Poland
PL EN

Konferencja w Krakowie - Blok III, 10 marca 2016 r.

Click Here to proceed to the English website of this Educational Meeting,
where you can find all the descriptions and more information in English.
Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:15 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
09:15 – 09:45 Kompleksowy system do zarządzania infrastrukturą IT:
  • Przeprowadzenie dokładnego audytu informatycznego;
  • Zdalne zarządzanie komputerami;
  • Monitorowanie wydajności komputerów;
  • Minimalizacja ryzyka wycieku danych;
  • Efektywne zarządzanie zgłoszeniami pracowników.

Michał Gomółka, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Krystyna Figielska, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Leszek Cimała, Technical Support, MagikINFO s.r.o.

09:45 – 10:30 Budowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze produkcji i dystrybucji
w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP. SUPREMIS – Złoty Partner SAP.
  • Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa;
  • Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć
    na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
  • Przykłady zastosowania oprogramowania SAP Business One
    w firmach rożnej wielkości.

Maciej Jaroszyński, Dyrektor Konsultingu, SUPREMIS Sp. z o.o.

  
10:30 – 10:50 Podział na bloki równoczesne.
Przerwa kawowa.
10:50 – 11:35 Inteligentne wykorzystanie danych w procesie podejmowania decyzji.
Zastosowanie systemu ERP MAAT w przedsiębiorstwach sektora Energy & Utilities.

Zbigniew Pokora, Dyrektor Działu Wdrożeń, COMP Soft Sp. z o.o.

Rafał Pokora, Specjalista ds. Sprzedaży, COMP Soft Sp. z o.o.

11:35 – 12:20 P: Dlaczego nie naprawiliście tej usterki?
UR: A kiedy zgłaszaliście?
P: No trzy dni temu chyba ktoś zgłaszał.
UR: Ja nic nie wiem.
Czyli jak szybko usprawnić komunikację między działem UR
a Produkcją z wykorzystaniem systemu SUR-FBD CMMS.

Jakub Chylewski, Analityk/Wdrożeniowiec, FBD

12:20 – 12:45Przerwa kawowa.
  
12:45 – 13:30 Korzyści biznesowe z wdrożenia Zintegrowanego Systemu
Informatycznego UNISOFT – wdrożenie nowego modułu Kalkulator Taryf.

Piotr Tajstra, Dyrektor Handlowy, UNISOFT Sp. z o.o.

13:30 – 13:50 Podejmowanie kluczowych decyzji zarządczych
w oparciu o system informatyczny SmartReporting.

Artur Ostrowski, Senior Account Manager, LogicSynergy Sp. z o.o.

13:50 – 14:10Przerwa kawowa.
  
14:10 – 14:40 Wsparcie procesu rozliczania robót w projektach infrastrukturalnych
z zastosowaniem systemu informatycznego FIDman.

Marek Gazda, Właściciel, ENVI Konsulting

Urszula Juźwiak, Dyrektor ds. Sprzedaży, ENVI Konsulting

14:40 – 15:10 Qlik: mobilna platforma analityczno-raportowa dla każdego biznesu.
Zobacz rozwiązanie QlikView i odkryj na nowo możliwości BI
w swojej firmie – bo dane to nie wiedza!
Prezentacja funkcjonalności na żywym systemie.

Andrzej Krawiec, ERP Project Manager, JCommerce S.A.

15:10 – 15:30Podsumowanie spotkania. Dyskusja.
15:30 – ...Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 10 marca 2016 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Kraków, Hilton Garden Inn Krakow Airport
32-083 Balice, ul. Kpt. Mieczysława Medweckiego 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn Krakow Airport
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
MagikINFO s.r.o. SUPREMIS Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. FBD UNISOFT Sp. z o.o. Dyntell Corporation ENVI Konsulting JCommerce S.A. LogicSynergy Sp. z o.o. Velis Sp. z o.o. Sp.k.
Patronat Honorowy:
ambasada_czechy ambasada_slowacja ambasada_wegry paiz_logotyp
Sponsorzy:
Antal International AutoID Polska S.A. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide