Poland
PL EN

Warsztaty we Wrocławiu, 25 września 2013 r.

Rozwiązania
Infor LN
Infor LN to zaawansowane, łatwe w użyciu rozwiązanie przeznaczone dla firm produkcyjnych i dystrybucyjnych. System, obecny w Polsce od 1990 roku, wielokrotnie udowodnił swą wyjątkową przydatność dla przemysłu.
Infor LN oferuje szeroki zakres funkcji potrzebnych firmom zajmującym się produkcją seryjną, jednostkową i na zamówienie, w szczególności:
  • w produkcji maszyn i sprzętu dla przemysłu ciężkiego, energetyki i transportu;
  • w przemyśle obronnym i lotniczym;
  • w przemyśle motoryzacyjnym oraz w produkcji komponentów i nowoczesnego sprzętu elektronicznego.
Infor LN obejmuje wszystkie istotne aspekty funkcjonowania organizacji w dziedzinach:
  • Finansów: oferując pełną funkcjonalność rachunkowości finansowej oraz zarządczej.
  • Zakupów, sprzedaży, gospodarki magazynowej i wysyłki.
  • Produkcji: zarządzanie warsztatem produkcyjnym z integracją systemami kodów kreskowych oraz innymi rozwiązaniami wspomagającymi operacyjne zarządzanie produkcją.
  • Planowania: dostosowanego do potrzeb przedsiębiorstw zajmujących się produkcją na magazyn, montażem na zamówienie, produkcją na zamówienie czy konstrukcją na zamówienie.
  • Konstrukcji: istotną częścią rozwiązania jest Infor PDM. PDM, poza zarządzaniem konstrukcyjnymi danymi produktu, pozwala na sprawne połączenie systemu ERP i stosowanych w firmach produkcyjnych systemów wspomagania projektowania (CAD).
  • Serwisu i remontów, który może wspomagać zarówno wewnętrzną gospodarkę remontową i serwis własnego parku maszynowego jak i serwis posprzedażny.
  • Zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Modelowania przedsiębiorstwa: może pomóc zarówno kierownictwu w określeniu modelu przedsiębiorstwa (mapy procesów biznesowych) podczas kolejnych faz wdrożenia, jak i użytkownikom końcowym(poglądowy obraz czynności i procesów, w które są zaangażowani).
Warto zwrócić uwagę na poniższe cechy rozwiązania Infor LN:
  • Skalowalność: ten sam system używany jest z sukcesem zarówno w wielkich organizacjach (takich jak Boeing), jak w mniejszych organizacjach (zatrudniających kilkudziesięciu pracowników). System może rosnąć z organizacją.
  • Wielojęzyczność: jest dostępny w wielu językach, a także może przechowywać wielojęzyczną informację o tych samych obiektach, np. produktach.
  • Otwartość platformy: poprzez zastosowanie technologii SOA (architektury zorientowanej na usługi) można powiązać biznesową stronę organizacji z jej zasobami informatycznymi, co da systemowi Infor LN możliwość konsolidacji danych także i z innych źródeł.
  • Wielozakładowość: Infor LN może obsługiwać zarówno organizacje jednozakładowe, jak i złożone grupy kapitałowe o praktycznie dowolnych strukturach firm finansowych i logistycznych.
  • Intuicyjny interfejs: system jest dostępny także przez przeglądarkę internetową.
  • Międzynarodowość: dostosowanie do pracy w firmach międzynarodowych oraz ciągłe dostosowywanie rozwiązania do przepisów prawnych (w tym oczywiście polskich).
Wybrani Klienci z świata: Flextronics, Boeing, Snap-on, Liebherr, Kongsberg, Greif, Ferrari, Nilfisk-Advance, Cargotec, Siemens, Raytheon, DWT Group, Physik, Instrumente, The Belden Brick Company, Thrane & Thrane, PRIDE, Industries, Holmatro, Promethean, Neways, RTC, Heinze, Kunststofftechnik.
Wybrani Klienci z Polski: Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o.o., GRUPA BUMAR, Grupa Kęty, Grupa SIPMA, ZPAS S.A., Apator S.A., CNH, Rafako S.A., SeaKing Polska, Velfac.
S&T Services Polska
Dział programistyczny S&T powstał w wyniku aliansu strategicznego z Microsoft, dlatego bazą dla tworzonych rozwiązań jest w większości platforma technologiczna tej firmy. Wychodząc naprzeciw wymaganiom Klientów, firma rozszerzyła jednak swoje kompetencje o inne technologie, m.in. firm Borland, IBM czy Oracle.
Zaletą oferowanych systemów dedykowanych jest właściwa skalowalność, elastyczność i bezpieczeństwo dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta. Dzięki temu ma on gwarancję, że rozwiązanie, które zamawia, odpowiada dokładnie jego specyficznym potrzebom oraz optymalnie wpasowuje się w jego model biznesowy.
Poszczególne etapy produkcji i wdrażania specjalizowanych rozwiązań informatycznych wspierane są przez wiodące metodyki i specjalistyczne narzędzia oraz mają swoje odzwierciedlenie w kwalifikacjach i certyfikacjach 40 członków zespołu.
  • Zarządzanie projektem oparte jest o metodykę PRINCE2;
  • Tworzenie architektury korporacyjnej zgodne z TOGAF;
  • Budowa i rozwój oprogramowania – iteracyjna metodyka RUP,tytuły Microsoft, Oracle, HP;
  • Testowanie funkcjonalne i wydajnościowe oparte o narzędzia HP.
Warsztaty Synergy Poland:
Termin: 25 września 2013 r.
Środa, 09:30
Miejsce: Wrocław, Hotel Bugatti
54-041 Wrocław, ul. Kosmonautów 328
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Infor (Polska) Sp. z o.o. S&T Services Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni