Poland
PL EN

Virtual Trip – Wrocław, Blok III, 19 maja 2016 r.

Rozwiązania
7milowy – SAP SPRINT ERP
System SAP – najwyższy światowy standard ERP – stał się najczęściej wykorzystywanym systemem w Polsce. Pracują na nim nie tylko największe korporacje i spółki giełdowe, ale też małe i średnie firmy, które także chcą podnosić swoją sprawność organizacyjną poprzez wdrażanie renomowanych rozwiązań SAP. Aż 80% firm wykorzystujących SAP to przedstawiciele sektora MŚP. W Polsce już ponad 1500 przedsiębiorstw korzysta z rozwiązań SAP.
System SAP SPRINT ERP jest certyfikowanym rozwiązaniem SAP Business All-in-One, dedykowanym specjalnie dla firm średniej wielkości. To kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie do zarządzania kluczowymi obszarami działalności firmy, zawierające zamodelowane procesy biznesowe, przeznaczone do szybkiego wdrożenia, skalowalne, które jest dostosowane do realiów finansowych, w jakich poruszają się polskie firmy z sektora MŚP.
Rozwiązanie obejmuje metodykę wdrożeniową, sprawdzoną w firmach średniej wielkości, narzędzia organizacyjne i informatyczne wspomagające proces wdrożeniowy oraz pakiet gotowych funkcjonalności w poszczególnych obszarach biznesowych:
  • Rachunkowość finansowa;
  • Księgowość majątku trwałego;
  • Kontroling;
  • Planowanie produkcji;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Sprzedaż i dystrybucja.
Wdrożenia rozwiązań SAP w firmach MŚP – różne branże >>
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji. MagikINFO – Manage IT easy
Comarch
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR, ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych. Folder Comarch ERP XL
Infortes
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR, ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych. Green Company – Case Study Jal – Case Study Kupiec – Case Study Wader-Woźniak – Case Study
Infortes
Infortes MES to system informatyczny który rozszerza standardową funkcjonalność systemów ERP Comarch. Infortes MES pozwala na szczegółowe śledzenie procesu produkcyjnego zachodzącego na liniach produkcyjnych oraz ewidencję danych bezpośrednio przy stanowiskach produkcyjnych. To doskonałe uzupełnienie systemu klasy ERP dedykowane dla firm produkcyjnych.
System przekazuje bezpośrednio informacją z wydziałów produkcyjnych o bieżących zdarzeniach związanych z procesem wytwórczym. Jest to uzupełnienie systemu ERP w firmach, w których to istotne są: identyfikacja bezbłędnych i aktualnych danych dotyczących historii procesów produkcyjnych i logistycznych (traceability) oraz możliwość monitorowania czasu pracy zasobów ludzkich oraz maszyn. Infortes MES
SUMA System
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju, rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania. Wybrane Wdrożenia Programu SUMA System
Wybrane elementy Systemu SUMA System:
  • Planowanie dostaw towarów, rozliczanie tras i kierowców;
  • Zarządzanie produkcją – planowanie, realizacja, rozliczenie;
  • QUID – oznakowanie i deklaracja zawartości mięsa w produktach mięsnych;
  • Etykietowanie towarów;
  • Obsługa magazynów, magazyny wysokiego składowania;
  • System zamówień, zamówienia internetowe;
  • Realizacja zamówień za pomocą terminali stacjonarnych oraz mobilnych;
  • Elektroniczna wymiana dokumentów, EDI;
  • Logistyka, planowanie i kontrola tras;
  • Rozliczanie opakowań zwrotnych;
  • Rozliczanie i kalkulacja wynagrodzeń pracowniczych;
  • Kontrola należności i zobowiązań;
  • Sprawozdawczość – analizy i zestawienia.
Dodatkowe funkcjonalności programu:
  • Mobilne systemy zakupu surowca;
  • Mobilny system przyjmowania zamówień i sprzedaży;
  • Obsługa sieci sklepów firmowych;
  • Systemy sterowania automatyką przemysłową (np. przenośniki taśmowe, kolejki, windy, robotyka);
  • Wizualizacja procesów.
Inform-Tech
Wiodącą linie produktów firmy INFORM-TECH stanowi rodzina programów Prolab-3 klasy LIMS. Zastosowano w nich, unikalną dla rozwiązań tej klasy, koncepcję indywidualnego modelowania procesów biznesowych pod konkretne potrzeby Organizacji.
PPA Prolab to autorskie oprogramowanie klasy LIMS wspomagające laboratorium w zakresie zarządzania strukturą organizacyjną, zasobami, danymi o procesach i wynikach badań oraz dokumentacją. Tworzą je aplikacje realizujące wskazane funkcjonalności. Aplikacje te mogą działać autonomiczne lub tworzyć zintegrowane rozwiązanie informatyczne w ramach platformy PPA.
Programowalna Platforma Aplikacji PPA umożliwia dostosowanie aplikacji do specyficznych wymagań klienta, implementację indywidualnych modeli procesów, automatyzację zbierania danych z aparatów pomiarowych oraz wymianę danych z systemami ERP.
Dostęp do wybranych funkcjonalności realizowany jest poprzez klienta natywnego lub przeglądarkę internetową, również na urządzeniach mobilnych. Dla urządzeń mobilnych istnieje również aplikacja do wprowadzania danych offline z możliwością ich synchronizacji z bazą danych rozwiązania.
Dla laboratoriów realizujących wymogi systemów jakości, np. ISO 17025, GLP, Prolab zapewnia funkcjonalność śledzenia historii zmian zapisów ich jednoznacznej identyfikacji i bezpiecznej archiwizacji.
Dla PPA Prolab prowadzona jest wewnętrzna walidacja udokumentowana jako zapisy nadzorowane systemu zarządzania ISO 9001:2008.
PPA Prolab łączy zalety systemów tworzonych "pod klucz" z niezawodnością systemów dostarczanych jako gotowe rozwiązania zgodnie z zasadą: "biznes decyduje o kształcie procesów wspomaganych przez system informatyczny" a nie "system informatyczny decyduje o kształcie procesów biznesowych".
CSB-System
Portfolio rozwiązań CSB-System obejmuje:
  • Oprogramowanie do zarządzania procesami: Enterprise Resource Planning (ERP), System Planowania Procesów, Rejestracja Danych Produkcyjnych, Mobilna Rejestracja Danych, Computer Integrated Manufacturing (CIM) oraz Manufacturing Execution System (MES);
  • Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem: Human Resources (HR), Księgowość i Finanse, Supply Chain Management (SCM), Customer Relationship Management (CRM), Electronic Data Interchange (EDI), Business Intelligence (BI), Dokumenten-Management-System (DMS) oraz Business Process Management (BPM);
  • Oprogramowanie dla mobilnych rozwiązań w przedsiębiorstwie i w terenie: M-ERP®, Zarządzanie Przedstawicielami w Terenie, Sterowanie Transportem i Tracing Pojazdów Transportowych, Planowanie Tras, Serwisy WEB;
  • Usługi: CSB Cloud Service, Doradztwo Organizacyjne Przedsiębiorstw, Szkolenia, Serwis (24/7);
  • Sprzęt z modułami oprogramowania do zarządzania procesami: CSB-Rack®, CSB-Vision-Meater®, CSB-Image-Meater®, Stacja Zarządzania Magazynami (LVR), Stacja Zarządzania przepływem Towarów (MFR) oraz Stanowisko Kontroli CSB.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 19 maja 2016 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel ****
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Mobile Climate Control Group Holding AB
Partnerzy Technologiczni:
7milowy sp. z o.o. MagikINFO s.r.o. Comarch SA Infortes Sp. z o.o. SUMA System Sp.j. INFORM-TECH Sp. z o.o. CSB-System Polska Sp. z o.o. WDX Spółka Akcyjna
Sponsorzy:
Pałac Jugowice Sp. z o.o. SPA Medical Dwór Elizy Pałac Brzezina Pałac Tłokinia Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport AutoID Polska S.A. Axence Sp. z o.o. Sp.k. Kompass Poland Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Sinersio Polska Sp. z o.o.
Nowoczesna Produkcja w systemach ERP.
 
Tomasz Winkler
Tomasz Winkler
Sales Training
Consultant
Grupa BPC
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.

System ERP ma przyśpieszyć i ustandaryzować przebieg procesów, umiejętniej wykorzystać posiadane zasoby, a także polepszyć komunikację między działami w firmie. Innymi słowy – zadaniem systemów klasy ERP jest zaoszczędzenie funduszy i sił przedsiębiorstwa włożonych w prowadzenie działalności. Na konferencji w Gdańsku zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które nie tylko realizują powyższe zadania, ale także usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Przedstawimy systemy ERP, które posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności pozwalających na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych – spełniają założenia koncepcji Przemysłu 4.0.

Zapraszam na konferencję do Gdańska, która odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w trakcie której zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • SAP Business One – przykłady zastosowania oprogramowania w firmach różnej wielkości. SAP Business One Cloud – system zarządzania ERP w chmurze;
  • Droga do przemysłu 4.0 – prezentacja nowoczesnych rozwiązań ERP w obszarze zarządzania produkcją: Gardens BASIC, Exact Globe, SAP Business One, enova365, RekordERP;
  • Produkcja on-line – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby informacyjne firm produkcyjnych;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez zaawansowana automatyzację procesów i lepszą kontrolę kosztów projektu.
Więcej informacji o Konferencji »
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
Joanna Spałek
Joanna Spałek
Kierownik Działu
Organizacji Szkoleń
Grupa BPC
Czego oczekujemy od rozwiązań klasy ERP, Workflow, BI? Czy procesy biznesowe, które chcemy zinformatyzować wymagają wprowadzenia zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, czy też są częścią systemu ERP? Zapraszamy do dyskusji oraz na prezentację wybranych systemów.

Na rynku polskim dostępnych jest wiele systemów klasy workflow oraz analityki zarządczej. Oferowane są również nowoczesne systemy klasy ERP, które dostarczają funkcjonalności w zakresie workflow, kontrolingu, analityki zarządczej czy zarządzania projektami. Przed wyborem rozwiązania należy jednak zadać sobie kilka istotnych pytań np.: Czy chcemy, aby użytkownik systemu bez wiedzy informatycznej mógł i potrafił zamodelować ścieżki przebiegu procesów? Czy istotne jest, aby system umożliwiał pracę na urządzeniach mobilnych? Czy powinien posiadać narzędzie OCR?

Zapraszam na konferencję w Rzeszowie, która odbędzie się 23 listopada, w podczas której będziemy poszukiwać odpowiedzi na powyższe zagadnienia.

W trakcie konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • Czy warto mieć Workflow i BI w jednym systemie? (Business Navigator);
  • Analizy wielowymiarowe w systemie MAAT – czyli dostęp do danych na wyciągniecie ręki;
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych – kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa (Aurea BPM, Qlik Sense, enova365, FORMVERSE, Platforma INTENSE i inne);
  • Jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane (Dell-EMC-AVAMAR, DATA DOMAIN).
Więcej informacji o Konferencji »
Nowoczesne systemy MES
w Inteligentnej Fabryce XXI wieku.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Planowanie i zarządzanie produkcją odbywa się automatycznie – bez dozoru i planistów. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.

Jakich funkcji w systemach MES poszukują polscy menadżerowie?
— Przepisy prawne zobowiązują producentów, aby w każdym momencie byli oni w stanie odtworzyć wszystkie etapy produkcji. Dlatego pożądaną funkcją w systemach produkcyjnych jest rejestrowanie genealogii produktu. Decydenci sięgają też po rozwiązania klasy MES, gdyż, umożliwią one zbieranie danych z maszyn na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Chcą wyeliminować przestoje, mikroprzestoje oraz awarie, gdyż do wyliczeń efektywności maszyn wykorzystują jedynie arkusze excel. Trzeba jednak zaznaczyć, że wielu menadżerów poszukuje funkcjonalności, które wykraczają poza ramy standardowego systemu klasy MES. Na przykład chcą monitorować stan maszyn czy też planować ich przegląd - ale to już zadanie systemów CMMS.

Zapraszam na konferencję do Bydgoszczy, która odbędzie się 21 listopada, w trakcie której kompleksowo omówimy powyższe zagadnienia.

W trakcie Konferencji w Bydgoszczy zostaną poruszone również następujące tematy:
  • Pełna wizualizacja i kontrola procesów produkcyjnych we włoskim systemie klasy ERP – Si5. Rozwiązanie wykorzystywane już jest przez polskie przedsiębiorstwa. Na świecie sprawdziło się m.in. w branżach: motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej. Z systemu Si5 korzysta aktualnie 50000 użytkowników z ponad 200 przedsiębiorstw zlokalizowanych w 26 krajach;
  • Efektywne planowanie i rozliczanie produkcji – czyli jak odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego;
  • Wdrożenia systemów MES, SCADA i CMMS w praktyce. Studium przypadku wdrożeń rozwiązań: ANT Factory Portal, Wonderware MES, OptiMES);
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Rzeszowie 23 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 06 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide


Ruszyła największa w Polsce baza systemów IT. Kliknij tutaj, aby rozpocząć przeglądanie.
0
Dni
0
Godziny
0
Minuty
0
Sekundy