Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 25 lutego 2015 r.

Agenda
09:15 – 09:30 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:30 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:45 – 10:15 Co i kiedy produkować, by spełniać rzeczywiste potrzeby klientów i uniknąć niepotrzebnych zapasów?
Rozwiązania SAP SCM odpowiedzią na wyzwania na styku produkcji, logistyki i sprzedaży.
Studium przypadku.
Podczas prezentacji prelegent pokaże system obejmujący:
  • Zarządzanie zatowarowaniem;
  • Zarządzanie półką;
  • Zarządzanie łańcuchem logistycznym;
  • Współpracę między producentem a dystrybutorami, obejmującą przepływ informacji na temat popytu.

Robert Stiller, Architekt Rozwiązań Biznesowych, Hicron Sp z o.o.

10:15 – 10:45 Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji.

Waldemar Cichacz, Key Account Manager, Altar Sp. z o.o.

10:45 – 10:55 Logistyka i Doradztwo celne.

Lucyna Okal, Kierownik Działu ds. Doradztwa Celnego i Sprzedaży Usług, DTA Sp. z o.o.

10:55 – 11:25 Wzrost produktywności działu handlowego dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań CRM.

Grzegorz Burczyk, Prezes Zarządu, INGENES Sp. z o.o.

11:25 – 11:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
11:45 – 12:15 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

12:15 – 12:45 Jak wyeliminować błędy na magazynie i zwiększyć wydajność
magazynierów przy wykorzystaniu systemu RapidWMS.

Andrzej Bednarek, Prezes Zarządu, ISK Sp. z o.o.

Robert Cupiał, Wiceprezes Zarządu, ISK Sp. z o.o.

12:45 – 13:15 RFID – kolej, yard, magazyn.
Wykorzystanie technologii RFID w obszarze magazynu i dystrybucji.

Daniel Kamiński, Prezes Zarządu, HADATAP Sp. z o.o.

Bartłomiej Gładysz, Projektant Rozwiązań RFID, HADATAP Sp. z o.o.

Paweł Wiśniewski, Dyrektor Handlowy, HADATAP Sp. z o.o.

13:15 – 13:45 Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Grzegorz Banakiewicz, Menedżer ds. projektów partnerskich i edukacyjnych, Balluff Sp. z o.o.

13:45 – 14:05Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
14:05 – 14:35 Integracja WMS z automatyką magazynową jako sposób
na zwiększenie efektywności logistyki wewnętrznej.
Case Study.

Andrzej Olszewski, Senior Consultant, Mantis Polska Sp. z o.o.

14:35 – 15:05 Prezentacja automatycznego systemu AGV oraz pozostałych produktów i usług grupy CEIT.

Marcin Waleczek, Prezes Zarządu, CEIT PL Sp. z o.o.

15:05 – 15:35 Przepływ surowców pomiędzy magazynem a halą produkcyjną. Wprowadzenie
systemu WMS skutecznym sposobem obniżenia kosztów logistyki wewnętrznej.

Ryszard Pytel, Prezes Zarządu, DataConsult Sp. z o.o.

15:35 – 16:00 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów. Dyskusja.
16:00 – ... Poczęstunek.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 25 lutego 2015 r.
Środa, 09:15
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
DTA Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Hicron Sp z o.o. Altar Sp. z o.o. CompuTec S.A. INGENES Sp. z o.o. ISK Sp. z o.o. HADATAP Sp. z o.o. Mantis Polska Sp. z o.o. CEIT PL Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok I 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok II 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok III 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok I 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok II 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni