Agenda – Konferencja w Krakowie - Blok III, 27 października 2016 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Krakowie - Blok III, 27 października 2016 r.

Agenda
08:30 – 08:45 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
08:45 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania. Omówienie doradczej działalności BPC Group.
Tworzenie zapytania ofertowego:
  • Samodzielnie czy z pomocą eksperta?;
  • Na co zwrócić uwagę?

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

09:45 – 10:15 Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji.
Elektroniczny obieg dokumentów przychodzących i wewnętrznych.

Waldemar Cichacz, Dyrektor Handlowy Altar Sp. z o.o.

Paweł Sadowski, Business Development Manager Altar Sp. z o.o.

10:15 – 10:35 Ingenes e-Dokument – sposób na szybkie procesowanie
i archiwizację szeroko pojętej dokumentacji elektronicznej.

Grzegorz Burczyk, Prezes Zarządu, INGENES Sp. z o.o.

10:35 – 11:05 Business Navigator – warto mieć Workflow i BI w jednym systemie.

Marcin Kowalski, Prezes Zarządu, Archman Sp. z o.o.

11:05 – 11:50 ERP vs. Business Intelligence – które narzędzie informatyczne wybrać?
Prezentacja wybranych wdrożeń Microsoft Dynamics NAV, platformy Microsoft BI i Qlik.

Jarosław Zając, ERP Key Account Manager, JCommerce S.A.

Mateusz Woźniak, BI Sales Manager, JCommerce S.A.

11:50 – 12:15Przerwa kawowa.
  
12:15 – 13:30 Nowe spojrzenie na BigData szansą na lepsze zrozumienie klienta i wykorzystania prouduktu?
Według przeprowadzonych analiz rynku ilość generowanych danych przez biznes stale wzrasta. Kolejne rozwiązania technologiczne, jak chociażby Internet Rzeczy pozwalają nam na zbieranie jeszcze większej ich ilości, a przede wszystkim z wielu źródeł równolegle. Eksplozja danych nie będzie wiele znaczyła jeśli przedsiębiorcy nie będą w stanie zebrać, zintegrować i analizować danych w celu wydobycia wiedzy o klientach, produktach, rynkach i operacjach. Kolejnym elementem są technologie semantyczne, czyli narzędzia, które pozwalają zarządzać informacją. Ich kluczową cechą jest możliwość uwzględniania różnego kontekstu i złożonych relacji pomiędzy danymi.

Michał Koziara, Silmine

Virtual Technologies IT Sp. z o.o.

13:30 – 13:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:45 – 14:45 Kluczowym pytaniem, stawianym przez przedsiębiorstwa jest: co sprzedawać, komu, za ile, gdzie i kiedy, ile nas kosztuje sklep/produkt X, ile zarabiamy na produkcie X. Jak odpowiedzieć sobie na te pytania poznając zachowania konsumenckie klienta i nie polegając tylko na intuicji czy wiedzy eksperckiej?
Poruszone zostaną m.in. następujące zagadnienia:
  • Wielowymiarowe analizy i prognozy sprzedaży uwzgledniające trendy i sezonowość z podziałem m.in. na produkt, marża, koszty, rentowność, sklep/oddział, klient, lokalizacja i inne;
  • Wsparcie decyzji związanych z merchandisingiem, a także polityką ustalania cen, promocji czy zarządzania asortymentem;
  • Przewidywanie trafnych akcji marketingowych, segmentacja klientów na podstawie wszystkich dostępnych danych;
  • Sell-through – optymalizacja asortymentu;
  • Identyfikacja asocjacji;
  • Wsparcie technik marketingowych Cross-selling i Up-selling;
  • Kojarzenie informacji społecznych, wiadomości, wydarzeń i danych meteorologicznych z innymi źródłami danych celem uzyskania szczegółowych informacji na temat prognozy popytu;
  • Analiza danych społecznych, takich jak Twitter, Facebook oraz wewnętrznych danych niestrukturalnych, takich jak sklep www, recenzje czy transkrypty call center celem zrozumienia nie tylko co, ale dlaczego kupuje klient.

Michał Koziara, Silmine

Virtual Technologies IT Sp. z o.o.

14:45 – 15:15 Dyskusja w grupach.
15:15 – 15:30 Zakończenie spotkania. Podsumowanie.
15:30 – ... Poczęstunek.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 27 października 2016 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Kraków, Hotel Swing ****
31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 124
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Swing ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Altar Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. JCommerce S.A. Virtual Technologies IT Sp. z o.o. Initius MAGRA Spółka Jawna
Sponsorzy:
Pałac Tłokinia Kompass Poland Sp. z o.o.