Poland
PL EN

Roadshow w Katowicach, 10 grudnia 2014 r.

Rozwiązania
Storio
Niezawodny system backupu EMC Networker w wersji 8.0
W sierpniu 2012 r. firma EMC udostępniła dla Klientów najnowszą wersję oprogramowania do backupu danych Networker 8.0.
EMC Networker to kompletne i wydajne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych opracowane przez lidera branży - umożliwia centralizację, automatyzację i przyspieszenie procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych w całym środowisku informatycznym. Ponadto dzięki rekordowej wydajności i elastyczności umożliwia wykonywanie kopii najważniejszych danych biznesowych w szybki, bezpieczny i łatwy w zarządzaniu sposób.
DLACZEGO WARTO ZAINSTALOWAĆ NETWORKER'A 8.0?
  1. Najwyższej klasy de-duplikacja sprzętowa wbudowana w każdego agenta Networker’a. Bez dodatkowych opłat. Każdy serwer może się backupować na Data Domain z de-duplikacją na źródle lub targecie. Bez koneiczności zakupu dodatkowych licencji Storage Node! Oznacza to, dużą redukcje kosztu zakupu licencji NetWorker-a;
  2. Podział środowiska klienta. NetWorker pozwala tworzyć oddzielne strefy zarządzane przez oddzielnych administratorów – na przykład:
    • UNIX / Windows;
    • Gdańsk / Katowice;
    • Outsourcing: klient1 / klient2 / klient3.
  3. Usprawnienia techniczne:
    • Jednoczesny backup wielu maszyn i odtwarzanie z tego samego urządzenia dyskowego;
    • Mniejsze obciążenie zabezpieczanych maszyn backupem;
    • Mniejsze zużycie zasobów przez serwer backupu;
    • Mniejsze zużycie portów.
  4. I wiele innych.
EMC NETWORKER UMOŻLIWIA:
  • Scentralizowane tworzenie kopii zapasowych i odtwarzanie danych w celu zapewnienia pełnej kontroli nad sieciami pamięci masowej (SAN), pamięcią masową dołączaną przez sieć (NAS) i pamięcią masową podłączaną bezpośrednio (DAS);
  • Wykorzystanie technologii tworzenia kopii zapasowych i replikacji w celu zapewnienia wyższego poziomu ochrony i odtwarzania danych;
  • Obsługę platform heterogenicznych, w tym systemów UNIX, Windows, Linux, Netware, OpenVMS, Macintosh i VMware;
  • Bieżące tworzenie kopii zapasowych systemów plików i aplikacji w trybie online, w trakcie ich używania;
  • Obsługę rozwiązań EMC Documentum®, Oracle, Microsoft SQL Server i Exchange, IBM DB2 UDB, Informix, Lotus Notes/Domino, SAP® R/3®, Sybase i MEDITECH.
Łatwa obsługa, bezpieczeństwo i wydajność
EMC nieustannie udoskonala i udostępnia nowe funkcje w ramach aplikacji NetWorker. Obecnie NetWorker zapewnia:
  • Intuicyjny, łatwy w dostosowaniu i zarządzaniu interfejs użytkownika oparty na przeglądarce;
  • Niezrównane parametry w zakresie szybkości i bezpieczeństwa;
  • Najnowocześniejsze mechanizmy szyfrowania kopii zapasowych (256-bitowy standard AES) oraz zaawansowanego uwierzytelniania użytkowników, które gwarantują spełnienie rosnących wymagań dotyczących bezpieczeństwa;
  • Zaawansowane funkcje tworzenia kopii zapasowych na dyskach, obejmujące współbieżne odtwarzanie danych (z dysku), udostępnianie dysków docelowych (rozwiązania NAS i SAN), możliwości konfigurowania rożnych rozmiarów bloków, a także zarządzanie kopiami migawkowymi w celu znacznie szybszego odtwarzania danych.
Zarządzanie odtwarzaniem danych i łatwość użytkowania
EMC nieustannie rozwija podstawową architekturę rozwiązania NetWorker, aby udoskonalać funkcje tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych. Funkcje te upraszczają instalację aplikacji NetWorker oraz zarządzanie nią, korzystnie wpływając na wygodę jej użytkowania. EMC NetWorker zapewnia:
  • Szybsze odtwarzanie danych dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania, które pozwalają szybko i łatwo znaleŹć dane i uzyskać do nich dostęp;
  • Funkcję Inactive File Report, która identyfikuje nieaktywne pliki systemu Windows w kopiach zapasowych w celu ich archiwizacji;
  • Udoskonalone funkcje raportowania, inteligentnej korelacji kopii zapasowych oraz analizy wpływu, które pozwalają na lepsze monitorowanie środowiska tworzenia kopii zapasowych, szybsze rozwiązywanie problemów z kopiami zapasowymi i odtwarzaniem danych oraz skuteczniejsze unikanie problemów w przyszłości;
  • Obsługę internacjonalizacji (I18N) i lokalizacji językowej w celu wydajniejszej pracy w różnych językach;
  • Scentralizowaną dystrybucję oprogramowania, która pozwala na zdalne instalowanie poprawek i aktualizacji;
  • Większą elastyczność w zakresie wymagań dotyczących przechowywania danych wraz z obsługą dowolnej liczby unikatowych kopii i reguł przechowywania danych.
Virtual Technologies IT
FortiGate – zintegrowane platformy bezpieczeństwa
Platforma kompleksowego bezpieczeństwa – FortiGate – zapewnia wszechstronną ochronę nie komplikując jednocześnie obecnej struktury sieci. Fortinet oferuje urządzenia od najniższej serii FortiGate-20 przeznaczonej dla małych biur do serii FortiGate-5000 – rodziny urządzeń dla bardzo dużych przedsiębiorstw, dostawców usług oraz operatorów telekomunikacyjnych.
Platforma FortiGate łączy w sobie FortiOS™ – dedykowany do obsługi modułów bezpieczeństwa system operacyjny oraz FortiASIC – specjalnie zaprojektowane procesory aby zagwarantować pchronę o wyjątkowo dużej wydajności.
Platformy FortiGate zawierają następujący zakres funkcji bezpieczeństwa:
  • Firewall, VPN, zarządzanie pasmem;
  • IPS (ochrona przed włamaniami);
  • Zaawansowany Antivirus: analiza sygnaturowa, behawioralna i cloud sandboxing;
  • Antispyware/Antimalware (ochrona przed złośliwym oprogramowaniem oraz oprogramowaniem szpiegującym);
  • Kontroler sieci bezprzewodowej;
  • Kontrola aplikacji;
  • DLP (ochrona przed wyciekiem danych);
  • Zarządzanie podatnościami na zagrożenia;
  • Obsługa IPv6;
  • Web Filtering;
  • Antispam;
  • Tryby pracy router/transparent;
  • Wsparcie dla VoIP;
  • Optymalizacja WAN;
  • Wsparcie dla BYOD: rozpoznawanie urządzeń, polityki bazujące na urządzeniach, reputacja użytkownika;
  • FortiCloud: monitorowanie i raportowanie w Chmurze oraz FortiToken Mobile;
  • Wsparcie dla środowisk wirtualnych.
Urządzenia FortiGate dostarczają ochronę przed zagrożeniami na poziomie sieciowym oraz aplikacyjnym. Subskrypcje serwisów FortiGuard zapewniają automatyczne aktualizacje systemu ochrony przeciwko nowym zagrożeniom w czasie rzeczywistym. W skład platformy FortiGate wchodzą również zaawansowane funkcje sieciowe, takie jak wysoka dostępność (w trybie active/active lub active/passive) dla uzyskania najwyższego współczynnika dostępności usług sieciowych oraz mechanizm wirtualnych domen (VDOM) umożliwiający rozdzielenie sieci wymagających innego traktowania z punktu widzenia bezpieczeństwa – innych polityk, odrębnego zarządzania itp. Fortinet - The Power to Control Fortinet Product Matrix
Vecto
Nowa, wyjątkowa platforma rozwiązań Dell™ PowerEdge™ VRTX umożliwia całkowite przekształcenie infrastruktury IT w małych firmach i zdalnych biurach. Dzięki obsłudze wielu aplikacji biurowych i zgodności z technologiami wirtualizacji platforma PowerEdge VRTX to uniwersalne, uproszczone centrum danych zajmujące tyle miejsca, co typowy serwer dwuprocesorowy w obudowie typu tower. Pozwala to zaoferować klientom moc nawet czterech serwerów Dell PowerEdge z serii M z procesorami Intel® Xeon®, urządzenia sieciowe i współużytkowaną pamięć masową firmy Dell w bezpiecznej dla środowiska, cichej obudowie, którą można podłączyć do dowolnego gniazdka ściennego. Ze względu na te cechy platforma Dell PowerEdge VRTX znacznie ułatwia modernizację zasobów IT.
GECOS
Office 365 to oprócz dobrze znanych narzędzi biurowych cała gama usług będących doskonałą odpowiedzią na wyzwania współczesnego biznesu. Takimi wyzwaniami niewątpliwie są: mobilność, współpraca, optymalny i bezpieczny obieg dokumentów i informacji w przedsiębiorstwach. W Office 365 te wszystkie obszary wzajemnie się przenikają tworząc jedną kompleksową platformę współpracy.
Dzięki biznesowej poczcie i kalendarzom zawsze jesteś na bieżąco ze współpracownikami, zadaniami i statusem spraw.
Magazyn plików i dokumentów zapewnia bezpieczną pracę nad zawsze aktualnymi plikami dla pracowników, klientów i partnerów.
Dzięki konferencjom Online oraz wiadomościom błyskawicznym wkomponowanym w usługę komunikacja w zespole staje się jeszcze bardziej wydajna i efektywna.
Możliwość pracy na znanym środowisku biurowym za pośrednictwem przeglądarki lub dowolnego urządzenia mobilnego sprawia, że Twoje biuro jest tam gdzie Ty.
Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej, które zapewnia Microsoft dzięki najnowocześniejszym standardom zabezpieczeń pozwala na skupieniu się na biznesie nie martwiąc się o firmowe dane.
Biznes jest lepszy z Office 365.
Grupa 3S
3S Internet – to usługa dla organizacji zainteresowanych pewnym, symetrycznym, szerokopasmowym dostępem do Internetu o przepływności od 5 Mb/s do 1 Gb/s. Usługa po własnej sieci światłowodowej.
3S Telefonia – usługi głosowe dla biznesu i administracji, wykorzystujące zarówno tradycyjną technologię TDM stosowaną w sieciach PSTN, jak również nowoczesne rozwiązania telefonii IP.
3S Kolokacja – Usługa udostępnienia infrastruktury i powierzchni w ośrodku 3S Data Center dla urządzeń Klienta (serwery, sprzęt sieciowy, macierze dyskowe). Urządzenia dostępne są via Internet lub poprzez dedykowane, światłowodowe łącze transmisji danych.
3S Cloud2B – usługi udostępniania mocy obliczeniowej i przestrzeni składowania danych w bezpiecznym ośrodku 3S Data Center z gwarancją dostępności SLA na poziomie 99,95%. Proponujemy rozwiązania oparte o Public oraz Private Cloud (Publiczną oraz Prywatną Chmurę obliczeniową).
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 10 grudnia 2014 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Katowice, Hotel Arsenal Palace ****
41-500 Chorzów, ul. Paderewskiego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Storio Sp. z o.o. sp.k. Virtual Technologies IT Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. GECOS Sp. z o.o. 3S S.A.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni