Poland
PL EN

Roadshow w Szczecinie, 23 sierpnia 2018 r.

Rozwiązania
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Primaco
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki. System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce, Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony na 4 kontynentach i 30 krajach.
Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce
Case Study Agrofirma Witkowo Case Study Dega Case Study Ennstone Case Study ERBUD Case Study Grabowscy Case Study Merda Case Study Sumara Case Study Tedmark
TRES Centrum Oprogramowania
Program Trawers jest narzędziem klasy ERP/MRP. Rozwijany jest od ponad 20 lat. Z powodzeniem wspiera pracę w kilkuset przedsiębiorstwach handlowych, usługowych i produkcyjnych z wielu branż.
Posiada bogatą i kompletną funkcjonalność rozwijaną przez lata w ścisłej współpracy z firmami Użytkowników. Zapewnia wysoką jakość rozwiązań merytorycznych. Rozwój programu stale inspirowany jest analizą polskich realiów oraz światowych trendów w klasie aplikacji ERP/MRP.
Sprzedaż:
  • Zarządzanie bazą klientów;
  • Realizacja zamówień sprzedaży;
  • Limity kredytowe, kontrola należności i zaległości;
  • Cenniki sprzedaży, upusty i sprawdzanie marży;
  • Analizy sprzedaży w różnych układach, dynamika i ranking.
Zaopatrzenie:
  • Oferty cenowe dostawców;
  • Realizacja zamówień zakupu.
Zapasy:
  • Nadzorowanie zapasów w ujęciu ilościowym i wartościowym;
  • Organizowanie inwentaryzacji;
  • Analizy zapasów;
  • Ewidencja partii LOT i serii SER;
  • Metody wyceny zapasów [E][L][F][S][W][D];
  • Jednostki miar, zamienniki, terminy ważności, normy, wskaźniki.
Produkcja:
  • Baza normatywna struktur produktów i procesów technologicznych;
  • Zlecenia produkcyjne i specyfikacje;
  • Dokumentacja warsztatowa, harmonogramy zleceń i operacji;
  • Planowanie potrzeb materiałowych;
  • Rozliczanie kosztów produkcji.
Finanse:
  • Księga główna;
  • Obrot pieniężny;
  • Środki trwałe.
Inne aspekty:
  • Wielo-oddziałowość, Wielo-firmowość;
  • Wielo-walutowość, Wielo-jezyczność;
  • Elektroniczna wymiana danych: EDI, SOA, Email.
Rejestracja na to Spotkanie Edukacyjne jest otwarta.
Przejdź do zakładki Rejestracja, aby się zarejestrować.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 23 sierpnia 2018 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Szczecin, Bukowy Park
70-752 Szczecin, ul. Radosna 66
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Bukowy Park
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SUPREMIS Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Primaco Sp. z o.o. Tres Centrum Oprogramowania
Sponsorzy:
Bukowy Park Altu-Soft Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
ERP dla przedsiębiorstw MSP
Wojciech Ziaja
Wojciech Ziaja
Dyrektor ds.
Sprzedaży
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa sektora MSP, które szukają systemów IT do zarządzania organizacją zapraszamy na tegoroczne Synergy Days. Zorganizujemy dwa spotkania warsztatowo-doradcze, w trakcie których będziemy dyskutować, jak skutecznie przeprowadzić proces wybory rozwiązania ERP i zaprezentujemy wybrany system.
27 czerwca we Wrocławiu część doradcza połączona będzie z prezentacją szwedzkiego systemu wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem Monitor ERP. System wspiera zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich.
27 czerwca w Katowicach obok części doradczej zaprezentujemy rozwiązanie klasy ERP autorstwa firmy Junisoftex - ERP Perfect-Expert. System wpiera zarządzanie we wszystkich obszarach m.in. controllingu, CRM, finansowo-księgowym, sprzedaży, magazynu, produkcji (planowanie i rozliczenie), środków trwałych, ZZL, billing oraz inne dedykowane.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
27 czerwca w Katowicach oraz we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Rozwiązania dla produkcji
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa, które szukają systemów IT do zarządzania produkcją zapraszamy na cykl spotkań warsztatowo-doradczych, dotyczących wyboru systemów wspierających zarządzanie w obszarach : zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji (APS); monitorowania i zarządzania parkiem maszynowym (MES/SCADA); zarządzania i kontroli utrzymania ruchu (CMMS); zarządzania całą organizacją z uwzględnieniem procesów produkcyjnych (ERP).
26 czerwca odbędą się dwa spotkania z cyklu Synergy Days. Pierwsze odbędzie się we Wrocławiu i połączone będzie z prezentacją systemu klasy MES SFC 4FACTORY firmy DSR. Drugie spotkanie, zostanie zorganizowane w Katowicach, połączone będzie z prezentacją systemów automatyki i informatyki przemysłowej firmy ISP Polska.
28 czerwca zapraszamy przedsiębiorców do Wrocławia, gdzie firma Procom przedstawi Platformę PROMAN do monitorowania i kontroli procesów produkcyjnych.
W tym samym dniu (28 czerwca) w Krakowie odbędzie się międzynarodowe spotkanie, w trakcie którego uczestnicy poznają funkcjonalności przemysłowej zaawansowanej platformy MEScontrol.net firmy BrightEye.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
26 i 28 czerwca we Wrocławiu, Katowicach i w Krakowie.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Sztuczna inteligencja w handlu i produkcji
Arkadiusz Czajka
Arkadiusz Czajka
Business Development
Manager
Grupa BPC
Duże przedsiębiorstwa i korporacje, które poszukują nowoczesnych systemów wspierających zarządzanie organizacją, zapraszamy na Synergy Days do Wrocławia. Będziemy dyskutować o rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365, który łączy w sobie najlepsze możliwości rodziny Microsoft. Omówimy zagadnienia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu i produkcji.
Systemu Microsoft Dynamics 365 to chmurowe rozwiązanie biznesowe, które dedykowane jest dużym i średnim przedsiębiorstwom. Łączy możliwości rozwiązania CRM i systemu ERP. Przedsiębiorstwom pozwala na zarządzanie wszystkimi procesami i aspektami prowadzonej działalności w sposób innowacyjny i efektywny. System Microsoft Dynamics 365 jest ściśle zintegrowany z Platformą 365 oraz siecią społecznościową LinkedInc. Na spotkaniu system zaprezentuje firma Anegis Sp. z o.o. (Microsoft Gold Partner), która posiada bogate doświadczenie we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań IT na rynkach: angielskim, skandynawskim i polskim.
Zapraszam na spotkanie, które odbędzie się
29 czerwca we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Szczecinie 23 sierpnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 września 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni