Poland
PL EN

Konferencja w Rzeszowie, 23 listopada 2017 r.

Rozwiązania
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.
Dlaczego Archman? Case Study – Kopalnia Soli Wieliczka Case Study – Medicare Sp. z o.o.
FEBIT
Tematem wystąpienia będzie przedstawienie produktu FORMVERSE jako przykład rozwiązania problemów z obiegiem dokumentów i automatyzacją procesów biznesowych w organizacji. Jest to rozwiązania zintegrowane z obsługą poczty elektronicznej – a przez to łatwe do opanowania przez użytkowników.
Prostota obsługi wraz z szerokimi możliwościami konfiguracji i agregacji różnych danych z różnych źródeł stanowią mocne atuty rozwiązania. Możliwe są do zaimplementować nawet bardzo złożone procesy. Mechanizm delegowania, monitorowania oraz system raportów czynią z rozwiązania bardzo efektywne narzędzie w codziennej pracy. Dedykowany moduł integracyjny pozwala na wymianę danych z innymi systemami informatycznymi, jakich używa organizacja.
Intense
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
  • Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
  • Zaawansowanego zarządzania projektami;
  • Budżetowania, Planowania, Controllingu;
  • Hurtowni Danych i Business Intelligence;
  • Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
  • Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
  • Dedykowanych rozwiązań branżowych.
Platforma INTENSE – Folder Informacyjny
Petrosoft.pl
Petrosoft.pl oferuje:
  • Projektowanie, realizacja i wdrażanie autorskich rozwiązań w zakresie oprogramowania Petrosoft.pl w technologii Dot.Net, ASP.Net, Sharepoint + Nintex.
  • Kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne na specjalne zamówienie Klientów – instalacja i obsługa złożonych centrali telefonicznych (Alcatel) i centrów teleinformatycznych;
  • Kompleksową obsługę informatyczną firm (outsourcing informatyczny) – obsługa 24h;
  • Dostawę i konfiguracja sprzętu i oprogramowania (komputery, serwery, macierze, notebooki);
  • Dostawę rozwiązań firmy Microsoft.
Nasze produkty:
  • Magazyn Wysokiego Składowania (WMS) w pełni zautomatyzowany i współpracujący z urządzeniami mobilnymi (automatyzacja inwentaryzacji). System WMS Petrosoft.pl może być zintegrowany z dowolnym systemem ERP;
  • Autorski system CRM z możliwością integracji z systemami ERP (Comarch i inne);
  • Elektroniczny Obieg Dokumentów „EOD” – kompleksowe w pełni zautomatyzowane rozwiązanie integrujące się z dowolnym ERP (SAP, CDN-XL, Teta, inne...) wraz z autorską aplikacją skanującą dokumenty na wejściu. Jako Partner firmy Nintex posiadamy również duże doświadczenie w implementacji dowolnych procesów biznesowych w elastycznym środowisku Sharepoint;
  • WARS (Web Active Report System) – aplikacja do udostępniania raportów analitycznych w formie dynamicznej (Daschboard / Pivot) lub statycznej przez portal www. Możliwość podpięcia dowolnych źródeł danych kompatybilnych ze standardem SQL’92 (MS-SQL, Oracle, inne...)
  • eHelpDesk do zarządzania działami IT oraz serwisami z obsługą zdarzeń i nadzorem realizacji umów SLA (zgodny z ITIL);
  • eFaktura - wysyłanie, odbieranie i przechowywanie faktur w formie elektronicznej, potwierdzona podpisem elektronicznym;
  • System Logistyki Kolejowej (Lotos Kolej i KGHM Miedź), jako przykład oprogramowanie tworzone indywidualnie w pełni „uszytego” wg wymagań Klienta – obecnie ponad 150 urządzeń mobilnych z naszym systemem nadzoruje logistykę kolejową w kraju;
  • Oprogramowania na urządzenia mobilne;
  • Moduły produkcyjne z możliwością integracji z dowolnymi systemami ERP (rejestracja czasu pracy, receptury produkcyjne, rozliczanie produkcji);
  • Moduł Stacji Paliw do CDN XL i innych systemów ERP.
Nasze zasoby:
  • Profesjonalny Dział Wsparcia czynny w dni robocze w godzinach 7-17 obsługujący kilka tysięcy osób w kilkudziesięciu firmach w kraju;
  • Wsparcie informatyczne platform na morzu oraz wybranych Klientów w trybie 365/24;
  • Zespół programistów – kilkanaście osób biorących udział w projektach dla największych firm w kraju i zagranicą;
  • DataCenter - świadczenie usług SaaS (wynajem oprogramowania) oraz wynajem hardware;
  • Doświadczony zespół analityków biznesowych oraz wdrożeniowców.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 23 listopada 2017 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Rzeszów, Hilton Garden Inn ****
35-315 Rzeszów, al. mjr. Wacława Kopisto 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Archman Sp. z o.o. FEBIT Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
ERP dla przedsiębiorstw MSP
Wojciech Ziaja
Wojciech Ziaja
Dyrektor ds.
Sprzedaży
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa sektora MSP, które szukają systemów IT do zarządzania organizacją zapraszamy na tegoroczne Synergy Days. Zorganizujemy dwa spotkania warsztatowo-doradcze, w trakcie których będziemy dyskutować, jak skutecznie przeprowadzić proces wybory rozwiązania ERP i zaprezentujemy wybrany system.
27 czerwca we Wrocławiu część doradcza połączona będzie z prezentacją szwedzkiego systemu wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem Monitor ERP. System wspiera zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich.
27 czerwca w Katowicach obok części doradczej zaprezentujemy rozwiązanie klasy ERP autorstwa firmy Junisoftex - ERP Perfect-Expert. System wpiera zarządzanie we wszystkich obszarach m.in. controllingu, CRM, finansowo-księgowym, sprzedaży, magazynu, produkcji (planowanie i rozliczenie), środków trwałych, ZZL, billing oraz inne dedykowane.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
27 czerwca w Katowicach oraz we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Rozwiązania dla produkcji
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa, które szukają systemów IT do zarządzania produkcją zapraszamy na cykl spotkań warsztatowo-doradczych, dotyczących wyboru systemów wspierających zarządzanie w obszarach : zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji (APS); monitorowania i zarządzania parkiem maszynowym (MES/SCADA); zarządzania i kontroli utrzymania ruchu (CMMS); zarządzania całą organizacją z uwzględnieniem procesów produkcyjnych (ERP).
26 czerwca odbędą się dwa spotkania z cyklu Synergy Days. Pierwsze odbędzie się we Wrocławiu i połączone będzie z prezentacją systemu klasy MES SFC 4FACTORY firmy DSR. Drugie spotkanie, zostanie zorganizowane w Katowicach, połączone będzie z prezentacją systemów automatyki i informatyki przemysłowej firmy ISP Polska.
28 czerwca zapraszamy przedsiębiorców do Wrocławia, gdzie firma Procom przedstawi Platformę PROMAN do monitorowania i kontroli procesów produkcyjnych.
W tym samym dniu (28 czerwca) w Krakowie odbędzie się międzynarodowe spotkanie, w trakcie którego uczestnicy poznają funkcjonalności przemysłowej zaawansowanej platformy MEScontrol.net firmy BrightEye.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
26 i 28 czerwca we Wrocławiu, Katowicach i w Krakowie.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Sztuczna inteligencja w handlu i produkcji
Arkadiusz Czajka
Arkadiusz Czajka
Business Development
Manager
Grupa BPC
Duże przedsiębiorstwa i korporacje, które poszukują nowoczesnych systemów wspierających zarządzanie organizacją, zapraszamy na Synergy Days do Wrocławia. Będziemy dyskutować o rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365, który łączy w sobie najlepsze możliwości rodziny Microsoft. Omówimy zagadnienia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu i produkcji.
Systemu Microsoft Dynamics 365 to chmurowe rozwiązanie biznesowe, które dedykowane jest dużym i średnim przedsiębiorstwom. Łączy możliwości rozwiązania CRM i systemu ERP. Przedsiębiorstwom pozwala na zarządzanie wszystkimi procesami i aspektami prowadzonej działalności w sposób innowacyjny i efektywny. System Microsoft Dynamics 365 jest ściśle zintegrowany z Platformą 365 oraz siecią społecznościową LinkedInc. Na spotkaniu system zaprezentuje firma Anegis Sp. z o.o. (Microsoft Gold Partner), która posiada bogate doświadczenie we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań IT na rynkach: angielskim, skandynawskim i polskim.
Zapraszam na spotkanie, które odbędzie się
29 czerwca we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Szczecinie 23 sierpnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni