Poland
PL EN

Roadshow w Warszawie, 16 grudnia 2014 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Eden Technology to ścisła polska czołówka w zakresie wdrożeń systemów Comarch do zarządzania firmą: Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Optima. Firma jest jednym z pierwszych Partnerów Comarch i posiada już ponad 15 lat doświadczenia we wdrożeniach systemów ERP.
Pomaga klientom rozwiązywać ich problemy biznesowe. Pokazuje jak usprawnić działalność według najlepszych, światowych wzorców, dostosować się do wymogów prawnych i zyskać przewagę konkurencyjną.
Firma wywiera pozytywny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw.
HADATAP to spółka powstała w kwietniu 2006 roku z założeniem zdobycia pozycji silnego integratora systemów i dostawcy rozwiązań na rynku RFID w Europie. Pierwsze 3 lata działalności przeznaczone były głównie na szkolenia i przygotowanie własnych projektów rozwiązań RFID.
Bieżący profil Spółki to integrator systemów i dostawca rozwiązań RFID. Najważniejsze fakty i dokonania HADATAP:
  • Członkostwo w organizacji GS1-EPCglobal, która ustala ogólnoświatowe standardy identyfikacji. Pracownicy HADATAP są członkami Polskie Rady GS1 a także członkami kilku grup roboczych i biorą udział w licznych konferencjach i spotkaniach roboczych GS1-EPCglobal. HADATAP jest oficjalnym "dostawcą rozwiązań RFID" autoryzowanym przez GS1.
  • Członkostwo w organizacji Dash-7 ustalającej standard tagów aktywnych RFID. Rozwiązania zalecane przez DASH7 są stosowane powszechnie przez Departamnet Obrony Stanów Zjednoczonych. Jest też wiele cywilnych zastosowań tej techniki identyfikacji.
  • Udział w projekcie INTERACT (Interactive Manual Assembly Operations for the Human-Centered Workplaces of the Future - http://www.interact-fp7.eu/). W projekcie uczestniczy 9 organizacji z Grecji, Luksemburga, Niemiec, Polski i Włoch. Polskę reprezentuje HADATAP, zaś pozostali członkowie konsorcjum to Daimler (Niemcy), Electrolux Professionals (Włochy), Emphasis Telematics (Grecja), Uniwersytet w Patras (Grecja), Uniwersytet w Ulm (Niemcy), DFKI, imk Automotive (Luksemburg).
  • Partner firmy Mojix Inc. z USA oferującej unikalne rozwiązania RFID nowej generacji umożliwiające dokładną lokalizację obiektów oznakowanych klasycznymi pasywnymi tagami w standardzie EPC Cl.1 Gen.2. System jest dedykowany do obsługi łańcucha dostaw dla bardzo dużych centrów dystrybucji i magazynów.
  • Preferred Channel Partner firmy Omni-ID oferującej tagi RFID skonstruowane na bazie Plasmonic structure gwarantującej doskonałe odczyty tagów na metalu i na aktywnym sprzęcie elektronicznym.
  • Partner firmy Smartrack (poprzednio UPM) głównego producenta inlay’i RFID.
  • Partner firm AeroScout Inc., Stanley Inc., CSL oraz na bazie własnych rozwiązań oferuje systemy lokalizacji obiektów w czasie rzeczywistym RTLS na bazie tagów aktywnych, także UWB, zapewniając dokładność lokalizacji nawet do 10 cm.
  • Współpraca z firmą Impinj Inc., światowym liderem w zakresie projektowania i produkcji chipów do tagów RFID oraz przodującego producenta czytników. Na potrzeby naszego klienta posiadającego duże archiwum dokumentów Impinj dostarczył 500,000 układów do etykiet (chipów) oraz opracował projekt specjalnej anteny do znakowania dokumentów.
  • Współpraca z organizacją lotniczą IATA w zakresie projektu "Simplifying The Business" obejmującego znakowanie bagaży lotniczych tagami RFID. HADATAP otrzymał propozycje członkostwa w organizacji IATA, jako partner technologiczny.
  • Współpraca z "RFID Journal" głównym propagatorem technik RFID współpracującym ściśle z EPC Global oraz czołowymi producentami i użytkownikami systemów RFID.
  • Współpraca z wieloma producentami sprzętu RFID (czytników, anten, etykiet, tagów) w Ameryce, Europie, Azji, Australii i Nowej Zelandii zapewniająca szeroką wymianę doświadczeń i możliwość doboru optymalnego sprzętu dla każdego rozwiązania RFID.
  • Autorski system HADATAP-MSI (Modułowy System Identyfikacji) opartego na trzech wariantowych modułach, który umożliwia szybkie i pozbawione wysokich kosztów projektowych skonstruowanie systemu RFID w technologii UHF i HF w oparciu o modułowe czytniki, specjalizowany mikroprocesor i bibliotekę oprogramowania. Składając jak z klocków LEGO można stworzyć ponad 300 wariantów rozwiązań, co zapewnia znalezienie prawie w każdej sytuacji optymalnego rozwiązania. Stworzone w ten sposób systemy gwarantują najnowocześniejsze rozwiązania, miedzy innymi zasilanie PoE (Power over Ethernet) zgodnie ze standardem ISO 802.3. W zakresie RFID spełniona jest m.in. norma ISO 18000-6C i 18000-3.
  • Uruchomienie produkcji urządzeń pozwalających na automatyczną cyrkulację zbiorów w archiwach i bibliotekach. Są to stanowiska: kodowania, przyjmowania i wydawania, wrzutnie dokumentów i książek, bramki kontrolne. Zestawianie systemów użytkowych z powyższych urządzeń oparte jest o architekturę MSI.
  • Uruchomienie produkcji stacjonarnych bramek RFID UHF wyposażonych w łącza GSM do identyfikacji i określania kierunku pojazdów kolejowych. Standard zgodny z zalecaniami Komisji Europejskiej i GS1.
  • System YARDIS - unikalny w skali światowej system zarządzania yardem z identyfikacją RFID środków transportu. System składa się z kiosków i dyspenserów RFID, czytników zintegrowanych z wagami, szlabanami i stanowiskami załadowczo-rozładowczymi oraz stanowiska do zwrotu tagów. System nie wymaga od kierowcy opuszczania pojazdu w trakcie pobytu w terminalu. Wdrożenie w polskim porcie morskim.
  • System autorski WARIS wraz z ILiM (identyfikacja produktów gotowych, lokalizacja produktów gotowych, inteligentne wózki widłowe RFID, czytniki mobilne RFID, aplikator etykiet RFID w linii produkcyjnej i drukarki RFID) wdrożony u producenta chemii budowlanej.
  • System śledzenia produkcji farmaceutycznej z wykorzystaniem RFID u producenta leków.
  • System śledzenia pojemników zwrotnych u dystrybutora części samochodowych.
  • System identyfikacji i lokalizacji pojazdów kolejowych. Oznakowane 5000 wagonów.
  • System znakowania, identyfikacji i lokalizacji pojemników na śmieci. Ponad 100 000 tagów.
  • System automatycznej identyfikacji pojazdów na parkingach z wykorzystaniem RFID.
  • Specjalistyczne autorskie oprogramowanie czytników mobilnych RFID UHF do celów inwentaryzacji środków trwałych i ewidencji przedmiotów. System charakteryzuje się ok. 10-krotnie krótszym czasem inwentaryzowania w porównaniu do kodów kreskowych.
  • System automatycznej identyfikacji kart Kanban i raportowania stanu zaopatrzenia linii produkcyjnych w przemyśle motoryzacyjnym.
SUPREMIS to jeden z wiodących i największych Partnerów SAP w zakresie produktu SAP Business One w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Jako pierwszy Partner w Polsce ze statusem GOLD firma świadczy pełen zakres usług związanych z SAP, począwszy od wdrożeń systemu, po jego utrzymanie i rozwój.
Udane projekty wdrożeniowe, realizowane od blisko 10 lat zostały przeprowadzone przez SUPREMIS w ponad 100 firmach z wielu branż, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jako pierwszy Partner SAP w Polsce SUPREMIS został certyfikowanym Partnerem w zakresie SAP Active Quality Management. Uzyskana certyfikacja pozwala na doskonalenie procesów biznesowych i potwierdza jakość świadczonych usług wdrożeniowych oraz serwisowych.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 16 grudnia 2014 r.
Wtorek, 09:45
Miejsce: Warszawa, Hotel Venecia Palace
05-816 Michałowice-Warszawa, ul. Kasztanowa 44
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Eden Technology Sp. z o.o. HADATAP Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu 28 marca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni