Poland
PL EN

Warsztaty we Wrocławiu, 25 września 2013 r.

Rozwiązania
Infor LN
Infor LN to zaawansowane, łatwe w użyciu rozwiązanie przeznaczone dla firm produkcyjnych i dystrybucyjnych. System, obecny w Polsce od 1990 roku, wielokrotnie udowodnił swą wyjątkową przydatność dla przemysłu.
Infor LN oferuje szeroki zakres funkcji potrzebnych firmom zajmującym się produkcją seryjną, jednostkową i na zamówienie, w szczególności:
  • w produkcji maszyn i sprzętu dla przemysłu ciężkiego, energetyki i transportu;
  • w przemyśle obronnym i lotniczym;
  • w przemyśle motoryzacyjnym oraz w produkcji komponentów i nowoczesnego sprzętu elektronicznego.
Infor LN obejmuje wszystkie istotne aspekty funkcjonowania organizacji w dziedzinach:
  • Finansów: oferując pełną funkcjonalność rachunkowości finansowej oraz zarządczej.
  • Zakupów, sprzedaży, gospodarki magazynowej i wysyłki.
  • Produkcji: zarządzanie warsztatem produkcyjnym z integracją systemami kodów kreskowych oraz innymi rozwiązaniami wspomagającymi operacyjne zarządzanie produkcją.
  • Planowania: dostosowanego do potrzeb przedsiębiorstw zajmujących się produkcją na magazyn, montażem na zamówienie, produkcją na zamówienie czy konstrukcją na zamówienie.
  • Konstrukcji: istotną częścią rozwiązania jest Infor PDM. PDM, poza zarządzaniem konstrukcyjnymi danymi produktu, pozwala na sprawne połączenie systemu ERP i stosowanych w firmach produkcyjnych systemów wspomagania projektowania (CAD).
  • Serwisu i remontów, który może wspomagać zarówno wewnętrzną gospodarkę remontową i serwis własnego parku maszynowego jak i serwis posprzedażny.
  • Zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Modelowania przedsiębiorstwa: może pomóc zarówno kierownictwu w określeniu modelu przedsiębiorstwa (mapy procesów biznesowych) podczas kolejnych faz wdrożenia, jak i użytkownikom końcowym(poglądowy obraz czynności i procesów, w które są zaangażowani).
Warto zwrócić uwagę na poniższe cechy rozwiązania Infor LN:
  • Skalowalność: ten sam system używany jest z sukcesem zarówno w wielkich organizacjach (takich jak Boeing), jak w mniejszych organizacjach (zatrudniających kilkudziesięciu pracowników). System może rosnąć z organizacją.
  • Wielojęzyczność: jest dostępny w wielu językach, a także może przechowywać wielojęzyczną informację o tych samych obiektach, np. produktach.
  • Otwartość platformy: poprzez zastosowanie technologii SOA (architektury zorientowanej na usługi) można powiązać biznesową stronę organizacji z jej zasobami informatycznymi, co da systemowi Infor LN możliwość konsolidacji danych także i z innych źródeł.
  • Wielozakładowość: Infor LN może obsługiwać zarówno organizacje jednozakładowe, jak i złożone grupy kapitałowe o praktycznie dowolnych strukturach firm finansowych i logistycznych.
  • Intuicyjny interfejs: system jest dostępny także przez przeglądarkę internetową.
  • Międzynarodowość: dostosowanie do pracy w firmach międzynarodowych oraz ciągłe dostosowywanie rozwiązania do przepisów prawnych (w tym oczywiście polskich).
Wybrani Klienci z świata: Flextronics, Boeing, Snap-on, Liebherr, Kongsberg, Greif, Ferrari, Nilfisk-Advance, Cargotec, Siemens, Raytheon, DWT Group, Physik, Instrumente, The Belden Brick Company, Thrane & Thrane, PRIDE, Industries, Holmatro, Promethean, Neways, RTC, Heinze, Kunststofftechnik.
Wybrani Klienci z Polski: Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o., GRUPA BUMAR, Grupa Kęty, Grupa SIPMA, ZPAS S.A., Apator S.A., CNH, Rafako S.A., SeaKing Polska, Velfac.
S&T Services Polska
Dział programistyczny S&T powstał w wyniku aliansu strategicznego z Microsoft, dlatego bazą dla tworzonych rozwiązań jest w większości platforma technologiczna tej firmy. Wychodząc naprzeciw wymaganiom Klientów, firma rozszerzyła jednak swoje kompetencje o inne technologie, m.in. firm Borland, IBM czy Oracle.
Zaletą oferowanych systemów dedykowanych jest właściwa skalowalność, elastyczność i bezpieczeństwo dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta. Dzięki temu ma on gwarancję, że rozwiązanie, które zamawia, odpowiada dokładnie jego specyficznym potrzebom oraz optymalnie wpasowuje się w jego model biznesowy.
Poszczególne etapy produkcji i wdrażania specjalizowanych rozwiązań informatycznych wspierane są przez wiodące metodyki i specjalistyczne narzędzia oraz mają swoje odzwierciedlenie w kwalifikacjach i certyfikacjach 40 członków zespołu.
  • Zarządzanie projektem oparte jest o metodykę PRINCE2;
  • Tworzenie architektury korporacyjnej zgodne z TOGAF;
  • Budowa i rozwój oprogramowania – iteracyjna metodyka RUP,tytuły Microsoft, Oracle, HP;
  • Testowanie funkcjonalne i wydajnościowe oparte o narzędzia HP.
Warsztaty Synergy Poland:
Termin: 25 września 2013 r.
Środa, 09:30
Miejsce: Wrocław, Hotel Bugatti
54-041 Wrocław, ul. Kosmonautów 328
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Infor (Polska) Sp. z o.o. S&T Services Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok I 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok II 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok III 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok I 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok II 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni