Poland
PL EN

Roadshow w Poznaniu, 11 września 2013 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Primaco jest czołowym integratorem systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem firmy Comarch największego Polskiego producenta oprogramowania.
Firma Primaco powstała w 1999 roku. Od samego początku, głównym obszarem działalności firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Primaco oferuje właściwy wybór i dopasowane do firmy rozwiązania informatycznego zapewniającego satysfakcję naszych Klientów oraz dające im wymierne korzyści.
Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych konsultantów, posiadających bogatą wiedzę i doświadczenie . Nasi konsultanci są systematycznie szkoleni, a ich umiejętności są sprawdzane egzaminami certyfikującymi. Każdy specjalizuje się w danej dziedzinie sektora IT, co zapewnia znacznie wyższy poziom świadczonych usług. Szybką i fachową pomoc zapewnia wyspecjalizowany dział asysty technicznej, dedykowany obsłudze bieżących klientów.
Acrebit S.A. jest spółką działającą w obszarze IT, dostarczając wysokiej jakości rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, branży i specyfiki.
Główne obszary działalności firmy Acrebit obejmują:
  • Wdrożenia systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem;
  • Analizy procesów biznesowych w przedsiębiorstwach;
  • Szkolenia;
  • Serwis;
  • Doradztwo strategiczne;
  • E-commerce;
  • Integrację systemów;
  • Zarządzania infrastrukturą informatyczną.
Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej opartej na wdrażaniu systemów ERP (opartych głównie o MS Dynamics NAV), systemów CRM (opartych głównie o MS Dynamics CRM oraz własne oparte o IBM Lotus Notes). Systemy te są oferowane zarówno w modelu tradycyjnym (sprzedaż licencji) jak również w modelu SaaS (software as a service) – czyli wynajmu aplikacji. Pozwala to za niewielką, miesięczną opłatą użytkować system bez konieczności zakupu licencji, sprzętu, problemów z utrzymaniem obsługi, itp.
Acrebit S.A. oferuje zarówno kompleksowe systemy klasy ERP jak i wyspecjalizowane moduły, na przykład: logistyka i sprzedaż ,Business Intelligence, CRM, zarządzanie personelem, finanse i księgowość, itd. W ofercie także oprogramowanie dla sieci sprzedaży, zintegrowane z systemem centralnym. Oprogramowanie to jest przystosowane do potrzeb biur rachunkowych oraz pracowników mobilnych. Posiada rozwiązania wertykalne – skierowane do konkretnych branż jak np. Printvis – kompleksowe rozwiązanie dla przedsiębiorstw z branży poligraficznej. Acrebit S.A. jako pierwsze w Europie zaoferowało oprogramowanie ERP Microsoftu w modelu SaaS.
Acrebit S.A. posiada status Microsoft GOLD Certified Partner – najwyższy stopień partnerstwa z Microsoft, dający wiele korzyści biznesowych, między innymi możliwość korzystania do własnej działalności z pełnej gamy produktów Microsoft, wsparcia technicznego Microsoft i wsparcia przy sprzedaży produktów, dostępu do materiałów marketingowych oraz informacji zastrzeżonych wyłącznie dla Złotych Partnerów Microsoft.
Kompetencja Microsoft Business Solutions (MBS) to z kolei wyróżnienie zaliczające Acrebit S.A. do wąskiego grona Partnerów Biznesowych Microsoft (Partner Microsoft Dynamics), posiadających wysokie kompetencje związane ze sprzedażą i wdrożeniami dużych systemów do zarządzania przedsiębiorstwami. Do otrzymać "Kompetencję MBS" należy spełnić szereg wymogów certyfikacyjnych i referencyjnych.
Acrebit S.A. posiada także status certyfikowanego resellera rozwiązania PrintVis dla MS Dynamisc NAV w Polsce (Certified for MS Dynamics NAV) – tylko około 1 % zarejestrowanych rozwiązań posiada taki certyfikat.
ZETO Opole, to firma z wieloletnim doświadczeniem informatycznym, obsługująca duże, średnie i małe przedsiębiorstwa na terenie całego kraju. Głównym produktem jest Zintegrowany System Zarządzania XYZ klasy ERP służący do wspomagania zarządzania różnymi obszarami przedsiębiorstwa począwszy od rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, poprzez zarządzanie personelem, aż po kompleksową obsługę procesów logistycznych i produkcyjnych.
ZETO Opole wykonuje wdrożenia i szkolenia z Systemu ERP, oraz prowadzi nadzór nad eksploatacją oprogramowania. Powiększająca się lista referencyjna pomyślnie zakończonych wdrożeń świadczy o uznaniu, z jakim spotkał się on u Klientów. Największym atutem firmy jest profesjonalna oraz wykształcona kadra, której kwalifikacje są ciągle podwyższane w stosunku do rozwoju technologii IT oraz rosnących wymagań Klientów.
Wartości, które są wyznawane w ZETO Opole to:
  • Ukierunkowanie na potrzeby Klientów;
  • Wysoka jakość produktów i usług;
  • Profesjonalizm.
Firma SENTE Systemy Informatyczne Sp z o.o. od 2000 roku zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP, SENTE eSystem – wspomagającego zarządzanie w średnich i dużych przedsiębiorstwach.
Firmę tworzy zespół specjalistów - programistów, analityków i konsultantów mających bogate doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów ERP, wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem.
To grupa praktyków w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, projektowania i budowania aplikacji informatycznych i wdrażania programów komputerowych zgodnie ze standardami międzynarodowych norm jakości ISO, a także ekspertów z zakresu sprzedaży, finansów i księgowości, logistyki i gospodarki magazynowej, oraz e-biznes, e-commerce i internetu.
Wiodącym produktem firmy jest zintegrowana aplikacja SENTE eSystem. To nowoczesny system klasy ERP/MRPII, przeznaczony m.in. dla przedsiębiorstw, handlowych, produkcyjnych i usługowych. Jego głównymi atutami są: duża elastyczność, łatwość dostosowania do wysokich wymagań klienta oraz prostota obsługi. To rozwiązanie kompletne, obejmujące wszystkie zasadnicze procesy w przedsiębiorstwie.
SENTE eSystem wspomaga zarządzanie obszarem logistyki, finansów i księgowości, kadr i płac, relacji z klientami,produkcji, gospodarki magazynowej, controllingu, obiegu dokumentów, e-commerce.
Firma oferuje również usługi outsourcingowe, wdrożeniowe i szkoleniowe w zakresie nowoczesnych systemów informatycznych. Pomaga także polskim przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu unijnych funduszy na zakup technologii informatycznych oferowanych przez siebie w ramach Regionalnego Progra mu Operacyjnego.
Humansoft Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania dla firm z ponad 22-letnim doświadczeniem w projektowaniu, dostosowywaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych. Produkowane przez firmę systemy oferowane są również przez sieć handlową liczącą blisko 100 firm informatycznych w Polsce. Portfolio firmy obejmuje systemy ERP, CRM, MES, BI dla sektora MŚP specjalizujących się w produkcji lub dystrybucji i handlu oraz usługach.
Do tej pory projekty wdrożeniowe zrealizował w branżach: metalowo-maszynowej, budowlanej, elektronicznej, elektrycznej, poligraficznej, wydawniczej, odzieżowej oraz rolno-spożywczej.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 11 września 2013 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Poznań, Biedrusko, Zamek Biedrusko
62-003 Biedrusko, ul. 1-go maja 82
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Primaco Sp. z o.o. Acrebit S.A. ZETO Opole Sp. z o.o. SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.