Poland
PL EN

Konferencja w Katowicach, 20 marca 2014 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
  
 BLOK I – SPECYFIKA BRANŻY METALOWEJ/MASZYNOWEJ W SYSTEMACH KLASY ERP I APS
09:30 – 10:15 Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy w oparciu o nowoczesne narzędzia abas Business Suite
wspierające planowanie, harmonogramowanie i optymalizację procesów produkcyjnych, zakupów
(zapasy) i sprzedaży.
  • Zaawansowane planowanie produkcji
  • Harmonogramowanie z uwzględnieniem dostępności surowców.
  • Mechanizm rozliczania produkcji.

Anna Radwańska, Commercial Director, Synthelix Sp. z o.o.

10:15 – 10:45 Zarządzanie produkcją poprzez spływ informacji z hali produkcyjnej.

Paweł Prokopczyk, Konsultant ERP, TRAX S.A.

10:45 – 11:15 Wiedza "tu i teraz" odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstwa.
Pełna automatyzacja przygotowania, planowania i realizacji produkcji w oparciu o długoterminowe kontrakty i bieżące zamówienia od klientów na przykładzie firmy produkcyjnej z branży metalowej.
Inspiracja i rozwój dzięki ERP Humansoft i BI QlikView.

Magdalena Janicka, Specjalista ds. Wdrożeń, Humansoft Sp. z o.o.

Ewa Rut – Skrzypczak, Key Account Manager, Humansoft Sp. z o.o.

11:15 – 11:30Przerwa kawowa.
  
 BLOK II – ROZWIĄZANIA UZUPEŁNIAJĄCE W BRANŻY METALOWEJ/MASZYNOWEJ
11:30 – 12:00 Altar ECM - rozwiązania wspomagające obieg faktur kosztowych w przedsiębiorstwach.

Waldemar Cichacz, Key Account Manager, Altar Sp. z o.o.

12:00 – 12:30 Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Daniel Oszczęda, Marketing and Quality Management Team Manager, Balluff Sp. z o.o.

12:30 – 13:00 Intuicyjne rozwiązania SolidWorks dla każdego etapu cyklu projektowego – przykład wdrożenia w firmie „OBRUM - Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych".

Tomasz Jęczarek, Kierownik działu technicznego, CNS Solutions Sp. z o.o.

Robert Wagner, Account Manager, CNS Solutions Sp. z o.o.

13:00 – 13:30 Zarządzanie globalną informacją o tworzonym produkcie na każdym etapie procesu produkcyjnego.

Piotr Jędrowiak, Account Manager, Econocap Polska Sp. z o.o.

Marek Jamiołkowski, Technical Manager, Econocap Polska Sp. z o.o.

13:30 – 13:45Przerwa kawowa.
  
13:45 – 14:15 Planowanie produkcji z optymalnym wykorzystaniem zasobów ludzkich, materiałów oraz maszyn i urządzeń.

Marcin Chojna, Prezes Zarządu, ADOP Sp. z o.o.

14:15 – 14:45 1. CMMS - Planowanie, monitorowanie i rozliczanie służb działu Utrzymania Ruchu przy wykorzystaniu narzędzi firmy Proxia.
2. Gospodarka narzędziowa i organizacja danych dotyczących narzędzi w przedsiębiorstwach branży metalowej / maszynowej.
3. Rozliczanie produkcji w branży metalowej / maszynowej

Mariusz Walicki, Konsultant systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

14:45 – 15:15 ANT Smart Production - przegląd dedykowanych systemów zrealizowanych przez ANT w przemyśle, w branży produkcji wielkoseryjnej, metalowej i automotive.
Konkretne przykłady realizacji systemów, których efektem jest: obniżenie kosztów produkcji, zwiększenie efektywności i wydajności, zapewnienie stabilnej jakości, zmniejszenie zużycia energii, poprawa przepływu informacji, sukces w postaci medali WCM.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

15:15 – 15:30 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów.
15:30 ...Lunch.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 20 marca 2014 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Synthelix Sp. z o.o. TRAX S.A. Humansoft Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o. CNS Solutions Sp. z o.o. Econocap Polska Sp. z o.o. ADOP Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni