Poland
PL EN

Konferencja w Krakowie, 09 kwietnia 2013 r.

Rozwiązania
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
System IFS Applications™ oferuje pełną obsługę planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania obsługą serwisową (ESM). Zapewnia on wszystkie funkcjonalności, których oczekuje się od pakietu oprogramowania ERP, a dodatkowo również zaawansowaną, wbudowaną funkcjonalność, która rozszerza wykorzystanie aplikacji na inne kluczowe obszary działalności firmy. System umożliwia redukcję kosztów zarządzania cyklem życia kluczowych elementów majątku przedsiębiorstwa oraz towarzyszących im danych. Wspomaga również optymalizację sposobu wykorzystania zasobów stacjonarnych i mobilnych w celu obniżenia kosztów eksploatacyjnych.
W pełni wbudowane funkcje z zakresu zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz oprogramowanie obsługujące kluczowe procesy biznesowe, takie jak finanse, zasoby ludzkie i analityka biznesowa, oddają do dyspozycji klienta precyzyjny wgląd w codzienne działania biznesowe firmy. IFS Applications™
Axence
Axence nVision® to profesjonalne oprogramowanie do monitorowania i zarządzania zasobami IT niezależnie od wielkości infrastruktury sieciowej. Składa się z pięciu modułów funkcjonalnych: Network, Inventory, Users, HelpDesk oraz DataGuard. Umożliwia kompleksowe monitorowanie sieci i aktywności użytkowników, inwentaryzację sprzętu i oprogramowania, zdalną pomoc techniczną oraz ochronę danych przed wyciekiem.
Program można pobrać w pełni funkcjonalnej wersji bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń sieciowych. Dodatkowo, dzięki 10 darmowym Agentom nVision, użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać siecią złożoną z dziesięciu stacji roboczych. Axence nVision 9 Wsparcie Techniczne Axence
J.T.C. Spółka Akcyjna
Od samego początku działalności firma z powodzeniem realizuje projekty w różnych gałęziach przemysłu. Jest obecna przede wszystkim w branżach paliwowo - energetycznej, wydobywczej, chemicznej i szeroko rozumianym przemyśle lekkim oraz maszynowym.
Oferta firmy:
  • Programowanie systemów DCS;
  • Programowanie sterowników PLC;
  • Programowanie systemów SCADA z zastosowaniem Platformy SystemowejWonderware, programów InTouch, iFix, ASIX, WinCC, Pro2000 i innych;
  • Wdrażanie systemów MES opartych na rozwiązaniach Wonderware;
  • Projektowanie bazodanowych aplikacji raportowania i bilansowaniadostosowanych do indywidualnych potrzeb;
  • Integrowanie systemów i rozwiązywanie nietypowych problemów stawianychprzez Klientów.
DataConsult
ExpertWMS® wspiera zarządzanie magazynem od przyjęcia oraz lokalizacji towaru i surowca, poprzez zatowarowanie stref kompletacji, jak również gniazd i linii produkcyjnych, aż po procesy wydań. Zdefiniowane procesy mogą być jedno lub wieloetapowe, mogą opierać się na dyspozycjach, uwzględniając bogaty system rezerwacyjny i przechodząc przez wiele działów.
System magazynowy WMS potrafi elastycznie reagować na sygnały, uruchamiając m.in. procedury kontroli jakości, inwentaryzacji towaru/lokalizacji czy automatycznych powiadomień. W efekcie system ten pomaga zarówno na poziomie operacyjnym jak i zarządczym zwiększać wydajność i ograniczać koszty.
Cechy Systemu ExpertWMS®:
  • System magazynowy klasy WMS (Warehouse Management System);
  • Pełna optymalizacja procesów logistyki magazynowej;
  • Wsparcie zarządzania magazynem na poziomie operacyjnym i zarządczym;
  • Wielofirmowość;
  • Wielojęzyczność;
  • Elastyczność, skalowalność i pełna konfigurowalność;
  • Wykorzystanie technologii kodów kreskowych, RFID, Voice Picking;
  • Integracja z automatyką magazynową i systemami wizyjnymi (regały przesuwne, rotacyjne, taśmociągi, pick-to-light, układnice, sortery, wagi);
  • Niski koszt utrzymania;
  • Intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika;
  • Zgodność z GS1.
ExpertWMS ExpertMES Audyt Logistyczny
OpenText Corporation
OpenText dostarcza rozwiązania obejmujące cały zakres zagadnień EIM, w tym dwa kluczowe obszary:
Enterprise Content Management (ECM)
Rozwiązania klasy ECM pomagają zarządzać cyklem życia informacji, zwiększać produktywność poprzez organizowanie dostępu do informacji, kontrolować ryzyka związane z wyciekiem danych poufnych i obniżać koszty utrzymania coraz bardziej rosnących wolumenów danych i dokumentów.
Rozwiązania ECM obejmują m.in.: Zarządzanie Dokumentami, Zarządzanie Pocztą Elektroniczną, Archiwizację, Skanowanie, Rozpoznawanie Treści Dokumentów, Zarządzanie Wiedzą Firmy.
Business Process Management (BPM)
Rozwiązania klasy BPM wspierają płynny przepływ pracy i informacji. Dzięki możliwości udokumentowania istniejących przepływów pracy, ich analizy i optymalizacji, a następnie monitorowania i raportowania, w sposób ciągły można usprawniać procesy biznesowe. Zarówno te o ustalonej strukturze, jak i te nieustrukturyzowane.
Rozwiązania BPM Solutions obejmują m.in.: Automatyzację Procesów, Dynamiczne Zarządzanie Sprawami (Dynamic Case Management), Analizę i Modelowanie Procesów Biznesowych i Architektury Korporacyjnej.
Aby dowiedzieć się więcej o OpenText (NASDAQ: OTEX; TSX: OTC), zapraszamy do odwiedzenia strony www.opentext.com.
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 09 kwietnia 2013 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Kraków, Hotel Hilton Garden Inn
30-302 Kraków, ul. Marii Konopnickiej 33
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. J.T.C. Spółka Akcyjna DataConsult Sp. z o.o. Open Text Software GmbH Vecto Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni