Poland
PL EN

Konferencja we Wrocławiu, 18 grudnia 2013 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Konferencję:
Wykorzystanie aplikacji mobilnych w biznesie.
Rozwiązania automatyki przemysłowej wspierające
procesy przemysłowe sektora Energy & Utilities.
Sektor Energy i Utilities to bez wątpienia specyficzny obszar gospodarki. Przedsiębiorstwa tych branż
na co dzień mierzą się z szeregiem wyzwań, jakie stawia przed nimi specyfika branży, wymagania klienta,
a także konkurencja je otaczająca. Nigdzie indziej nie spotkamy się z tak dużą listą wymagań i oczekiwań
stawianych przedsiębiorstwom. Tutaj nie ma miejsca nawet na najmniejsze opóźnienia w dostawach,
a wymagania techniczne w wytwarzaniu, przesyle energii czy dystrybucji wody nie podlegają negocjacjom.
Bez wątpienia nigdzie indziej nie spotkamy się z tak dużym wolumenem klientów. Specyfika ta stawia przed
przedsiębiorstwami kolejne wyzwania. Dziś nie wystarczy tylko "obsłużyć" klienta, ale w czasie rosnącej
i wszechobecnej konkurencji trzeba go pozyskać i zatrzymać przy sobie. Z kolei procesy wytwarzania bądź
przesyłu mediów wymagają stałego monitoringu zarówno pod kątem parametrów, ale także zwiększenia
efektywności ich prowadzenia. Z uwagi na powyższe rynek ten jest wręcz idealnym sektorem dla mogących
przynieść olbrzymie oszczędności, kompleksowych i wyspecjalizowanych rozwiązań informatycznych.

Na spotkaniu wspólnie z Partnerami Technologicznymi omówimy kilka przykładowych zastosowań systemów
teleinformatycznych i automatyki przemysłowej w przemyśle energetycznym oraz użyteczności publicznej.
Ze względu, iż do dyskusji zaprosiliśmy dostawców posiadających doświadczenie w tym sektorze rynku,
przykłady te zostaną poparte konkretnymi case study.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 18 grudnia 2013 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Wrocław, Hotel Bugatti
54-041 Wrocław, ul. Kosmonautów 328
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezplatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k.
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. FERRO Software
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.