Poland
PL EN

Roadshow w Poznaniu, 11 września 2013 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Primaco jest czołowym integratorem systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem firmy Comarch największego Polskiego producenta oprogramowania.
Firma Primaco powstała w 1999 roku. Od samego początku, głównym obszarem działalności firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Primaco oferuje właściwy wybór i dopasowane do firmy rozwiązania informatycznego zapewniającego satysfakcję naszych Klientów oraz dające im wymierne korzyści.
Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych konsultantów, posiadających bogatą wiedzę i doświadczenie . Nasi konsultanci są systematycznie szkoleni, a ich umiejętności są sprawdzane egzaminami certyfikującymi. Każdy specjalizuje się w danej dziedzinie sektora IT, co zapewnia znacznie wyższy poziom świadczonych usług. Szybką i fachową pomoc zapewnia wyspecjalizowany dział asysty technicznej, dedykowany obsłudze bieżących klientów.
Acrebit S.A. jest spółką działającą w obszarze IT, dostarczając wysokiej jakości rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, branży i specyfiki.
Główne obszary działalności firmy Acrebit obejmują:
  • Wdrożenia systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem;
  • Analizy procesów biznesowych w przedsiębiorstwach;
  • Szkolenia;
  • Serwis;
  • Doradztwo strategiczne;
  • E-commerce;
  • Integrację systemów;
  • Zarządzania infrastrukturą informatyczną.
Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej opartej na wdrażaniu systemów ERP (opartych głównie o MS Dynamics NAV), systemów CRM (opartych głównie o MS Dynamics CRM oraz własne oparte o IBM Lotus Notes). Systemy te są oferowane zarówno w modelu tradycyjnym (sprzedaż licencji) jak również w modelu SaaS (software as a service) – czyli wynajmu aplikacji. Pozwala to za niewielką, miesięczną opłatą użytkować system bez konieczności zakupu licencji, sprzętu, problemów z utrzymaniem obsługi, itp.
Acrebit S.A. oferuje zarówno kompleksowe systemy klasy ERP jak i wyspecjalizowane moduły, na przykład: logistyka i sprzedaż ,Business Intelligence, CRM, zarządzanie personelem, finanse i księgowość, itd. W ofercie także oprogramowanie dla sieci sprzedaży, zintegrowane z systemem centralnym. Oprogramowanie to jest przystosowane do potrzeb biur rachunkowych oraz pracowników mobilnych. Posiada rozwiązania wertykalne – skierowane do konkretnych branż jak np. Printvis – kompleksowe rozwiązanie dla przedsiębiorstw z branży poligraficznej. Acrebit S.A. jako pierwsze w Europie zaoferowało oprogramowanie ERP Microsoftu w modelu SaaS.
Acrebit S.A. posiada status Microsoft GOLD Certified Partner – najwyższy stopień partnerstwa z Microsoft, dający wiele korzyści biznesowych, między innymi możliwość korzystania do własnej działalności z pełnej gamy produktów Microsoft, wsparcia technicznego Microsoft i wsparcia przy sprzedaży produktów, dostępu do materiałów marketingowych oraz informacji zastrzeżonych wyłącznie dla Złotych Partnerów Microsoft.
Kompetencja Microsoft Business Solutions (MBS) to z kolei wyróżnienie zaliczające Acrebit S.A. do wąskiego grona Partnerów Biznesowych Microsoft (Partner Microsoft Dynamics), posiadających wysokie kompetencje związane ze sprzedażą i wdrożeniami dużych systemów do zarządzania przedsiębiorstwami. Do otrzymać "Kompetencję MBS" należy spełnić szereg wymogów certyfikacyjnych i referencyjnych.
Acrebit S.A. posiada także status certyfikowanego resellera rozwiązania PrintVis dla MS Dynamisc NAV w Polsce (Certified for MS Dynamics NAV) – tylko około 1 % zarejestrowanych rozwiązań posiada taki certyfikat.
ZETO Opole, to firma z wieloletnim doświadczeniem informatycznym, obsługująca duże, średnie i małe przedsiębiorstwa na terenie całego kraju. Głównym produktem jest Zintegrowany System Zarządzania XYZ klasy ERP służący do wspomagania zarządzania różnymi obszarami przedsiębiorstwa począwszy od rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, poprzez zarządzanie personelem, aż po kompleksową obsługę procesów logistycznych i produkcyjnych.
ZETO Opole wykonuje wdrożenia i szkolenia z Systemu ERP, oraz prowadzi nadzór nad eksploatacją oprogramowania. Powiększająca się lista referencyjna pomyślnie zakończonych wdrożeń świadczy o uznaniu, z jakim spotkał się on u Klientów. Największym atutem firmy jest profesjonalna oraz wykształcona kadra, której kwalifikacje są ciągle podwyższane w stosunku do rozwoju technologii IT oraz rosnących wymagań Klientów.
Wartości, które są wyznawane w ZETO Opole to:
  • Ukierunkowanie na potrzeby Klientów;
  • Wysoka jakość produktów i usług;
  • Profesjonalizm.
Firma SENTE Systemy Informatyczne Sp z o.o. od 2000 roku zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP, SENTE eSystem – wspomagającego zarządzanie w średnich i dużych przedsiębiorstwach.
Firmę tworzy zespół specjalistów - programistów, analityków i konsultantów mających bogate doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów ERP, wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem.
To grupa praktyków w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, projektowania i budowania aplikacji informatycznych i wdrażania programów komputerowych zgodnie ze standardami międzynarodowych norm jakości ISO, a także ekspertów z zakresu sprzedaży, finansów i księgowości, logistyki i gospodarki magazynowej, oraz e-biznes, e-commerce i internetu.
Wiodącym produktem firmy jest zintegrowana aplikacja SENTE eSystem. To nowoczesny system klasy ERP/MRPII, przeznaczony m.in. dla przedsiębiorstw, handlowych, produkcyjnych i usługowych. Jego głównymi atutami są: duża elastyczność, łatwość dostosowania do wysokich wymagań klienta oraz prostota obsługi. To rozwiązanie kompletne, obejmujące wszystkie zasadnicze procesy w przedsiębiorstwie.
SENTE eSystem wspomaga zarządzanie obszarem logistyki, finansów i księgowości, kadr i płac, relacji z klientami,produkcji, gospodarki magazynowej, controllingu, obiegu dokumentów, e-commerce.
Firma oferuje również usługi outsourcingowe, wdrożeniowe i szkoleniowe w zakresie nowoczesnych systemów informatycznych. Pomaga także polskim przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu unijnych funduszy na zakup technologii informatycznych oferowanych przez siebie w ramach Regionalnego Progra mu Operacyjnego.
Humansoft Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania dla firm z ponad 22-letnim doświadczeniem w projektowaniu, dostosowywaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych. Produkowane przez firmę systemy oferowane są również przez sieć handlową liczącą blisko 100 firm informatycznych w Polsce. Portfolio firmy obejmuje systemy ERP, CRM, MES, BI dla sektora MŚP specjalizujących się w produkcji lub dystrybucji i handlu oraz usługach.
Do tej pory projekty wdrożeniowe zrealizował w branżach: metalowo-maszynowej, budowlanej, elektronicznej, elektrycznej, poligraficznej, wydawniczej, odzieżowej oraz rolno-spożywczej.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 11 września 2013 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Poznań, Biedrusko, Zamek Biedrusko
62-003 Biedrusko, ul. 1-go maja 82
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Primaco Sp. z o.o. Acrebit S.A. ZETO Opole Sp. z o.o. SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni