Poland
PL EN

Synergy Days – Dzień I, Blok IV, 18 czerwca 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
NOVITUS to lider w produkcji urządzeń fiskalnych na krajowym rynku, a jednocześnie marka zintegrowanych rozwiązań wspomagających pracę handlu, usług, logistyki i przemysłu, odnosząca sukcesy na rynkach zagranicznych niemal wszystkich kontynentów.
Oferta NOVITUS zawiera szeroką gamę drukarek i kas fiskalnych, czytników i drukarek kodów kreskowych, terminali POS, terminali danych, wag elektronicznych, urządzeń metrycznych oraz oprogramowania. Już ponad 760 tysięcy urządzeń fiskalnych sprzedanych w Polsce posiada logo NOVITUS.
Nasze urządzenia oraz rozwiązania systemowe znajdują zastosowanie w tysiącach placówek handlowych i usługowych, sieciach sklepów detalicznych i hurtowni, centrach logistycznych, aptekach, stacjach paliw, hotelach i restauracjach, a także w codziennej pracy lekarzy i prawników. Nasze urządzenia i usługi skierowane są zarówno dla dużych odbiorców korporacyjnych i sieciowych, jak i dla mniejszych firm oraz samodzielnych przedsiębiorców. Wraz z naszym sprzętem uzyskasz zawsze zaawansowane wsparcie techniczne oraz serwisowe.
Wiele urządzeń marki NOVITUS zostało docenionych przez ekspertów oraz klientów, otrzymując różnego rodzaju nagrody oraz wyróżnienia. Najważniejsze to Godło Promocyjne „Teraz Polska”, Dobry wzór, Lider Rynku, Euro Leader oraz Innowacja Roku. Właścicielem marki NOVITUS jest firma COMP S.A. notowana na GPW.
NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży
COMP SA
ul. Nawojowska 118
33-300 Nowy Sącz
tel. 18 444 07 20
fax. 18 444 07 90
www.novitus.pl
www.facebook.com/novitus
info@novitus.pl
Hotele WAM zapraszają! Wygodne łóżka, smaczne śniadania, telewizja satelitarna, czy darmowy internet to tylko niektóre z udogodnień czekających na gości Hoteli WAM. Jako jedna z największych polskich sieci hotelowych oferujemy noclegi w 15 miastach na terenie Polski.
Przykładamy szczególna uwagę do tego aby nasi goście czuli się wyjątkowo. Stawiamy na profesjonalizm na najwyższym poziomie, pamiętając równocześnie o tym, aby czuli się Państwo u nas jak w domu.
Z myślą o klientach biznesowych oferujemy wynajem sal szkoleniowych i konferencyjnych wyposażonych w profesjonalny sprzęt multimedialny. Przerwy w spotkaniach umila pyszna kawa i kulinaria serwowane przez hotelowe restauracje.
Szczególnym zainteresowaniem wśród gości cieszy się średniowieczny Zamek Czocha oferujący szereg atrakcji dla miłośników historii, wyśmienitego jedzenia i aktywnego wypoczynku. Miejsce to przyciąga tłumy osób chcących poczuć dreszcz emocji podczas nocnego zwiedzania, któremu towarzyszy tajemnicza Biała Dama...
Zapraszamy do odwiedzenia naszych hoteli i strony internetowej www.hotelewam.pl
DataConsult Sp. z o.o. jest dostawcą kompleksowych rozwiązań informatycznych, które wspomagają zarządzanie logistyką wewnętrzną przedsiębiorstw.
Firma specjalizuje się w optymalizacji przepływów procesów logistyki wewnętrznej z wykorzystaniem własnych systemów informatycznych rodziny ExpertWMS® oraz wiedzy pozyskanej w ponad 300 przeprowadzonych projektach.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku DataConsult udostępniła możliwość pracy na WMS w modelu on-line (dostęp z poziomu przeglądarki www), czy też rozpoczęła prace badawczo-rozwojowe w zakresie wprowadzenia w pełnym zakresie procesów magazynowych rozszerzonej rzeczywistości (praca z wykorzystaniem okularów rozszerzonej rzeczywistości).
Systemy logistyczne firmy wykorzystywane są obecnie w ponad 160 przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Dzięki zaawansowanym mechanizmom konfiguracji systemy oferowane przez DataConsult mogą być dostarczane bezpośrednio przez producenta, jak również przez sieć Partnerów. DataConsult – Zaawansowane IT dla Twojej Firmy
Mantis Polska Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Mantis International, będącej czołowym dostawcą oprogramowania wspomagającego procesy logistyczne, usług doradczych oraz całościowych rozwiązań informatycznych przeznaczonych do zarządzania łańcuchem dostaw.
Firma Mantis została założona w 1996 r. w Grecji, a jej międzynarodowa ekspansja rozpoczęła się w 2003 roku i od tego momentu firma utrwala swoją pozycję lidera na rynkach Europy Południowo - Wschodniej, posiada bardzo silną pozycję w Rosji, a także na Bliskim Wschodzie.
Ciągle rośnie zapotrzebowanie na zintegrowane, sprawdzone, łatwe do przystosowania oraz konkurencyjne cenowo specjalistyczne rozwiązania dla logistyki, które mogą zarządzać całym łańcuchem dostaw. Muszą one być oparte na najnowszej technologii oraz otwartej architekturze, aby chronić inwestycje klienta, ale przede wszystkim mają przynosić oszczędności.
Firma Mantis zainwestowała już ponad 3 mln euro w projektowanie i rozwój trzeciej generacji swojego flagowego pakietu Logistics Vision. Jest to pakiet najnowocześniejszych produktów łączących wyjątkową wiedzę logistyczną i najnowsze osiągnięcia informatyki. Ułatwiamy przedsiębiorstwom planowanie całego łańcucha dostaw, optymalizowanie i zarządzanie wszystkimi jego procesami. Pakiet Logistics Vision został opracowany z myślą o wymagającym i skomplikowanym rynku usług dystrybucyjnych i logistycznych, a następnie był sukcesywnie uzupełniany o najlepsze praktyki czołowych międzynarodowych korporacji działających w różnych obszarach.
Główna potrzeba współczesnych przedsiębiorstw, zorientowana na osiągnięcie i utrzymanie pożądanego poziomu obsługi klienta przy minimalnym możliwym poziomie zapasów i kosztów własnych spowodowała, że firma Mantis uzupełniła swoje portfolio produktów o odpowiednik planowania łańcucha dostaw w zakresie planowania popytu i uzupełniania zapasów, bazujący na Syncron, flagowym oprogramowaniu Syncron International.
Unikatowe możliwości funkcjonalne i elastyczność Logistics Vision Suite w połączeniu z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami wykwalifikowanych partnerów logistycznych pozwoliły osiągnąć firmie Mantis pozycję wiodącego dostawcy systemów klasy Supply Chain Execution.
SSI SCHÄFER jest wiodącym w Europie, od ponad 75 lat, producentem najbezpieczniejszych rozwiązań wyposażenia magazynowego, warsztatowego oraz transportu wewnętrznego. Posiada liczne obiekty referencyjne w Polsce i na świecie. Działania firmy ukierunkowane są na potrzeby Klienta, nastawione na długofalową i ścisłą współpracę.
Firma SSI SCHÄFER Sp. z o.o. oferuje:
  1. Wykonanie analiz i projektów zagospodarowania magazynów wraz z dostawą i montażem „pod klucz” uwzględniając optymalizację powierzchni użytkowej oraz koszty funkcjonowania magazynu i obrotu towarowego;
  2. Doradztwo, projektowanie, dostawę rozwiązań intalogistycznych i elementów wyposażenia magazynów (ponad 20.000 pozycji) obejmujące m.in.:
    • Systemy regałów półkowych o szerokim zastosowaniu w tym wielopoziomowe regały z podestami;
    • Systemy regałów dla składowania palet, kontenerów i innych opakowań zbiorczych – w tym przejezdne (na wózkach) i regały przepływowe (rolkowe);
    • Dynamiczne systemy regałowe dla składowania elementów w pojemnikach magazynowych takie jak: regały przepływowe (rolkowe i ślizgowe);
    • Regały windowe „LOGIMAT” – wraz z całym wyposażeniem uzupełniającym w postaci szuflad i pojemników;
    • Regały wspornikowe do magazynowania materiału dłużycowego;
    • Magazyny samonośne i magazyny wysokiego składowania wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem;
SSI SCHÄFER dostarcza również usługę serwisu i wsparcia technicznego 24/7.
ISK Sp. z o.o. to zespół 14 kompetentnych ludzi o szerokim doświadczeniu uzyskanym podczas wieloletniej pracy z klientami i problemami, z jakimi borykały się Ich firmy. Firma ISK powstała w 1995 roku i od początku koncentrowała się na pomaganiu klientom osiągnąć korzyści z połączenia technologii informatycznej i biznesu, tak by mogli budować przewagę konkurencyjną swoich firm. Bazując na 19 letniej praktyce nabytej w trakcie wielu projektów wdrożeniowych i konsultingowych tworzymy i wdrażamy specjalizowane rozwiązania informatyczne dedykowane konkretnym branżom lub firmom.
Do realizowanych projektów podchodzimy kompleksowo zaczynając od analizy procesów biznesowych, ich oceny poprzez przygotowanie propozycji usprawnienia do wdrożenia konkretnego rozwiązania informatycznego. Zagadnieniami na których się koncentrujemy dotyczą głównie obszaru gospodarki magazynowej i produkcji.
Nasze realizacje tworzymy w oparciu o systemy klasy ERP wzbogacone o autorskie rozwiązania branżowe i specjalizowane. Przykładem takiego rozwiązań są:
  • APO – system produkcyjny dedykowany dla odlewni;
  • RapidWMS – zaawansowany system zarządzania magazynem
    z wykorzystaniem kodów kreskowych i przenośnych kolektorów danych.
Program APO to nowoczesna platforma przygotowana specjalnie dla odlewni. Aplikacja synchronizuje wszystkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie zaczynając od przyjęcia zamówienia, poprzez produkcje, kontrole jakości, aż do momentu wydania towaru. Program został podzielony na kilka modułów funkcjonalnych:
  • Zamówienia internetowe;
  • Handlowiec;
  • Produkcja;
  • Kontrola jakości;
  • Magazyn;
  • Analizy;
  • Administracja.
Program APO obsługuje wszystkie istotne obszary funkcjonowania odlewni ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży odlewniczej w takich strefach jak dział handlowy, produkcja, technologia, kontrola jakości, kontrola kosztów, planowanie produkcji.
APO umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem strony internetowej. Zapewnia to całodobową obsługę i eliminuje ręczne wpisywanie zamówień. Klient za pośrednictwem serwisu może cały czas kontrolować stan realizacji złożonego zamówienia a także ma możliwość rezerwowania mocy produkcyjnych odlewni.
Serwis internetowy jest dostępny w kilku wersjach językowych.
Dane kontaktowe:
ISK Sp. z o.o.
ul. Równoległa 63A
42-216 Częstochowa
tel. +48 34 361 10 20
tel. +48 34 366 50 07
fax +48 34 390 65 82
e-mail: isk@isk.pl
HADATAP to spółka powstała w kwietniu 2006 roku z założeniem zdobycia pozycji silnego integratora systemów i dostawcy rozwiązań na rynku RFID w Europie. Pierwsze 3 lata działalności przeznaczone były głównie na szkolenia i przygotowanie własnych projektów rozwiązań RFID.
Bieżący profil Spółki to integrator systemów i dostawca rozwiązań RFID. Najważniejsze fakty i dokonania HADATAP:
  • Członkostwo w organizacji GS1-EPCglobal, która ustala ogólnoświatowe standardy identyfikacji. Pracownicy HADATAP są członkami Polskie Rady GS1 a także członkami kilku grup roboczych i biorą udział w licznych konferencjach i spotkaniach roboczych GS1-EPCglobal. HADATAP jest oficjalnym "dostawcą rozwiązań RFID" autoryzowanym przez GS1.
  • Członkostwo w organizacji Dash-7 ustalającej standard tagów aktywnych RFID. Rozwiązania zalecane przez DASH7 są stosowane powszechnie przez Departamnet Obrony Stanów Zjednoczonych. Jest też wiele cywilnych zastosowań tej techniki identyfikacji.
  • Udział w projekcie INTERACT (Interactive Manual Assembly Operations for the Human-Centered Workplaces of the Future - http://www.interact-fp7.eu/). W projekcie uczestniczy 9 organizacji z Grecji, Luksemburga, Niemiec, Polski i Włoch. Polskę reprezentuje HADATAP, zaś pozostali członkowie konsorcjum to Daimler (Niemcy), Electrolux Professionals (Włochy), Emphasis Telematics (Grecja), Uniwersytet w Patras (Grecja), Uniwersytet w Ulm (Niemcy), DFKI, imk Automotive (Luksemburg).
  • Partner firmy Mojix Inc. z USA oferującej unikalne rozwiązania RFID nowej generacji umożliwiające dokładną lokalizację obiektów oznakowanych klasycznymi pasywnymi tagami w standardzie EPC Cl.1 Gen.2. System jest dedykowany do obsługi łańcucha dostaw dla bardzo dużych centrów dystrybucji i magazynów.
  • Preferred Channel Partner firmy Omni-ID oferującej tagi RFID skonstruowane na bazie Plasmonic structure gwarantującej doskonałe odczyty tagów na metalu i na aktywnym sprzęcie elektronicznym.
  • Partner firmy Smartrack (poprzednio UPM) głównego producenta inlay’i RFID.
  • Partner firm AeroScout Inc., Stanley Inc., CSL oraz na bazie własnych rozwiązań oferuje systemy lokalizacji obiektów w czasie rzeczywistym RTLS na bazie tagów aktywnych, także UWB, zapewniając dokładność lokalizacji nawet do 10 cm.
  • Współpraca z firmą Impinj Inc., światowym liderem w zakresie projektowania i produkcji chipów do tagów RFID oraz przodującego producenta czytników. Na potrzeby naszego klienta posiadającego duże archiwum dokumentów Impinj dostarczył 500,000 układów do etykiet (chipów) oraz opracował projekt specjalnej anteny do znakowania dokumentów.
  • Współpraca z organizacją lotniczą IATA w zakresie projektu "Simplifying The Business" obejmującego znakowanie bagaży lotniczych tagami RFID. HADATAP otrzymał propozycje członkostwa w organizacji IATA, jako partner technologiczny.
  • Współpraca z "RFID Journal" głównym propagatorem technik RFID współpracującym ściśle z EPC Global oraz czołowymi producentami i użytkownikami systemów RFID.
  • Współpraca z wieloma producentami sprzętu RFID (czytników, anten, etykiet, tagów) w Ameryce, Europie, Azji, Australii i Nowej Zelandii zapewniająca szeroką wymianę doświadczeń i możliwość doboru optymalnego sprzętu dla każdego rozwiązania RFID.
  • Autorski system HADATAP-MSI (Modułowy System Identyfikacji) opartego na trzech wariantowych modułach, który umożliwia szybkie i pozbawione wysokich kosztów projektowych skonstruowanie systemu RFID w technologii UHF i HF w oparciu o modułowe czytniki, specjalizowany mikroprocesor i bibliotekę oprogramowania. Składając jak z klocków LEGO można stworzyć ponad 300 wariantów rozwiązań, co zapewnia znalezienie prawie w każdej sytuacji optymalnego rozwiązania. Stworzone w ten sposób systemy gwarantują najnowocześniejsze rozwiązania, miedzy innymi zasilanie PoE (Power over Ethernet) zgodnie ze standardem ISO 802.3. W zakresie RFID spełniona jest m.in. norma ISO 18000-6C i 18000-3.
  • Uruchomienie produkcji urządzeń pozwalających na automatyczną cyrkulację zbiorów w archiwach i bibliotekach. Są to stanowiska: kodowania, przyjmowania i wydawania, wrzutnie dokumentów i książek, bramki kontrolne. Zestawianie systemów użytkowych z powyższych urządzeń oparte jest o architekturę MSI.
  • Uruchomienie produkcji stacjonarnych bramek RFID UHF wyposażonych w łącza GSM do identyfikacji i określania kierunku pojazdów kolejowych. Standard zgodny z zalecaniami Komisji Europejskiej i GS1.
  • System YARDIS - unikalny w skali światowej system zarządzania yardem z identyfikacją RFID środków transportu. System składa się z kiosków i dyspenserów RFID, czytników zintegrowanych z wagami, szlabanami i stanowiskami załadowczo-rozładowczymi oraz stanowiska do zwrotu tagów. System nie wymaga od kierowcy opuszczania pojazdu w trakcie pobytu w terminalu. Wdrożenie w polskim porcie morskim.
  • System autorski WARIS wraz z ILiM (identyfikacja produktów gotowych, lokalizacja produktów gotowych, inteligentne wózki widłowe RFID, czytniki mobilne RFID, aplikator etykiet RFID w linii produkcyjnej i drukarki RFID) wdrożony u producenta chemii budowlanej.
  • System śledzenia produkcji farmaceutycznej z wykorzystaniem RFID u producenta leków.
  • System śledzenia pojemników zwrotnych u dystrybutora części samochodowych.
  • System identyfikacji i lokalizacji pojazdów kolejowych. Oznakowane 5000 wagonów.
  • System znakowania, identyfikacji i lokalizacji pojemników na śmieci. Ponad 100 000 tagów.
  • System automatycznej identyfikacji pojazdów na parkingach z wykorzystaniem RFID.
  • Specjalistyczne autorskie oprogramowanie czytników mobilnych RFID UHF do celów inwentaryzacji środków trwałych i ewidencji przedmiotów. System charakteryzuje się ok. 10-krotnie krótszym czasem inwentaryzowania w porównaniu do kodów kreskowych.
  • System automatycznej identyfikacji kart Kanban i raportowania stanu zaopatrzenia linii produkcyjnych w przemyśle motoryzacyjnym.
DCLOG specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań IT i automatycznej identyfikacji (AI) dla firm logistycznych oraz produkcyjnych. Misją firmy jest bycie liderem na rynku innowacyjnych rozwiązań, chce stale podążać za światowymi osiągnięciami w tej dziedzinie oraz oferować je swoim klientom. Zespół firmy składa sie z wysokiej klasy specjalistów z dziedziny oprogramowania, baz danych, interfejsów, infrastruktury komunikacyjnej, systemów logistycznych i systemów magazynowych. Firma potrafi połączyć kompetencje z zakresu oprogramowania, sprzętu, komunikacji i automatyki przemysłowej.
DCLOG jeste dynamicznym zespołem z dużym doświadczeniem w integracji różnych systemów informatycznych, rozwiązań technicznych oraz technologii. Stara się pracować z najwyższym zaangażowaniem oraz jakością, ponieważ wierzy że ich klienci tego oczekują. Stara się podejmować wyzwania w obszarach nowych rozwiązań oraz technologii. Dzięki współpracy z producentami i klientami tworzy innowacyjne rozwiązania oraz wdraża najlepsze technologie.
Agencja Celna TERMINUS powstała w roku 2002 jako mała trzyosobowa firma z siedzibą na drogowym przejściu granicznym z Republiką Białorusi w Bobrownikach w Województwie Podlaskim, gdzie od samego początku zajęła się kompleksową obsługą celną podmiotów gospodarczych i osób fizycznych.
Benson Consultants jest polskim producentem systemu do optymalizacji tras pojazdów dystrybucyjnych – SkyLogic. Istnieje od 2002 r., wywodząc się wprost z logistyki, którą przez długie lata z sukcesami kierowali zarządzający firmy. Bensons Consultants „czuje” logistykę, dlatego na rynku cieszy się pozycją eksperta od optymalizacji kosztów w logistyce, wykorzystywania zaawansowanej matematyki oraz złożonych algorytmów genetycznych w procesach biznesowych dot. dystrybucji towarów, planowania pracy ludzi w terenie oraz wykonywania analiz związanych z umiejscowieniem magazynów.
Dzięki swojemu oprogramowaniu Bensons Consultants pomaga klientom porządkować biznes, redukować koszty transportu, zyskiwać przewagę konkurencyjną na globalnych rynkach, dbając przy tym o człowieka i środowisko naturalne. Rozwiązaniami firmy są:
  1. SkyLogic Strategy – system do planowania strategicznego działalności;
  2. SkyLogic Transport – system do optymalizacji i zarządzania transportem;
  3. SkyLogic Trade – system do zarządzania handlowcami i serwisantami.
Referencje
Benson Consultants jest małą, polską firmą, która jednocześnie realizuje bardzo duże projekty i pracuje dla znaczących firm, m.in.:
  • Orlen;
  • Bakoma;
  • Hellmann Wordwide Logistics;
  • Schomburg Polska Sp. z o.o.
  • Europapier-Impap Sp. z o.o.
  • Orlen PetroCentrum Sp. z o.o.
  • Green Factory Logistics Sp. z o.o.
  • Komplex Torus sp. zo.o.
  • DHL Exel Supply Chain Sp. z o.o.
  • Frigo Logistics Sp. z o.o.
Synergy Days – Dzień I, Blok IV
Termin: 18 czerwca 2015 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Warszawianka
Centrum Kongresowe

05-140 Serock, Jachranka 77
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Synergy Days:
NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży GRUPA HOTELI WAM Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
DataConsult Sp. z o.o. Mantis Polska Sp. z o.o. SSI Schäfer Sp. z.o.o. ISK Sp. z o.o. HADATAP Sp. z o.o. DCLOG Sp. z o. o. Agencja Celna Terminus Benson Consultants Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
expert-wms skylogic
Patronat Honorowy:
Województwo Mazowieckie PAiIZ S.A.
Sponsorzy:
crm-vision CCNS Spółka Akcyjna Always Travel TelecityGroup Poland Sp. z o.o. TelecityGroup Poland Sp. z o.o. Dixi-Car S.A. Nowa Itaka Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide