Poland
PL EN

Konferencja we Wrocławiu - Blok II, 09 marca 2017 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:40 Autoryzowane szkolenie BPC Group:
Jak tworzyć zapytanie ofertowe dla systemów klasy ERP i MES?
Konstrukcja, treść i metodologia zapytania ofertowego. Najczęściej popełniane przez
przedsiębiorstwa błędy i ich konsekwencje – na podstawie analizy 400 projektów wyboru systemów.
Ogłoszenie konkursu o tytuł Steering Committee Expert.

Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

09:40 – 09:55 Przedstawienie Partnerów i Sponsorów.
  
 Podział na bloki równoczesne.
10:00 – 10:45 Więcej z Comarch ERP XL!
Wykorzystanie rozwiązania Comarch ERP XL do zarządzania produkcją przedsiębiorstwa.
Rozwiązania specjalizowane – szczegółowe śledzenie procesu produkcyjnego
oraz ewidencja danych bezpośrednio przy stanowiskach produkcyjnych,
elektroniczny obieg dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa.

Piotr Mazurek, Prezes Zarządu, Infortes Sp. z o.o.

Krzysztof Sarna, Starszy Konsultant ds. Wdrożeń, Infortes Sp. z o.o.

10:45 – 11:15 Gardens BASIC jako narzędzie wdrażania systemu ERP w firmie produkcyjnej.

Robert Wojtkowski, Prezes Zarządu, Gardens-Software Sp. z o.o.

11:15 – 11:45 Postaw na nowoczesność – wsparcie procesów produkcyjnych
i sprzedażowych dzięki dzisiejszym technologiom ERP.

Magdalena Kieruj, Key Account Manager, DATEV.pl

Kamil Kowalski, Business Development Manager, Senior Consultant, DATEV.pl

11:45 – 12:15 Droga do Przemysłu 4.0, czyli jak podnieść produktywność firmy SMB w cyfrowych czasach.
Case study z materiałem filmowym – Mobile Climate Control.

Jarosław Jaśkiewicz, Country Manager, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

Jakub Schwartz, Konsultant Biznesowy, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

12:15 – 12:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
12:45 – 13:15 Kompleksowy system do zarządzania infrastrukturą IT:
  • Przeprowadzenie dokładnego audytu informatycznego;
  • Zdalne zarządzanie komputerami;
  • Monitorowanie wydajności komputerów;
  • Minimalizacja ryzyka wycieku danych;
  • Efektywne zarządzanie zgłoszeniami pracowników.

Michał Gomółka, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Krystyna Figielska, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Leszek Cimała, Technical Support, MagikINFO s.r.o.

13:15 – 13:45 Zarządzania przedsiębiorstwem przy pomocy systemu Streamsoft Prestiż
na przykładach przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych.

Sylwester Rychlik, Prezes Zarządu, Kompred Sp. z o.o.

13:45 – 14:15 Rozwiązania magazynowe i produkcyjne dla MŚP – gotowe, czy dedykowane?
Prezentacja autorskich rozwiązań klasy WMS oraz MRP.

Wojciech Gasidło, CEO / Prezes Zarządu, COM4IT Sp. z o.o. Sp.k.

Marcin Chojnacki, Project Manager, COM4IT Sp. z o.o. Sp.k.

14:15 – 14:30 Czy system zarządzania ERP w chmurze musi różnić się
od rozwiązań instalowanych on-premise?
Porównanie rozwiązań na przykładzie SAP Business One i SAP Business One Cloud,
ze szczególnym uwzględnieniem:
  • Funkcjonalności;
  • Ergonomii;
  • Łatwości adaptacji;
  • Możliwości integracji;
  • Kosztów inwestycji i utrzymania.

Maciej Jaroszyński, Dyrektor Konsultingu, SUPREMIS Sp. z o.o.

14:30 – 15:00 Madar 7 w chmurze.
Wsparcie rozproszonych procesów sprzedaży i produkcji w firmie.

Alicja Mazur, Project Manager, Madar Sp. z o.o.

15:00 – 15:45 Dyskusja: "Cloud computing w firmie – konieczność czy niepotrzebne ryzyko w firmie?".

Madar Sp. z o.o.

Maciej Jaroszyński, Dyrektor Konsultingu, SUPREMIS Sp. z o.o.

Piotr Mazurek, Prezes Zarządu, Infortes Sp. z o.o.

15:45 – ... Podsumowanie spotkania.
Wręczenie certyfikatów uczestnictwa.
Wyłonienie zwycięzców konkursu i rozlosowanie nagród.
Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 09 marca 2017 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel ****
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Infortes Sp. z o.o. Gardens-Software Sp. z o.o. DATEV.pl Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. MagikINFO s.r.o. Kompred Sp. z o.o. COM4IT Sp. z o.o. Sp.k. SUPREMIS Sp. z o.o. Madar Sp. z o.o. Exact Software Poland Sp. z o.o. Tech-Com Spółka z o.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. Grupa Dr IT
Patronat Honorowy:
PAiIZ S.A.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni