Poland
PL EN
Znajdź system IT dopasowany do Twoich wymagań
Szukaj wśród 22 branż rynku – produkcyjnych, handlowych, usługowych

Konferencja we Wrocławiu, 16 listopada 2017 r.

Rozwiązania
Axacom
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise Edition to nowa wersja Microsoft Dynamics AX dostępna na rynku od lipca 2017, jest dostępna w dwóch wersjach: w chmurze i on-premise.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations ułatwia zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa średnich i dużych organizacji. System jest częścią rozwiązania Microsoft Dynamics 365, wspiera obszary takie jak zamówienia, sprzedaż, logistyka, produkcja, finanse czy zarządzanie przedsiębiorstwem.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations ułatwia podejmowanie właściwych decyzji biznesowych w krótkim czasie dzięki inteligentnemu interfejsowi, który zapewnia dostęp do danych w czasie rzeczywistym, pozwala organizacjom na transformacje dostarczając logiki biznesowej, która umożliwia zaprojektowanie procesów biznesowych szybciej dzięki czemu firma staje się innowacyjna i wyprzedza konkurencję.
Organizacja zyskuje elastyczność co pozwala jej rosnąć w swoim własnym tempie. Rozwiązanie Dynamics 365 for Finance and Operations umożliwia prowadzenie działalności w zasadzie wszędzie, w dowolnym czasie z wykorzystaniem uniwersalności technologii chmury, skalując globalnie operacje spełniając przy tym oczekiwania klientów.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations dostarcza narzędzia niezbędne w nowoczesnym miejscu pracy - inteligentne, mobilne, łatwe w obsłudze rozwiązania biznesowe. Dzięki informacjom dostępnym w czasie rzeczywistym podejmowane decyzje są szybsze i mają lepszy wpływ na całą organizację.
Transformacja organizacji poprzez reorganizację procesów jest kluczowa dla jej konkurencyjności. Wprowadzanie takich zmian powinno odbywać się szybko i nie naruszać modelu biznesowego. Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations pozwala firmom na transformację poprzez uproszczenie i przyspieszenie zmian procesowych.
Pomaganie organizacjom rosnąć w ich własnym tempie polega na zapewnieniu im wyboru oraz elastyczności. Microsoft daje organizacjom możliwość wykorzystania atutów technologii chmury co pozwala na skalowanie globalnych działań. Rozwiązanie Dynamics 365 for Finance and Operations z łatwością integruje się z dotychczasowym systemem wraz z zawartymi danymi. Dzięki temu użytkownicy mogą nadal czerpać korzyści z istniejących inwestycji jednocześnie usuwając wszystkie bariery stojące na drodze rozwoju.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations jest ściśle zintegrowany z platformą Office 365. Integracja ta znacznie ułatwia prace z kartotekami klientów i dostawców, ofertowaniem czy fakturowaniem. Aplikacje pracują na wspólnym modelu danych co zapewnia szybki przepływ pracy, klient zyskuje obszerną analitykę oraz pracę z danymi w czasie rzeczywistym
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations to kompleksowe narzędzie służące do zarządzania przedsiębiorstwem. Wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom organizacji dostosowując się do zmieniających się oczekiwań klientów.
Monitor ERP System
Monitor ERP to kompletny system ERP dla przedsiębiorstw produkcyjnych. Obejmuje zakupy, sprzedaż, magazyn, produkcję i księgowość. Monitor jest dostępny w języku polskim i spełnia polskie wymagania prawne. Mobile Climate Control – Case Study
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
Moduły systemu:
  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.
proALPHA® Produkcja Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
ICOMP Sp. z o.o.
Funkcjonalności systemu SyteLine:
  • DOC-TRAK (Zarządzanie dokumentami);
  • Infor CloudSuite Service (Planowanie Obsługi Serwisowej);
  • Infor CloudSuite WorkBench Suite;
  • Integracja z systemem CAD;
  • Obsługa kooperacji (OPM);
  • Obsługa reklamacji RMA;
  • Planowanie i Harmonogramowanie Produkcji;
  • Raportowanie produkcji;
  • Zaawansowana kontrola jakości;
  • Zapytania ofertowe do dostawców (RFQ);
  • Zarządzanie Relacjami z Klientami (CRM).
Infor CloudSuite Industrial (SyteLine)
Zintegrowany System Informatyczny klasy ERP dla małych i średnich przedsiębiorstw, wspierający działalność firm produkcyjnych w branżach: metalowej, maszynowej, lotniczej, odlewniczej, high – tech, automotive oraz elektronicznej. Dzięki systemowi Infor CloudSuite Industrial (SyteLine), możecie Państwo w pełni monitorować działalność przedsiębiorstwa w zakresie: produkcji, gospodarki magazynowej, zakupów, sprzedaży oraz rachunkowości finansowej. Wybierając system Infor CloudSuite Industrial (SyteLine), otrzymujecie Państwo instrument do profesjonalnego zarządzania przedsiębiorstwem, który usprawni system produkcji, zwiększy wydajność i konkurencyjność firmy oraz pozwoli szybko reagować na zmieniający się rynek.
Aplikacja dostosowuje się do różnych typów produkcji od produkcji powtarzalnej do projektowania na zamówienie (produkcja typu ETO). Pozwala planować i harmonogramować produkcję w czasie rzeczywistym, synchronizować zamówienia z aktualnymi stanami magazynowymi i zdolnością produkcyjną firmy. System pozwala również monitorować stany magazynowe i utrzymywać je na niskim poziomie, ponieważ zapotrzebowanie magazynowe naliczane jest automatycznie w odniesieniu do wielkości zamówienia. W przypadku zwiększenia produkcji, system pozwala szybko obliczyć wielkość zapotrzebowania. Dzięki narzędziom do konfigurowania produktu, macie Państwo możliwość obsługi złożonych zamówień, ponieważ aplikacja pozwala łączyć poszczególne pozycje magazynowe w zestawy. Kompletowanie może odbywać się na etapie planowania produkcji, w zamówieniach klientów, projektach, zleceniach transferu (multi – site) oraz w zleceniach produkcyjnych.
Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) pozwala zarządzać wszystkimi aspektami relacji z klientem - od wyceny po fakturowanie. Pozwala również analizować i przetwarzać dane potrzebne podczas planowania. Wszystkie możliwości systemu zostały dodatkowo wzbogacone o nowe formularze, które ograniczają liczbę kliknięć i ułatwiają użytkownikowi wprowadzanie dużej ilości danych. Atutem Systemu Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) jest jego globalny zasięg oraz dostępność usług na całym świecie. Bez względu na lokalizację Państwa firmy, uruchomienie systemu będzie szybkie i efektywne, ponieważ rozwiązania systemowe są dostosowane do pracy w wielu językach, obsługi różnych walut oraz funkcjonowania zgodnie z lokalnymi przepisami prawnymi.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
Todis Consulting
Epicor ERP to kompleksowy i nowoczesny pakiet aplikacji dla przedsiębiorstw, który pomaga zoptymalizować produktywność w całej organizacji. System ten łączy doświadczenia uzyskane w ponad czterdziestoletniej historii projektowania aplikacji w jednym zestawie, który zapewnia światowej klasy funkcjonalność przy niskich, całkowitych kosztach użytkowania TCO. Wyróżnikiem Epicora jest ścisła orientacja na branże produkcyjną i dystrybucyjną, co owocuje dogłębną znajomością procesów i problemów wymagających rozwiązania dzięki narzędziom informatycznym.
Cechą charakterystyczną rozwiązania firmy Epicor jest także rozdzielenie warstwy informatycznej oprogramowania (technologii) od warstwy biznesowej. Warstwa biznesowa oparta jest na procedurach, które są podzielone na łatwo dostępne i proste w obsłudze funkcjonalności, przez co znacznie łatwiej jest dopasowywać całość rozwiązania do potrzeb użytkownika. Dzięki takiemu podejściu system Epicor ERP może obsługiwać klientów różnej wielkości i o różnym stopniu zróżnicowania organizacyjnego - od małych firm po największe korporacje międzynarodowe w wielu branżach, od przemysłu maszynowego, motoryzacyjnego, lotniczego, poprzez meblarstwo, produkcję urządzeń medycznych czy elektrycznych, przetwórstwo tworzyw sztucznych, na dystrybucji i usługach skończywszy. Potwierdzeniem innowacyjności Epicor ERP jest przyznanie mu po raz kolejny statusu Wizjonera na rynku ERP przez niezależną firmę badawczą Gartner.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 16 listopada 2017 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Wrocław, Novotel Wrocław City
53-011 Wrocław, ul. Wyścigowa 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Novotel Wrocław City
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. ICOMP Sp. z o.o. infor-partner Proxia Polska Sp. z o.o. Prospeo Sp. z o.o. Todis Consulting Sp. z o.o. Sp.k.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
"Managerowie tracą średnio 6 tygodni w ciągu roku na poszukiwanie ważnych, zagubionych dokumentów" – informuje Wall Street Journal.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W rozbudowanych organizacjach systemy do obiegu dokumentów okazują się nieocenionym wsparciem. Oprócz zaawansowanych funkcji obiegu dokumentów dają także możliwość ustalenia pewnych reguł, które rozliczają i kontrolują przebieg pracy, a jednocześnie wyraźnie zaznaczają strukturę organizacyjną.
Na konferencji w Warszawie będziemy poszukiwać odpowiedzi na pytania: Jakich funkcjonalności poszukują dzisiaj przedsiębiorcy w systemach Workflow oraz BI i jakie są najważniejsze kryteria wyboru systemu? Zaprezentujemy wybrane i sprawdzone na rynku polskim rozwiązania.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Wyzwania biznesowe a wymagania wobec controllingu i systemów IT;
  • Zintegrowane zarządzanie procesami biznesowymi w nowoczesnej organizacji na przykładzie platformy Exact Synergy, na której oparto rozwiązania Exact HRM, CRM i BPM;
  • Skrajnie elastyczna analiza nieograniczonej ilości danych w czasie rzeczywistym;
  • Najbardziej pożądane funkcjonalności w systemach BI i Workflow – dyskusja.

Zapraszam na Konferencję do Warszawy,
która odbędzie się 20 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Najnowsze rozwiązania IT dla branży
handlowo-dystrybucyjnej oraz retail.
Mobilność, wielokanałowość sprzedaży, szybki dostęp do informacji i raportów, które wspierają management w podejmowaniu kluczowych decyzji oraz kontrola ilościowa i jakościowa posiadanych zasobów towarowych – to wyzwania, którym musi sprostać nowoczesny system dedykowany branży handlowo-dystrybucyjnej.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Jak efektywnie zarządzać siecią punktów sprzedaży? Jak zoptymalizować i zautomatyzować procesy sprzedażowe? Jak wykorzystać potencjał firmy, aby wyprzedzić konkurencję w branży? To najważniejsze z pytań, jakie zadają sobie firmy branży handlowo-dystrybucyjnej.
Na spotkaniu w Warszawie zaprezentujemy systemy ERP oraz rozwiązania specjalizowane, które wspierają branżę handlową i retail. Prelegenci, w prezentowanych case study, opowiedzą z jakimi problemami borykały się przedsiębiorstwa i w jaki sposób dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań IT, z tymi problemami sobie poradziły.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Jak skutecznie wybrać system IT w branży handlowo-dystrybucyjnej, retail? Case study;
  • Microsoft Dynamics 365 – nowe oblicze rozwiązań Microsoft dla branży handlowo-dystrybucyjnej oraz retail. Rozwiązania w chmurze;
  • Omnichannel B2B i B2C – rzeczywistość, problemy, wyzwania;
  • Nowe technologie automatyzacji procesów celem zwiększenia samoobsługi lub skrócenia czasu obsługi klienta.

Zapraszam na Roadshow do Warszawy,
która odbędzie się 20 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Zaawansowane planowanie produkcji
z uwzględnieniem zasobów ograniczonych.
Nowoczesne rozwiązania APS pozwalają na skrócenie cyklu produkcyjnego nawet o 50%. Redukują zapasy półproduktów o 40–50%, zaś stan magazynowy wyrobów gotowych o ok. 30%.
Sebastian Smiatek
Sebastian Smiatek
Dyrektor Działu
Usług Doradczych
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę, iż zaawansowane planowanie produkcji możliwe jest tylko z wykorzystaniem przeznaczonego do tego celu oprogramowania.
Systemy APS pozwalają wykonywać złożone operacje planistyczne i symulacyjne w celu optymalizacji przebiegu produkcji.
Na spotkaniu we Wrocławiu zaprezentujemy sprawdzone na rynku systemy klasy APS i MES, które pozwalają na efektywne planowanie, sprawną realizację i skuteczne rozliczenie produkcji. Wskażemy także na przykładzie case study, w jaki sposób przygotować i przeprowadzić proces wyboru systemu informatycznego dla branży produkcyjnej.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Newralgiczne obszary w procesie wyboru i wdrażania systemów. Jak skutecznie wybrać system IT w branży produkcyjnej? Case study;
  • Praktyczne innowacje w planowaniu i zarządzaniu produkcją – nowe możliwości w systemach SAP;
  • Planowanie i harmonogramowanie produkcji na zasobach ograniczonych w oparciu o globalne rozwiązanie Siemens Simatic IT Preactor;
  • Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE.

Zapraszam na Roadshow do Wrocławia,
które odbędzie się 22 lutego 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2018:
Patronat Medialny 2007 – 2018:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 20 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow w Warszawie 20 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow we Wrocławiu 22 lutego 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni