usług wdrożeniowych i developerskich zajmują się tworzeniem aplikacji dedykowanych dla rozwiązań Microsoft jak np. system wspierający mobilną obsługę magazynu czy też e-Kancelaria. Klientami firmy są duże firmy produkcyjne i handlowe, działające w kraju i za granicą.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
ISK Sp. z o.o. to zespół 14 kompetentnych ludzi o szerokim doświadczeniu uzyskanym podczas wieloletniej pracy z klientami i problemami, z jakimi borykały się Ich firmy. Firma ISK powstała w 1995 roku i od początku koncentrowała się na pomaganiu klientom osiągnąć korzyści z połączenia technologii informatycznej i biznesu, tak by mogli budować przewagę konkurencyjną swoich firm. Bazując na 19 letniej praktyce nabytej w trakcie wielu projektów wdrożeniowych i konsultingowych tworzymy i wdrażamy specjalizowane rozwiązania informatyczne dedykowane konkretnym branżom lub firmom.
Do realizowanych projektów podchodzimy kompleksowo zaczynając od analizy procesów biznesowych, ich oceny poprzez przygotowanie propozycji usprawnienia do wdrożenia konkretnego rozwiązania informatycznego. Zagadnieniami na których się koncentrujemy dotyczą głównie obszaru gospodarki magazynowej i produkcji.
Nasze realizacje tworzymy w oparciu o systemy klasy ERP wzbogacone o autorskie rozwiązania branżowe i specjalizowane. Przykładem takiego rozwiązań są:
  • APO – system produkcyjny dedykowany dla odlewni;
  • RapidWMS – zaawansowany system zarządzania magazynem
    z wykorzystaniem kodów kreskowych i przenośnych kolektorów danych.
Program APO to nowoczesna platforma przygotowana specjalnie dla odlewni. Aplikacja synchronizuje wszystkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie zaczynając od przyjęcia zamówienia, poprzez produkcje, kontrole jakości, aż do momentu wydania towaru. Program został podzielony na kilka modułów funkcjonalnych:
  • Zamówienia internetowe;
  • Handlowiec;
  • Produkcja;
  • Kontrola jakości;
  • Magazyn;
  • Analizy;
  • Administracja.
Program APO obsługuje wszystkie istotne obszary funkcjonowania odlewni ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży odlewniczej w takich strefach jak dział handlowy, produkcja, technologia, kontrola jakości, kontrola kosztów, planowanie produkcji.
APO umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem strony internetowej. Zapewnia to całodobową obsługę i eliminuje ręczne wpisywanie zamówień. Klient za pośrednictwem serwisu może cały czas kontrolować stan realizacji złożonego zamówienia a także ma możliwość rezerwowania mocy produkcyjnych odlewni.
Serwis internetowy jest dostępny w kilku wersjach językowych.
Dane kontaktowe:
ISK Sp. z o.o.
ul. Równoległa 63A
42-216 Częstochowa
tel. +48 34 361 10 20
tel. +48 34 366 50 07
fax +48 34 390 65 82
e-mail: isk@isk.pl
Firma 4LS jest producentem i dostawcą systemów informatycznych wspomagających zarządzanie łańcuchem dostaw. Misją firmy jest sukces klienta mierzony wdrożeniem systemu. Produkt 4LS – system 4LS/Genetix – przeznaczony jest do obsługi firm logistycznych oraz spedycji ze szczególnym nastawieniem na logistykę produkcji oraz dystrybucję towarów.
Kluczowym elementem systemu jest moduł wielokryterialnej optymalizacji w zakresie planowania tras dystrybucji towarów oraz planowania załadunku przestrzennego pojazdów. Firma jest autorem algorytmów optymalizujących wspomniane wyżej zagadnienia. Kompetencje projektowe oraz wdrożeniowe firmy 4LS poparte są wykwalifikowaną kadrą. Pracownicy firmy posiadają ponad 10 letnie doświadczenie w zakresie informatyki, logistyki, spedycji i pokrewnych.
HADATAP to spółka powstała w kwietniu 2006 roku z założeniem zdobycia pozycji silnego integratora systemów i dostawcy rozwiązań na rynku RFID w Europie. Pierwsze 3 lata działalności przeznaczone były głównie na szkolenia i przygotowanie własnych projektów rozwiązań RFID.
Bieżący profil Spółki to integrator systemów i dostawca rozwiązań RFID. Najważniejsze fakty i dokonania HADATAP:
  • Członkostwo w organizacji GS1-EPCglobal, która ustala ogólnoświatowe standardy identyfikacji. Pracownicy HADATAP są członkami Polskie Rady GS1 a także członkami kilku grup roboczych i biorą udział w licznych konferencjach i spotkaniach roboczych GS1-EPCglobal. HADATAP jest oficjalnym "dostawcą rozwiązań RFID" autoryzowanym przez GS1.
  • Członkostwo w organizacji Dash-7 ustalającej standard tagów aktywnych RFID. Rozwiązania zalecane przez DASH7 są stosowane powszechnie przez Departamnet Obrony Stanów Zjednoczonych. Jest też wiele cywilnych zastosowań tej techniki identyfikacji.
  • Udział w projekcie INTERACT (Interactive Manual Assembly Operations for the Human-Centered Workplaces of the Future - http://www.interact-fp7.eu/). W projekcie uczestniczy 9 organizacji z Grecji, Luksemburga, Niemiec, Polski i Włoch. Polskę reprezentuje HADATAP, zaś pozostali członkowie konsorcjum to Daimler (Niemcy), Electrolux Professionals (Włochy), Emphasis Telematics (Grecja), Uniwersytet w Patras (Grecja), Uniwersytet w Ulm (Niemcy), DFKI, imk Automotive (Luksemburg).
  • Partner firmy Mojix Inc. z USA oferującej unikalne rozwiązania RFID nowej generacji umożliwiające dokładną lokalizację obiektów oznakowanych klasycznymi pasywnymi tagami w standardzie EPC Cl.1 Gen.2. System jest dedykowany do obsługi łańcucha dostaw dla bardzo dużych centrów dystrybucji i magazynów.
  • Preferred Channel Partner firmy Omni-ID oferującej tagi RFID skonstruowane na bazie Plasmonic structure gwarantującej doskonałe odczyty tagów na metalu i na aktywnym sprzęcie elektronicznym.
  • Partner firmy Smartrack (poprzednio UPM) głównego producenta inlay’i RFID.
  • Partner firm AeroScout Inc., Stanley Inc., CSL oraz na bazie własnych rozwiązań oferuje systemy lokalizacji obiektów w czasie rzeczywistym RTLS na bazie tagów aktywnych, także UWB, zapewniając dokładność lokalizacji nawet do 10 cm.
  • Współpraca z firmą Impinj Inc., światowym liderem w zakresie projektowania i produkcji chipów do tagów RFID oraz przodującego producenta czytników. Na potrzeby naszego klienta posiadającego duże archiwum dokumentów Impinj dostarczył 500,000 układów do etykiet (chipów) oraz opracował projekt specjalnej anteny do znakowania dokumentów.
  • Współpraca z organizacją lotniczą IATA w zakresie projektu "Simplifying The Business" obejmującego znakowanie bagaży lotniczych tagami RFID. HADATAP otrzymał propozycje członkostwa w organizacji IATA, jako partner technologiczny.
  • Współpraca z "RFID Journal" głównym propagatorem technik RFID współpracującym ściśle z EPC Global oraz czołowymi producentami i użytkownikami systemów RFID.
  • Współpraca z wieloma producentami sprzętu RFID (czytników, anten, etykiet, tagów) w Ameryce, Europie, Azji, Australii i Nowej Zelandii zapewniająca szeroką wymianę doświadczeń i możliwość doboru optymalnego sprzętu dla każdego rozwiązania RFID.
  • Autorski system HADATAP-MSI (Modułowy System Identyfikacji) opartego na trzech wariantowych modułach, który umożliwia szybkie i pozbawione wysokich kosztów projektowych skonstruowanie systemu RFID w technologii UHF i HF w oparciu o modułowe czytniki, specjalizowany mikroprocesor i bibliotekę oprogramowania. Składając jak z klocków LEGO można stworzyć ponad 300 wariantów rozwiązań, co zapewnia znalezienie prawie w każdej sytuacji optymalnego rozwiązania. Stworzone w ten sposób systemy gwarantują najnowocześniejsze rozwiązania, miedzy innymi zasilanie PoE (Power over Ethernet) zgodnie ze standardem ISO 802.3. W zakresie RFID spełniona jest m.in. norma ISO 18000-6C i 18000-3.
  • Uruchomienie produkcji urządzeń pozwalających na automatyczną cyrkulację zbiorów w archiwach i bibliotekach. Są to stanowiska: kodowania, przyjmowania i wydawania, wrzutnie dokumentów i książek, bramki kontrolne. Zestawianie systemów użytkowych z powyższych urządzeń oparte jest o architekturę MSI.
  • Uruchomienie produkcji stacjonarnych bramek RFID UHF wyposażonych w łącza GSM do identyfikacji i określania kierunku pojazdów kolejowych. Standard zgodny z zalecaniami Komisji Europejskiej i GS1.
  • System YARDIS - unikalny w skali światowej system zarządzania yardem z identyfikacją RFID środków transportu. System składa się z kiosków i dyspenserów RFID, czytników zintegrowanych z wagami, szlabanami i stanowiskami załadowczo-rozładowczymi oraz stanowiska do zwrotu tagów. System nie wymaga od kierowcy opuszczania pojazdu w trakcie pobytu w terminalu. Wdrożenie w polskim porcie morskim.
  • System autorski WARIS wraz z ILiM (identyfikacja produktów gotowych, lokalizacja produktów gotowych, inteligentne wózki widłowe RFID, czytniki mobilne RFID, aplikator etykiet RFID w linii produkcyjnej i drukarki RFID) wdrożony u producenta chemii budowlanej.
  • System śledzenia produkcji farmaceutycznej z wykorzystaniem RFID u producenta leków.
  • System śledzenia pojemników zwrotnych u dystrybutora części samochodowych.
  • System identyfikacji i lokalizacji pojazdów kolejowych. Oznakowane 5000 wagonów.
  • System znakowania, identyfikacji i lokalizacji pojemników na śmieci. Ponad 100 000 tagów.
  • System automatycznej identyfikacji pojazdów na parkingach z wykorzystaniem RFID.
  • Specjalistyczne autorskie oprogramowanie czytników mobilnych RFID UHF do celów inwentaryzacji środków trwałych i ewidencji przedmiotów. System charakteryzuje się ok. 10-krotnie krótszym czasem inwentaryzowania w porównaniu do kodów kreskowych.
  • System automatycznej identyfikacji kart Kanban i raportowania stanu zaopatrzenia linii produkcyjnych w przemyśle motoryzacyjnym.
Firma Max Elektronik działa na polskim rynku od 1991 roku. Przez pierwsze lata istnienia koncentrowała się na sprzedaży sprzętu komputerowego. Dziś oferuje elastyczne i stabilne systemy informacyjne oparte na nowoczesnych technologiach informatycznych, w tym Java Computing. Korzystają z nich przedsiębiorstwa przemysłowe i handlowe, jednostki administracji publicznej oraz sektora edukacji, a także instytucje finansowe.
SSI SCHÄFER jest wiodącym w Europie, od ponad 75 lat, producentem najbezpieczniejszych rozwiązań wyposażenia magazynowego, warsztatowego oraz transportu wewnętrznego. Posiada liczne obiekty referencyjne w Polsce i na świecie. Działania firmy ukierunkowane są na potrzeby Klienta, nastawione na długofalową i ścisłą współpracę.
Firma SSI SCHÄFER Sp. z o.o. oferuje:
  1. Wykonanie analiz i projektów zagospodarowania magazynów wraz z dostawą i montażem „pod klucz” uwzględniając optymalizację powierzchni użytkowej oraz koszty funkcjonowania magazynu i obrotu towarowego;
  2. Doradztwo, projektowanie, dostawę rozwiązań intalogistycznych i elementów wyposażenia magazynów (ponad 20.000 pozycji) obejmujące m.in.:
    • Systemy regałów półkowych o szerokim zastosowaniu w tym wielopoziomowe regały z podestami;
    • Systemy regałów dla składowania palet, kontenerów i innych opakowań zbiorczych – w tym przejezdne (na wózkach) i regały przepływowe (rolkowe);
    • Dynamiczne systemy regałowe dla składowania elementów w pojemnikach magazynowych takie jak: regały przepływowe (rolkowe i ślizgowe);
    • Regały windowe „LOGIMAT” – wraz z całym wyposażeniem uzupełniającym w postaci szuflad i pojemników;
    • Regały wspornikowe do magazynowania materiału dłużycowego;
    • Magazyny samonośne i magazyny wysokiego składowania wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem;
SSI SCHÄFER dostarcza również usługę serwisu i wsparcia technicznego 24/7.
Jet Reports Poland od 2007 r. specjalizuje się w sprzedaży i wdrożeniach rozwiązań do raportowania, Business Intelligence i Business Analytics. Oferowane przez nas produkty stworzone są z myślą o szybkiej implementacji, co znacznie obniża koszty i skraca czas wdrożenia. Jako rozwiązania typu self-service umożliwiają one również użytkownikom biznesowym samodzielne zarządzenie hurtownią danych i kostkami.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 19 listopada 2014 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Wrocław, ibis Styles Wrocław Centrum
50-083 Wrocław, pl. Konstytucji 3 Maja 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Ericpol Sp. z o.o. JCommerce S.A. ISK Sp. z o.o. 4LS sp. z o.o. HADATAP Sp. z o.o. Max Elektronik SA SSI Schäfer Sp. z.o.o. JET Reports Poland
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni