Organizatorzy – Konferencja w Chorzowie, 12 grudnia 2017 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Chorzowie, 12 grudnia 2017 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
INFOBASE jest firmą informatyczną działającą na rynku od ponad 20 lat. Początek działalności to rok 1994, w którym została założona firma InfoBase Systemy Informatyczne. Kadra firmy to wysokokwalifikowani programiści, projektanci, analitycy i skuteczny zespół wdrożeniowy. Doświadczenie i wiedza oraz współpraca z konsultantami pozwoliła na opracowanie wielomodułowego zintegrowanego system informatycznego PULSAR opartego o technologię ORACLE, który jest w chwili obecnej podstawowym produktem firmy.
Firma opiera swoją działalność oferując własne produkty i rozwiązania informatyczne firmom z sektora MŚP. Podstawowy obszar naszego zainteresowania to firmy produkcyjne funkcjonujące na terenie całego kraju. INFOBASE realizuje również indywidualne projekty i oferuje swoje usługi programistyczne poza granicami kraju.
Doświadczenie i wiedza oraz współpraca z konsultantami pozwoliła na opracowanie wielomodułowego zintegrowanego system informatycznego PULSAR, który jest w chwili obecnej podstawowym produktem firmy.
Oferowane rozwiązania:
Zintegrowany System Informatyczny PULSAR;
WMS RFID, Logistyka sprzedaży, Logistyka zaopatrzenia, Produkcja, Logistyka Magazynowania (RFID WMS), ODYS- optymalizator dystrybucji, E-commerce, Finanse i Księgowość, Kadry i Płace.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » InfoBase Software Sp. z o.o.
Kluczowe kompetencje:
  • RFID (bezprzewodowe zarządzanie produktem
    w procesach logistyki produkcji i sprzedaży);
  • Systemy Kodów Kreskowych;
  • EDI i elektroniczna wymiana danych;
  • Ecommerce;
  • Logistyka Produkcji.
Wybrane referencje:
  • Fabryka mebli Dolmar;
  • Fabryka Nici Ariadna S.A.;
  • "POLLENA" Przedsiębiorstwo Chemii Gospodarczej;
  • Fabryka Dywanów BRINTONS AGNELLA S.A.;
  • Polskie Fabryki Porcelany Ćmielów i Chodzież;
  • Andropol S.A.;
  • Force Technology Kopanhaga.
Autoryzacje:
Siemens Partner Technoloczno-Handlowy w zakresie SIMATIC RFID RF600
Oracle Certified Professional
ORACLE Certified Solution Partner
Oracle Silver Partner
Zakres działania:
Polska, Dania
Dane kontaktowe:
INFOBASE SOFTWARE
ul. Torowa 9, 62-700 TUREK
Tel. +48 63 278 88 88
DataConsult Sp. z o.o. jest dostawcą kompleksowych rozwiązań informatycznych, które wspomagają zarządzanie logistyką wewnętrzną przedsiębiorstw.
Firma specjalizuje się w optymalizacji przepływów procesów logistyki wewnętrznej z wykorzystaniem własnych systemów informatycznych rodziny ExpertWMS® oraz wiedzy pozyskanej w ponad 300 przeprowadzonych projektach.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku DataConsult udostępniła możliwość pracy na WMS w modelu on-line (dostęp z poziomu przeglądarki www), czy też rozpoczęła prace badawczo-rozwojowe w zakresie wprowadzenia w pełnym zakresie procesów magazynowych rozszerzonej rzeczywistości (praca z wykorzystaniem okularów rozszerzonej rzeczywistości).
Systemy logistyczne firmy wykorzystywane są obecnie w ponad 160 przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Dzięki zaawansowanym mechanizmom konfiguracji systemy oferowane przez DataConsult mogą być dostarczane bezpośrednio przez producenta, jak również przez sieć Partnerów. DataConsult – Zaawansowane IT dla Twojej Firmy
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » DataConsult Sp. z o.o.
Jako wiodący specjalista w dziedzinie sensoryki – z ponad 50-cio letnim doświadczeniem – firma Balluff Sp. z o.o. jest uznanym partnerem w dziedzinie automatyki przemysłowej. Balluff skupia całą różnorodność technologiczną o najróżniejszych zasadach działania i oferuje innowacyjne rozwiązania techniczne najwyższej jakości.
Do wszystkich obszarów automatyzacji – właściwy system oraz kompetencje z jednego źródła.
  • Czujniki elektroniczne i mechaniczne;
  • Obrotowe i liniowe przetworniki położenia;
  • Systemy identyfikacji;
  • Systemy połączeń oraz moduły I/O.
Produkty firmy to gwarancja działania, ponieważ Balluff wie, że jakość to coś więcej, mianowicie najwyższa niezawodność oraz świadczenie usług z zakresu indywidualnych rozwiązań i indywidualna obsługa klientów.
Oferuje szeroki wachlarz usług dotyczących całości cyklu życia produktów: od koncepcji i tworzenia projektów poprzez kontrolę i wyposażenie w miejscu pracy, aż po szkolenia i wsparcie. Dla optymalnych zastosowań i dokładnie według potrzeb.
META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. jest spółką córką firmy META Regalbau GmbH & Co. Kommanditgesellschaft z siedzibą w Arnsberg, Niemcy, i należy do Przedsiębiorstwa Grupy LOH.
META jest producentem systemów regałów półkowych, paletowych oraz konstrukcji stalowych, a także dostawcą produktów dla klientów w Niemczech, w Polsce oraz spółek z Grupy META w innych krajach Europy. META eksportuje swoje produkty na cały świat.
Regały META wytwarzane są w Niemczech i Czechach według norm RAL oraz ISO 9001. Produkty spełniają jednocześnie normy bezpieczeństwa ZH 1/428 i są poddawane kontroli niezależnych instytutów badawczych, np. Urzędu Kontroli Materiałów (MPA) w Dortmundzie.
Systemy META charakteryzują się najwyższą jakością i są wytwarzane na nowoczesnych, wysoce wydajnych, sterowanych cyfrowo maszynach. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii profilowania, cynkowania stali i pokrywania powłoką epoksydową, regały META są wyjątkowo trwałe, funkcjonalne oraz odporne na odkształcenia, ścieranie, uderzenia i zarysowania. Wykonywane są w nowoczesnych systemach modułowych, co umożliwia zastosowanie ich w dowolnych układach oraz sprawny montaż z użyciem specjalnych złączy lub połączeń śrubowych.
Firma GreenTec została założona ponad 15 lat temu. Na początku jej obszarem działania były głównie szerokopasmowe sieci komputerowe oraz tworzenie oprogramowania na zamówienie.
Doświadczenia zdobyte podczas realizacji projektów dla takich firm jak m.in. Rossmann, Abbott, Landefeld czy Gedore obejmujących zaawansowane systemy automatyki przemysłowej i informatyki pozwoliły zdobywać niezbędne kompetencje i „know-how” w dziedzinie logistyki. Po wieloletniej oraz wyłącznej współpracy z jednym dużych integratorów logistycznych, działającym przede wszystkim w Niemczech firma zdecydowała o skierowaniu swoich działań na nasz rodzimy rynek.
Swoje usługi i produkty GreenTec kieruje głównie do firm, które w ostatnich latach zmuszone są do ciągłego doskonalenia wewnętrznych procesów logistycznych. Nierzadko firmy te muszą sięgać po zaawansowane technologicznie rozwiązania jak Pick By Light, Put To Light czy zautomatyzowane systemy transportowe. Stając naprzeciwko rosnących potrzeb GreenTec wykorzystując niezbędne "know-how" oferuje te produkty oraz usługi.
Każdy projekt rozpoczyna się od analizy potrzeb i ich opłacalności dlatego dostarczane rozwiązania są idealnie dopasowane do realiów przedsiębiorstw. Każde rozwiązanie integrowane jest z istniejącymi systemami IT i odpowiednio odwzorowywane w procesach dzięki czemu firmy unikają dużych nakładów inwestycyjnych.
Naszym głównym celem jest usprawnienie procesów logistycznych przy pełnym zadowoleniu Klienta.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 12 grudnia 2017 r.
Wtorek, 08:00
Miejsce: Chorzów, Hotel Gorczowski ****
41-506 Chorzów, ul. Stefana Batorego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Gorczowski ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
InfoBase Software Sp. z o.o. Siemens Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o. META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. GREENTEC
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.