Poland
PL EN

Roadshow w Chorzowie, 28 marca 2013 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
Podstawowym obszarem działalności firmy Think Sp. z o.o. jest tworzenie produktów i dostarczanie usług związanych z szeroko pojętymi rozwiązaniami mobilnymi. Firma wykorzystuje przy tym różnego rodzaju urządzania przenośne, komunikujące się w ramach sieci bezprzewodowej wymiany danych. Dysponuje szerokim zapleczem informatycznym, zdolnym podejmować się realizacji różnego rodzaju przedsięwzięć informatycznych, przy wykorzystaniu najnowszej technologii. Doświadczenie firmy wynika z realizacji różnych tego typu projektów na rynkach międzynarodowych, już przed wielu laty.
Obecnie Think stara się służyć doświadczeniem firmom polskim. Oferuje tanie i praktyczne rozwiązania, zaspokajające w możliwie prosty i wygodny sposób kluczowe potrzeby swoich klientów. Uważa, że przy obecnym rozwoju technologii oraz dostępności sprzętu, rozwiązania mobilne mogą wspomagać pracę niemal każdej firmy. Kładzie zasadniczy nacisk na dostosowywanie swoich produktów pod specyficzne potrzeby klienta, tak by realizowane funkcje nie odbiegały od rzeczywistych procesów. To Think się dostosowuje do rzeczywistości firmy, a nie wymaga dostosowania się do siebie. Oferta firmy obejmuje zarówno aplikacje działające na urządzeniach mobilnych, tworzenie systemów zarządzania tymi aplikacjami i komunikacją bezprzewodową, jak i integracje tych rozwiązań z systemami działającymi już w przedsiębiorstwach.
Firma AF SEKO została założona w 1988 r. jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pod nazwą SEKO. Przez wiele lat – do 2001 roku - firma funkcjonowała pod nazwą OPTIMUS-SEKO, działając w ramach holdingu OPTIMUS.
AF SEKO prowadzi działalność w następujących obszarach: automatyka przemysłowa, fotografia - sprzedaż sprzętu, systemy sterowania, wizualizacji oraz monitorowania pracy maszyn i linii technologicznych, elektronika, komputery, oprogramowanie.
W ciągu 25-letniej historii firmy coraz większego znaczenia nabierała działalność w obszarze automatyki przemysłowej i systemów sterowania. Z czasem wyodrębniono w firmie Zakład Systemów Sterowania, którego udział w sprzedaży bardzo szybko rośnie. Lista referencyjna aplikacji wdrożonych przez ZSS liczy ok. 200 pozycji. Co ważne – są to prace wykonywane na potrzeby różnych gałęzi przemysłu, co stwarza wiele nowych wyzwań i sprzyja poszerzaniu wiedzy naszych pracowników. Firma AF SEKO posiada doświadczenie w projektowaniu i produkcji własnych urządzeń elektronicznych, w tym specjalizowanych sterowników, dedykowanych do maszyn.
Contempro jest polskim producentem zaawansowanego narzędzia do tworzenia i współdzielenia analiz biznesowych – Bisplit oraz nowatorskiego systemu obsługi klienta online - Spotlo.
System Bisplit posiada budowę modułową, składa się z narzędzia do tworzenia raportów (Raporty), które można następnie układać w dowolnego rodzaju kokpity menedżerskie oraz z modułów predefiniowanych (Klienci, Rankingi, Stany Magazynowe oraz Zamówienia).
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 28 marca 2013 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Chorzów / Katowice, Hotel Arsenal Palace
41-500 Chorzów, ul. Paderewskiego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. Think Sp. z o.o. AF SEKO Sp. z o.o. ASTOR Sp. z o.o. Contempro Sp.j. Contempro Sp.j.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni