Poland
PL EN

Konferencja w Krakowie - Blok III, 10 marca 2016 r.

Click Here to proceed to the English website of this Educational Meeting,
where you can find all the descriptions and more information in English.
Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Jesteśmy czeską spółką MagikINFO s.r.o., która jest producentem i wyłącznym dystrybutorem, obecnego na rynku od szesnastu lat, programu MagikINFO. MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu infrastruktury sieciowej. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów: MagikAUDIT, MagikMONITOR oraz MagikHELPDESK.
Wszystkie nasze siły, wiedza i doświadczenia skupiają się na jego rozwoju oraz usługach związanych z dystrybucją systemu. Do naszej kadry należą polscy specjaliści w dziale handlowym oraz dziale technicznym, dzięki którym zapewniamy w Polsce wysoki standard oferowanych przez nas usług. Naszymi klientami są firmy o zróżnicowanej wielkości, posiadające od 5 do 10 000 komputerów, działające zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym.
SUPREMIS to jeden z wiodących i największych Partnerów SAP w zakresie produktu SAP Business One w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Jako pierwszy Partner w Polsce ze statusem GOLD firma świadczy pełen zakres usług związanych z SAP, począwszy od wdrożeń systemu, po jego utrzymanie i rozwój.
Udane projekty wdrożeniowe, realizowane od blisko 10 lat zostały przeprowadzone przez SUPREMIS w ponad 100 firmach z wielu branż, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jako pierwszy Partner SAP w Polsce SUPREMIS został certyfikowanym Partnerem w zakresie SAP Active Quality Management. Uzyskana certyfikacja pozwala na doskonalenie procesów biznesowych i potwierdza jakość świadczonych usług wdrożeniowych oraz serwisowych.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
FBD jest firmą informatyczną, specjalizującą się w tworzeniu aplikacji biznesowych przeznaczonych do wspomagania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Aplikacje te buduje na zasadzie indywidualnych zamówień.
Kluczowi klienci to m.in. CF Gomma Polska, Marpol, Rieter Automotive Poland, ERGOM Poland, TBMECA Poland, Delfo Polska, Nexteer Automotive Poland, Flexider Poland, TOORA Poland, KEIPER Poland, Clavey Maintenance Service, TI Poland, TMP Fondalmec Poland, Mieszko, Pomos Żyrardów, Royal Canin Polska, Dr Oetker, Virtu, Lantmannen Unibake Poland, Przedsiębiorstwo Drobiarskie „Drobex”, Nałęczów Zdrój, Nestle Waters, Zakłady tłuszczowe „Kruszwica”, Olvit, Euroglas Polska, Pioma Odlewnia, ZGH "Bolesław", Statoil Poland, Orlen Oil, Unilever Polska, Zakłady Chemiczne „Organika”, Fagor Mastercook, Electrolux Poland, Hager Polo Produkcja, Lincoln Electric Bester, Cemex Polska, Lafarge Dachy, Veka Polska, Kospan, Dendro Poland, Trefl Polska, ICT Poland, Action SA, Hydro Aluminium Chrzanów.
Firma UNISOFT jest jedną z większych i najstarszych firm informatycznych w Polsce, zatrudniającą prawie 250 wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Sieć 16 oddziałów na terenie całego kraju zapewnia stałą obsługę kilkuset średnich i dużych przedsiębiorstw z różnych sektorów gospodarki.
Głównym profilem działalności Spółki jest produkcja oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem w oparciu o zaawansowane technologicznie narzędzia informatyczne. Firma posiada nowoczesną linię produktów ERP, która umożliwiają precyzyjny dobór rozwiązań zgodnie z wielkością i potrzebami każdego przedsiębiorstwa. Dzięki wielu specjalistycznym modułom oraz możliwościom analizy zgromadzonych informacji, oprogramowanie jest skutecznym narzędziem wspomagającym zarządzanie.
System ZSI UNISOFT oparty został na relacyjnej bazie danych firmy Oracle. Wykorzystane w niej mechanizmy nie tylko mocniej integrują oprogramowanie, ale także umożliwiają szybszy i bezpieczniejszy dostęp do danych oraz większą elastyczność w prezentowaniu zestawień i raportów.
ENVI Konsulting specjalizuje się w obsłudze największych inwestycji infrastrukturalnych w szeroko rozumianym sektorze ochrony środowiska, transportu i energetyki współfinansowanych głównie ze środków UE.
  • Planowanie inwestycji.
    ENVI Konsulting zajmuje się kompleksowym przygotowaniem inwestycji począwszy od przygotowania planów i strategii długofalowych, poprzez identyfikację niezbędnych działań inwestycyjnych i formułowanie zakresu przedsięwzięć w studiach wykonalności i wnioskach o dofinansowanie.
  • Przetargi.
    Zespół ENVI Konsulting posiada wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu SIWZ dla postępowań przetargowych zgodnie z Prawem zamówień publicznych, procedurami PRAG oraz wymaganiami Banku Światowego. Wszyscy nasi eksperci posiadają wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji kontraktów FIDIC.
  • Realizacja projektów.
    Na etapie realizacji firma pomaga Beneficjentom w zarządzaniu i rozliczaniu Projektów zgodnie z wytycznymi instytucji współfinansujących. Nasi konsultanci posiadają certyfikaty zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE 2. Jako jedyna na rynku posiada autorski system informatyczny FIDman wspomagający rozliczanie kontraktów. System ten sprawdza zarówno na kontraktach obmiarowych jak i ryczałtowych.
  • Zamykanie projektów.
    Po zakończeniu realizacji projektu firma sporządza raporty końcowe zgodnie z wytycznymi MRR, analizy w zakresie potwierdzenia osiągnięcia celów projektu, weryfikujemy analizy finansowe, itp.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
Dyntell jest solidnym partnerem dla firm, które pragną ciągłego wzrostu przy wsparciu systemów informatycznych i usług "economic data support" w celu spełnienia wszelkich potrzeb i celów. System ERP firmy Dyntell należy do kategorii "high end" systemów ERP. Kilkuset klientów na Węgrzech i za granicą zgodziło się, że oprogramowanie bez kompetencji mają niską wartość. Firma Dyntell pracuje prowadzi swoich partnerów, dając im rozwiązania, które mają dużą wartość w realizacji celów przedsiębiorstwa. W ten sposób mogą oni się skoncentrować na tym co istotne – ich biznesie i rodzinie.
Firma Dyntell zatrudnia prawie 80 osób, które wypracowywują konkurencyjną i wiodącą markę na rynku w zakresie technologii oraz ekonomii. Dzięki nim firma może pochwalić się prawdziwym i mierzalnym sukcesem. Jak dotąd pracownicy spędzili blisko 300 tysięcy godzin przy rozwijaniu systemu ERP. To więcej niż 1000 dni pracy konsultantów.
System ERP firmy Dyntell jest w ponad 250 lokalizacjach. Międzynarodowe doświadczenie firmy pozwala jej na najbardziej aktualny i dokładny poziom wsparcia biznesowego przedsiębiorstw.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 10 marca 2016 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Kraków, Hilton Garden Inn Krakow Airport
32-083 Balice, ul. Kpt. Mieczysława Medweckiego 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn Krakow Airport
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
MagikINFO s.r.o. SUPREMIS Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. FBD UNISOFT Sp. z o.o. Dyntell Corporation ENVI Konsulting JCommerce S.A. LogicSynergy Sp. z o.o. Velis Sp. z o.o. Sp.k.
Patronat Honorowy:
ambasada_czechy ambasada_slowacja ambasada_wegry paiz_logotyp
Sponsorzy:
Antal International AutoID Polska S.A. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide