Poland
PL EN
Znajdź system IT dopasowany do Twoich wymagań
Szukaj wśród 22 branż rynku – produkcyjnych, handlowych, usługowych

Konferencja w Warszawie, 20 października 2017 r.

Rozwiązania
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Gardens-Software
Gardens ERP [GERP]
System Gardens ERP [GERP] zawiera w sobie wbudowane środowisko rozwoju aplikacji, dzięki czemu wszystkie rozwiązania wraz ze swoją logiką są wbudowane w środowisku Gardens, co zapewnia pełną elastyczność i szybki ich rozwój. Wszystkie obszary mogą ulegać dowolnym przekształceniom nawet w trakcie działania systemu. Największą zaletą systemu są niewyobrażalne zdolności adaptacyjne i możliwość ciągłego rozwoju funkcjonalności.
Rozwiązania Gardens ERP [GERP] – dostosowane do potrzeb klientów.
System GERP - kompleksowe rozwiązanie ułatwiające realizację celów strategicznych i operacyjnych, dzięki zarządzaniu informacją i pełnej kontroli nad procesami biznesowymi zachodzącymi w firmie.
Rozwiązania hybrydowe – tam gdzie występują ograniczenia korporacyjne, techniczne lub finansowe, w rozbudowie systemu ERP z powodzeniem można zastosować rozwiązania Gardens. Dzięki elastyczności architektury system Gardens może stanowić doskonałe uzupełnienie istniejącego systemu ERP dając niemal nieograniczone możliwości funkcjonalne, przy zachowaniu spójności informacji i obniżeniu kosztów wdrożenia zmian.
Rozwiązania dedykowane – dzięki zastosowaniu zintegrowanego środowiska programistycznego IDE GAM, możliwe jest rozwijanie prawdziwie dedykowanych, wyjątkowych rozwiązań, które przynoszą wymierne korzyści finansowe. Platforma IDE GAM jest w pełni dostępna dla naszych Klientów i Partnerów, co oznacza możliwość samodzielnego rozwijania dedykowanych rozwiązań lub wykorzystania w tym celu zasobów naszych Partnerów wdrożeniowych.
Moduły funkcjonalne:
  • Sales & Distribution – Sprzedaż i Dystrybucja;
  • Customer Relationship Management – Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Business Network Management – Zarządzanie siecią biznesową;
  • Project Management – Zarządzanie projektami;
  • Payroll Processing & Compliance – Zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • Accounting & Finance – Finanse i Księgowość;
  • Manufacturing Execution System – Zarządzanie produkcją;
  • Maintenance Management System – Serwis i utrzymanie ruchu;
  • Warehouse Management System – Magazyn wysokiego składowania;
  • WEB & Mobile Solutions – Rozwiązania webowe i mobilne;
  • Group Reporting and Financial Consolidation – Raportowanie i konsolidacja finansowa;
  • Business Intelligence – Analizy biznesowe;
  • DMS i Workflow – Zarządzanie obiegiem dokumentów;
  • OCR – Narzędzia do odczytu tekstów i grafiki.


Gardens BASIC
Obok wysoce specjalizowanego i zaawansowanego systemu GERP, Gardens-Software stworzył gotową propozycję systemu na start Gardens Basic dla mniejszych i średnich przedsiębiorstw z gotowym uniwersalnym pakietem podstawowych modułów funkcjonalnych.
Moduły funkcjonalne:
  • Księgowość i Finanse, Rachunkowość, Środki Trwałe;
  • Sprzedaż, Zakupy, Magazyn i Dystrybucja;
  • Zarządzanie Relacjami z Klientami;
  • Montaż / kompletacja;
  • Produkcja podstawowa;
  • Zarządzanie Projektami;
  • Zarządzanie Kadrami i Płacami;
  • Portal B2B;
  • Analizy Business Intelligence;
  • Obieg dokumentów i narzędzie do projektowania workflow, OCR.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
Todis Consulting
Epicor ERP to kompleksowy i nowoczesny pakiet aplikacji dla przedsiębiorstw, który pomaga zoptymalizować produktywność w całej organizacji. System ten łączy doświadczenia uzyskane w ponad czterdziestoletniej historii projektowania aplikacji w jednym zestawie, który zapewnia światowej klasy funkcjonalność przy niskich, całkowitych kosztach użytkowania TCO. Wyróżnikiem Epicora jest ścisła orientacja na branże produkcyjną i dystrybucyjną, co owocuje dogłębną znajomością procesów i problemów wymagających rozwiązania dzięki narzędziom informatycznym.
Cechą charakterystyczną rozwiązania firmy Epicor jest także rozdzielenie warstwy informatycznej oprogramowania (technologii) od warstwy biznesowej. Warstwa biznesowa oparta jest na procedurach, które są podzielone na łatwo dostępne i proste w obsłudze funkcjonalności, przez co znacznie łatwiej jest dopasowywać całość rozwiązania do potrzeb użytkownika. Dzięki takiemu podejściu system Epicor ERP może obsługiwać klientów różnej wielkości i o różnym stopniu zróżnicowania organizacyjnego - od małych firm po największe korporacje międzynarodowe w wielu branżach, od przemysłu maszynowego, motoryzacyjnego, lotniczego, poprzez meblarstwo, produkcję urządzeń medycznych czy elektrycznych, przetwórstwo tworzyw sztucznych, na dystrybucji i usługach skończywszy. Potwierdzeniem innowacyjności Epicor ERP jest przyznanie mu po raz kolejny statusu Wizjonera na rynku ERP przez niezależną firmę badawczą Gartner.
Komako
KOMAKO od ponad 10 lat wdraża kompleksowy system ERP enova365. Jest to sprawdzone rozwiązanie dla firm do zarządzania zasobami i automatyzacji procesów, które z powodzeniem może być wykorzystywane również w branży inwestycyjno-budowlanej. KOMAKO stworzyło dedykowany moduł do budżetowania projektów - ENOKO Budżet. enova365 wsparta rozszerzeniem ENOKO Budżet pozwoli na prowadzenie inwestycji, rozliczeń czy budów w sposób systemowy, uporządkowany, oparty o zdefiniowane modele działania.
Powyższe rozwiązanie uzupełnia moduł do importu kosztorysów (format importu ATH2 .xml) jako bazy informacyjnej do tworzenia budżetów oraz kart limitowych w projektach zarządzanych poprzez enova365.
Więcej o enova365 dla budownictwa http://enova.komako.pl/erp-w-firmie-budowlanej.html
Oraz o module ENOKO Budżet: http://programydlafirm.komako.pl/enoko.html
Case-study z wdrożenia enova365 w AGRO-PROJECTS Sp. z o.o. S.k. :
http://www.komako.pl/enova365-enoko-agro-projects.html Case study – AGRO PROJECTS Sp. z o.o. S.k.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 20 października 2017 r.
Piątek, 08:00
Miejsce: Warszawa, ibis Warszawa Stare Miasto
00-209 Warszawa, ul. Muranowska 2
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
ibis Warszawa Stare Miasto
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SUPREMIS Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Gardens-Software Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Todis Consulting Sp. z o.o. Sp.k. Prospeo Sp. z o.o. Komako Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Efektywne zarządzanie produkcją
w ERP – czy to jest możliwe?
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Na spotkaniu w Poznaniu zaprezentujemy systemy klasy ERP, które usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Rozwiązania te pozwalają na efektywne planowanie, sprawną realizację i skuteczne rozliczenie produkcji. W myśl koncepcji Przemysłu 4.0, która mówi o integracji inteligentnych maszyn oraz systemów, będziemy mówić o tym jak zwiększyć wydajność wytwarzania oraz obniżyć koszty produkcji, aby móc szybko odpowiedzieć na potrzeby rynku.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Droga do Przemysłu 4.0, czyli jak podnieść produktywność firmy w cyfrowych czasach;
  • Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
  • Efektywne planowanie, realizacja i rozliczanie produkcji w systemach ERP;
  • Czy w dzisiejszych czasach systemy ERP mogą odpowiedzieć na potrzeby biznesowe
    firm produkcyjnych?

Zapraszam na Konferencję do Poznania,
która odbędzie się 23 stycznia 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Inteligentna fabryka XXI wieku.
 
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Ludzie, maszyny oraz procesy są ze sobą mocno zintegrowane, co wpływa na elastyczność i wydajność. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Rozmawiając z polskimi managerami firm produkcyjnych, często słyszymy o problemach z jakimi się borykają w swojej pracy. Najczęściej dotyczą one planowania produkcji w sytuacji częstych zmian zamówień, konieczności bieżącego monitorowania maszyn, rejestrowania genealogii produktu. Ważnym problemem jest także konieczność wyeliminowania przestojów, mikroprzestojów oraz awarii, aby podnieść efektywność maszyn. Niestety, niejednokrotnie managerowie wykorzystują w swojej pracy jedynie Microsoft Excel, który nie jest już wystarczającym wsparciem.
Na spotkaniu w Tarnowie przedstawimy rozwiązania klasy MES, CMMS, SCADA oraz Andony, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce). Możliwość szybkiej reakcji na zmiany planu produkcji;
  • Zarządzanie produkcją dyskretną oraz procesową (recepturową) w branżach m.in.: metalowej, maszynowej, automotive, tworzyw sztucznych;
  • MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE;
  • Studium przypadku poprawy organizacji produkcji z wykorzystaniem narzędzi MES, SCADA, Andon, CMMS.

Zapraszam na Konferencję do Tarnowa,
która odbędzie się 24 stycznia 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Jak efektywnie zarządzać strumieniem
dokumentów w organizacji?
"Managerowie tracą średnio 6 tygodni w ciągu roku na poszukiwanie ważnych, zagubionych dokumentów" – informuje Wall Street Journal.
Sebastian Smiatek
Sebastian Smiatek
Dyrektor Działu
Usług Doradczych
Grupa BPC
Wyspecjalizowane rozwiązania workflow, klasy DMS umożliwiają przetwarzanie dokumentów na zaawansowanym poziomie. To po te rozwiązania sięgają przedsiębiorstwa, które na co dzień borykają się z dużą ilością dokumentów. Wraz z rozwojem firmy, wzrasta ilość informacji i danych, które są wymieniane między różnymi działami. Przy braku wsparcia odpowiednim systemem IT pojawiają się problemy z organizacją pracy przedsiębiorstwa.
Na spotkaniu w Krakowie przyjrzymy się rozwiązaniom, które oprócz zaawansowanych funkcji obiegu dokumentów, pozwalają także na zamodelowanie pewnych reguł, które rozliczają i kontrolują przebieg pracy.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Trendy i nowe funkcjonalności w systemach zarządzania obiegiem dokumentów i procesów w przedsiębiorstwie;
  • System workflow oparty o ustrukturyzowaną pocztę e-mail jako pojedynczy punkt dostępu do danych;
  • Nie tylko teoria, czyli zbuduj własny działający proces obiegu dokumentów w 2 godziny z firmą Astrafox;
  • Automatyzacja procesów biznesowych w organizacji przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań IT.

Zapraszam na Roadshow do Krakowa,
które odbędzie się 25 stycznia 2018 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2018:
Patronat Medialny 2007 – 2018:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu 23 stycznia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Tarnowie 24 stycznia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Roadshow w Krakowie 25 stycznia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide