Poland
PL EN

Konferencja w Gdańsku, 06 grudnia 2017 r.

Rozwiązania
Exact Software Poland
Exact dla Produkcji
Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.
Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.
Optymalne wykorzystanie urządzeń dzięki MRP i planowaniu wydajności
  • Optymalizuj poziomy zapasów dzięki planowanie zapotrzebowania materiałowego (MRP);
  • Uzyskaj wgląd w rotację zapasów;
  • Znajdź szybko odpowiedni produkt lub składnik dzięki odpowiednim funkcjonalnościom systemu;
  • Twórz w łatwy sposób zlecenia zakupu i produkcji korzystając bezpośrednio z systemu;
  • Korzystaj z inteligentnego panelu z zawierającego planowanie wydajności typu „przeciągnij i upuść.
Dane o zapasach w czasie rzeczywistym z modułem Shop Floor Control
  • Korzystaj z ciągłego wglądu w bieżący w poziom zapasów i ich zużycia;
  • Zredukuj ilość pracy administracyjnej kodom kreskowym i modułowi Shop Floor Control (SFC);
  • Automatycznie rejestruj zużycie;
  • Twórz i zarządzaj zestawieniami materiałów – zawierającymi istotne informacje, sumy, pomiary i procenty odpadów;
  • Spraw, aby Twoje działania były efektywne dzięki zintegrowanym informacjom w zakresie planowania trasy, roboczogodzin pracowników i maszyn, stanowisk pracy i instrukcji pracy.
Optymalne zarządzanie wycenami
  • Płynnie obliczaj, twórz i zarządzaj wycenami;
  • Twórz zlecenia zakupu po uzyskaniu zamówień od klientów;
  • Przygotuj ofertę cenową w oparciu o cenę nabycia i wytyczne dotyczące marży;
  • Upewnij się, że Twoje procesy – począwszy od wyceny, przez produkcję do dostawy, są optymalnie dostosowane i zintegrowane.
Kontrola jakości dzięki śledzeniu i identyfikacji
  • Przestrzegaj wymogów prawnych: zarządzaj jakością i bezpieczeństwem żywności swoich produktów;
  • Rejestracja serii umożliwia 100% identyfikowalność produktu w całym łańcuchu produkcji;
  • Śledź swoje produkty w oparciu o informację „Najlepiej spożyć przed“ dzięki rozbudowanej funkcji rejestracji partii;
  • Rozbuduj rozwiązanie za pomocą opcjonalnej funkcjonalności Elektronicznej Wymiany Danych (EDI), w tym Seryjnego Numeru Jednostki Wysyłkowej (SSCC).
Funkcja szczegółowego raportowania
  • W standardzie szeroki zakres paneli i raportów produkcyjnych;
  • Zyskujesz wgląd w budżet w porównaniu do wydajności;
  • Otrzymujesz szczegółowe informacje na żądanie;
  • Szybko i łatwo generujesz raporty;
  • Dostosowujesz układ specyfikacji przesyłki, faktur, alertów itp. zgodnie z wymaganiami.
Korzystaj z sytemu za pośrednictwem chmury prywatnej lub lokalnych serwerów
  • Skorzystaj z maksymalnej elastyczności poprzez umieszczenie oprogramowania na bezpiecznym serwerze w naszym centrum danych;
  • Oddeleguj zarządzanie oprogramowaniem, aktualizacje, pomoc techniczną i ochronę wraz ze stosowaniem dodatków i opcji dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Monitor ERP System
Monitor ERP to kompletny system ERP dla przedsiębiorstw produkcyjnych. Obejmuje zakupy, sprzedaż, magazyn, produkcję i księgowość. Monitor jest dostępny w języku polskim i spełnia polskie wymagania prawne. Mobile Climate Control – Case Study
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
Komako
KOMAKO od ponad 10 lat wdraża kompleksowy system ERP enova365. Jest to sprawdzone rozwiązanie dla firm do zarządzania zasobami i automatyzacji procesów, które z powodzeniem może być wykorzystywane również w branży inwestycyjno-budowlanej. KOMAKO stworzyło dedykowany moduł do budżetowania projektów - ENOKO Budżet. enova365 wsparta rozszerzeniem ENOKO Budżet pozwoli na prowadzenie inwestycji, rozliczeń czy budów w sposób systemowy, uporządkowany, oparty o zdefiniowane modele działania.
Powyższe rozwiązanie uzupełnia moduł do importu kosztorysów (format importu ATH2 .xml) jako bazy informacyjnej do tworzenia budżetów oraz kart limitowych w projektach zarządzanych poprzez enova365.
Więcej o enova365 dla budownictwa http://enova.komako.pl/erp-w-firmie-budowlanej.html
Oraz o module ENOKO Budżet: http://programydlafirm.komako.pl/enoko.html
Case-study z wdrożenia enova365 w AGRO-PROJECTS Sp. z o.o. S.k. :
http://www.komako.pl/enova365-enoko-agro-projects.html Case study – AGRO PROJECTS Sp. z o.o. S.k.
Rekord Pomorze
Pakiet Rekord ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, który jest w pełni dostosowany do wymogów stawianych oprogramowaniu dla firm, spełnia standardy ERP/ERP II. Obsługuje wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa od momentu planowania zaopatrzenia, poprzez produkcje, aż po sprzedaż wyrobów. Jednocześnie wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki integracji z programami Kadrowo-Płacowymi, Księgowo-Finansowymi, Zarządzania Dokumentami oraz CRM.
Program powstał w 1996 r. dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów firmy REKORD w komputeryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, przy udziale konsultantów systemów zachodnich oraz środowisk naukowych. Aplikacje pakietu napisane są w języku Delphi, z wykorzystaniem opensource’owej architektury baz danych SQL Firebird, posiadają graficzny (okienkowy) interfejs użytkownika i działają w standardowym środowisku Windows, przy czym systemy informowania kierownictwa obsługiwane są z poziomu przeglądarki internetowej. Pakiet jest zbudowany w technologii klient-serwer. Stacje klienckie pracują w systemie Windows, natomiast serwer bazodanowy działa w środowisku Linux (zalecane) lub Windows.
Najważniejsze cechy systemu ERP firmy Rekord:
  • Pełna integracja: poszczególne systemy wzajemnie współdziałają poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych w serwerze bazy danych. Każda informacja jest tylko raz wprowadzana, a następnie wykorzystywana równolegle przez wszystkie systemy, co gwarantuje spójność danych.
  • Bezpieczeństwo informacji: użyte narzędzia programowania, jak i przyjęte rozwiązania, zapewniają pełne zabezpieczenie informacji zarówno przed ich utratą, jak i dostępem osób niepowołanych. Systemy są dostosowane do wymogów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych i dają możliwość rejestrowania dostępu do danych, a także grupowanie użytkowników wynikające np. z ograniczenia zakresu dostępnych danych czy wykonywanych funkcji. Posiadają możliwość przekazania dokumentów do archiwum wraz z obsługą dokumentów zarchiwizowanych.
  • Łatwość obsługi: programy są przyjazne dla użytkownika, posiadają jednolity polskojęzyczny interfejs. Posiadają dokumentację użytkową w języku polskim.
  • Otwartość pakietu: pakiet składa się z autonomicznych, zintegrowanych systemów i jest stale rozbudowywany o nowe moduły, obejmujące coraz szerszy zakres działalności przedsiębiorstw. Dzięki parametryzacji możliwe jest dostosowanie pracy do indywidualnych potrzeb użytkowników.
  • Gwarancje zgodności z przepisami: wszystkie programy są zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi. W przypadku zmiany przepisów dokonywane są odpowiednie zmiany w oprogramowaniu.
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami.
Prezentacja Systemu Rekord.ERP Case Study Europa Systems Case Study PANDA Trzebnica Case Study Precision Machine Parts Poland Case Study Politeknik
Gardens-Software
Gardens ERP [GERP]
System Gardens ERP [GERP] zawiera w sobie wbudowane środowisko rozwoju aplikacji, dzięki czemu wszystkie rozwiązania wraz ze swoją logiką są wbudowane w środowisku Gardens, co zapewnia pełną elastyczność i szybki ich rozwój. Wszystkie obszary mogą ulegać dowolnym przekształceniom nawet w trakcie działania systemu. Największą zaletą systemu są niewyobrażalne zdolności adaptacyjne i możliwość ciągłego rozwoju funkcjonalności.
Rozwiązania Gardens ERP [GERP] – dostosowane do potrzeb klientów.
System GERP - kompleksowe rozwiązanie ułatwiające realizację celów strategicznych i operacyjnych, dzięki zarządzaniu informacją i pełnej kontroli nad procesami biznesowymi zachodzącymi w firmie.
Rozwiązania hybrydowe – tam gdzie występują ograniczenia korporacyjne, techniczne lub finansowe, w rozbudowie systemu ERP z powodzeniem można zastosować rozwiązania Gardens. Dzięki elastyczności architektury system Gardens może stanowić doskonałe uzupełnienie istniejącego systemu ERP dając niemal nieograniczone możliwości funkcjonalne, przy zachowaniu spójności informacji i obniżeniu kosztów wdrożenia zmian.
Rozwiązania dedykowane – dzięki zastosowaniu zintegrowanego środowiska programistycznego IDE GAM, możliwe jest rozwijanie prawdziwie dedykowanych, wyjątkowych rozwiązań, które przynoszą wymierne korzyści finansowe. Platforma IDE GAM jest w pełni dostępna dla naszych Klientów i Partnerów, co oznacza możliwość samodzielnego rozwijania dedykowanych rozwiązań lub wykorzystania w tym celu zasobów naszych Partnerów wdrożeniowych.
Moduły funkcjonalne:
  • Sales & Distribution – Sprzedaż i Dystrybucja;
  • Customer Relationship Management – Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Business Network Management – Zarządzanie siecią biznesową;
  • Project Management – Zarządzanie projektami;
  • Payroll Processing & Compliance – Zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • Accounting & Finance – Finanse i Księgowość;
  • Manufacturing Execution System – Zarządzanie produkcją;
  • Maintenance Management System – Serwis i utrzymanie ruchu;
  • Warehouse Management System – Magazyn wysokiego składowania;
  • WEB & Mobile Solutions – Rozwiązania webowe i mobilne;
  • Group Reporting and Financial Consolidation – Raportowanie i konsolidacja finansowa;
  • Business Intelligence – Analizy biznesowe;
  • DMS i Workflow – Zarządzanie obiegiem dokumentów;
  • OCR – Narzędzia do odczytu tekstów i grafiki.


Gardens BASIC
Obok wysoce specjalizowanego i zaawansowanego systemu GERP, Gardens-Software stworzył gotową propozycję systemu na start Gardens Basic dla mniejszych i średnich przedsiębiorstw z gotowym uniwersalnym pakietem podstawowych modułów funkcjonalnych.
Moduły funkcjonalne:
  • Księgowość i Finanse, Rachunkowość, Środki Trwałe;
  • Sprzedaż, Zakupy, Magazyn i Dystrybucja;
  • Zarządzanie Relacjami z Klientami;
  • Montaż / kompletacja;
  • Produkcja podstawowa;
  • Zarządzanie Projektami;
  • Zarządzanie Kadrami i Płacami;
  • Portal B2B;
  • Analizy Business Intelligence;
  • Obieg dokumentów i narzędzie do projektowania workflow, OCR.
Intense
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
  • Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
  • Zaawansowanego zarządzania projektami;
  • Budżetowania, Planowania, Controllingu;
  • Hurtowni Danych i Business Intelligence;
  • Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
  • Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
  • Dedykowanych rozwiązań branżowych.
Platforma INTENSE – Folder Informacyjny
TRES Centrum Oprogramowania
Program Trawers jest narzędziem klasy ERP/MRP. Rozwijany jest od ponad 20 lat. Z powodzeniem wspiera pracę w kilkuset przedsiębiorstwach handlowych, usługowych i produkcyjnych z wielu branż.
Posiada bogatą i kompletną funkcjonalność rozwijaną przez lata w ścisłej współpracy z firmami Użytkowników. Zapewnia wysoką jakość rozwiązań merytorycznych. Rozwój programu stale inspirowany jest analizą polskich realiów oraz światowych trendów w klasie aplikacji ERP/MRP.
Sprzedaż:
  • Zarządzanie bazą klientów;
  • Realizacja zamówień sprzedaży;
  • Limity kredytowe, kontrola należności i zaległości;
  • Cenniki sprzedaży, upusty i sprawdzanie marży;
  • Analizy sprzedaży w różnych układach, dynamika i ranking.
Zaopatrzenie:
  • Oferty cenowe dostawców;
  • Realizacja zamówień zakupu.
Zapasy:
  • Nadzorowanie zapasów w ujęciu ilościowym i wartościowym;
  • Organizowanie inwentaryzacji;
  • Analizy zapasów;
  • Ewidencja partii LOT i serii SER;
  • Metody wyceny zapasów [E][L][F][S][W][D];
  • Jednostki miar, zamienniki, terminy ważności, normy, wskaźniki.
Produkcja:
  • Baza normatywna struktur produktów i procesów technologicznych;
  • Zlecenia produkcyjne i specyfikacje;
  • Dokumentacja warsztatowa, harmonogramy zleceń i operacji;
  • Planowanie potrzeb materiałowych;
  • Rozliczanie kosztów produkcji.
Finanse:
  • Księga główna;
  • Obrot pieniężny;
  • Środki trwałe.
Inne aspekty:
  • Wielo-oddziałowość, Wielo-firmowość;
  • Wielo-walutowość, Wielo-jezyczność;
  • Elektroniczna wymiana danych: EDI, SOA, Email.
Rejestracja na to Spotkanie Edukacyjne jest otwarta.
Przejdź do zakładki Rejestracja, aby się zarejestrować.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 06 grudnia 2017 r.
Środa, 08:00
Miejsce: Gdańsk, Novotel Gdańsk Centrum
80-749 Gdańsk, ul. Pszenna 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Novotel Gdańsk Centrum
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Exact Software Poland Sp. z o.o. Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Komako Sp. z o.o. Rekord Pomorze Sp. z o.o. Gardens-Software Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Tres Centrum Oprogramowania
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Nowoczesna Produkcja w systemach ERP.
 
Tomasz Winkler
Tomasz Winkler
Sales Training
Consultant
Grupa BPC
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.

System ERP ma przyśpieszyć i ustandaryzować przebieg procesów, umiejętniej wykorzystać posiadane zasoby, a także polepszyć komunikację między działami w firmie. Innymi słowy – zadaniem systemów klasy ERP jest zaoszczędzenie funduszy i sił przedsiębiorstwa włożonych w prowadzenie działalności. Na konferencji w Gdańsku zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które nie tylko realizują powyższe zadania, ale także usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Przedstawimy systemy ERP, które posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności pozwalających na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych – spełniają założenia koncepcji Przemysłu 4.0.

Zapraszam na konferencję do Gdańska, która odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w trakcie której zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • SAP Business One – przykłady zastosowania oprogramowania w firmach różnej wielkości. SAP Business One Cloud – system zarządzania ERP w chmurze;
  • Droga do przemysłu 4.0 – prezentacja nowoczesnych rozwiązań ERP w obszarze zarządzania produkcją: Gardens BASIC, Exact Globe, SAP Business One, enova365, RekordERP;
  • Produkcja on-line – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby informacyjne firm produkcyjnych;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez zaawansowana automatyzację procesów i lepszą kontrolę kosztów projektu.
Więcej informacji o Konferencji »
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
Joanna Spałek
Joanna Spałek
Kierownik Działu
Organizacji Szkoleń
Grupa BPC
Czego oczekujemy od rozwiązań klasy ERP, Workflow, BI? Czy procesy biznesowe, które chcemy zinformatyzować wymagają wprowadzenia zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, czy też są częścią systemu ERP? Zapraszamy do dyskusji oraz na prezentację wybranych systemów.

Na rynku polskim dostępnych jest wiele systemów klasy workflow oraz analityki zarządczej. Oferowane są również nowoczesne systemy klasy ERP, które dostarczają funkcjonalności w zakresie workflow, kontrolingu, analityki zarządczej czy zarządzania projektami. Przed wyborem rozwiązania należy jednak zadać sobie kilka istotnych pytań np.: Czy chcemy, aby użytkownik systemu bez wiedzy informatycznej mógł i potrafił zamodelować ścieżki przebiegu procesów? Czy istotne jest, aby system umożliwiał pracę na urządzeniach mobilnych? Czy powinien posiadać narzędzie OCR?

Zapraszam na konferencję w Rzeszowie, która odbędzie się 23 listopada, w podczas której będziemy poszukiwać odpowiedzi na powyższe zagadnienia.

W trakcie konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • Czy warto mieć Workflow i BI w jednym systemie? (Business Navigator);
  • Analizy wielowymiarowe w systemie MAAT – czyli dostęp do danych na wyciągniecie ręki;
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych – kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa (Aurea BPM, Qlik Sense, enova365, FORMVERSE, Platforma INTENSE i inne);
  • Jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane (Dell-EMC-AVAMAR, DATA DOMAIN).
Więcej informacji o Konferencji »
Nowoczesne systemy MES
w Inteligentnej Fabryce XXI wieku.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Planowanie i zarządzanie produkcją odbywa się automatycznie – bez dozoru i planistów. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.

Jakich funkcji w systemach MES poszukują polscy menadżerowie?
— Przepisy prawne zobowiązują producentów, aby w każdym momencie byli oni w stanie odtworzyć wszystkie etapy produkcji. Dlatego pożądaną funkcją w systemach produkcyjnych jest rejestrowanie genealogii produktu. Decydenci sięgają też po rozwiązania klasy MES, gdyż, umożliwią one zbieranie danych z maszyn na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Chcą wyeliminować przestoje, mikroprzestoje oraz awarie, gdyż do wyliczeń efektywności maszyn wykorzystują jedynie arkusze excel. Trzeba jednak zaznaczyć, że wielu menadżerów poszukuje funkcjonalności, które wykraczają poza ramy standardowego systemu klasy MES. Na przykład chcą monitorować stan maszyn czy też planować ich przegląd - ale to już zadanie systemów CMMS.

Zapraszam na konferencję do Bydgoszczy, która odbędzie się 21 listopada, w trakcie której kompleksowo omówimy powyższe zagadnienia.

W trakcie Konferencji w Bydgoszczy zostaną poruszone również następujące tematy:
  • Pełna wizualizacja i kontrola procesów produkcyjnych we włoskim systemie klasy ERP – Si5. Rozwiązanie wykorzystywane już jest przez polskie przedsiębiorstwa. Na świecie sprawdziło się m.in. w branżach: motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej. Z systemu Si5 korzysta aktualnie 50000 użytkowników z ponad 200 przedsiębiorstw zlokalizowanych w 26 krajach;
  • Efektywne planowanie i rozliczanie produkcji – czyli jak odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego;
  • Wdrożenia systemów MES, SCADA i CMMS w praktyce. Studium przypadku wdrożeń rozwiązań: ANT Factory Portal, Wonderware MES, OptiMES);
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Bydgoszczy 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 23 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 06 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide


Rusza największa w Polsce baza systemów IT.
Do premiery pozostało:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy