Poland
PL EN

Roadshow w Warszawie, 20 lutego 2018 r.

Rozwiązania
Kotrak
Kotrak dostarcza systemy ERP i gotowe oprogramowanie dla firm:
  • Produkcyjne;
  • Magazynowe;
  • Sklepowe;
  • Handlowe;
  • Księgowe;
  • Kadrowo-płacowe;
  • Medyczne;
  • Hotelowe;
  • Gastronomiczne;
  • Zarządzanie projektami;
  • Zarządzanie nieruchomościami;
  • CRM;
  • Obieg pracy i dokumentów (DMS, workflow);
  • Business Intelligence.
Software house Kotrak przygotowuje także aplikacje dedykowane dla biznesu:
  • Mobilne (iOS, Android, Windows Mobile);
  • Webowe;
  • Desktopowe.
Posiadamy na koncie kilkadziesiąt aplikacji szytych na miarę, m.in.:
  • Platformy B2B i B2C;
  • Programy lojalnościowe;
  • Programy do rezerwacji on-line;
  • WMS i MES;
  • Systemy wspomagania produkcji;
  • System do zarządzania firmą wielooddziałową/międzynarodową;
  • Program do obsługi laboratorium.
... i wiele innych!
Pełna oferta systemów IT oraz urządzeń dla biznesu dostępna jest na stronie:
https://kotrak.pl/
SENTE Systemy Informatyczne
Sente S4 to system opracowany przez zespół specjalistów doświadczonych w dziedzinie projektowania i programowania zintegrowanych systemów zarządzania – ERP, WMS, MRP, CRM. Oprogramowanie jest na bieżąco aktualizowane i dostosowywane do krajowych jak i międzynarodowych przepisów prawa gospodarczego. Równocześnie konsultanci firmy na bieżąco rozbudowują aplikację o nowe funkcjonalności i moduły.
Oprogramowanie Sente S4 to nowoczesna aplikacja wspomagania zarządzania przeznaczona dla wymagających przedsiębiorstw. Dzięki ścisłej współpracy z naszymi Klientami, ich potrzeby i pomysły szybko znajdują odzwierciedlenie w funkcjach i możliwościach systemu w jego kolejnych wersjach.
Aplikacja pracuje w oparciu o SQL-ową bazę danych Firebird, która umożliwia realizację wydajnych i zaawansowanych funkcjonalności. Użytkownicy korzystają z nowoczesnego i ergonomicznego interfejsu graficznego pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego Windows, natomiast wybrane moduły dostępne są poprzez przeglądarkę internetową w ramach sieci intranet lub internet, oraz na urządzeniach mobilnych typu PocketPC.
System Sente S4 to następca wcześniej oferowanego oprogramowania – SENTE eSystem. Nowy system to przede wszystkim nowoczesna technologia budowania interfejsów użytkownika i definiowania reguł biznesowych – Neos. Dzięki niej rozwój aplikacji i jej dopasowanie do potrzeb danej organizacji jest jeszcze łatwiejsze i bezpieczniejsze.
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
  • Zarządzanie Finansami;
  • Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
  • Zarządzanie Usługami i Projektami;
  • Zarządzanie Produkcją;
  • Zarządzanie Serwisem;
  • Analizy Biznesowe;
  • HR;
  • Integracja z systemami zewnętrznym.
Dzięki automatyzacji i upraszczaniu zarządzania finansami, efektywnej obsłudze klientów i przejrzystej współpracy z sieciami dostawców pozwala firmie swobodnie się rozwijać. Wdrożenie Microsoft Dynamics Nav w firmie produkcyjnej Conhpol Microsoft Dynamics Nav wspiera działalność eSky.pl
JCommerce – MS BI
Platforma Microsoft Business Intelligence (MS BI) to kompleksowe rozwiązanie zapewniające integrację danych, ich analizę, jak i zaawansowane raportowanie. Pozwala gromadzić informacje z różnych systemów i aplikacji w jednym miejscu zwanym hurtownią danych. Następnie wykorzystując arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, platformę organizacyjną lub przeglądarkę WWW umożliwia przeglądanie raportów i analiz.
Grupa narzędzi MS BI używana jest na całym świecie. Ułatwia zarządzanie informacją w dużych organizacjach, a poprzez swoją uniwersalność i skalowalność wspiera również małe i średnie przedsiębiorstwa. W zależności od wielkości projektu i jego specyfiki dobierane są takie komponenty pakietu, które najbardziej odpowiadają potrzebom biznesowym Klienta. Jednocześnie rozwiązanie pozostaje otwarte na rozbudowę z wykorzystaniem nowych funkcjonalności w przyszłości
System oferuje użytkownikom biznesowym wiele funkcjonalności, m.in.:
  • Modelowanie – prototypowanie elastycznych modeli analitycznych;
  • Samoobsługowe BI – minimalizacja zaangażowania działu IT w proces tworzenia skomplikowanych modeli danych i raportów, dzięki wykorzystaniu PowerPivot i Power View ;
  • Raportowanie – pełen zakres funkcjonalności raportowych;
  • Analizy predykcyjne – identyfikacja trendów i przyczyny problemów w przedsiębiorstwie;
  • Integracja i zarządzanie danymi – pełna automatyzacja procesów ekstrakcji, przetwarzania i ładowania danych (ETL) z wielu rodzajów źródeł;
  • Big Data – wgląd w każdy rodzaj danych, niezależnie od ich rodzaju i rozmiaru;
  • Hurtownie danych – w pełni przygotowane środowisko do wdrożenia wysoce skalowanej i niezawodnej hurtowni danych;
  • Praca w grupie – optymalizacja współpracy, współdzielenie informacji z innymi pracownikami, zarządzania zasobami oraz szybkiego przeszukiwania danych;
  • Dostęp mobilny – zdalny dostęp do raportów, kokpitów menedżerskich i kart wyników na urządzeniach mobilnych;
  • Dane w chmurze – swobodne korzystanie z rozwiązań w chmurze (usługa Azure).
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
  • Finansów;
  • Sprzedaży;
  • Marketingu;
  • Logistyki;
  • IT;
  • HR.
Aplikacja jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze oraz stwarza użytkownikowi duże możliwości do samodzielnego utrzymania i rozwoju.
Co sprawia, że Qlik Sense jest tak przyjazny?
  • Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
  • Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
  • Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
  • Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
  • Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
  • Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
Wdrożenie platformy QlikView Wdrożenie w firmie Skanska Property Poland
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 20 lutego 2018 r.
Wtorek, 08:00
Miejsce: Warszawa, 3S Data Center
03-263 Warszawa, ul. Annopol 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
3S Data Center
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Comarch SA Kotrak S.A. SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o. 3S Data Center JCommerce S.A.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Najnowsze rozwiązania i trendy
technologiczne dla zwiększenia
efektywności przemysłu.
Informatyka oferuje szerokie spektrum narzędzi, które wspierają managerów w procesie zarządzania różnymi obszarami w przedsiębiorstwie. Systemy IT umożliwiają skuteczne planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie produkcji, bieżące monitorowanie jej stanu czy też zarządzanie magazynem, transportem, relacjami z dostawcami.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Managerowie codziennie stawiają sobie pytania: Co zrobić, aby zwiększyć wydajność produkcji?, Jak obniżyć koszty?, Jak skutecznie planować i rozliczać produkcję? Jak zoptymalizować pracę w magazynie, aby wyeliminować występujące błędy przy rozliczaniu według: FIFO, LIFO, FEFO, AVCO?
Na spotkaniu w Łodzi przedyskutujemy te kwestie i zaprezentujemy systemy IT, które są odpowiedzią na powyższe problemy przedsiębiorców. Porozmawiamy także trendach i nowych funkcjonalnościach w systemach informatycznych, które wspierają przedsiębiorstwa w rozwoju w myśl koncepcji Przemysłu 4.0.
Łukasz Kubas,
Dyrektor ds. Penetracji Rynku
Zapraszam na Konferencję do Łodzi,
która odbędzie się 13 czerwca 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
ERP + Workflow
w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
 
"Managerowie tracą średnio 6 tygodni w ciągu roku na poszukiwanie ważnych, zagubionych dokumentów" – informuje Wall Street Journal.
Sebastian Smiatek
Sebastian Smiatek
Dyrektor Działu
Usług Doradczych
Grupa BPC
Większość managerów pionów produkcyjnych, z którymi rozmawiają konsultanci BPC Group zgłasza na bieżąco problemy w obszarze planowania i rozliczania produkcji oraz ewidencji zdarzeń. Istotną sprawą jest dla nich racjonalne wykorzystanie zasobów, aby redukować zapasy i szukać oszczędności na każdym etapie zarządzania.
Innym obszarem, który stanowi istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa jest sprawny obieg dokumentów. Wraz z rozwojem firmy, wzrasta ilość informacji i danych, które są wymieniane między różnymi działami. Przy braku wsparcia odpowiednim systemem IT pojawiają się problemy z organizacją pracy przedsiębiorstwa.
Na spotkaniu przyjrzymy się nowoczesnym i sprawdzonym systemom ERP, które wspierają obszar produkcji oraz wyspecjalizowanym rozwiązaniom klasy DMS umożliwiającym przetwarzanie dokumentów na zaawansowanym poziomie.
Sebastian Smiatek,
Dyrektor Działu Usług Doradczych
Zapraszam na Konferencję do Trójmiasta,
która odbędzie się 19 czerwca 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Najnowsze rozwiązania i trendy
technologiczne dla zwiększenia
efektywności przemysłu.
Silna konkurencja i rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że przedsiębiorstwa coraz częściej poszukują rozwiązań informatycznych, które pozwolą im na efektywne zarządzanie firmą i racjonalne wykorzystanie informacji.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa wiedzą, iż, aby się rozwijać i sprostać wymaganiom rynku, muszą sięgać po najnowocześniejsze rozwiązania IT oraz automatyki przemysłowej. Ekspercii przewidują, iż dzięki zastosowaniu najnowszych technologii polskie przedsiębiorstwa będą mogły redukować koszty funkcjonowania o nawet kilkanaście procent rocznie oraz podnieść efektywność.
Na roadshow w Katowicach przyjrzymy się nowoczesnym rozwiązaniom klasy ERP oraz sprawdzonym systemom BI czy elektronicznego obiegu faktur, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju w myśl koncepcji Przemysłu 4.0.
Igor Badura,
Enterprise Market Reasearcher
Zapraszam na Roadshow do Katowic
które odbędzie się 21 czerwca 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Łodzi 13 czerwca 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 19 czerwca 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow w Katowicach 21 czerwca 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni