Poland
PL EN

Konferencja we Wrocławiu, 26 kwietnia 2012 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Firma IFS™ jest uznanym liderem w dziedzinie rozwijania i dostarczania oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resources Planning; ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (Enterprise Asset Management; EAM) oraz zarządzania obsługą serwisową (Enterprise Service Management; ESM). Firma IFS pomaga klientom z wybranych sektorów rynku skupić się na swojej działalności biznesowej, zwiększyć elastyczność działania i osiągać korzyści z wprowadzanych zmian. Założona w 1983 r. firma IFS jest spółką prawa publicznego (XSTO:IFS), zatrudniającą obecnie ponad 2800 pracowników. Firma IFS wspiera ponad milion użytkowników na całym świecie za pośrednictwem lokalnych oddziałów i poprzez rosnącą sieć swoich partnerów.
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 240 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA, Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, Nestle Waters Polska SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Projprzem S.A., Quad/Graphics Europe, Slovnaft SA, Synthos S.A., TAURON Wytwarzanie S.A., TRI (Poland) Sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm.
Więcej informacji: www.IFSWORLD.com.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
ASKOM jest integratorem systemów automatyki, zarządzania produkcją (MES) oraz producentem oprogramowania przemysłowego obecnym na rynku od 1993 roku. Dzięki naszym kompetencjom klienci otrzymują z jednego źródła rozwiązania, które optymalnie integrują systemy produkcyjne z systemami zarządzania, mając na celu minimalizację kosztów i maksymalizację efektywności produkcji. Oferujemy projektowanie i wykonanie „pod klucz” systemów dla maszyn, linii produkcyjnych, procesów przemysłowych i kompletnych zakładów. Wyróżniony ostatnio przez prestiżowy miesięcznik Control Engineering Polska tytułem „Integrator Systemów Roku 2015”. ASKOM jest producentem systemu Asix.Evo (ponad 8000 użytkowanych licencji, 52 integratorów) – pakietu projektowania i realizacji przemysłowych systemów IT, oferującego bogatą funkcjonalność, jakiej oczekuje się od systemów HMI/SCADA/MES. .
Computer Plus Kraków - czołowy dostawca rozwiązań informatycznych projektowanych w oparciu o technologie Microsoft na terenie Polski Południowej. Wyróżniony przez producenta najwyższym statusem partnerskim Microsoft Certified Gold Partner. Posiada udokumentowane kompetencje Microsoft w obszarach Portals and Collaboration, Enterprise Content Management, Enterprise Project Management oraz Business Intelligence Platform.
Computer Plus Kraków od ponad 20 lat świadczy usługi doradcze z zakresu organizacji przedsiębiorstw i poprawy efektywności pracy. W ofercie znajdują się usługi z zakresu integracji biznesowej dla przedsiębiorstw i organizacji: systemy zarządzania wiedzą i informacją (w tym portale korporacyjne i intranety), rozwiązania z zakresu Business Intelligence i data mining, systemy elektronicznego obiegu dokumentów, systemy zarządzania projektami (EPM) oraz portfelami projektów (PPM), jak również gotowe systemy zarządzania procesem sprzedaży i obsługi posprzedażnej (CRM).
W 2005 roku Computer Plus Kraków uzyskał certyfikat na zgodność ze standardami normy ISO 9001:2000. Wysoka jakość usług została potwierdzona przyznaniem dostawcy tytułu Złota Jakość Roku w kategorii Usługa – za usługi projektowania i realizacji rozwiązań informatycznych dla biznesu oraz wyróżnienia Złoty Laur Jakości w plebiscycie Jakość Roku PCBC i Gazety Prawnej.
AG Consult (AGC) jest polskim integratorem rozwiązań informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem z wykorzystaniem automatycznej identyfikacji (kodów kreskowych, RFID, video).
W ofercie posiadamy pełen pakiet systemów do zarządzania przedsiębiorstwem, gospodarką magazynową, produkcją MRPII uzupełniony o bardzo szeroką gamę urządzeń do znakowania i automatycznej identyfikacji, sieci bezprzewodowe oraz urządzenia do automatycznego wydruku i aplikowania etykiet na produktach, opakowaniach, paletach przeznaczone do montażu na liniach produkcyjnych. Oferta firmy skierowana jest do firm produkcyjnych, przetwórczych, dystrybucyjnych, świadczących usługi logistyczne i handlowych.
ELO Digital Office rozwija i sprzedaje wysokiej jakości oprogramowanie do zarządzania dokumentami, archiwizacji cyfrowej i obiegiem dokumentów. ELO® obejmuje całe spektrum zarządzania treścią w przedsiębiorstwach (Enterprise-Content-Management - ECM).
Asortyment produktów ELO® składa się z trzech linii: ELOoffice to wstępne rozwiązania DMS i modułowego rozwiązania klient-serwer, a dla średnich przedsiębiorstw ELOprofessional oraz niezależnego od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z możliwością obsługi rożnych podmiotów, które sprawdza się w szczególności w centrach przetwarzania danych. Systemy są w pełni kompatybilne ze sobą a wymiana danych i upgrade są możliwe w każdej chwili.
Produkty ELO®, ze względu na swoją elastyczność i wysoką wydajność, są używane w przedsiębiorstwach wszystkich branż i wielkości. Renomowani klienci na świecie jak np. BMW, EADS, EnBW, Lufthansa, MAN, Südzucker, Zott oraz w kraju: PKP Cargo SA, Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście, a także różne władze lokalne i państwowe stawiają na wysoką jakość innowacyjnych produktów ELO®.
NBIT działa na rynku IT od 2004 roku stale rozwijając swoją ofertę. Główny profil działalności firmy to projektowanie, dostarczanie i wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa - głównie backup danych oraz systemów UTM. NBIT koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań najwyższej klasy takich producentów jak EMC i Asigra, które wykorzystują algorytmy deduplikacji danych pozwalając na wykonywanie wydajnych, szybkich i bezpiecznych kopii bezpieczeństwa zasobów informatycznych w przedsiębiorstwie.
NBIT jest również Gold Partner'em FortiNet - lidera wśród producentów urządzeń UTM, z których korzysta między innymi Pentagon, a w Polsce Totalizator Sportowy, PAN i Policja.
Firma świadczy dla swoich klientów całodobowe wsparcie techniczne, organizuje cykliczne szkolenia i spotkania prowadzone przez doświadczonych inżynierów. Firma dostarcza rozwiązania zarówno do niewielkich instytucji administracji publicznej typu urzędy miast jak i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych co pokazuje dużą skalowalność oferowanych technologii.
OEPD posiada status Professional Provider VMware. Oferuje przenoszenie serwerów w środowisko Maszyn Wirtualnych. Firma zrealizowała projekty dla wielu klientów branży produkcyjnej oraz usługowej. Podstawowe kierunki działań to: wdrożenia rozwiązań terminalowych, wirtualizacja systemów, usługi outsourcingowe, aplikacyjne, teleinformatyczne oraz integracyjne. Od 2006 roku OEPD jest akredytowanym wykonawcą usług w ramach programu Unii Europejskiej Phare Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Historia OEPD sięga roku 1965, kiedy to powstał przy Hucie Łabędy zalążek Ośrodka Informatyki. Jako Spółka prawa handlowego OEPD rozpoczęła działalność w połowie 1999 roku.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 26 kwietnia 2012 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. ELO Digital Office Sp. z o.o. NBIT Sp.j. OEPD Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Askom Sp. z o.o. Computer Plus Kraków S.A. AG Consult
Sponsorzy:
Prezentokracja Haston City Hotel Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. FERRO Software
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl erpportal QBusiness.pl E-Biznes.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.