Poland
PL EN

Konferencja w Krakowie, 07 września 2017 r.

Agenda
08:30 – 08:45 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
08:45 – 09:15 Najczęściej popełniane przez przedsiębiorstwa błędy i ich konsekwencje
– na podstawie analizy 400 projektów wyboru systemów IT.

Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

  
09:15 – 10:00 Budowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze produkcji
i dystrybucji w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.
SUPREMIS – Złoty Partner SAP. Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa;
Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
Przykłady zastosowania oprogramowania SAP Business One w firmach rożnej wielkości.
SAP Business One Cloud.

Maciej Jaroszyński, Dyrektor Konsultingu, SUPREMIS Sp. z o.o.

10:00 – 10:20 Monitorowanie produkcji za pomocą aplikacji PESQL.

Junisoftex Sp. z o. o.

10:20 – 10:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
10:45 – 11:15 Poszerz horyzonty biznesowe z Sage X3.

Agnieszka Kozak, Wiceprezes Zarządu, Zorius.pl Sp. z o.o. Sp.k.

Jacek Chojnacki, Architekt ds. Sprzedaży Rozwiązań, Enterprise Market Europe, Zorius.pl Sp. z o.o. Sp.k.

11:15 – 11:45 Innowacyjne rozwiązania mobilne dla Łańcucha Dostaw.

Tomasz Dzideczek, Senior Sales Engineer Poland&Baltics, Zebra Technologies Sp. z o.o.

Wojciech Gasidło, CEO, COM4IT Sp. z o.o. Sp.k.

11:45 – 12:15 Gardens BASIC = kompleksowy system ERP + nowoczesne narzędzia do optymalnych wdrożeń.

Robert Wojtkowski, Prezes Zarządu, Gardens-Software Sp. z o.o.

Bartosz Burzyński, Senior Consultant, Gardens-Software Sp. z o.o.

12:15 – 12:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
12:45 – 13:15 Najnowsze trendy na rynku ERP a realne potrzeby polskich przedsiębiorstw.

Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

13:15 – Produkcja w dobrych rękach – Comarch ERP XL.

Piotr Jesionek, Wiceprezes Zarządu, Prospeo Sp. z o.o.

Paweł Pyzara, Prezes Zarządu, Prospeo Sp. z o.o.

13:45 – 14:15 Planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie produkcji z uwzględnieniem
bieżących informacji na temat stanu produkcji. Wykorzystanie różnych zasobów
(maszyny, surowce, pracownicy) przy tworzeniu planu.
MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym,
obliczanie współczynników OEE.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

14:15 – 15:00 Podsumowanie spotkania.
15:00 – ...Poczęstunek.
Rejestracja na to Spotkanie Edukacyjne jest otwarta.
Przejdź do zakładki Rejestracja, aby się zarejestrować.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 07 września 2017 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Kraków, Best Western Premier Hotel
31-323 Kraków, ul. Opolska 14a
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Best Western Premier Hotel
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SUPREMIS Sp. z o.o. Junisoftex Sp. z o. o. Zorius.pl Sp. z o.o. Sp.k. COM4IT Sp. z o.o. Sp.k. Zebra Technologies Sp. z o.o. Gardens-Software Sp. z o.o. Prospeo Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Interskills
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni