Poland
PL EN
Znajdź system IT dopasowany do Twoich wymagań
Szukaj wśród 22 branż rynku – produkcyjnych, handlowych, usługowych

Roadshow w Lublinie, 14 grudnia 2017 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Prospeo dostarcza oprogramowanie wspomagające zarządzanie produkcją w oparciu o Comarch ERP XL. Główny obszar wdrożeń dotyczy średnich i dużych przedsiębiorstw z branży kosmetycznej, farmaceutycznej i metalowej. Sprawny przebieg wdrożeń zapewnia doświadczenie w branży, wykorzystanie metodyki Agile oraz zaplecze gotowych rozwiązań specjalizujących program. Za sukces firmy odpowiada doświadczony zespół konsultantów, rekomendacje dostawcy Oprogramowania Comarch, pozytywne referencje klientów oraz personalne kompetencje zarządu w osobach Paweł Pyzara i Piotr Jesionek.
Prospeo aktywnie uczestniczy w rozwoju oprogramowania Comarch ERP i popularyzowaniu wiedzy o jego wykorzystaniu. Prowadzi centrum szkoleniowe oprogramowania Comarch organizując cykliczne szkolenia specjalistyczne dla administratorów i deweloperów programu. Rozwija serwis internetowy gromadzący artykuły, porady i pochodzące z rynku wtórnego funkcjonalności usprawniające pracę na programie. Oferuje obsługę powdrożeniową i serwisową kładąc też nacisk na samodzielność klienta w obsłudze i administrowaniu swoim programem. Prospeo to dbający o swój wizerunek wiarygodny partner Comarch ERP, któremu mogą Państwo powierzyć wdrożenie programu w swojej firmie.
Kluczowe kompetencje:
  • Produkcja w oparciu o Comarch ERP XL;
  • Specjalizacja w branży kosmetycznej, farmaceutycznej i metalowej;
  • Oprogramowanie do zarządzania kontrolą jakości zintegrowane z Comarch ERP XL;
  • Oprogramowanie MESPoint zintegrowane z Comarch ERP XL do ewidencji zdarzeń na hali produkcyjnej;
  • Szkolenia otwarte pod marką eSpot Comarch Szkolenia;
  • Portal internetowy swiatxl propagujący oprogramowanie ERP XL.
Zakres działania:
Cała Polska
Dane kontaktowe:
Prospeo Sp. z o.o.
ul. Graniczna 17
26-600 Radom
tel. 502 841 999
e-mail: biuro@prospeo.com.pl
www.prospeo.com.pl
SUPREMIS to jeden z wiodących i największych Partnerów SAP w zakresie produktu SAP Business One w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Jako pierwszy Partner w Polsce ze statusem GOLD firma świadczy pełen zakres usług związanych z SAP, począwszy od wdrożeń systemu, po jego utrzymanie i rozwój.
Udane projekty wdrożeniowe, realizowane od blisko 10 lat zostały przeprowadzone przez SUPREMIS w ponad 100 firmach z wielu branż, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jako pierwszy Partner SAP w Polsce SUPREMIS został certyfikowanym Partnerem w zakresie SAP Active Quality Management. Uzyskana certyfikacja pozwala na doskonalenie procesów biznesowych i potwierdza jakość świadczonych usług wdrożeniowych oraz serwisowych.
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 14 grudnia 2017 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Lublin, Hotel Trzy Róże
20-515 Lublin, Zemborzyce Dolne 96a
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Trzy Róże
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Prospeo Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
"Managerowie tracą średnio 6 tygodni w ciągu roku na poszukiwanie ważnych, zagubionych dokumentów" – informuje Wall Street Journal.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W rozbudowanych organizacjach systemy do obiegu dokumentów okazują się nieocenionym wsparciem. Oprócz zaawansowanych funkcji obiegu dokumentów dają także możliwość ustalenia pewnych reguł, które rozliczają i kontrolują przebieg pracy, a jednocześnie wyraźnie zaznaczają strukturę organizacyjną.
Na konferencji w Warszawie będziemy poszukiwać odpowiedzi na pytania: Jakich funkcjonalności poszukują dzisiaj przedsiębiorcy w systemach Workflow oraz BI i jakie są najważniejsze kryteria wyboru systemu? Zaprezentujemy wybrane i sprawdzone na rynku polskim rozwiązania.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Wyzwania biznesowe a wymagania wobec controllingu i systemów IT;
  • Zintegrowane zarządzanie procesami biznesowymi w nowoczesnej organizacji na przykładzie platformy Exact Synergy, na której oparto rozwiązania Exact HRM, CRM i BPM;
  • Skrajnie elastyczna analiza nieograniczonej ilości danych w czasie rzeczywistym;
  • Najbardziej pożądane funkcjonalności w systemach BI i Workflow – dyskusja.

Zapraszam na Konferencję do Warszawy,
która odbędzie się 20 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Najnowsze rozwiązania IT dla branży
handlowo-dystrybucyjnej oraz retail.
Mobilność, wielokanałowość sprzedaży, szybki dostęp do informacji i raportów, które wspierają management w podejmowaniu kluczowych decyzji oraz kontrola ilościowa i jakościowa posiadanych zasobów towarowych – to wyzwania, którym musi sprostać nowoczesny system dedykowany branży handlowo-dystrybucyjnej.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Jak efektywnie zarządzać siecią punktów sprzedaży? Jak zoptymalizować i zautomatyzować procesy sprzedażowe? Jak wykorzystać potencjał firmy, aby wyprzedzić konkurencję w branży? To najważniejsze z pytań, jakie zadają sobie firmy branży handlowo-dystrybucyjnej.
Na spotkaniu w Warszawie zaprezentujemy systemy ERP oraz rozwiązania specjalizowane, które wspierają branżę handlową i retail. Prelegenci, w prezentowanych case study, opowiedzą z jakimi problemami borykały się przedsiębiorstwa i w jaki sposób dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań IT, z tymi problemami sobie poradziły.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Jak skutecznie wybrać system IT w branży handlowo-dystrybucyjnej, retail? Case study;
  • Microsoft Dynamics 365 – nowe oblicze rozwiązań Microsoft dla branży handlowo-dystrybucyjnej oraz retail. Rozwiązania w chmurze;
  • Omnichannel B2B i B2C – rzeczywistość, problemy, wyzwania;
  • Nowe technologie automatyzacji procesów celem zwiększenia samoobsługi lub skrócenia czasu obsługi klienta.

Zapraszam na Roadshow do Warszawy,
która odbędzie się 20 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Zaawansowane planowanie produkcji
z uwzględnieniem zasobów ograniczonych.
Nowoczesne rozwiązania APS pozwalają na skrócenie cyklu produkcyjnego nawet o 50%. Redukują zapasy półproduktów o 40–50%, zaś stan magazynowy wyrobów gotowych o ok. 30%.
Sebastian Smiatek
Sebastian Smiatek
Dyrektor Działu
Usług Doradczych
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę, iż zaawansowane planowanie produkcji możliwe jest tylko z wykorzystaniem przeznaczonego do tego celu oprogramowania.
Systemy APS pozwalają wykonywać złożone operacje planistyczne i symulacyjne w celu optymalizacji przebiegu produkcji.
Na spotkaniu we Wrocławiu zaprezentujemy sprawdzone na rynku systemy klasy APS i MES, które pozwalają na efektywne planowanie, sprawną realizację i skuteczne rozliczenie produkcji. Wskażemy także na przykładzie case study, w jaki sposób przygotować i przeprowadzić proces wyboru systemu informatycznego dla branży produkcyjnej.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Newralgiczne obszary w procesie wyboru i wdrażania systemów. Jak skutecznie wybrać system IT w branży produkcyjnej? Case study;
  • Praktyczne innowacje w planowaniu i zarządzaniu produkcją – nowe możliwości w systemach SAP;
  • Planowanie i harmonogramowanie produkcji na zasobach ograniczonych w oparciu o globalne rozwiązanie Siemens Simatic IT Preactor;
  • Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE.

Zapraszam na Roadshow do Wrocławia,
które odbędzie się 22 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2018:
Patronat Medialny 2007 – 2018:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 20 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 20 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow we Wrocławiu 22 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni