Poland
PL EN
Synergy Days 2018

Roadshow w Chorzowie, 21 czerwca 2018 r.

Rozwiązania
Zorius.pl
Dzisiaj informacje rozpowszechniają się tak szybko, że współczesne firmy muszą potrafić błyskawicznie analizować i podejmować decyzje, już na poziomie poszczególnych pracowników, specjalistów, działów czy zespołów interdyscyplinarnych. Powinni oni mieć odpowiednie narzędzia by nie tylko podejmować decyzje, ale i wdrażać je w życie. Takim rozwiązaniem wspierającym szybkie podejmowanie decyzji biznesowych jest Sage Enteprise Management (Sage X3).
Sage Enteprise Management (Sage X3) pozwala zarządzać firmą szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to możliwe dzięki spójnemu rozwiązaniu do zarządzania wszystkimi podstawowymi procesami biznesowymi – od zakupu i produkcji przez zarządzanie zapasami, sprzedaż, obsługę klienta aż po finanse – w skali krajowej i międzynarodowej. Przyspiesza również proces współpracy i raportowania, a także oferuje wgląd w czasie rzeczywistym we wszystkie koszty i wydajność operacyjną.
Z Sage Enteprise Management (Sage X3) można bez problemu korzystać za pomocą popularnej przeglądarki internetowej i urządzeń mobilnych, pracując z dowolnego miejsca.
Sage Enteprise Management (Sage X3) to zintegrowany system ERP, który ułatwia zarządzanie średnimi i dużymi przedsiębiorstwami. Polecany organizacjom o ponadnarodowych strukturach, ponieważ jest rozwiązaniem wielojęzycznym, obsługującym wiele systemów prawnych.
Ponadto system obsługuje procesy prowadzone w wielu walutach i wspiera rozliczenia podatkowo-księgowe według różnych standardów rachunkowości.
Sage Enteprise Management (Sage X3) jest wdrażany i użytkowany w 56 krajach świata, także w Polsce, gdzie w pełni jest dostosowany do polskiego systemu prawnego. M.in. w pełni obsługuje procesy związane z Jednolitym Plikiem Kontrolnym. Sage Enteprise Management (Sage X3) – Przewodnik po Funkcjach
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji. MagikINFO – Manage IT easy
ASTRAFOX
AMODIT to system obiegu dokumentów stworzony z myślą o elastyczności i prostej obsłudze.
System pozwala użytkownikom biznesowym tworzyć i modyfikować procesy be udziału osób z IT. Innowacyjne podejście pozwala na znaczące skrócenie czasu wdrożenia i obniżenie jego kosztów. Zastosowanie elementów sztucznej inteligencji do adaptacyjnego modelowania przepływów danych, oraz do przewidywania zachowań użytkowników umożliwia łatwe zarządzanie dokumentami i przepływem informacji.
AMODIT jest wykorzystywany zarówno przez małe firmy, jak również przez duże korporacje.
Tableau – najlepszy system Business Intelligence do wizualizacji i analizy danych.
Wyobraź sobie rozwiązanie dzięki któremu analizowanie złożonych danych nie wymaga już korzystania ze skomplikowanych tabel w Excelu. Wyobraź sobie wyjątkowo łatwe tworzenie raportów, statystyk, prognoz i wykresów w kilka sekund, dzięki drag and drop. Takim właśnie rozwiązaniem jest Tableau.
Tableau to najlepszy obecnie system Business Intelligence. Stworzony po to, by zamienić setki tabel z milionami danych w czytelne wykresy możliwe do przygotowania bezpośrednio przez działy biznesowe.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 21 czerwca 2018 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Chorzów, Hotel Gorczowski ****
41-506 Chorzów, ul. Stefana Batorego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Gorczowski ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Zorius.pl Sp. z o.o. Sp.k. MagikINFO s.r.o. Prospeo Sp. z o.o. ASTRAFOX Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Altu-Soft Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
ERP dla przedsiębiorstw MSP
Wojciech Ziaja
Wojciech Ziaja
Dyrektor ds.
Sprzedaży
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa sektora MSP, które szukają systemów IT do zarządzania organizacją zapraszamy na tegoroczne Synergy Days. Zorganizujemy dwa spotkania warsztatowo-doradcze, w trakcie których będziemy dyskutować, jak skutecznie przeprowadzić proces wybory rozwiązania ERP i zaprezentujemy wybrany system.
27 czerwca we Wrocławiu część doradcza połączona będzie z prezentacją szwedzkiego systemu wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem Monitor ERP. System wspiera zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich.
27 czerwca w Katowicach obok części doradczej zaprezentujemy rozwiązanie klasy ERP autorstwa firmy Junisoftex - ERP Perfect-Expert. System wpiera zarządzanie we wszystkich obszarach m.in. controllingu, CRM, finansowo-księgowym, sprzedaży, magazynu, produkcji (planowanie i rozliczenie), środków trwałych, ZZL, billing oraz inne dedykowane.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
27 czerwca w Katowicach oraz we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Rozwiązania dla produkcji
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa, które szukają systemów IT do zarządzania produkcją zapraszamy na cykl spotkań warsztatowo-doradczych, dotyczących wyboru systemów wspierających zarządzanie w obszarach : zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji (APS); monitorowania i zarządzania parkiem maszynowym (MES/SCADA); zarządzania i kontroli utrzymania ruchu (CMMS); zarządzania całą organizacją z uwzględnieniem procesów produkcyjnych (ERP).
26 czerwca odbędą się dwa spotkania z cyklu Synergy Days. Pierwsze odbędzie się we Wrocławiu i połączone będzie z prezentacją systemu klasy MES SFC 4FACTORY firmy DSR. Drugie spotkanie, zostanie zorganizowane w Katowicach, połączone będzie z prezentacją systemów automatyki i informatyki przemysłowej firmy ISP Polska.
28 czerwca zapraszamy przedsiębiorców do Wrocławia, gdzie firma Procom przedstawi Platformę PROMAN do monitorowania i kontroli procesów produkcyjnych.
W tym samym dniu (28 czerwca) w Krakowie odbędzie się międzynarodowe spotkanie, w trakcie którego uczestnicy poznają funkcjonalności przemysłowej zaawansowanej platformy MEScontrol.net firmy BrightEye.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
26 i 28 czerwca we Wrocławiu, Katowicach i w Krakowie.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Sztuczna inteligencja w handlu i produkcji
Arkadiusz Czajka
Arkadiusz Czajka
Business Development
Manager
Grupa BPC
Duże przedsiębiorstwa i korporacje, które poszukują nowoczesnych systemów wspierających zarządzanie organizacją, zapraszamy na Synergy Days do Wrocławia. Będziemy dyskutować o rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365, który łączy w sobie najlepsze możliwości rodziny Microsoft. Omówimy zagadnienia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu i produkcji.
Systemu Microsoft Dynamics 365 to chmurowe rozwiązanie biznesowe, które dedykowane jest dużym i średnim przedsiębiorstwom. Łączy możliwości rozwiązania CRM i systemu ERP. Przedsiębiorstwom pozwala na zarządzanie wszystkimi procesami i aspektami prowadzonej działalności w sposób innowacyjny i efektywny. System Microsoft Dynamics 365 jest ściśle zintegrowany z Platformą 365 oraz siecią społecznościową LinkedInc. Na spotkaniu system zaprezentuje firma Anegis Sp. z o.o. (Microsoft Gold Partner), która posiada bogate doświadczenie we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań IT na rynkach: angielskim, skandynawskim i polskim.
Zapraszam na spotkanie, które odbędzie się
29 czerwca we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.