Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 26 listopada 2015 r.

Agenda
09:00 – 09:15 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:15 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:30 – 10:30 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.
Wirtualna wizyta i omówienie wdrożeń systemu w przedsiębiorstwach
Krynicki Recycling i Kaplast.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

10:30 – 10:45Przerwa kawowa.
  
10:45 – 11:45 Zarządzanie złożonymi procesami produkcyjnymi na przykładzie branży maszynowej.
  • Zaawansowane planowanie produkcji przy wykorzystaniu narzędzi klasy APS, ERP;
  • Zaawansowana integracja CAD/PDM z ERP;
  • Omówienie case study sektora produkcyjnego.

Gerard Błaszczak, Key Account Manager, proALPHA Polska Sp. z o.o.

11:45 – 12:00Przerwa kawowa.
  
12:00 – 13:00 Rozwiązania wspomagające zarządzanie procesami
produkcyjnymi w systemie Microsoft Dynamics AX.

Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.

13:00 – 13:15Przerwa kawowa.
  
13:15 – 15:15Certyfikowana Usługa Doradczo-Edukacyjna (CUDE)
Część I:
Wirtualna podróż do przedsiębiorstwa o profilu produkcyjnym,
dla którego Konsultanci BPC świadczyli usługi doradcze.
Na spotkaniu zostaną omówione kluczowe problemy, z którymi borykali się decydenci przed wprowadzeniem systemu informatycznego. Szczególną uwagę skierujemy na takie obszary jak: zarządzanie całą organizacją, zwiększenie efektywności pracy, ograniczenie ilości popełnianych błędów, możliwość stałego monitoringu stanów magazynowych, zarządzanie łańcuchem dostaw, generowanie raportów, traceability, planowanie i harmonogramowanie produkcji na zasobach ograniczonych, monitoring realizacji produkcji i jej rozliczanie według kosztów rzeczywistych wraz z tworzeniem symulacji.
Dodatkowo zostanie poruszona kwestia integracji systemów logistyczno-magazynowych z innymi rozwiązaniami informatycznymi oraz z urządzeniami automatyki przemysłowej.
Część II:
Uczestnicy zostaną zapoznani z pułapkami manipulacyjnymi stosowanymi przez nieuczciwych dostawców w rozmowach z przedsiębiorcami. Omówione będą również strategiczne błędy popełniane przez przedsiębiorstwa na etapie wyboru rozwiązań i dostawców, m.in.
  • Analiza procesów biznesowych vs. Analiza przedwdrożeniowa;
  • Budżetowanie i harmonogramowanie;
  • Tworzenie zapytania ofertowego;
  • Negocjacje handlowe.
Konsultanci BPC przedstawią uczestnikom obecnie wykorzystywane w przedsiębiorstwach o profilu produkcyjnym systemy informatyczne (klasy ERP, DMS, WMS). Zostaną także omówione inwestycje 200 przedsiębiorstw tej branży, które zostaną zrealizowane w latach II poł. 2015-2016.
Koordynator CUDE:
Sebastian Smiatek
Enterprise Department Manager
M: +48 668 066 976
E: sebastian.smiatek@it-penetration.pl
15:15 – ... Poczęstunek.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 26 listopada 2015 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Wrocław, Hotel Bugatti
54-041 Wrocław, ul. Kosmonautów 328
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Bugatti
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CompuTec S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. Axacom Sp. z o.o.
Patronat Honorowy:
Dolnośląska Izba Gospodarcza Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni