Poland
PL EN

Konferencja w Warszawie, 21 września 2016 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Szkolenie inaugurujące najnowszy Magazyn Edukacyjny BPC Group "BPC Guide"
pt. Jak prawidłowo opracować zapytanie ofertowe na zaawansowany system informatyczny?
  • Struktura zapytania ofertowego;
  • Newralgiczne zagadnienia i błędy popełniane przez
    przedsiębiorstwa na etapie weryfikacji odpowiedzi;
  • Wskazówki i podpowiedzi ekspertów.
Każdy z uczestników otrzyma bezpłatnie dwa najnowsze numery magazynu "BPC Guide":
  • Jak opracować zapytanie ofertowe? [Wydanie wrzesień/październik];
  • Produkcja – jak wybrać system na produkcję? [Wydanie październik/listopad].
Ponadto zostaną poruszone zagadnienia:
  • Wymagania branży FMCG w ujęciu rozwiązań IT – QM, GMP, walidacja, traceability;
  • Metodologia wdrożenia systemów IT w branży FMCG – omówienie case study
    z projektów doradczych realizowanych przez Business Penetration & Consulting;
  • Specyfika branży FMCG, a kompetencje dostawcy systemu IT.

Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

  
09:45 – 10:30 Możliwości "odchudzania" produkcji, czyli jak produkować więcej przy tych samych zasobach?
Na podstawie dotychczasowej współpracy firmy Operator Systems z klientami.

Piotr Leśniak, Konsultant Systemowy, Operator Systems Poland

10:30 – 11:00 Traceability w systemach produkcji.
Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Daniel Oszczęda, Marketing Manager, Balluff Sp. z o.o.

11:00 – 11:30Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
11:30 – 12:00 Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji.
Elektroniczny obieg dokumentów przychodzących i wewnętrznych.

Paweł Sadowski, Business Development Manager, Altar Sp. z o.o.

12:00 – 12:45 Systemy MES i APS w służbie wysokiej efektywności.

Arkadiusz Więdłocha, Kierownik Działu Rozwoju, Queris Sp. z o.o.

12:45 – 13:30 Dedykowane systemy informatyczne ANT Smart Production
nadzorujące efektywność/wydajność produkcji.
Przykłady wdrożeń w branżach: FMCG, AGD, Automotive, Farmacja.

Piotr Kańka, Sales Engineer, ANT Sp. z o.o.

13:30 – 13:55Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:55 – 14:15 Wiedza "tu i teraz" odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstwa.
QlikView Business Discovery – skrajnie elastyczna analiza
nieograniczonej ilości danych w czasie rzeczywistym.

Ewa Rut-Skrzypczak, Key Account Manager, Humansoft Sp. z o.o.

14:15 – 14:45 Wybrane wdrożenia rozwiązania SUMA System – dedykowanego dla branży mięsnej.
Omówienie korzyści odniesionych przez zakłady mięsne oraz problematyki rozwiązanej
poprzez wdrożenie systemu zarządzania przedsiębiorstwem i przetwórstwem mięsa.

Jerzy Suski, Prezes Zarządu, SUMA System Sp.j.

14:45 – ... Podsumowanie spotkania. Lunch.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 21 września 2016 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Zagórze k/Warszawy, Hotel WILLA ZAGÓRZE
05-079 Okuniew (Gmina Halinów), Zagórze 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel WILLA ZAGÓRZE
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Operator Systems Poland Balluff Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. Queris Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. SUMA System Sp.j.
Sponsorzy:
Pałac Tłokinia Kompass Poland Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni