Poland
PL EN

Roadshow w Toruniu, 21 listopada 2014 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja gości, kawa powitalna.
09:00 – 09:15 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:15 – 10:15 Rozwiązania wspomagające zarządzanie procesami produkcyjnymi w systemie Microsoft Dynamics AX.

Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.

10:15 – 11:15 Prelekcja firmy Proxia Polska Sp. z o.o.
  1. CMMS – Planowanie, monitorowanie i rozliczanie służb działu
    Utrzymania Ruchu przy wykorzystaniu narzędzi firmy Proxia.
  2. Gospodarka narzędziowa i organizacja danych dotyczących
    narzędzi w przedsiębiorstwach produkcyjnych;
  3. Rozliczanie produkcji.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

11:15 – 11:30Przerwa kawowa.
  
11:30 – 12:30 Produkuj pod kontrolą Comarch ERP XL. Strategie dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw.

Katarzyna Żmudzka, Dyrektor Handlowy, Primaco Sp. z o.o.

12:30 – 13:00 Problemy i potrzeby przedsiębiorstwa przed procesem informatyzacji oraz
uzyskane korzyści biznesowe po implementacji zintegrowanego systemu klasy ERP.

Kamil Ćwiora, Koordynator IT, DEGA S.A.

13:00 – 13:30 W erze gwałtownego przyrostu ilości danych, firmy stają przed wyzwaniem efektywnego
zarządzania i eksploatacji swoich systemów IT. Odpowiedzią na zaistniałe potrzeby są
usługi przetwarzania w chmurze, które zmienią zasady współpracy IT i biznesu.

Alina Mróz, Doradca Biznesowy Exea, EXEA

Aneta Ronowicz, Doradca Biznesowy Exea, EXEA

13:30 – 14:30 Automatyzacja procesów produkcyjnych przy wykorzystaniu systemu Rekord.ERP.

Robert Sylwesiuk, Kierownik Zespołu Sprzedaży, Rekord Pomorze Sp. z o.o.

14:30 – 14:45Przerwa kawowa.
  
14:45 – 15:15 Zarządzanie przedsiębiorstwem z wykorzystaniem nowoczesnych technologii Business Intelligence.

Anna Pizon, Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Dział SMB Sage Sp. z o.o.

15:15 – 15:45 Kompleksowa ochrona danych z rewelacyjną technologią de-duplikacji w rozwiązaniach
EMC – AVAMAR, DATA DOMAIN. Czyli jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować
transfer w sieci, szybko odtworzyć dane.

Jakub Wychowański, Specjalista ds. Rozwiązań BRS, Vecto Sp. z o.o.

15:45 – 16:15 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów.
Czas na dyskusję.
16:15 – ... Lunch.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 21 listopada 2014 r.
Piątek, 08:45
Miejsce: Toruń, Hotel Bulwar ****
87-100 Toruń, ul. Bulwar Filadelfijski 18
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, parking dla uczestników spotkania w cenie 15 zł/dobę)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Primaco Sp. z o.o. EXEA Rekord Pomorze Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide