Rozwiązania – Konferencja w Krakowie - Blok II, 10 marca 2016 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Krakowie - Blok II, 10 marca 2016 r.

Click Here to proceed to the English website of this Educational Meeting,
where you can find all the descriptions and more information in English.
Rozwiązania
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji. MagikINFO – Manage IT easy
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
META Systemy Magazynowania
Kluczowe produkty: regały półkowe wtykowe i skręcane CLIP i FIX, regały o dużej rozpiętości MINI-RACK i SPEED-RACK oraz regały paletowe MULTIPAL są produkowane właśnie w Niemczech, a następnie eksportowane daleko poza granice Europy. Niemieccy pracownicy dbają o wysoką jakość produktów. Sami też kształcą młodą kadrę tworząc solidny fundament firmy.
Jako firma szkoleniowa META zyskała uznanie Izby Przemysłowo – Handlowej. Otrzymała również znak jakości "Made in Germany", który chce wykorzystać nie tylko w celach reklamowych, ale głównie jako motywację do dalszej pracy nad jakością produktów META.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
  • Finansów;
  • Sprzedaży;
  • Marketingu;
  • Logistyki;
  • IT;
  • HR.
Aplikacja jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze oraz stwarza użytkownikowi duże możliwości do samodzielnego utrzymania i rozwoju.
Co sprawia, że Qlik Sense jest tak przyjazny?
  • Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
  • Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
  • Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
  • Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
  • Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
  • Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
Wdrożenie platformy QlikView Wdrożenie w firmie Skanska Property Poland
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
  • Zarządzanie Finansami;
  • Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
  • Zarządzanie Usługami i Projektami;
  • Zarządzanie Produkcją;
  • Zarządzanie Serwisem;
  • Analizy Biznesowe;
  • HR;
  • Integracja z systemami zewnętrznym.
Dzięki automatyzacji i upraszczaniu zarządzania finansami, efektywnej obsłudze klientów i przejrzystej współpracy z sieciami dostawców pozwala firmie swobodnie się rozwijać. Wdrożenie Microsoft Dynamics Nav w firmie produkcyjnej Conhpol Microsoft Dynamics Nav wspiera działalność eSky.pl
AG Consult
W obszarze zarządzania magazynem i logistyką oferujemy i wdrażamy amerykański system Accellos One Warehouse. Jest to nowoczesny system informatyczny wspomagający obsługę procesów magazynowych, wspierający zarządzanie pracownikami oraz przestrzenią magazynową. Pozwala na zarządzanie i monitorowanie każdej operacji związanej z produktem lub surowcem od momentu przyjęcia do magazynu aż po jego ostateczne wydanie z jednoczesną możliwością śledzenia dowolnych atrybutów takich jak: daty ważności, przydatności czy produkcji, LOT, numery seryjne, partie, kolory lub inne cechy.
Rozwiązanie jest skalowalne, wyposażone w szereg funkcjonalności niezbędnych dla optymalnego i zautomatyzowanego przeprowadzania procesów magazynowych. Oprogramowanie dedykowane jest dla średnich i dużych przedsiębiorstw, posiada szereg mechanizmów do integracji z dowolnym systemem informatycznym (integracja), automatyką magazynową czy firmami spedycyjnymi i kurierskimi.
DYNTELL
Czy jest system iERP?
ERP to inteligentny system do zarządzania przedsiębiorstwem.
Koncepcja rozwijana przez firmę Dyntell jest nową technologią wspierającą procesy decyzyjne.
Wcześniej rozwiązania Business Intelligence były uznawane jako odrębne systemy, działające niezależnie od systemów, które zajmują się bieżącymi transakcjami korporacji oraz analizą informacji, które zostały dotychczas zebrane.
Systemy BI ewoluowały od uciążliwych narzędzi analitycznych w atrakcyjne, przyjazne użytkownikowi oprogramowanie skoncentrowane na dashboard, które jest łatwo dostępne na platformach internetowych oraz mobilnych. Trzecia generacja systemów BI posiada zdolność znacznie szybszej reakcji i posiada prosty w obsłudze interface; dzięki temu wspierają one jeszcze większy zakres działań.
Pomimo tych zmian w systemach klasy BI, system klasy ERP pozostał nie zmieniony i ciągle wymaga od managerów analizy danych w obecnych bazach danych oraz danych z magazynów osobno.
Nazwa Dyntell to połączenie dwóch słów – Dynamic i Intelligence (dynamika i inteligencja). Firma rozwinęła dynamiczne rozwiązanie iERP i w następnym etapie dokonała połączenia systemów zarządzania przedsiębiorstwem oraz systemów Business Intelligence.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 10 marca 2016 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Kraków, Hilton Garden Inn Krakow Airport
32-083 Balice, ul. Kpt. Mieczysława Medweckiego 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone w języku angielskim
z tłumaczeniem symultanicznym na język polski
Hilton Garden Inn Krakow Airport
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
MagikINFO s.r.o. SUPREMIS Sp. z o.o. ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. z o.o. META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. JCommerce S.A. AG Consult Dyntell Corporation DSR S.A.
Patronat Honorowy:
ambasada_czechy ambasada_slowacja ambasada_wegry paiz_logotyp
Sponsorzy:
Antal International AutoID Polska S.A. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl