Poland
PL EN

Roadshow w Łodzi, 25 września 2014 r.

Rozwiązania
Sage
System Zarządzania Forte jest rozwiązaniem ERP ułatwiającym zarządzanie średnimi przedsiębiorstwami. Swoim zakresem obejmuje strategiczne procesy i obszary biznesowe: finanse, informację zarządczą, sprzedaż, zasoby ludzkie, majątek firmy. Wspiera pracę różnych struktur organizacji na każdym jej szczeblu: od zarządu, poprzez kadrę menadżerską po ekspertów i specjalistów. Umożliwia planowanie i efektywne wykorzystanie zasobów oraz pełne wsparcie w procesie decyzyjnym. Automatyzuje wiele typowych czynności biznesowych, przyspieszając pracę wielu osób.
Moduł Forte BI umożliwia natychmiastowy dostęp do wiarygodnej i spójnej informacji zarządczej. Jego głównym zadaniem jest wspieranie najważniejszych procesów zarządzania w firmie na podstawie danych pochodzących z systemu Forte. Jest łatwy i intuicyjny w obsłudze, pozwala elastycznie reagować na zmiany rynkowe, wpływa na zwiększenie przewagi wobec konkurencji oraz obniża ogólne ryzyko prowadzenia działalności. System Zarządzania Forte 2014
GECOS
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki. System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce, Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony na 4 kontynentach i 30 krajach.
Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce
Folder Comarch ERP XL
Connecto
A) Platforma Connecto DMS – Business Intelligence
Platforma usprawniająca zarządzanie firmą oraz podejmowanie decyzji biznesowych. Wszystko dzięki możliwości monitorowania kondycji przedsiębiorstwa, jego projektów oraz finansów. To rozwiązanie nie tylko dla osób zarządzających firmą, ale także dla pracowników, którym informacje są niezbędne do kontroli i zarządzania konkretnymi procesami.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Business Intelligence:
  1. Kompleksowy mechanizm raportowania:
    • Budowa i zarządzanie wieloźródłową, wielowymiarową Hurtownią Danych;
    • Zaawansowana przeglądarka raportów, obsługującą wiele typów analiz;
    • Modelowanie danymi np. z projektów;
    • Możliwość korzystania z predefiniowanych i generacji własnych Obszarów Analitycznych OLAP;
    • Integracja danych z różnych źródeł;
    • Pełna integracja z arkuszami Excel;
  2. Różne źródła, jedno narzędzie:
    • Informacje potrzebne w danym czasie mogą być pobierane z różnych źródeł, np. z zestawienia projektów i systemu finansowo – księgowego.
  3. Dostosowanie systemu do potrzeb klienta:
    • Tworzenie unikalnego wyglądu systemu pod każdego z użytkowników;
    • Pełna konfigurowalność raportów, wykresów i zestawień;
    • Wielowymiarowe zestawienia – finansowe, projektowe, ilościowe, wartościowe, itp.;
    • Proste tworzenie analiz na zasadzie Drag&Drop.
  4. Integracja – dalszy rozwój:
    • Elektroniczny obieg dokumentów i pracy;
    • Zarządzanie Relacjami z Klientem (CRM);
    • Obsługa Klientów;
    • Kompleksowe Zarządzanie Projektami.
Connecto - Case Study
B) Platforma Connecto DMS – Obieg Dokumentów
Platforma Connecto DMS Obieg Dokumentów pozwala na pełną kontrolę związaną z przepływem informacji i dokumentów wewnątrz firmy, jakie pory były przekazywane w formie papierowej. To bieżący dostęp do najbardziej aktualnych dokumentów, jak i tych, które zostały już wrzucone do archiwum. Sam obieg dokumentów wiąże się nie tylko z usprawnieniem pracy, ale również pozwala monitorować, gdzie i dlaczego dany dokument obecnie się znajduje. Wszystkie dokumenty są znajdują się w jednym miejscu.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Obieg Dokumentów:
  • Dzięki platformie maleje nam ilość dokumentów papierowych;
  • Szybkie dotarcie do dokumentów za pomocą kilku kliknięć;
  • Minimalne ryzyko zniszczenia i zgubienia ważnych umów lub faktur;
  • Ograniczenie do zera błędów, nieporozumień i opóźnień związanych
    z przepływem informacji;
  • Obniżenie kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa.


C) Platforma Connecto DMS – CRM
CRM to narzędzie usprawniające procesy handlowe. Dostęp do wykonany w przeszłości oraz zaplanowanych działań przekłada na pozyskanie i utrzymywanie stałych relacji z klientem. Dzięki zebranym informacjom o kliencie możliwe jest dobranie rozwiązania spełniające jego wymagania. CRM to również łatwe organizowanie i wykonywanie pracy w przedsiębiorstwie przez analizę efektywności oraz ustalenie strategii działań.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – CRM:
  • Zwiększenie skuteczności zarządzania w organizacji;
  • Usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy;
  • Wzrost satysfakcji klientów oraz zaufania partnerów;
  • Skuteczna kontrola działań pracowników, podwykonawców i partnerów biznesowych;
  • Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących, korespondencji
    rejestracji i przekazywania kontaktów, spraw i zadań.


D) Platforma Connecto DMS – Zarządzanie Projektem
Platforma umożliwia kontrolę poszczególne szczebli wykonania projektu dzięki bieżącym aktualizacjom. W każdym momencie można zamieścić poprawki czy sprawdzić dokumenty na konkretnym etapie. Ciągły dostęp pozwala na analizy finansowe, co zabezpiecza przez przekroczeniem budżetu lub terminu oddania projektu. Cały czas możemy też analizować finanse, które przeznaczone są na konkretne działanie Dzięki temu unikniemy przekroczenia budżetu oraz opóźnień związanych z terminem oddania projektu.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Zarządzanie Projektem
  • Kontroluj finansów i czasu dla konkretnego projektu;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy;
  • Bieżące informacje o zmianach i podjętych krokach w projekcie Informuj.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
  • Zarządzanie finansami;
  • Zarządzanie magazynami i produkcją;
  • Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Zaopatrzenie;
  • Raportowanie.
DBW Polska – Case Study BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
  • Interaktywny wykres Gantta;
  • Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
  • Zarządzanie danymi produktów;
  • Deklaracja składników;
  • Wykorzystanie formuł w recepturach;
  • Marszruty Technologiczne;
  • Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
  • Zlecenia produkcyjne;
  • Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
  • "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
  • Pochodzenie rekomendacji MRP;
  • Kontrola i śledzenie partii;
  • Kontrola Jakości;
  • Zarządzanie Reklamacjami;
  • Kolektory danych produkcyjnych;
  • Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje, które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji, używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie. SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż, jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
NAV.COM – Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV 2013 to najnowsza wersja oprogramowania klasy ERP wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Zgodnie z oficjalną długoletnią strategią firmy Microsoft opracowanie najnowszej wersji miało na celu zwiększenie elastyczności rozwiązania, podniesienie produktywności, a także uproszczenie obsługi i poprawę współpracy wewnątrz organizacji. Dodano ponad 100 nowych funkcji. System udostępnia również zwiększone możliwości w zakresie zarządzania prawami użytkowników oraz dopasowania interfejsu do użytkownika (ulepszony klient RoleTailored). Zwiększono otwartość systemu na instalacje międzynarodowe, a rozwój środowiska programistycznego daje większe możliwości modyfikacji, tworzenie dedykowanych rozwiązań (np. mobilnych), dopasowania systemu do potrzeb klienta oraz przyśpiesza proces wdrożenia. Jest przy tym przyjazny w obsłudze i integruje się z innymi produktami firmy Microsoft, m.in. MS Office, Office 365, OneNote oraz SharePoint 2010 ułatwiając dostęp do informacji i współpracę. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby mogło w pełni współpracować z Microsoft SQL Server 2012, a dodatkowe optymalizacje dla bazy danych umożliwiają sprawniejsze działanie i szybsze obliczenia w systemie.
Microsoft Dynamics NAV (dawniej Navision) to oprogramowanie biznesowe wspierające obsługę kluczowych procesów biznesowych w przedsiębiorstwie, a w szczególności: zarządzanie finansami, logistyką, produkcją, zakupami, sprzedażą, magazynem, raportowanie oraz marketing. Rozwiązanie to łączy poszczególne obszary przedsiębiorstwa, zapewniając lepszą kontrolę sytuacji firmy. Umożliwia podejmowanie trafnych decyzji, mających bezpośredni wpływ na zyski firmy, pomagając jej podnieść marże i zwiększyć przepływy pieniężne. To łatwe w obsłudze oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem współpracuje z innymi systemami i rozwija się wraz z firmą, aby zapewnić klientom długofalowe korzyści. Bez trudu można je dostosować do własnych potrzeb, rozszerzyć i zintegrować. Dzięki zaawansowanym narzędziom stworzonym przez partnerów firmy Microsoft jest też dostosowane do obsługi bardzo wyspecjalizowanych branż.
Microsoft Dynamics NAV 2013
NAV.COM – TARGIT Decision Suite
TARGIT Decision Suite - Intuicyjny system Business Intelligence & Analytics wspierający tworzenie interaktywnych wielowymiarowych analiz, wykresów, raportów i powiadomień. Umożliwia kontrolę kluczowych wskaźników trendów. Dzięki dużej przejrzystości danych ułatwia podejmowanie decyzji i obserwacje ich efektów.
TARGIT BI Suite to oprogramowanie, które daje na bieżąco opartą na faktach wiedzę i ważne informacje wpierające podejmowanie decyzji, a wszystko to dzięki danym pobranym z różnych baz i systemów informatycznych organizacji.
Filozofią TARGIT jest to łatwość dostępu do danych i dokładne, zależnie od roli użytkownika w organizacji, ich wyodrębnienie, umożliwiając szybkie oraz wiarygodne informowanie i wspomaganie menedżerów, liderów, a także innych pracowników w podejmowaniu decyzji.
TARGIT BI Suite zapewnia łatwe w użyciu, intuicyjne narzędzia oraz interfejs, które pomagają w monitorowaniu i optymalizacji wszystkich kluczowych wskaźników wydajności (KPI), a indywidualnym użytkownikom umożliwiają zrobienie wszystkiego, od obserwacji i analizy szczegółowych danych firmy, do tworzenia przejrzystych, dynamicznych tabel, wykresów, raportów, czy wskaźników graficznych, przy jak najmniejszej ilości kliknięć.
TARGIT BI Suite jest standaryzowanym rozwiązaniem systemowym, które doskonale integruje się z rozwiązaniami Microsoft Dynamics NAV i SQL Server oraz współpracuje z innymi źródłami danych.
Dzięki integracji TARGIT z SharePoint wszyscy pracownicy mogą mieć dostęp do niezbędnej wiedzy z TARGIT BI Suite bezpośrednio na portalu firmowym.
TARGIT spełnia potrzeby małych firm i dużych przedsiębiorstw dzięki temu, że jest wysoce skalowalny, zarówno instalacje małe jak i wielkości enterprise doświadczą tak samo szybkiego przetwarzania danych.
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 25 września 2014 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Łódź, Holiday Inn Łódź
90-456 Łódź, ul. Piotrkowska 229/231
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, parking w cenie 10 PLN/dzień)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IT Excellence Sp. z o.o GECOS Sp. z o.o. Connecto Sp. z o.o. CompuTec S.A. NAV.COM Sp.k. Vecto Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni