Poland
PL EN

Roadshow w Łodzi, 25 września 2014 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Roadshow:
Zintegrowane systemy IT wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem
oraz zapewniające bezpieczeństwo i ochronę danych.
Przedsiębiorstwa każdego dnia zadają sobie pytanie jak usprawnić poszczególne procesy biznesowe
w swojej organizacji oraz jak zoptymalizować koszty jej pracy. Na spotkaniu przedstawimy Państwu
kilka rozwiązań informatycznych dających Państwu takie możliwości.

Pierwszy blok spotkania poświęcimy rozwiązaniom klasy ERP: SAP Business One – globalny system ERP,
doceniony także przez dziesiątki polskich przedsiębiorstw, Comarch ERP XL - najchętniej wybierany
system ERP w Polsce, z ponad 4000 liczbą wdrożeń, SAGE System Zarządzania Forte – jedno
z najpopularniejszych rozwiązań wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem i organizacją w Polsce.

Drugi blok poświęcimy rozwiązaniom klasy CRM, DMS, BPM i BI, które stanowią doskonałe uzupełnienie
systemu ERP. Przedstawione zostaną wybrane funkcjonalności, przykłady wdrożeń prezentowanych
narzędzi informatycznych i korzyści wraz z ROI płynących z tych implementacji.

W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwo generuje coraz większą liczbę różnego rodzaju danych
i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji
uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem
przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko
brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco
rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami,
a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara
się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje. W każdej rozwijającej
się firmie, organizacji mamy do czynienia z rosnącym wolumenem wszelkiego rodzaju dokumentów
papierowych, które spływają z różnych źródeł. Czy zastanawiali się Państwo jak kosztowny i czasochłonny
jest tradycyjny proces obiegu dokumentów i akceptacji faktur?
- Wojciech Ziaja, Dyrektor ds. Sprzedaży,
Synergy Poland Sp. z o.o.

Z racji, iż przy inwestycji w zakresie zaawansowanych systemów wspierających zarządzanie
przedsiębiorstwem bardzo często towarzyszy konieczność wymiany infrastruktury IT bądź wymiana
rozwiązań backupu danych, na spotkaniu przedstawimy najnowsze rozwiązania backupu danych
oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego.

Dla uczestników spotkania przewidzieliśmy bezpłatny lunch oraz imienne certyfikaty sygnowane
przez Synergy Poland. Zarezerwowaliśmy parking dla uczestników w obniżonej cenie 10 PLN/dzień.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 25 września 2014 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Łódź, Holiday Inn Łódź
90-456 Łódź, ul. Piotrkowska 229/231
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, parking w cenie 10 PLN/dzień)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IT Excellence Sp. z o.o GECOS Sp. z o.o. Connecto Sp. z o.o. CompuTec S.A. NAV.COM Sp.k. Vecto Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.