Poland
PL EN
Znajdź system IT dopasowany do Twoich wymagań
Szukaj wśród 22 branż rynku – produkcyjnych, handlowych, usługowych

Roadshow w Krakowie, 25 stycznia 2018 r.

Rozwiązania
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.
Dlaczego Archman? Case Study – Kopalnia Soli Wieliczka Case Study – Medicare Sp. z o.o.
FEBIT
Tematem wystąpienia będzie przedstawienie produktu FORMVERSE jako przykład rozwiązania problemów z obiegiem dokumentów i automatyzacją procesów biznesowych w organizacji. Jest to rozwiązania zintegrowane z obsługą poczty elektronicznej – a przez to łatwe do opanowania przez użytkowników.
Prostota obsługi wraz z szerokimi możliwościami konfiguracji i agregacji różnych danych z różnych źródeł stanowią mocne atuty rozwiązania. Możliwe są do zaimplementować nawet bardzo złożone procesy. Mechanizm delegowania, monitorowania oraz system raportów czynią z rozwiązania bardzo efektywne narzędzie w codziennej pracy. Dedykowany moduł integracyjny pozwala na wymianę danych z innymi systemami informatycznymi, jakich używa organizacja.
ASTRAFOX
AMODIT to system obiegu dokumentów stworzony z myślą o elastyczności i prostej obsłudze.
System pozwala użytkownikom biznesowym tworzyć i modyfikować procesy be udziału osób z IT. Innowacyjne podejście pozwala na znaczące skrócenie czasu wdrożenia i obniżenie jego kosztów. Zastosowanie elementów sztucznej inteligencji do adaptacyjnego modelowania przepływów danych, oraz do przewidywania zachowań użytkowników umożliwia łatwe zarządzanie dokumentami i przepływem informacji.
AMODIT jest wykorzystywany zarówno przez małe firmy, jak również przez duże korporacje.
Tableau – najlepszy system Business Intelligence do wizualizacji i analizy danych.
Wyobraź sobie rozwiązanie dzięki któremu analizowanie złożonych danych nie wymaga już korzystania ze skomplikowanych tabel w Excelu. Wyobraź sobie wyjątkowo łatwe tworzenie raportów, statystyk, prognoz i wykresów w kilka sekund, dzięki drag and drop. Takim właśnie rozwiązaniem jest Tableau.
Tableau to najlepszy obecnie system Business Intelligence. Stworzony po to, by zamienić setki tabel z milionami danych w czytelne wykresy możliwe do przygotowania bezpośrednio przez działy biznesowe.
Rejestracja na to Spotkanie Edukacyjne jest otwarta.
Przejdź do zakładki Rejestracja, aby się zarejestrować.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 25 stycznia 2018 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Kraków, Hotel Major
31-323 Kraków, ul. Gdyńska 6
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Major
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Archman Sp. z o.o. FEBIT Sp. z o.o. ASTRAFOX Sp. z o.o.
Efektywne zarządzanie produkcją
w ERP – czy to jest możliwe?
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Na spotkaniu w Poznaniu zaprezentujemy systemy klasy ERP, które usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Rozwiązania te pozwalają na efektywne planowanie, sprawną realizację i skuteczne rozliczenie produkcji. W myśl koncepcji Przemysłu 4.0, która mówi o integracji inteligentnych maszyn oraz systemów, będziemy mówić o tym jak zwiększyć wydajność wytwarzania oraz obniżyć koszty produkcji, aby móc szybko odpowiedzieć na potrzeby rynku.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Droga do Przemysłu 4.0, czyli jak podnieść produktywność firmy w cyfrowych czasach;
  • Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
  • Efektywne planowanie, realizacja i rozliczanie produkcji w systemach ERP;
  • Czy w dzisiejszych czasach systemy ERP mogą odpowiedzieć na potrzeby biznesowe
    firm produkcyjnych?

Zapraszam na Konferencję do Poznania,
która odbędzie się 23 stycznia 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Inteligentna fabryka XXI wieku.
 
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Ludzie, maszyny oraz procesy są ze sobą mocno zintegrowane, co wpływa na elastyczność i wydajność. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Rozmawiając z polskimi managerami firm produkcyjnych, często słyszymy o problemach z jakimi się borykają w swojej pracy. Najczęściej dotyczą one planowania produkcji w sytuacji częstych zmian zamówień, konieczności bieżącego monitorowania maszyn, rejestrowania genealogii produktu. Ważnym problemem jest także konieczność wyeliminowania przestojów, mikroprzestojów oraz awarii, aby podnieść efektywność maszyn. Niestety, niejednokrotnie managerowie wykorzystują w swojej pracy jedynie Microsoft Excel, który nie jest już wystarczającym wsparciem.
Na spotkaniu w Tarnowie przedstawimy rozwiązania klasy MES, CMMS, SCADA oraz Andony, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce). Możliwość szybkiej reakcji na zmiany planu produkcji;
  • Zarządzanie produkcją dyskretną oraz procesową (recepturową) w branżach m.in.: metalowej, maszynowej, automotive, tworzyw sztucznych;
  • MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE;
  • Studium przypadku poprawy organizacji produkcji z wykorzystaniem narzędzi MES, SCADA, Andon, CMMS.

Zapraszam na Konferencję do Tarnowa,
która odbędzie się 24 stycznia 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Jak efektywnie zarządzać strumieniem
dokumentów w organizacji?
"Managerowie tracą średnio 6 tygodni w ciągu roku na poszukiwanie ważnych, zagubionych dokumentów" – informuje Wall Street Journal.
Sebastian Smiatek
Sebastian Smiatek
Dyrektor Działu
Usług Doradczych
Grupa BPC
Wyspecjalizowane rozwiązania workflow, klasy DMS umożliwiają przetwarzanie dokumentów na zaawansowanym poziomie. To po te rozwiązania sięgają przedsiębiorstwa, które na co dzień borykają się z dużą ilością dokumentów. Wraz z rozwojem firmy, wzrasta ilość informacji i danych, które są wymieniane między różnymi działami. Przy braku wsparcia odpowiednim systemem IT pojawiają się problemy z organizacją pracy przedsiębiorstwa.
Na spotkaniu w Krakowie przyjrzymy się rozwiązaniom, które oprócz zaawansowanych funkcji obiegu dokumentów, pozwalają także na zamodelowanie pewnych reguł, które rozliczają i kontrolują przebieg pracy.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Trendy i nowe funkcjonalności w systemach zarządzania obiegiem dokumentów i procesów w przedsiębiorstwie;
  • System workflow oparty o ustrukturyzowaną pocztę e-mail jako pojedynczy punkt dostępu do danych;
  • Nie tylko teoria, czyli zbuduj własny działający proces obiegu dokumentów w 2 godziny z firmą Astrafox;
  • Automatyzacja procesów biznesowych w organizacji przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań IT.

Zapraszam na Roadshow do Krakowa,
które odbędzie się 25 stycznia 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2018:
Patronat Medialny 2007 – 2018:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu 23 stycznia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Tarnowie 24 stycznia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Roadshow w Krakowie 25 stycznia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide