Poland
PL EN

Konferencja w Warszawie, 21 września 2016 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Szkolenie inaugurujące najnowszy Magazyn Edukacyjny BPC Group "BPC Guide"
pt. Jak prawidłowo opracować zapytanie ofertowe na zaawansowany system informatyczny?
  • Struktura zapytania ofertowego;
  • Newralgiczne zagadnienia i błędy popełniane przez
    przedsiębiorstwa na etapie weryfikacji odpowiedzi;
  • Wskazówki i podpowiedzi ekspertów.
Każdy z uczestników otrzyma bezpłatnie dwa najnowsze numery magazynu "BPC Guide":
  • Jak opracować zapytanie ofertowe? [Wydanie wrzesień/październik];
  • Produkcja – jak wybrać system na produkcję? [Wydanie październik/listopad].
Ponadto zostaną poruszone zagadnienia:
  • Wymagania branży FMCG w ujęciu rozwiązań IT – QM, GMP, walidacja, traceability;
  • Metodologia wdrożenia systemów IT w branży FMCG – omówienie case study
    z projektów doradczych realizowanych przez Business Penetration & Consulting;
  • Specyfika branży FMCG, a kompetencje dostawcy systemu IT.

Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

  
09:45 – 10:30 Możliwości "odchudzania" produkcji, czyli jak produkować więcej przy tych samych zasobach?
Na podstawie dotychczasowej współpracy firmy Operator Systems z klientami.

Piotr Leśniak, Konsultant Systemowy, Operator Systems Poland

10:30 – 11:00 Traceability w systemach produkcji.
Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Daniel Oszczęda, Marketing Manager, Balluff Sp. z o.o.

11:00 – 11:30Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
11:30 – 12:00 Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji.
Elektroniczny obieg dokumentów przychodzących i wewnętrznych.

Paweł Sadowski, Business Development Manager, Altar Sp. z o.o.

12:00 – 12:45 Systemy MES i APS w służbie wysokiej efektywności.

Arkadiusz Więdłocha, Kierownik Działu Rozwoju, Queris Sp. z o.o.

12:45 – 13:30 Dedykowane systemy informatyczne ANT Smart Production
nadzorujące efektywność/wydajność produkcji.
Przykłady wdrożeń w branżach: FMCG, AGD, Automotive, Farmacja.

Piotr Kańka, Sales Engineer, ANT Sp. z o.o.

13:30 – 13:55Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:55 – 14:15 Wiedza "tu i teraz" odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstwa.
QlikView Business Discovery – skrajnie elastyczna analiza
nieograniczonej ilości danych w czasie rzeczywistym.

Ewa Rut-Skrzypczak, Key Account Manager, Humansoft Sp. z o.o.

14:15 – 14:45 Wybrane wdrożenia rozwiązania SUMA System – dedykowanego dla branży mięsnej.
Omówienie korzyści odniesionych przez zakłady mięsne oraz problematyki rozwiązanej
poprzez wdrożenie systemu zarządzania przedsiębiorstwem i przetwórstwem mięsa.

Jerzy Suski, Prezes Zarządu, SUMA System Sp.j.

14:45 – ... Podsumowanie spotkania. Lunch.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 21 września 2016 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Zagórze k/Warszawy, Hotel WILLA ZAGÓRZE
05-079 Okuniew (Gmina Halinów), Zagórze 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel WILLA ZAGÓRZE
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Operator Systems Poland Balluff Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. Queris Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. SUMA System Sp.j.
Sponsorzy:
Pałac Tłokinia Kompass Poland Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni