Poland
PL EN

Konferencja w Łodzi, 24 kwietnia 2018 r.

Rozwiązania
Exact Software Poland
Exact dla Produkcji
Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.
Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.
Optymalne wykorzystanie urządzeń dzięki MRP i planowaniu wydajności
  • Optymalizuj poziomy zapasów dzięki planowanie zapotrzebowania materiałowego (MRP);
  • Uzyskaj wgląd w rotację zapasów;
  • Znajdź szybko odpowiedni produkt lub składnik dzięki odpowiednim funkcjonalnościom systemu;
  • Twórz w łatwy sposób zlecenia zakupu i produkcji korzystając bezpośrednio z systemu;
  • Korzystaj z inteligentnego panelu z zawierającego planowanie wydajności typu „przeciągnij i upuść.
Dane o zapasach w czasie rzeczywistym z modułem Shop Floor Control
  • Korzystaj z ciągłego wglądu w bieżący w poziom zapasów i ich zużycia;
  • Zredukuj ilość pracy administracyjnej kodom kreskowym i modułowi Shop Floor Control (SFC);
  • Automatycznie rejestruj zużycie;
  • Twórz i zarządzaj zestawieniami materiałów – zawierającymi istotne informacje, sumy, pomiary i procenty odpadów;
  • Spraw, aby Twoje działania były efektywne dzięki zintegrowanym informacjom w zakresie planowania trasy, roboczogodzin pracowników i maszyn, stanowisk pracy i instrukcji pracy.
Optymalne zarządzanie wycenami
  • Płynnie obliczaj, twórz i zarządzaj wycenami;
  • Twórz zlecenia zakupu po uzyskaniu zamówień od klientów;
  • Przygotuj ofertę cenową w oparciu o cenę nabycia i wytyczne dotyczące marży;
  • Upewnij się, że Twoje procesy – począwszy od wyceny, przez produkcję do dostawy, są optymalnie dostosowane i zintegrowane.
Kontrola jakości dzięki śledzeniu i identyfikacji
  • Przestrzegaj wymogów prawnych: zarządzaj jakością i bezpieczeństwem żywności swoich produktów;
  • Rejestracja serii umożliwia 100% identyfikowalność produktu w całym łańcuchu produkcji;
  • Śledź swoje produkty w oparciu o informację „Najlepiej spożyć przed“ dzięki rozbudowanej funkcji rejestracji partii;
  • Rozbuduj rozwiązanie za pomocą opcjonalnej funkcjonalności Elektronicznej Wymiany Danych (EDI), w tym Seryjnego Numeru Jednostki Wysyłkowej (SSCC).
Funkcja szczegółowego raportowania
  • W standardzie szeroki zakres paneli i raportów produkcyjnych;
  • Zyskujesz wgląd w budżet w porównaniu do wydajności;
  • Otrzymujesz szczegółowe informacje na żądanie;
  • Szybko i łatwo generujesz raporty;
  • Dostosowujesz układ specyfikacji przesyłki, faktur, alertów itp. zgodnie z wymaganiami.
Korzystaj z sytemu za pośrednictwem chmury prywatnej lub lokalnych serwerów
  • Skorzystaj z maksymalnej elastyczności poprzez umieszczenie oprogramowania na bezpiecznym serwerze w naszym centrum danych;
  • Oddeleguj zarządzanie oprogramowaniem, aktualizacje, pomoc techniczną i ochronę wraz ze stosowaniem dodatków i opcji dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji. MagikINFO – Manage IT easy
Humansoft
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
  • Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
  • Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
  • Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
  • Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
  • Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
  • Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
  • Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
QlikView (aplikacja analityczna BI) – to prosta w obsłudze analiza danych dostępna dla wszystkich. Dostarcza szybkie i skuteczne narzędzia do wykonywania wizualizacji analiz biznesowych - bez ogra­ni­czeń, kosztów i złożoności tradycyjnych rozwiązań BI. Pozwala tworzyć dowolne analizy i raporty z różnych obszarów działalności firmy: sprzedaży, finansów, marketingu, logistyki, produkcji, zasobów ludzkich i innych. Aplikacja współpracuje z każdym rodzajem bazy danych.
FEBIT
Tematem wystąpienia będzie przedstawienie produktu FORMVERSE jako przykład rozwiązania problemów z obiegiem dokumentów i automatyzacją procesów biznesowych w organizacji. Jest to rozwiązania zintegrowane z obsługą poczty elektronicznej – a przez to łatwe do opanowania przez użytkowników.
Prostota obsługi wraz z szerokimi możliwościami konfiguracji i agregacji różnych danych z różnych źródeł stanowią mocne atuty rozwiązania. Możliwe są do zaimplementować nawet bardzo złożone procesy. Mechanizm delegowania, monitorowania oraz system raportów czynią z rozwiązania bardzo efektywne narzędzie w codziennej pracy. Dedykowany moduł integracyjny pozwala na wymianę danych z innymi systemami informatycznymi, jakich używa organizacja.
ASTRAFOX
AMODIT to system obiegu dokumentów stworzony z myślą o elastyczności i prostej obsłudze.
System pozwala użytkownikom biznesowym tworzyć i modyfikować procesy be udziału osób z IT. Innowacyjne podejście pozwala na znaczące skrócenie czasu wdrożenia i obniżenie jego kosztów. Zastosowanie elementów sztucznej inteligencji do adaptacyjnego modelowania przepływów danych, oraz do przewidywania zachowań użytkowników umożliwia łatwe zarządzanie dokumentami i przepływem informacji.
AMODIT jest wykorzystywany zarówno przez małe firmy, jak również przez duże korporacje.
Tableau – najlepszy system Business Intelligence do wizualizacji i analizy danych.
Wyobraź sobie rozwiązanie dzięki któremu analizowanie złożonych danych nie wymaga już korzystania ze skomplikowanych tabel w Excelu. Wyobraź sobie wyjątkowo łatwe tworzenie raportów, statystyk, prognoz i wykresów w kilka sekund, dzięki drag and drop. Takim właśnie rozwiązaniem jest Tableau.
Tableau to najlepszy obecnie system Business Intelligence. Stworzony po to, by zamienić setki tabel z milionami danych w czytelne wykresy możliwe do przygotowania bezpośrednio przez działy biznesowe.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 24 kwietnia 2018 r.
Wtorek, 08:00
Miejsce: Łódź, mHOTEL***
91-222 Łódź, ul. św. Teresy 111
(rondo przy ul. Szczecińskiej)
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
mHOTEL***
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Exact Software Poland Sp. z o.o. MagikINFO s.r.o. Humansoft Sp. z o.o. FEBIT Sp. z o.o. ASTRAFOX Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Altu-Soft Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
ERP dla przedsiębiorstw MSP
Wojciech Ziaja
Wojciech Ziaja
Dyrektor ds.
Sprzedaży
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa sektora MSP, które szukają systemów IT do zarządzania organizacją zapraszamy na tegoroczne Synergy Days. Zorganizujemy dwa spotkania warsztatowo-doradcze, w trakcie których będziemy dyskutować, jak skutecznie przeprowadzić proces wybory rozwiązania ERP i zaprezentujemy wybrany system.
27 czerwca we Wrocławiu część doradcza połączona będzie z prezentacją szwedzkiego systemu wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem Monitor ERP. System wspiera zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich.
27 czerwca w Katowicach obok części doradczej zaprezentujemy rozwiązanie klasy ERP autorstwa firmy Junisoftex - ERP Perfect-Expert. System wpiera zarządzanie we wszystkich obszarach m.in. controllingu, CRM, finansowo-księgowym, sprzedaży, magazynu, produkcji (planowanie i rozliczenie), środków trwałych, ZZL, billing oraz inne dedykowane.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
27 czerwca w Katowicach oraz we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Rozwiązania dla produkcji
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa, które szukają systemów IT do zarządzania produkcją zapraszamy na cykl spotkań warsztatowo-doradczych, dotyczących wyboru systemów wspierających zarządzanie w obszarach : zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji (APS); monitorowania i zarządzania parkiem maszynowym (MES/SCADA); zarządzania i kontroli utrzymania ruchu (CMMS); zarządzania całą organizacją z uwzględnieniem procesów produkcyjnych (ERP).
26 czerwca odbędą się dwa spotkania z cyklu Synergy Days. Pierwsze odbędzie się we Wrocławiu i połączone będzie z prezentacją systemu klasy MES SFC 4FACTORY firmy DSR. Drugie spotkanie, zostanie zorganizowane w Katowicach, połączone będzie z prezentacją systemów automatyki i informatyki przemysłowej firmy ISP Polska.
28 czerwca zapraszamy przedsiębiorców do Wrocławia, gdzie firma Procom przedstawi Platformę PROMAN do monitorowania i kontroli procesów produkcyjnych.
W tym samym dniu (28 czerwca) w Krakowie odbędzie się międzynarodowe spotkanie, w trakcie którego uczestnicy poznają funkcjonalności przemysłowej zaawansowanej platformy MEScontrol.net firmy BrightEye.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
26 i 28 czerwca we Wrocławiu, Katowicach i w Krakowie.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Sztuczna inteligencja w handlu i produkcji
Arkadiusz Czajka
Arkadiusz Czajka
Business Development
Manager
Grupa BPC
Duże przedsiębiorstwa i korporacje, które poszukują nowoczesnych systemów wspierających zarządzanie organizacją, zapraszamy na Synergy Days do Wrocławia. Będziemy dyskutować o rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365, który łączy w sobie najlepsze możliwości rodziny Microsoft. Omówimy zagadnienia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu i produkcji.
Systemu Microsoft Dynamics 365 to chmurowe rozwiązanie biznesowe, które dedykowane jest dużym i średnim przedsiębiorstwom. Łączy możliwości rozwiązania CRM i systemu ERP. Przedsiębiorstwom pozwala na zarządzanie wszystkimi procesami i aspektami prowadzonej działalności w sposób innowacyjny i efektywny. System Microsoft Dynamics 365 jest ściśle zintegrowany z Platformą 365 oraz siecią społecznościową LinkedInc. Na spotkaniu system zaprezentuje firma Anegis Sp. z o.o. (Microsoft Gold Partner), która posiada bogate doświadczenie we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań IT na rynkach: angielskim, skandynawskim i polskim.
Zapraszam na spotkanie, które odbędzie się
29 czerwca we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Szczecinie 23 sierpnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni