Poland
PL EN

Konferencja w Warszawie, 11 września 2014 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Ericpol Sp. z o.o. jest firmą inżynierską działającą od ponad 20 lat na międzynarodowym rynku ICT. Świadczy usługi outsourcingu, consultingu, dostarcza rozwiązania dedykowane w obszarach rozwiązań dla biznesu telekomunikacji, komunikacji M2M (machine to machine), IoT (Internet of Things), aplikacji dla sektora medycznego oraz finansów i bankowości. Ericpol posiada 4 biura w Polsce i 3 centra produkcyjne na Białorusi, Ukrainie i w Szwecji, które razem tworzą Grupę Ericpol, zatrudniając w sumie ponad 2000 pracowników.
Firma Ericpol jest partnerem Microsoft w obszarach Dynamics AX i SharePoint, specjaliści Ericpol orócz usług wdrożeniowych i developerskich zajmują się tworzeniem aplikacji dedykowanych dla rozwiązań Microsoft jak np. system wspierający mobilną obsługę magazynu czy też e-Kancelaria. Klientami firmy są duże firmy produkcyjne i handlowe, działające w kraju i za granicą.
Aspekt od ponad 15 lat projektuje i wdraża innowacyjne systemy kodów kreskowych. Misją Aspekt jest usprawnić działanie firmy, ułatwić prace człowieka oraz udoskonalać procesy. Zespół firmy to profesjonaliści - niezawodni na każdym etapie współpracy. Aspekt jest partnerem największych firm na świecie w branży auto ID - Motorola, Datalogic, Zebra. Posiadamy Status Autoryzowanego Dystrybutora urządzeń generujących kody kreskowe, liczne certyfikaty techniczne, Certyfikat Motorola CWNA oraz Autoryzowany Serwis Urządzeń.
Instytut Logistyki i Magazynowania jest instytutem badawczym pełniącym funkcję polskiego centrum kompetencji w logistyce i e-gospodarce. Realizuje prace badawcze i usługi doradcze podnoszące efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i całych łańcuchów dostaw.
Od 1990 roku pełni również rolę organizacji krajowej GS1 Polska skupiającej w Polsce 20 tysięcy przedsiębiorstw. Wdraża do praktyki gospodarczej globalne standardy GS1, obejmujące kody kreskowe, elektroniczną komunikację, globalną synchronizację danych i elektroniczny kod produktu.
Jako niezależny doradca oferuje swoim Klientom projekty przestrzeni magazynowych, optymalizację zapasów, modelowanie sieci dostaw, racjonalizację procesów transportowych i wdrażanie systemów automatycznej identyfikacji. Dostarcza również rozwiązania informatyczne wspierające m.in. zarządzanie zapasami i obsługę magazynów.
Konsekwentnie rozwijane kompetencje w zakresie e-gospodarki umożliwiły podejmowanie roli głównego wykonawcy programów rządowych związanych z rozwojem handlu elektronicznego i e-administracji w Polsce.
Instytut współpracuje z instytucjami gospodarczymi oraz działa w licznych stowarzyszeniach branżowych. Prowadzi certyfikację logistyków i jest inicjatorem powołania pierwszej uczelni logistycznej w Polsce (Wyższa Szkoła Logistyki). Pozyskaną wiedzę upowszechnia na łamach własnego czasopisma „Logistyka”, w ramach publikacji książkowych, na portalu logistyka.net.pl oraz podczas organizowanego w lata parzyste Polskiego Kongresu Logistycznego LOGISTICS.
BCS Polska jest integratorem rozwiązań informatycznych zapewniających przedsiębiorstwom pełną mobilność procesów logistycznych, magazynowych oraz sprzedaży. Wspiera działalność firm z różnych branż i sektorów w obszarach: zarządzania magazynami, monitorowania procesów produkcyjnych, zarządzania procesami zachodzącymi na hali sprzedaży w sieciach handlowych - detalicznych i hurtowych, wspierania pracy w terenie przedstawicieli handlowych, serwisantów lub ekip remontowych, a także pracowników mobilnych firm z sektora TSL.
Firma realizuje projekty kompleksowo, począwszy od analizy przedwdrożeniowej, poprzez wykonanie planu rozwiązania, dostarczenie i instalację urządzeń, integrację oprogramowania i systemów IT, aż po szkolenia oraz obsługę posprzedażową. W zależności od potrzeb Klientów, BCS Polska dostarcza:
  • Oprogramowanie użytkowe - Accellos One Warehouse, bcsTiger - systemy zarządzania magazynem WMS, Vocollect - systemy głosowe, bcsDragon - platformę informatyczną do gromadzenia danych w procesach logistycznych i produkcyjnych, bcsMarket - platformę informatyczną skupiającą rozwiązania do obsługi procesów typu in-store w placówkach sprzedaży detalicznej i hurtowej, icMobile - grupę rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie procesami biznesowymi związanymi z koordynacją działań pracowników w terenie;
  • Czytniki kodów kreskowych i RFiD - czytniki ręczne i stacjonarne do zastosowań przemysłowych oraz biurowych i dla sklepów;
  • Terminale mobilne - przenośne komputery z wbudowanym czytnikiem kodów kreskowych lub tagów RFiD, komputery przemysłowe do montażu na wózkach widłowych;
  • Sieci bezprzewodowe - planowanie i budowa nowoczesnych sieci WLAN nowej generacji;
  • Systemy druku etykiet z kodem kreskowym, materiały eksploatacyjne - drukarki przemysłowe, biurowe, stacjonarne oraz przenośne, umożliwiające wydruk termiczny lub termotransferowy, automatyczne aplikatory etykiet, systemy druku kart plastikowych, akcesoria.
Do grona Klientów firmy należą m. in.: Auchan Polska, Binder International, Black Red White, CNH Polska, Dekorglass, Delphi Automotive Systems Polska, DHL Express, Farmacol, Grupa Muszkieterów (Intermarche, Bricomarche), Hellmann Worldwide Logistics, Leroy Merlin Polska, Michelin Polska - STOMIL Olsztyn, Oriflame, Sokołów, UPS Polska, Raben, FM Polska, Unilever Polska.
BCS Polska jest częścią międzynarodowej grupy IBCS Group, będącej największym na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej integratorem systemów IT i dostawcą rozwiązań wykorzystujących automatyczną identyfikację danych.
DCLOG specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań IT i automatycznej identyfikacji (AI) dla firm logistycznych oraz produkcyjnych. Misją firmy jest bycie liderem na rynku innowacyjnych rozwiązań, chce stale podążać za światowymi osiągnięciami w tej dziedzinie oraz oferować je swoim klientom. Zespół firmy składa sie z wysokiej klasy specjalistów z dziedziny oprogramowania, baz danych, interfejsów, infrastruktury komunikacyjnej, systemów logistycznych i systemów magazynowych. Firma potrafi połączyć kompetencje z zakresu oprogramowania, sprzętu, komunikacji i automatyki przemysłowej.
DCLOG jeste dynamicznym zespołem z dużym doświadczeniem w integracji różnych systemów informatycznych, rozwiązań technicznych oraz technologii. Stara się pracować z najwyższym zaangażowaniem oraz jakością, ponieważ wierzy że ich klienci tego oczekują. Stara się podejmować wyzwania w obszarach nowych rozwiązań oraz technologii. Dzięki współpracy z producentami i klientami tworzy innowacyjne rozwiązania oraz wdraża najlepsze technologie.
Consafe Logistics jest jednym z wiodących dostawców rozwiązań IT do realizacji łańcucha dostaw. Projektujemy, opracowujemy i wdrażamy rozwiązania IT w zakresie produkcji (systemy MES), magazynowania (systemy WMS), transportu, dostaw i zarządzania sklepem. Nasze doświadczenie w zakresie rozwiązań IT wspierających realizację łańcuchów dostaw jest unikalne. Dzięki bogatemu portfolio oprogramowania, urządzeń i usług nasi klienci osiągają przewagę konkurencyjną w swojej działalności. Portfolio, którym dysponujemy, obejmuje rozwiązania stosowane na całym świecie, takie jak Astro WMS, Sattmate WCS, EM.Warehouse, EM.Distribution i Extend MES.
Oferujemy szeroką gamę rozwiązań dla każdego rodzaju środowiska i zadań, od urządzeń oferowanych pod naszą własną marką po urządzenia wiodących światowych producentów. Obsługujemy klientów w ponad 30 krajach na całym świecie dzięki naszym oddziałom w Szwecji, Norwegii, Danii, Holandii, Polsce i Wielkiej Brytanii.
Oferujemy doradztwo i konsulting w zakresie optymalizacji łańcucha dostaw dzięki zastosowaniu autorskich rozwiązań IT:
  • MES – systemy do zarządzania produkcją;
  • WMS – systemy do zarządzania magazynem;
  • Aplikacje mobilne na urządzenia przenośne do zarządzania dystrybucją i sklepem.
Więcej informacji o firmie oraz rozwiązaniach Consafe Logistics: www.consafelogistics.pl
DataConsult Sp. z o.o. jest dostawcą kompleksowych rozwiązań informatycznych, które wspomagają zarządzanie logistyką wewnętrzną przedsiębiorstw.
Firma specjalizuje się w optymalizacji przepływów procesów logistyki wewnętrznej z wykorzystaniem własnych systemów informatycznych rodziny ExpertWMS® oraz wiedzy pozyskanej w ponad 300 przeprowadzonych projektach.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku DataConsult udostępniła możliwość pracy na WMS w modelu on-line (dostęp z poziomu przeglądarki www), czy też rozpoczęła prace badawczo-rozwojowe w zakresie wprowadzenia w pełnym zakresie procesów magazynowych rozszerzonej rzeczywistości (praca z wykorzystaniem okularów rozszerzonej rzeczywistości).
Systemy logistyczne firmy wykorzystywane są obecnie w ponad 160 przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Dzięki zaawansowanym mechanizmom konfiguracji systemy oferowane przez DataConsult mogą być dostarczane bezpośrednio przez producenta, jak również przez sieć Partnerów. DataConsult – Zaawansowane IT dla Twojej Firmy
SID Group zajmuje się wdrożeniami systemu SAP. W strukturze firmy funkcjonuje departament SCM (Supply Chain Management), którego zadaniem jest optymalizacja kosztów oraz zwiększenie efektywności procesów produkcyjnych i łańcucha dostaw.
SID Group została założona w roku 2007. Zarząd i konsultanci SID zdobywali wiedzę pracując m.in. w SAP, Deloitte, IMG, Hewlett-Packard, Nestle. Posiada referencje w ponad 80 firmach z branż: spożywczej, telekomunikacyjnej, energetycznej, paliwowej, budowlanej, farmaceutycznej.
SID Group wdraża system do zaawansowanego planowania i optymalizacji – SAP APO (Advanced Planner & Optimizer). SAP APO jest narzędziem klasy APS umożliwiającym przygotowanie:
  • Precyzyjnych prognoz sprzedażowych;
  • Planów produkcji, zaopatrzenia i dystrybucji, powiązanych z popytem, uwzględniających ograniczenia zasobów (maszyny, urządzenia, magazyny, ludzie);
  • Szczegółowych harmonogramów produkcyjnych;
  • Optymalizację (np. kosztową) z wykorzystaniem zaawansowanych algorytmów.
USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ DOSTAWCĘ
Wdrożenia systemów optymalizujących planowanie produkcji i łańcucha dostaw
  • Kompleksowe wdrożenia o różnej skali;
  • Prowadzenie i wsparcie rollout’ów – korporacyjnych rozwiązań SAP w środowisku międzynarodowym.
Audyty Firma realizuje audyty w obszarze planowania, które służą ocenie stanu procesów w przedsiębiorstwie z punktu widzenia produkcji i łańcucha dostaw, wskazuje na usprawnienia procesów i ograniczenia kosztów funkcjonowania.
Analityka Firma przygotowuje rozwiązania analityczne, umożliwiające podejmowanie decyzji strategicznych i operacyjnych, z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii IT dostępnych na rynku (m.in. SAP HANA).
KOMPETENCJE/KADRA
Firma SID zatrudnia ok. 60 osób oraz stale współpracuje z ok. 10 specjalistami. Łącznie konsultanci, programiści i kierownicy projektów posiadają ok. 100 certyfikacji SAP.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku od 15 lat. Posiadamy duże doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Specyfika działania Petrosoft.pl skierowana jest na kompleksową oraz rzetelną obsługę Klienta. Wysoki poziom świadczonych usług gwarantuje wyspecjalizowana kadra oraz referencje od szerokiej gamy firm, które z nami współpracują.
Petrosoft.pl posiada oddziały zlokalizowane w miastach:
  • Jasło – Centrala;
  • Rzeszów;
  • Czechowice-Dziedzice;
  • Gdańsk.
Petrosoft.pl oferuje:
  • Projektowanie, realizacja i wdrażanie autorskich rozwiązań w zakresie oprogramowania Petrosoft.pl w technologii Dot.Net, ASP.Net, Sharepoint + Nintex.
  • Kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne na specjalne zamówienie Klientów – instalacja i obsługa złożonych centrali telefonicznych (Alcatel) i centrów teleinformatycznych;
  • Kompleksową obsługę informatyczną firm (outsourcing informatyczny) – obsługa 24h;
  • Dostawę i konfiguracja sprzętu i oprogramowania (komputery, serwery, macierze, notebooki);
  • Dostawę rozwiązań firmy Microsoft.
Mantis Polska Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Mantis International, będącej czołowym dostawcą oprogramowania wspomagającego procesy logistyczne, usług doradczych oraz całościowych rozwiązań informatycznych przeznaczonych do zarządzania łańcuchem dostaw.
Firma Mantis została założona w 1996 r. w Grecji, a jej międzynarodowa ekspansja rozpoczęła się w 2003 roku i od tego momentu firma utrwala swoją pozycję lidera na rynkach Europy Południowo - Wschodniej, posiada bardzo silną pozycję w Rosji, a także na Bliskim Wschodzie.
Ciągle rośnie zapotrzebowanie na zintegrowane, sprawdzone, łatwe do przystosowania oraz konkurencyjne cenowo specjalistyczne rozwiązania dla logistyki, które mogą zarządzać całym łańcuchem dostaw. Muszą one być oparte na najnowszej technologii oraz otwartej architekturze, aby chronić inwestycje klienta, ale przede wszystkim mają przynosić oszczędności.
Firma Mantis zainwestowała już ponad 3 mln euro w projektowanie i rozwój trzeciej generacji swojego flagowego pakietu Logistics Vision. Jest to pakiet najnowocześniejszych produktów łączących wyjątkową wiedzę logistyczną i najnowsze osiągnięcia informatyki. Ułatwiamy przedsiębiorstwom planowanie całego łańcucha dostaw, optymalizowanie i zarządzanie wszystkimi jego procesami. Pakiet Logistics Vision został opracowany z myślą o wymagającym i skomplikowanym rynku usług dystrybucyjnych i logistycznych, a następnie był sukcesywnie uzupełniany o najlepsze praktyki czołowych międzynarodowych korporacji działających w różnych obszarach.
Główna potrzeba współczesnych przedsiębiorstw, zorientowana na osiągnięcie i utrzymanie pożądanego poziomu obsługi klienta przy minimalnym możliwym poziomie zapasów i kosztów własnych spowodowała, że firma Mantis uzupełniła swoje portfolio produktów o odpowiednik planowania łańcucha dostaw w zakresie planowania popytu i uzupełniania zapasów, bazujący na Syncron, flagowym oprogramowaniu Syncron International.
Unikatowe możliwości funkcjonalne i elastyczność Logistics Vision Suite w połączeniu z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami wykwalifikowanych partnerów logistycznych pozwoliły osiągnąć firmie Mantis pozycję wiodącego dostawcy systemów klasy Supply Chain Execution.
Firma ADOP Sp. z o.o. powstała w Toruniu w 2004 roku. Stanowi dynamiczny zespół o dużym potencjale technologicznym i wykonawczym. Misją firmy jest dostarczenie małym i średnim firmom rozwiązań informatycznych w zakresie zarządzania informacją. Koncentruje się na dedykowanych systemach do zarządzania produkcją, tworzeniu hurtowni danych oraz systemach obiegu dokumentów. Tworzy także niestandardowe aplikacje programowane na zamówienie klientów. Firma ADOP Sp. z o.o. należy do Związku Pracodawców Pomorza i Kujaw.
Firma Findway specjalizuje się w konstruowaniu specjalistycznego i kompleksowego oprogramowania dla szeroko pojętej branży transportowej. Naszym celem jest optymalizacja organizacji pracy dyspozytorów, przewoźników i kierowców.
Wykluczając uciążliwe metody komunikacji między personelem oraz nieefektywny tryb przyjmowania i realizacji zleceń - stawiając na zautomatyzowanie wielu procesów niezbędnych do sprawnego zawiadywania flotą – firma stworzyła kilkumodułową platformę gwarantującą wzrost oszczędności, poprawę terminowości w realizacji powierzonych zadań, redukcję ilości spalanego paliwa a także ciągłą i drobiazgową kontrolę nad zarządzanym taborem.
Głównym obszarem działania BSS Polska jest automatyzacja i informatyzacja sektora logistyki, jednak firma realizuje projekty informatyczne także dla Klientów spoza tej dziedziny. Specjalizuje się m.in. w tworzeniu oprogramowań zarządzających procesami magazynowymi dostosowanymi do indywidualnych potrzeb Klienta.
Atutem firmy jest umiejętność rozbudowy funkcjonalności standardowego i indywidualnego oprogramowania Klienta różnego typu np. systemy klasy WMS, ERP itd. (m.in. system firmy SAP) oraz integracji tego programowania z systemami i elementami automatyki oraz urządzeniami przemysłowymi. Tworzy również rozwiązania pełnej automatycznej identyfikacji jednostek logistycznych i towarów w oparciu o kody kreskowe (EAN, GS1) oraz technologię RFID.
Doradza, projektuje i realizuje:
  • Zautomatyzowane magazyny wysokiego składowania (High Bay);
  • Zautomatyzowane magazyny drobnych części (Mini Load/AKL);
  • Układnice, jedno lub kilku alejowe;
  • Urządzenia do kompletacji zamówień;
  • Systemy kompletacji/sortowania (BSS Light Systems);
  • Urządzenia do przeładunku palet, tac, pojemników i specjalistycznych nośników ładunkowych;
  • Elektryczne, podwieszane przenośniki, elektryczne, wózki paletowe;
  • Centra logistyczne i dystrybucyjne;
  • Bufory produkcyjne;
  • Systemy dla magazynów wysokiego składowania typu WMS.
Acrebit S.A. jest spółką działającą w obszarze IT, dostarczając wysokiej jakości rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, branży i specyfiki.
Główne obszary działalności firmy Acrebit obejmują:
  • Wdrożenia systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem;
  • Analizy procesów biznesowych w przedsiębiorstwach;
  • Szkolenia;
  • Serwis;
  • Doradztwo strategiczne;
  • E-commerce;
  • Integrację systemów;
  • Zarządzania infrastrukturą informatyczną.
Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej opartej na wdrażaniu systemów ERP (opartych głównie o MS Dynamics NAV), systemów CRM (opartych głównie o MS Dynamics CRM oraz własne oparte o IBM Lotus Notes). Systemy te są oferowane zarówno w modelu tradycyjnym (sprzedaż licencji) jak również w modelu SaaS (software as a service) – czyli wynajmu aplikacji. Pozwala to za niewielką, miesięczną opłatą użytkować system bez konieczności zakupu licencji, sprzętu, problemów z utrzymaniem obsługi, itp.
Acrebit S.A. oferuje zarówno kompleksowe systemy klasy ERP jak i wyspecjalizowane moduły, na przykład: logistyka i sprzedaż ,Business Intelligence, CRM, zarządzanie personelem, finanse i księgowość, itd. W ofercie także oprogramowanie dla sieci sprzedaży, zintegrowane z systemem centralnym. Oprogramowanie to jest przystosowane do potrzeb biur rachunkowych oraz pracowników mobilnych. Posiada rozwiązania wertykalne – skierowane do konkretnych branż jak np. Printvis – kompleksowe rozwiązanie dla przedsiębiorstw z branży poligraficznej. Acrebit S.A. jako pierwsze w Europie zaoferowało oprogramowanie ERP Microsoftu w modelu SaaS.
Acrebit S.A. posiada status Microsoft GOLD Certified Partner – najwyższy stopień partnerstwa z Microsoft, dający wiele korzyści biznesowych, między innymi możliwość korzystania do własnej działalności z pełnej gamy produktów Microsoft, wsparcia technicznego Microsoft i wsparcia przy sprzedaży produktów, dostępu do materiałów marketingowych oraz informacji zastrzeżonych wyłącznie dla Złotych Partnerów Microsoft.
Kompetencja Microsoft Business Solutions (MBS) to z kolei wyróżnienie zaliczające Acrebit S.A. do wąskiego grona Partnerów Biznesowych Microsoft (Partner Microsoft Dynamics), posiadających wysokie kompetencje związane ze sprzedażą i wdrożeniami dużych systemów do zarządzania przedsiębiorstwami. Do otrzymać "Kompetencję MBS" należy spełnić szereg wymogów certyfikacyjnych i referencyjnych.
Acrebit S.A. posiada także status certyfikowanego resellera rozwiązania PrintVis dla MS Dynamisc NAV w Polsce (Certified for MS Dynamics NAV) – tylko około 1 % zarejestrowanych rozwiązań posiada taki certyfikat.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 11 września 2014 r.
Czwartek, 09:15
Miejsce: Warszawa, Hotel Venecia Palace
05-816 Michałowice-Warszawa, ul. Kasztanowa 44
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
Instytut Logistyki i Magazynowania gs1
Partnerzy Technologiczni:
Ericpol Sp. z o.o. Aspekt Sp. z o.o. BCS Polska Sp. z o.o. DCLOG Sp. z o. o. Consafe Logistics Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. SID Sp. z o.o. Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. Mantis Polska Sp. z o.o. ADOP Sp. z o.o. Findway Sp. z o.o. BSS Polska Sp. z o.o. Acrebit S.A.
Prezentowane Rozwiązania:
dynamics bcs-tiger bcs-voice astro-wms expert-wms
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Findway Sp. z o.o. Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni