Poland
PL EN

Konferencja we Wrocławiu - Blok II, 09 marca 2017 r.

Rozwiązania
Infortes
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR, ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych. Green Company – Case Study Jal – Case Study Kupiec – Case Study Wader-Woźniak – Case Study
Infortes
Infortes MES to system informatyczny który rozszerza standardową funkcjonalność systemów ERP Comarch. Infortes MES pozwala na szczegółowe śledzenie procesu produkcyjnego zachodzącego na liniach produkcyjnych oraz ewidencję danych bezpośrednio przy stanowiskach produkcyjnych. To doskonałe uzupełnienie systemu klasy ERP dedykowane dla firm produkcyjnych.
System przekazuje bezpośrednio informacją z wydziałów produkcyjnych o bieżących zdarzeniach związanych z procesem wytwórczym. Jest to uzupełnienie systemu ERP w firmach, w których to istotne są: identyfikacja bezbłędnych i aktualnych danych dotyczących historii procesów produkcyjnych i logistycznych (traceability) oraz możliwość monitorowania czasu pracy zasobów ludzkich oraz maszyn. Infortes MES
Gardens-Software
Gardens ERP [GERP]
System Gardens ERP [GERP] zawiera w sobie wbudowane środowisko rozwoju aplikacji, dzięki czemu wszystkie rozwiązania wraz ze swoją logiką są wbudowane w środowisku Gardens, co zapewnia pełną elastyczność i szybki ich rozwój. Wszystkie obszary mogą ulegać dowolnym przekształceniom nawet w trakcie działania systemu. Największą zaletą systemu są niewyobrażalne zdolności adaptacyjne i możliwość ciągłego rozwoju funkcjonalności.
Rozwiązania Gardens ERP [GERP] – dostosowane do potrzeb klientów.
System GERP - kompleksowe rozwiązanie ułatwiające realizację celów strategicznych i operacyjnych, dzięki zarządzaniu informacją i pełnej kontroli nad procesami biznesowymi zachodzącymi w firmie.
Rozwiązania hybrydowe – tam gdzie występują ograniczenia korporacyjne, techniczne lub finansowe, w rozbudowie systemu ERP z powodzeniem można zastosować rozwiązania Gardens. Dzięki elastyczności architektury system Gardens może stanowić doskonałe uzupełnienie istniejącego systemu ERP dając niemal nieograniczone możliwości funkcjonalne, przy zachowaniu spójności informacji i obniżeniu kosztów wdrożenia zmian.
Rozwiązania dedykowane – dzięki zastosowaniu zintegrowanego środowiska programistycznego IDE GAM, możliwe jest rozwijanie prawdziwie dedykowanych, wyjątkowych rozwiązań, które przynoszą wymierne korzyści finansowe. Platforma IDE GAM jest w pełni dostępna dla naszych Klientów i Partnerów, co oznacza możliwość samodzielnego rozwijania dedykowanych rozwiązań lub wykorzystania w tym celu zasobów naszych Partnerów wdrożeniowych.
Moduły funkcjonalne:
  • Sales & Distribution – Sprzedaż i Dystrybucja;
  • Customer Relationship Management – Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Business Network Management – Zarządzanie siecią biznesową;
  • Project Management – Zarządzanie projektami;
  • Payroll Processing & Compliance – Zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • Accounting & Finance – Finanse i Księgowość;
  • Manufacturing Execution System – Zarządzanie produkcją;
  • Maintenance Management System – Serwis i utrzymanie ruchu;
  • Warehouse Management System – Magazyn wysokiego składowania;
  • WEB & Mobile Solutions – Rozwiązania webowe i mobilne;
  • Group Reporting and Financial Consolidation – Raportowanie i konsolidacja finansowa;
  • Business Intelligence – Analizy biznesowe;
  • DMS i Workflow – Zarządzanie obiegiem dokumentów;
  • OCR – Narzędzia do odczytu tekstów i grafiki.


Gardens BASIC
Obok wysoce specjalizowanego i zaawansowanego systemu GERP, Gardens-Software stworzył gotową propozycję systemu na start Gardens Basic dla mniejszych i średnich przedsiębiorstw z gotowym uniwersalnym pakietem podstawowych modułów funkcjonalnych.
Moduły funkcjonalne:
  • Księgowość i Finanse, Rachunkowość, Środki Trwałe;
  • Sprzedaż, Zakupy, Magazyn i Dystrybucja;
  • Zarządzanie Relacjami z Klientami;
  • Montaż / kompletacja;
  • Produkcja podstawowa;
  • Zarządzanie Projektami;
  • Zarządzanie Kadrami i Płacami;
  • Portal B2B;
  • Analizy Business Intelligence;
  • Obieg dokumentów i narzędzie do projektowania workflow, OCR.
DATEV.pl
Sage Symfonia ERP wdrażana przez specjalistów DATEV.pl jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa, pozwala m.in. na wygenerowanie w bardzo prosty sposób Jednolitego Pliku Kontrolnego . Elastyczna budowa powoduje, że system można łatwo dopasować do potrzeb firmy Klienta, a DATEV.pl oferuje także szereg autorskich rozwiązań dedykowanych, dzięki którym można stworzyć idealnie skrojone rozwiązanie IT. Sage Symfonia ERP to intuicyjne, proste i efektywne zarządzanie firmą.
enova365 to wdrażany przez firmę DATEV.pl nowoczesny system ERP stworzony z myślą o użytkowniku. Automatyzuje procesy w firmie, dzięki czemu są wykonywane sprawniej, zapewniając kontrolę przebiegu i rezultatów. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii zapewnia łatwą integrację z innymi rozwiązaniami, np. branżowymi.
System jest w pełni skalowalny, co w praktyce oznacza, że rozbudowa aplikacji nie wymaga reorganizacji firmy, wymiany baz, konwersji czy migracji danych. enova365 wnosi więc do firmy potencjał rozwojowy – dbając, by system dostosowywał się do skali biznesu, a nie firma do systemu.
System jest dostępny w trzech modelach:
  • Klasycznym – obsługiwanym lokalnie jako instalacja w środowisku IT;
  • Zdalnym – udostępnionym w interfejsach: przeglądarkowym, dotykowym oraz komórkowym;
  • Oraz modelu mieszanym (hybrydowym) – łączącym zalety powyższych.
Jedna linia produktowa oraz zgodność z zasadami Modern UI umożliwia równoległy rozwój modeli dostępu do systemu (lokalnie i w chmurze).
Monitor ERP System
Monitor ERP to kompletny system ERP dla przedsiębiorstw produkcyjnych. Obejmuje zakupy, sprzedaż, magazyn, produkcję i księgowość. Monitor jest dostępny w języku polskim i spełnia polskie wymagania prawne. Mobile Climate Control – Case Study
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji. MagikINFO – Manage IT easy
Kompred
Kompred Sp. z o.o. zajmuje się wdrażaniem systemu klasy ERP Streamsoft Prestiż.
System ERP Streamsoft Prestiż to wielomodułowe oprogramowanie, które potrafi bardzo dobrze przystosować się do specyficznych warunków funkcjonowania przedsiębiorstw, działających w różnych branżach. W systemie dostępnych są m. in. moduły:
  • Handlowo-Magazynowy;
  • Zarządzania Produkcją;
  • Logistyka;
  • Serwis;
  • CRM;
  • DMS;
  • Finanse-Księgowość;
  • Kadrowo-Płacowy.
Rozbudowane moduły systemu Streamsoft Prestiż wspierają zarządzanie przedsiębiorstwem na wielu płaszczyznach jego funkcjonowania, niezależnie od branży. W systemie dostępnych jest wiele gotowych rozwiązań, ale czasem rozwiązania te nie są wystarczające dla firm i konieczne są modyfikacje. Nasi specjaliści podczas wdrożeń tworzą rozwiązania, które spełniają indywidualne oczekiwania klientów.
COM4IT
Autorskie systemy COM4IT wspierają procesy magazynowe, logistyczne i produkcyjne w firmach z różnych branż. Złożoność i różnorodność procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, jak również konieczność ich usprawnienia i kontroli stanowią podstawę wdrażanych przez nas projektów. Odpowiedni dobór technologii w danym rozwiązaniu, indywidualne podejście do analizowanych procesów oraz pełna integracja w jednorodną strukturę informatyczną są dla nas kluczowe.
4WMS to rozbudowany system kompleksowego zarządzania operacjami magazynowymi w przedsiębiorstwach o różnej wielkości i specyfice działalności. Sprawuje stały nadzór nad ruchem towarów w poszczególnych lokalizacjach, usprawnia obsługę procesów pośrednich i minimalizuje błędy, a poprzez możliwość elastycznego dostosowania, stanowi dedykowany system dla Użytkowników.
Głównym zadaniem systemu 4MRP jest wsparcie procesu produkcyjnego na wielu obszarach organizacyjnych i funkcjonalnych w przedsiębiorstwie. Stanowi narzędzie bieżącej kontroli i informacji dotyczących m. in. etapów realizacji poszczególnych zleceń produkcyjnych, ich specyfiki, śledzenia partii, jak również zarządzania zasobem ludzkim i parkiem maszynowym.
Zakresy operacji występujących na magazynach i produkcji bardzo często wychodzą poza swoje obszary działania, dlatego też umożliwiamy migrację funkcjonalności pomiędzy poszczególnymi systemami lub pełną integrację w jednolite rozwiązanie.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
Madar
Madar 7 ERP w chmurze.
To rozwinięcie dostępnego od wielu lat na rynku Madar 7, w którym dostęp do wszystkich funkcjonalności realizowany jest przez przeglądarkę internetową działającą na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu.
Możliwość pracy na urządzeniach mobilnych takich jak tablety czy smartfony pozwala na wykorzytanie ich w procesach sprzedaży, akwizycji zamówień czy monitorowania procesów produkcji - a udostępnienie danych w chmurze daje możliwość zaangażowania wszystkich użytkowników – pracowników, klientów, dostawców - w procesy biznesowe.
System Madar 7 zawiera zintegrowane moduły:
  • Handel i magazynowanie – fakturowanie, zamówienia, gospodarka magazynowa;
  • Księgowość – księgi handlowe, KPR, rachunkowość zarządcza, środki trwałe, amortyzacja, deklaracje elektroniczne;
  • Produkcja – MRP, zaopatrzenie, rozliczenie produkcji, karty pracy;
  • Kadry-Płace – umowy o pracę, karty pracy, listy płac, umowy zlecenia, absencje;
  • Elektroniczny sekretariat – kontakty z klientami (CRM), dziennik korespondencji, obieg dokumentów.
Exact Software Poland
Exact dla Produkcji
Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.
Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.
Optymalne wykorzystanie urządzeń dzięki MRP i planowaniu wydajności
  • Optymalizuj poziomy zapasów dzięki planowanie zapotrzebowania materiałowego (MRP);
  • Uzyskaj wgląd w rotację zapasów;
  • Znajdź szybko odpowiedni produkt lub składnik dzięki odpowiednim funkcjonalnościom systemu;
  • Twórz w łatwy sposób zlecenia zakupu i produkcji korzystając bezpośrednio z systemu;
  • Korzystaj z inteligentnego panelu z zawierającego planowanie wydajności typu „przeciągnij i upuść.
Dane o zapasach w czasie rzeczywistym z modułem Shop Floor Control
  • Korzystaj z ciągłego wglądu w bieżący w poziom zapasów i ich zużycia;
  • Zredukuj ilość pracy administracyjnej kodom kreskowym i modułowi Shop Floor Control (SFC);
  • Automatycznie rejestruj zużycie;
  • Twórz i zarządzaj zestawieniami materiałów – zawierającymi istotne informacje, sumy, pomiary i procenty odpadów;
  • Spraw, aby Twoje działania były efektywne dzięki zintegrowanym informacjom w zakresie planowania trasy, roboczogodzin pracowników i maszyn, stanowisk pracy i instrukcji pracy.
Optymalne zarządzanie wycenami
  • Płynnie obliczaj, twórz i zarządzaj wycenami;
  • Twórz zlecenia zakupu po uzyskaniu zamówień od klientów;
  • Przygotuj ofertę cenową w oparciu o cenę nabycia i wytyczne dotyczące marży;
  • Upewnij się, że Twoje procesy – począwszy od wyceny, przez produkcję do dostawy, są optymalnie dostosowane i zintegrowane.
Kontrola jakości dzięki śledzeniu i identyfikacji
  • Przestrzegaj wymogów prawnych: zarządzaj jakością i bezpieczeństwem żywności swoich produktów;
  • Rejestracja serii umożliwia 100% identyfikowalność produktu w całym łańcuchu produkcji;
  • Śledź swoje produkty w oparciu o informację „Najlepiej spożyć przed“ dzięki rozbudowanej funkcji rejestracji partii;
  • Rozbuduj rozwiązanie za pomocą opcjonalnej funkcjonalności Elektronicznej Wymiany Danych (EDI), w tym Seryjnego Numeru Jednostki Wysyłkowej (SSCC).
Funkcja szczegółowego raportowania
  • W standardzie szeroki zakres paneli i raportów produkcyjnych;
  • Zyskujesz wgląd w budżet w porównaniu do wydajności;
  • Otrzymujesz szczegółowe informacje na żądanie;
  • Szybko i łatwo generujesz raporty;
  • Dostosowujesz układ specyfikacji przesyłki, faktur, alertów itp. zgodnie z wymaganiami.
Korzystaj z sytemu za pośrednictwem chmury prywatnej lub lokalnych serwerów
  • Skorzystaj z maksymalnej elastyczności poprzez umieszczenie oprogramowania na bezpiecznym serwerze w naszym centrum danych;
  • Oddeleguj zarządzanie oprogramowaniem, aktualizacje, pomoc techniczną i ochronę wraz ze stosowaniem dodatków i opcji dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Axence
Axence nVision® to profesjonalne oprogramowanie do monitorowania i zarządzania zasobami IT niezależnie od wielkości infrastruktury sieciowej. Składa się z pięciu modułów funkcjonalnych: Network, Inventory, Users, HelpDesk oraz DataGuard. Umożliwia kompleksowe monitorowanie sieci i aktywności użytkowników, inwentaryzację sprzętu i oprogramowania, zdalną pomoc techniczną oraz ochronę danych przed wyciekiem.
Program można pobrać w pełni funkcjonalnej wersji bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń sieciowych. Dodatkowo, dzięki 10 darmowym Agentom nVision, użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać siecią złożoną z dziesięciu stacji roboczych. Axence nVision 9 Wsparcie Techniczne Axence
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 09 marca 2017 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel ****
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Infortes Sp. z o.o. Gardens-Software Sp. z o.o. DATEV.pl Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. MagikINFO s.r.o. Kompred Sp. z o.o. COM4IT Sp. z o.o. Sp.k. SUPREMIS Sp. z o.o. Madar Sp. z o.o. Exact Software Poland Sp. z o.o. Tech-Com Spółka z o.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. Grupa Dr IT
Patronat Honorowy:
PAiIZ S.A.
Nowoczesna Produkcja w systemach ERP.
 
Tomasz Winkler
Tomasz Winkler
Sales Training
Consultant
Grupa BPC
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.

System ERP ma przyśpieszyć i ustandaryzować przebieg procesów, umiejętniej wykorzystać posiadane zasoby, a także polepszyć komunikację między działami w firmie. Innymi słowy – zadaniem systemów klasy ERP jest zaoszczędzenie funduszy i sił przedsiębiorstwa włożonych w prowadzenie działalności. Na konferencji w Gdańsku zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które nie tylko realizują powyższe zadania, ale także usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Przedstawimy systemy ERP, które posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności pozwalających na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych – spełniają założenia koncepcji Przemysłu 4.0.

Zapraszam na konferencję do Gdańska, która odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w trakcie której zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • SAP Business One – przykłady zastosowania oprogramowania w firmach różnej wielkości. SAP Business One Cloud – system zarządzania ERP w chmurze;
  • Droga do przemysłu 4.0 – prezentacja nowoczesnych rozwiązań ERP w obszarze zarządzania produkcją: Gardens BASIC, Exact Globe, SAP Business One, enova365, RekordERP;
  • Produkcja on-line – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby informacyjne firm produkcyjnych;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez zaawansowana automatyzację procesów i lepszą kontrolę kosztów projektu.
Więcej informacji o Konferencji »
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
Joanna Spałek
Joanna Spałek
Kierownik Działu
Organizacji Szkoleń
Grupa BPC
Czego oczekujemy od rozwiązań klasy ERP, Workflow, BI? Czy procesy biznesowe, które chcemy zinformatyzować wymagają wprowadzenia zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, czy też są częścią systemu ERP? Zapraszamy do dyskusji oraz na prezentację wybranych systemów.

Na rynku polskim dostępnych jest wiele systemów klasy workflow oraz analityki zarządczej. Oferowane są również nowoczesne systemy klasy ERP, które dostarczają funkcjonalności w zakresie workflow, kontrolingu, analityki zarządczej czy zarządzania projektami. Przed wyborem rozwiązania należy jednak zadać sobie kilka istotnych pytań np.: Czy chcemy, aby użytkownik systemu bez wiedzy informatycznej mógł i potrafił zamodelować ścieżki przebiegu procesów? Czy istotne jest, aby system umożliwiał pracę na urządzeniach mobilnych? Czy powinien posiadać narzędzie OCR?

Zapraszam na konferencję w Rzeszowie, która odbędzie się 23 listopada, w podczas której będziemy poszukiwać odpowiedzi na powyższe zagadnienia.

W trakcie konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • Czy warto mieć Workflow i BI w jednym systemie? (Business Navigator);
  • Analizy wielowymiarowe w systemie MAAT – czyli dostęp do danych na wyciągniecie ręki;
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych – kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa (Aurea BPM, Qlik Sense, enova365, FORMVERSE, Platforma INTENSE i inne);
  • Jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane (Dell-EMC-AVAMAR, DATA DOMAIN).
Więcej informacji o Konferencji »
Nowoczesne systemy MES
w Inteligentnej Fabryce XXI wieku.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Planowanie i zarządzanie produkcją odbywa się automatycznie – bez dozoru i planistów. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.

Jakich funkcji w systemach MES poszukują polscy menadżerowie?
— Przepisy prawne zobowiązują producentów, aby w każdym momencie byli oni w stanie odtworzyć wszystkie etapy produkcji. Dlatego pożądaną funkcją w systemach produkcyjnych jest rejestrowanie genealogii produktu. Decydenci sięgają też po rozwiązania klasy MES, gdyż, umożliwią one zbieranie danych z maszyn na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Chcą wyeliminować przestoje, mikroprzestoje oraz awarie, gdyż do wyliczeń efektywności maszyn wykorzystują jedynie arkusze excel. Trzeba jednak zaznaczyć, że wielu menadżerów poszukuje funkcjonalności, które wykraczają poza ramy standardowego systemu klasy MES. Na przykład chcą monitorować stan maszyn czy też planować ich przegląd - ale to już zadanie systemów CMMS.

Zapraszam na konferencję do Bydgoszczy, która odbędzie się 21 listopada, w trakcie której kompleksowo omówimy powyższe zagadnienia.

W trakcie Konferencji w Bydgoszczy zostaną poruszone również następujące tematy:
  • Pełna wizualizacja i kontrola procesów produkcyjnych we włoskim systemie klasy ERP – Si5. Rozwiązanie wykorzystywane już jest przez polskie przedsiębiorstwa. Na świecie sprawdziło się m.in. w branżach: motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej. Z systemu Si5 korzysta aktualnie 50000 użytkowników z ponad 200 przedsiębiorstw zlokalizowanych w 26 krajach;
  • Efektywne planowanie i rozliczanie produkcji – czyli jak odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego;
  • Wdrożenia systemów MES, SCADA i CMMS w praktyce. Studium przypadku wdrożeń rozwiązań: ANT Factory Portal, Wonderware MES, OptiMES);
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Rzeszowie 23 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 06 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide


Ruszyła największa w Polsce baza systemów IT. Kliknij tutaj, aby rozpocząć przeglądanie.
0
Dni
0
Godziny
0
Minuty
0
Sekundy