Poland
PL EN

Konferencja w Chorzowie, 21 lutego 2017 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Jesteśmy czeską spółką MagikINFO s.r.o., która jest producentem i wyłącznym dystrybutorem, obecnego na rynku od szesnastu lat, programu MagikINFO. MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu infrastruktury sieciowej. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów: MagikAUDIT, MagikMONITOR oraz MagikHELPDESK.
Wszystkie nasze siły, wiedza i doświadczenia skupiają się na jego rozwoju oraz usługach związanych z dystrybucją systemu. Do naszej kadry należą polscy specjaliści w dziale handlowym oraz dziale technicznym, dzięki którym zapewniamy w Polsce wysoki standard oferowanych przez nas usług. Naszymi klientami są firmy o zróżnicowanej wielkości, posiadające od 5 do 10 000 komputerów, działające zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym.
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Monitor to ponad 30 lat doświadczenia w branży systemów klasy ERP dla sektora produkcyjnego. Grupa Monitor zatrudnia 140 osób, a jej siedziba mieści się w Szwecji.
Firma nawiązała współpracę z partnerami w wielu krajach – a w kilku, między innymi w Polsce, otworzyła przedstawicielstwa. Monitor ma ponad 2500 klientów wśród firm produkcyjnych w 30 krajach, a w Szwecji jest liderem rynku systemów ERP.
GECOS Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się spółką informatyczną, jednym z wiodących dostawców oprogramowania oferowanego przez największych graczy na rynku technologii informacyjnych: Comarch, Microsoft, Google oraz IBM.
Specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych, wspierających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. Swoim klientom oferuje nowoczesne systemy IT z pełnym wsparciem wdrożeniowym, obejmującym analizę, przygotowanie projektu, instalację, konfigurację standardową oraz kastomizację systemów pod indywidualne potrzeby, migrację danych, szkolenia, asystę powdrożeniową i stały serwis wdrożonych rozwiązań
Zapewnia wsparcie w zakresie wyboru i zakupu infrastruktury sprzętowej. Stale szuka najlepszych i najciekawszych rozwiązań, tworzy własne produkty w oparciu o nowoczesne platformy z myślą o rozwijaniu biznesu swoich klientów i wzmacniania ich przewagi konkurencyjnej.
INITIUS – jest integratorem systemów informatycznych, od 2005 roku specjalizuje się we wdrożeniach systemu ERP enova365. Doświadczenie to zrealizowanych ponad 200 wdrożeń w przedsiębiorstwach z różnych gałęzi gospodarki. INITIUS od wielu lat znajduje się w czołówce rankingu partnerów firmy Soneta Sp. z o.o.
Wyróżnikiem INITIUS jest procesowe podejście do wdrożeń, skupienie się na definicjach procesów i ich organizacji. Initius automatyzuje je, optymalizuje poprzez zastosowanie wybranych, dedykowanych modułów enova365 oraz własnych unikalnych rozwiązań, które służą polepszeniu przepływu informacji w firmie, przy jednoczesnym obniżeniu nakładów pracy i kosztów.
Specjalnością są samodzielne aplikacje bazodanowe, mechanizmy integracji systemu enova365 z innymi systemami (MES, WMS, APS) oraz urządzeniami w tym automatyką przemysłową. Wspiera procesy B2B, B2C i B2E. Ofertę firmy uzupełnia szeroka gama sprzętu z zakresu systemów kodów kreskowych oraz terminali mobilnych.
Future Processing jest unikalną firmą IT prowadzoną od 2000 roku przez pasjonatów i posiadającą około 750 zaangażowanych pracowników. Głównym przedmiotem działalności firmy jest tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm Polskich i zagranicznych oraz sektora publicznego. Realizujemy ambitne projekty informatyczne – od oprogramowania do analizy danych, aż po zaawansowane systemy obrazowania medycznego, inspekcji wizyjnej, a także współtworzenie polskiego satelity PW Sat2.
Filozofią naszej firmy jest tworzenie dobrego oprogramowania dzięki temu, że ludzi stawiamy na samym początku projektu. Możemy w pełni więc zrealizować oczekiwania naszych klientów i wychodzić dalej poza proste określanie wymagań.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 21 lutego 2017 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Chorzów, Focus Hotel Katowice Chorzów
41-506 Chorzów, ul. Armii Krajowej 15
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Focus Hotel Katowice Chorzów
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
MagikINFO s.r.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. GECOS Sp. z o.o. Initius Future Processing Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Filharmonia Śląska
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide