Madar 7 ERP w chmurze.
To rozwinięcie dostępnego od wielu lat na rynku Madar 7, w którym dostęp do wszystkich funkcjonalności realizowany jest przez przeglądarkę internetową w technologi cloud-computing. Praca w chmurze umożliwia dostęp do programu i danych z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.
Możliwość pracy na urządzeniach mobilnych takich jak tablety czy smartfony pozwala na wykorzystanie ich w procesach sprzedaży, akwizycji zamówień czy monitorowania procesów produkcji - a udostępnienie danych w chmurze daje możliwość zaangażowania wszystkich użytkowników – pracowników, klientów, dostawców - w procesy biznesowe.
System Madar 7 zawiera zintegrowane moduły:
- Handel i magazynowanie – fakturowanie, zamówienia, gospodarka magazynowa;
- Księgowość – księgi handlowe, KPR, rachunkowość zarządcza, środki trwałe, amortyzacja, deklaracje elektroniczne;
- Produkcja – MRP, zaopatrzenie, rozliczenie produkcji, karty pracy;
- Kadry-Płace – umowy o pracę, karty pracy, listy płac, umowy zlecenia, absencje;
- Elektroniczny sekretariat – kontakty z klientami (CRM), dziennik korespondencji, obieg dokumentów.
Madar to firma, która od 1991 roku dostarcza rozwiązania informatyczne dla biznesu. Swoje działania od początku skupia wokół tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, głównie z sektora MŚP i non-profit.
Madar jest producentem oferowanego przez siebie oprogramowania, równocześnie zapewnia wsparcie techniczne swoim klientom i pomaga dostosować wykorzystywane narzędzia do rozwoju każdej jednostki organizacyjnej. Madar posiada także bogate doświadczenie w realizacji projektów specjalizowanych dla konkretnych branż, organizacji, podmiotów – w ostatnich latach oferująca rozwiązania w chmurze.
Ciekawe realizacje:
Sprzedaż poprzez sieci handlowe
Organizacja systemu sprzedaży i wymiany dokumentów do wielkich sieci handlowych (m.in.: Lidl, Kaufland, Biedronka, Żabka) – EDI, zamówienia, osobna identyfikacja produktów.
Przyspieszenie procesów rejestracji zamówień o 15%.
Sieć własnych salonów w Polsce
System daje możliwość zdalnej obsługi sieci salonów firmowych, z uwzględnieniem specyfiki branży optycznej a także przedstawicieli handlowych z urządzeń przenośnych.
Konieczna obsługa czytnikami kodów paskowych oraz drukarek fiskalnych.
E-commerce
Współpraca ze sklepami internetowymi prestashop, baselinker:
- zarządzanie towarami - ceny, stany magazynowe
- wczytywanie zamówień - dystrybucja do realizacji
- zejścia ze stanu magazynowego, wydruk paragonów / faktur
Rozliczenie materiałowe i kosztów pracy produkcji
Śledzeniem partii ze znakowaniem z zastosowaniem kodów kreskowych, wspierających pracę magazynu wyrobów gotowych i umożliwiających zastosowanie i obsługę etykiety logistycznej.
Ewidencja godzin pracy w podziale na zlecenia, informacja o efektywności poszczególnych pracowników produkcji dla obliczenia zmiennej części wynagrodzenia (akord).
Kiosk produkcyjny
Stanowiska rozmieszczone na hali produkcyjnej pozwalają na rejestrację pracowników i operacji za pomocą skanera kodów kreskowych.