Poland
PL EN
Znajdź system IT dopasowany do Twoich wymagań
Szukaj wśród 22 branż rynku – produkcyjnych, handlowych, usługowych

Konferencja w Warszawie, 19 października 2017 r.

Rozwiązania
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.
Dlaczego Archman? Case Study – Kopalnia Soli Wieliczka Case Study – Medicare Sp. z o.o.
Komako
KOMAKO od ponad 10 lat wdraża kompleksowy system ERP enova365. Jest to sprawdzone rozwiązanie dla firm do zarządzania zasobami i automatyzacji procesów, które z powodzeniem może być wykorzystywane również w branży inwestycyjno-budowlanej. KOMAKO stworzyło dedykowany moduł do budżetowania projektów - ENOKO Budżet. enova365 wsparta rozszerzeniem ENOKO Budżet pozwoli na prowadzenie inwestycji, rozliczeń czy budów w sposób systemowy, uporządkowany, oparty o zdefiniowane modele działania.
Powyższe rozwiązanie uzupełnia moduł do importu kosztorysów (format importu ATH2 .xml) jako bazy informacyjnej do tworzenia budżetów oraz kart limitowych w projektach zarządzanych poprzez enova365.
Więcej o enova365 dla budownictwa http://enova.komako.pl/erp-w-firmie-budowlanej.html
Oraz o module ENOKO Budżet: http://programydlafirm.komako.pl/enoko.html
Case-study z wdrożenia enova365 w AGRO-PROJECTS Sp. z o.o. S.k. :
http://www.komako.pl/enova365-enoko-agro-projects.html Case study – AGRO PROJECTS Sp. z o.o. S.k.
Tecna
Aurea BPM to kompletny zestaw aplikacji do modelowania, realizacji i optymalizacji procesów biznesowych. Produkt przeznaczony jest do wykorzystania w organizacjach, w których postępowanie zgodnie z procedurami stanowi podstawę funkcjonowania. W ramach wdrożenia, w zależności od potrzeb Klientów, wykonujemy także analizę i modelowanie procesów biznesowych a przede wszystkim integrację z istniejącymi systemami przedsiębiorstwa.
System Zarządzania Procesami Biznesowymi w Przedsiębiorstwie Aurea BPM to narzędzie wspierające modelowanie, automatyzowanie, zarządzanie i optymalizowanie procesów biznesowych. System umożliwia zarządzanie procesami produkcyjnymi, zaopatrzeniowymi, marketingowo-sprzedażowymi, finansowymi i administracyjnymi.
Na bazie naszej platformy Aurea BPM można realizować zarówno zadania prostego systemu klasy EOD, Workflow, poprzez rozwiązania B2B związane z integracją w procesie wielu heterogenicznych środowisk po skomplikowane procesy automatyzujące przetwarzanie dużych wolumenów danych.
System Aurea BPM pracuje w środowiskach Microsoft Windows, Linux, Unix wyposażonych w dowolny serwer aplikacji oraz serwer WWW i korzysta z Systemu Zarządzania Bazą Danych Oracle 11g/12c, MS Sql. Zastosowane technologie: Google Web Toolkit, Oracle PL/SQL, T-SQL, AJAX, RPC.
Humansoft – HermesSQL
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
  • Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
  • Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
  • Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
  • Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
  • Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
  • Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
  • Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
QlikView (aplikacja analityczna BI) – to prosta w obsłudze analiza danych dostępna dla wszystkich. Dostarcza szybkie i skuteczne narzędzia do wykonywania wizualizacji analiz biznesowych - bez ogra­ni­czeń, kosztów i złożoności tradycyjnych rozwiązań BI. Pozwala tworzyć dowolne analizy i raporty z różnych obszarów działalności firmy: sprzedaży, finansów, marketingu, logistyki, produkcji, zasobów ludzkich i innych. Aplikacja współpracuje z każdym rodzajem bazy danych.
Humansoft – Qlik Sense
Qlik Sense to nowoczesna platforma analityczna do prowadzenia elastycznych i dynamicznych analiz biznesowych. Gromadzi dane z różnych systemów źródłowych tworząc jeden spójny model danych. Pozwala na szybkie dotarcie do pożądanych informacji, prezentując wyniki powiązane z danymi szczegółowymi. Umożliwia łatwe tworzenie spersonalizowanych, interaktywnych dashboardów ukazujących powiązania między danymi niewidoczne w tradycyjnych systemach Business Intelligence.
Qlik Sense pozwala na interaktywną, zdalną analizę przy użyciu laptopa, smartfona bądź tabletu. Automatycznie rozróżnia urządzenie na którym dane są wyświetlane i odpowiednio dostosowuje ich widok. Nie wymaga tworzenia specjalnych aplikacji czy zakupu dodatkowych licencji.
W aplikacjach Qlik Sense użytkownik przegląda dane w czasie rzeczywistym. Wystarczy, że zaznaczy na ekranie interesujące go obszary, a wartości na wykresach i w tabelach zostaną natychmiast przeliczone, odzwierciedlając aktualny wybór. Otrzymanie odpowiedzi na wybraną selekcję wynosi często mniej niż sekundę.
Qlik Sense eliminuje konieczność czekania na raporty i zmiany w analizach. Dashboardy analityczne szybko dostosować do najbardziej wymagających potrzeb biznesowych. Dzięki wsparciu łatwych w obsłudze kreatorów użytkownicy w kilku krokach budują własne modele analityczne i raporty oraz modyfikują już istniejące. Dzięki opatentowanej asocjacyjnej bazie danych i technologii in-memory, których używa Qlik, każda firma otrzymuje tę samą wysoką jakość i wydajność analiz niezależnie od ilości i różnorodności wykorzystywanych danych źródłowych.
Qlik to:
  • Data Discovery – odkrywanie informacji;
  • Wysoka wydajność – niezależnie od ilości danych;
  • Jedno źródło prawdy – jednolita architektura rozwiązania;
  • Mobilny dostęp do danych – wszędzie i o każdej porze;
  • Intuicyjność w obsłudze – łatwa budowa raportów (dashboardów);
  • Dużo niższe koszty – szybsze i tańsze wdrożenia.
Platforma Analityczna Qlik
FEBIT
Tematem wystąpienia będzie przedstawienie produktu FORMVERSE jako przykład rozwiązania problemów z obiegiem dokumentów i automatyzacją procesów biznesowych w organizacji. Jest to rozwiązania zintegrowane z obsługą poczty elektronicznej – a przez to łatwe do opanowania przez użytkowników.
Prostota obsługi wraz z szerokimi możliwościami konfiguracji i agregacji różnych danych z różnych źródeł stanowią mocne atuty rozwiązania. Możliwe są do zaimplementować nawet bardzo złożone procesy. Mechanizm delegowania, monitorowania oraz system raportów czynią z rozwiązania bardzo efektywne narzędzie w codziennej pracy. Dedykowany moduł integracyjny pozwala na wymianę danych z innymi systemami informatycznymi, jakich używa organizacja.
Intense
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
  • Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
  • Zaawansowanego zarządzania projektami;
  • Budżetowania, Planowania, Controllingu;
  • Hurtowni Danych i Business Intelligence;
  • Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
  • Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
  • Dedykowanych rozwiązań branżowych.
Platforma INTENSE – Folder Informacyjny
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 19 października 2017 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Warszawa, ibis Warszawa Stare Miasto
00-209 Warszawa, ul. Muranowska 2
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
ibis Warszawa Stare Miasto
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Archman Sp. z o.o. Komako Sp. z o.o. Tecna Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. FEBIT Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Zarządzanie produkcją – dziś i jutro. Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.
Mikołaj Suchanek
Mikołaj Suchanek
International Consultant
Grupa BPC
Na spotkaniu w Rzeszowie zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Rozwiązania posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności, które pozwalają na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych, wspierają planowanie i harmonogramowanie. Ofertę przedstawią dostawcy systemów ERP oraz MES.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Planowanie i harmonogramowanie produkcji z uwzględnieniem zasobów: maszyn, pracowników, surowców;
  • Zarządzanie produkcją dyskretną oraz procesową (recepturową) w branżach m.in.: metalowej, maszynowej, automotive, tworzyw sztucznych;
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie modułów zarządzania łańcuchem dostaw i gospodarki magazynowej w powiązaniu z produkcją;
  • Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?

Zapraszam na Warsztaty do Rzeszowa,
które odbędą się 15 grudnia 2017 roku.
Więcej informacji o Warsztatach »
Zarządzanie produkcją – dziś i jutro. W 2018 roku kilkaset dużych i średnich przedsiębiorstw zamierza zinformatyzować obszar produkcyjny. Wiele z nich do zarządzania produkcją wykorzystuje pliki excel (nawet posiadając kilkadziesiąt linii produkcyjnych). Informatyka natomiast oferuje wiele zaawansowanych narzędzi, po które wystarczy tylko sięgnąć.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Na spotkaniu w Lublinie zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Rozwiązania posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności, które pozwalają na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych, wspierają planowanie i harmonogramowanie. Ofertę przedstawią dostawcy systemów ERP oraz MES.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Czego poszukują przedsiębiorcy w systemach produkcyjnych? Najczęściej pojawiające się problemy w obszarze zarządzania i najbardziej pożądane funkcjonalności w systemach – dyskusja;
  • Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
  • Kompleksowa ochrona danych z technologią de-duplikacji w rozwiązaniach Dell-EMC – AVAMAR, DATA DOMAIN. Czyli jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane.

Zapraszam na Roadshow do Lublina,
które odbędzie się 14 grudnia 2017 roku.
Więcej informacji o Roadshow »
Systemy IT dla Logistyki i Magazynu. Informatyka oferuje szerokie spektrum narzędzi, które wspierają managerów w procesie zarządzania łańcuchem dostaw. Systemy IT umożliwiają wystawianie i przesyłanie zamówień, zarządzanie magazynem, transportem czy też relacjami z dostawcami.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Coraz częściej można zauważyć, iż moduły magazynowe nie są w stanie spełnić zaawansowanych potrzeb przedsiębiorstw. Brak im funkcji optymalizacyjnych w magazynie, występują błędy przy rozliczaniu według: FIFO, LIFO, FEFO, AVCO. Kierownikom brakuje funkcjonalności przechowywania dokładnych informacji o lokalizacji towarów, optymalizacji przestrzeni magazynowej czy też możliwości przesuwania komponentów na produkcję. Na spotkaniu przedyskutujemy te kwestie i zaprezentujemy systemy IT, które są odpowiedzią na powyższe problemy przedsiębiorców.
Zagadnienia poruszane na konferencji:
  • Czego poszukują przedsiębiorcy w systemach magazynowych i logistycznych? Najczęściej pojawiające się problemy w obszarze zarządzania i najbardziej pożądane funkcjonalności w systemach – dyskusja;
  • Jak zrobić inwentaryzacje dużego magazynu w godzinę, czyli RFID w praktyce;
  • Planowanie logistyki wewnętrznej – zalety trybu nakazowego;
  • Debata Logistyka 4.0 – inteligentna fabryka XXI wieku. Dyskusja z udziałem dostawców oraz przedsiębiorców na temat wykorzystania najnowszych trendów i technologii w logistyce wewnętrznej m.in. IoT, Augmented Reality.

Zapraszam na Konferencję do Katowic,
która odbędzie się 12 grudnia 2017 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Lublinie 14 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Rzeszowie 15 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide