Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 19 listopada 2014 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Roadshow:
Automatyzacja i optymalizacja procesów logistycznych i sprzedażowych
szansą na zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa.
W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwo generuje coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu aplikacji uzupełniających. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej jest dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy, co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami. W każdej rozwijającej się organizacji mamy do czynienia z rosnącym wolumenem wszelkiego rodzaju dokumentów papierowych, które spływają z różnych źródeł. Czy zastanawiali się Państwo jak kosztowny i czasochłonny jest tradycyjny proces obiegu dokumentów i akceptacji faktur? – Wojciech Ziaja, Dyrektor ds. Sprzedaży, Synergy Poland Sp. z o.o.

Czynnikiem, który odpowiada za sukces i płynność w branży jest logistyczny łańcuch dostaw. Narzędziem koordynującym go na każdym etapie jest system klasy SCM. Przedsiębiorcy chcą również sprawnie zarządzać magazynem wysokiego składu. Z tego powodu poszukują rozwiązań informatycznych klasy WMS, który wspiera codzienną pracę magazynierów. Zauważalnym trendem wśród firm zajmujących się handlem i dystrybucją jest rosnąca rola tzw. E-Handlu. Jego rozwój wymaga zastosowania zaawansowanych rozwiązań informatycznych (m.in. radiowej identyfikacji RFID). By móc sprawnie zarządzać siecią placówek detalicznych potrzebne są narzędzia, które umożliwią zdalne nadzorowanie procesów sprzedażowych (integracja ze stanowiskami kasowymi) i kontrolowanie stanów magazynowych.

Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
  • Wymogi prawne i ekonomiczne w handlu i dystrybucji, a rozwiązania informatyczne;
  • Optymalizacja załadunków i rozładunków w magazynie;
  • Ograniczanie kosztów związanych z magazynowaniem;
  • Zwiększenie wydajności magazynu i jego pracowników;
  • Skrócenie czasu kompletacji zamówień;
  • Zastosowanie technologii kodów kreskowych, RFID, systemy głosowe;
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw;
  • Zarządzanie logistyką wewnętrzną i zewnętrzną;
  • Zarządzanie flotą pojazdów, prowadzenie ewidencji pojazdów oraz kosztów transportu;
  • Tworzenie zestawów produktów;
  • Tworzenie akcji promocyjno-marketingowych;
  • Business Intelligence.

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
  • Dyrektorów pionów merytorycznych przedsiębiorstwa m.in. magazynu, logistyki, finansów, kontrolingu,
    kontroli jakości, rozwoju, sprzedaży, produkcji;
  • Managerów pionów informatyki;
  • Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 19 listopada 2014 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Wrocław, ibis Styles Wrocław Centrum
50-083 Wrocław, pl. Konstytucji 3 Maja 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Ericpol Sp. z o.o. JCommerce S.A. ISK Sp. z o.o. 4LS sp. z o.o. HADATAP Sp. z o.o. Max Elektronik SA SSI Schäfer Sp. z.o.o. JET Reports Poland
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.